feedback company

Recos
Ring företaget
Subway

Baltzarsgatan 31 211 36 MALMÖ

Subway finns på Baltzarsgatan 31 i MALMÖ och är sökbara på bl.a. Restauranger och Restauranger

www.subway.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Subway

Läs vad Recos användare tycker om Subway

• Status: 2
    skrev om Subway:
    Jobbigt att beställa, alternativ till chips o kakor borde finnas,...
  • Status: 189
    skrev om Subway:
    Subway sprider sig i landet som värsta kräksjukan. Ena sekunden så är det inga, nästa är de nästan överallt.

Konceptet är bra. Fast det är svårt att få till en måltid som är både nyttig och god hos Subway. Chips eller kakor i menyn, nä tror inte det va? Det faller redan här. En fördel är att det kan gå väldigt snabbt. Just denna är en av de snabbaste i Malmö. Så de lever ju upp till den delen om fastfood.

Skulle gärna se en del klassiker skulle dyka upp igen. Det är många av de "gamla goda" som inte finns på menyn mer. Tråkigt tycker ju jag.
  • Status: 160
    skrev om Subway:
    Brukar ta en "middag" här när jag jobbar sent i Malmö. Hyffsat trevlig personal och fräsch lokal. Det som ändå ger dom en trea är nog deras mycket goda smörgåsar. Jag gillar tanken med att det faktiskt serveras fräscha mackor med bra innehåll och att det inte måste innehålla 400% fett. Man kan faktiskt hitta en riktigt god smörgås som inte är förstörande onyttig.
  • Status: 29
    skrev om Subway:
    Subway har latt den godaste fast fooden i sverige! Dock blir det ofta lite for dyrt... testa italian bmt med parmesanbrod!!
  • Status: 10
    skrev om Subway:
    Subway mycket goda mackor, väldig fin och trevlig resturang kedja, trevlig personal. Man borde införa fler Subway i Sverige, dock väldigt dyrt
  • Status: 10
    skrev om Subway:
    Fler Subway i landet tack. Mycket fint käk!
  • Status: 135
    skrev om Subway:
    Subway erbjuder goda mackor såsom 1.mörkt bröd med "honey oat" 2. mörkt bröd 3.ljust bröd med sesamfrön 4.ljust bröd med parmesan oregano på 5.ljust bröd

Jag rekommenderar nr 3 och 5. Har ätit här och även tagit som takeaway. Du väljer såklart bröd först. Om du vill ha det som rostat eller ej. Därefter följt av pålägg och sallad etc. Det är inte alls dyrt och t om studenten har rabatt här (csnkort). Vi övriga svider det inte heller för i plånboken för du får en generös macka antingen som halv eller hel. Servicen är god och jag kan varmt rekommendera detta ställe som en snabbmatskedja. 4/5 recos.
  • Status: 115
    skrev om Subway:
    Har du tröttnat på den klassiska snabbmaten? Vill ha ett alternativ till Burger King, McDonalds och alla de kedjorna?. Då passar det utmärkt att testa denna centralt placerade Kedjan som heter Subway. Här går det att köpa olika "mackor" (lite roliga ord får man använda). Finns möjlighet att välja bland olika sorters bröd. Välja storlek på "mackan". Olika "fyllningar/pålägg". Priserna här är helt ok. Det vill säga det kostar ej skjortan att byta bort hamburgeställena. Ger Subway "4/5 Recos"
  • Status: 79
    skrev om Subway:
    En riktigt bra sandwich-kedja där man i princip kan göra en sandwich av vad som helst! Varje dag har de en "Dagens Sub" som man kan välja som kostar 29 kr. De ger även tips på kalorisnåla subs. Det bästa med subway är ändå att man kan skräddarsy sin perfekta macka själv. man väljer själv vilket bröd, pålägg, grönsaker och dressing du vill ha - och inte vill ha. Man ka även få sin macka rostad - extra knaprigt för den som gillar det.

0 bilder från Subway

Taggar för Subway