Bella B

Bella B

22 omdömen om Bella B

Sedan starten hos Reco 2023
Christina L

Hon var otroligt noggrann. Visade och frågade om tex längden räckte,vad jag önskade och gav försiktiga idéer. Otroligt trevligt bemötande.

Svar från Bella B

Vad roligt att läsa Christina, tack snälla för att du kom och för de fina orden! Med vänlig hälsning Bella

Eva J
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Hon är suverän!! Hon gjorde en rejäl uppfräschning av mitt extremt långa, slitna och tråkiga hår. Är jättenöjd!

Svar från Bella B

Vad roligt Eva att det känns bra, vilket hår du har! En välbehövlig uppfräschning och så fräscht det blev! Du får ha det så gott, på återseende! Med vänliga hälsningar Bella

Karin S

Jätte trevlig. Noga och duktig. Jag är jättenöjd

Svar från Bella B

Det var så trevligt att ha dig här och vad roligt att det känns bra med håret! Du får ha det så gott tills vi ses! :) Med Vänliga Hälsningar Bella

Emma H

Noggrann, trevligt bemötande under hela vistelsen, pratglad, lyhörd

Svar från Bella B

Så kul att du kom Emma, kul med förändring på håret! Ha det så gott så ses vi framöver! /Bella

Else A

Mycket bra gjort och trevligt bemötande

Svar från Bella B

Tack snälla Else för att du kom & vad roligt att det känns bra! Du är så varmt välkommen tillbaka, mvh Bella

Loreen H

Bella B var professionell och uppmärksam. Hon lyssnade på vad jag ville ha och levererade fantastiska resultat. Mitt hår har aldrig sett bättre ut! Jag är verkligen nöjd med hennes service och kommer definitivt tillbaka

Svar från Bella B

Tack snälla för fint omdöme och vad roligt att du är nöjd med ditt hår! Du är så varmt välkommen tillbaka till oss på StyleIt, och hoppas att du hade en fin 18 års dag! Ha det så gott! :)/Bella

Elenore D

Snäll och tog sig tid att klippa noga och fixa efter klippningen.

Svar från Bella B

Tack snälla för gott omdöme, så fin dotter ni har! Ni är varmt välkomna tillbaka, gott nytt år på er! /Bella

Jakob Sebastian H

Bra frisör och kanon service som alltid på Style It. Hon var ”elev” men jag märkte ingen skillnad jämfört med någon mer rutinerad. Tusen tack!

Svar från Bella B

Tack snälla för de fina orden och för att du kom, varmt välkommen åter och ha nu en fin jul! /Bella

My B
Skrev om Bella B en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och välkomnande, en duktig tjej som kommer att bli en superbra frisör efter elevtiden. Supernöjd med resultatet av håret!😍

Svar från Bella B

Tack snälla My för att jag fick öva på ditt hår, du är så härlig!☺️

Sanna L

Noggrann, trevlig och förstod precis hur jag ville ha min klippning

Svar från Bella B

Vad roligt att du blev nöjd, du passar så himla bra i frisyren! Tusen tack för att du kom & du är varmt välkommen åter till oss på Styleit😊 /Bella