Sundbybergs FlyttExpress

Sundbybergs FlyttExpress

Ring 08-98 48 40 flytt.nu

Sundbybergs FlyttExpress är en väletablerad flyttfirma i Stockholm med säte i Sundbyberg som grundades 1990 och har drivits i samma regi sedan starten. Vi har under alla år blivit så mycket mer än en traditionell flyttfirma där vi idag kan utföra de flesta transportuppdrag för både dig som kund med ett engångsbehov till att...

91 omdömen om Sundbybergs FlyttExpress

Anders B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Otroligt professionellt bemötande av alla individer under hela flyttprocessen. Vi beställde först endast flytthjälp men kom på under resans gång att vi också ville ha hjälp med bortforsling av skräp innan flytt och ville även att de utförde nerpackningen. Inga problem att lägga relativt sena tilläggsbeställningar på detta. Rekommenderas varmt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Kjell S

Hög servicenivå Professionell hantering Snabbhet Lätta att ha att göra med

Leo I
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Blev trevligt bemött och dem gjorde sitt jobb mycket bra! Smidig flytt och städ utan några problem. Rekommenderas!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

OLLE K
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Enkelt att boka. Kostnaden blev den som man förutsatte. De som flyttade var väldigt serviceinriktade. Allt gick smidigt.

Daniel M
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Jag flyttade mellan två lägenheter inom Stockholmsområdet och Sundbybergs Flyttexpress utförde ett utomordentligt bra och professionellt arbete med trevlig personal. De dök upp på avtalad tid och använde sig av stor lastbil för att vara säkra på att allt bohag skulle få plats. Vill verkligen rekommendera dem!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Annika B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Gott bemötande och företaget levde upp till samtliga överenskommelser.

Ole H
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Trevligt, snabbt och säkert. Precis som en flytt ska vara.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Anna T
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Hörde av sig före, trevligt pemötande och punktliga

Caterina K
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Har använt Sundbybergs Flytt flera gångar under sista tio åren. Mycket erfaren ledning, alltid erfaren arbetsledare med. Inget strul. Snygg packning och avlämning. On time.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Tomas S
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Mycket bra trevliga. Flyttgubbarna kom i tid.

Karin M
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Snabbt och proffsigt även denna gång.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

David E
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Lätt bokat, bra kontakt. Flyttgubbarna trevliga och arbetade metodiskt. Vi fick pris per timme och fastpris som vi valde och de var klara enligt deras första tidsestimat vilket betyder att de har koll på hur lång tid saker tar. Kommer använda dem vid nästa flytt!

Martin A
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Snabb och smidig flytt, rekommenderas!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3298 omdömen 4.7 av 3298 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Camilla B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Bästa flyttfirman i Stockholm!

Henrik B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Trevligt bemötande och strålande utfört uppdrag.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Boris B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Perfekt! Professionellt bemötande, bra och snabb kontakt över mail. Flyttkillarna var snabba, lyhörda, allt gick smidigt. Jag kommer att anlita de igen för nästa flytt.

Susanna F
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Så extremt snabba noggranna trevliga flyttkillar!!!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Martin R
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Ruggigt snabbt svar på offert, snabba på allt ordning och reda. Rekommenderar starkt.

Kevin B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Mycket bra flytt- och städfirma. Bra priser och duktiga flyttare. Alltid snabba och trevliga och tar hand om sakerna på ett bra sätt. Har använt de senaste tre flyttarna, och senast ink flyttstäd till bra pris. stark rekommendation!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Zakarias S
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Väldigt effektiva och mycket försiktiga med våra saker.

Sanna Ä
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Mycket nöjd. Trevliga flyttkillar. Inget blev skadat och de gjorde helt enkelt ett superjobb

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Linn S
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Är otroligt nöjd med flyttservicen! Punktliga, trevliga och otroligt effektiva! Stort tack för att ni gjorde flytten till Sundbyberg så smidig. :)

Abhinav P
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Great staff, service and delivery. Thank you team for your great service.

Luke H
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Sundbybergs FlyttExpress skötte vår flytt (samt magasinering) på ett bra och smidigt sätt. Smidig leverans av flyttlådor innan flytten. De var punktliga och stog redo på avtalad tid, och hanterade vårt bohag på ett varsamt sätt. Vi rekommenderar Sundbybergs FlyttExpress.

Robert A
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Bra service och jobb rakt igenom. Utlåning av flyttkartonger, hjälp med packning av känsliga föremål, effektiv under flytten och tydlig offert som hölls prick på vid fakturering.

Jan S
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Besvärlig flytt! Flera möbler fick monteras ned och ben på soffor med mera fick skruvas av. Men allt avklarades galant. Högt kunnande, god yrkeskunskap och trevligt bemötande! Mycket bra!

José C
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Mycket bra. Snabba och pålitliga.

Sami H
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

De var gick otroligt bra med flytten. Dagen innan flytten så mailade jag till dem om de kunde komma tidigare på flyttdagen och det gjorde dem utan som helst problem. Så de var väldigt lyhörda, flexibla och snabba. Kan bara rekommendera.

Margareta R
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Bra service.Levde upp till mina förväntningar.Flyttning av bohag.Trevlig peronal.

Ulrika R
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Lätta att nå och uppfyller det som efterfrågats och utlovats. Flexibla och lösningsinriktade

Ola B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Vi blev mycket trevligt bemött av personalen och alla våra förväntningar infriades. Detta gäller både flytt och städning av lägenheten. Med Sundbybergs FlyttExpress går inget snett.

Björn N
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Proffsiga och vänliga. Vi fick hjälp med att flytta ett helt bohag och över 100 kartonger, stöd med att lämna/hämta kartonger och etiketter, samt bra råd.

FRANZ W
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Allt fungerade bra med flytt av mina saker från 2st förråd till min lägenhet. Bra kommunikation både före och under det utförda uppdraget.

Gunvor G
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Supernöjd! Kunde komma förbi dagarna innan för att gå igenom flytten lite mer detaljerat. Allt gick smidigt. Kan verkligen rekommendera

Karin W
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Hela inställningen var toppen. Lån av kartonger gick smidigt och levererades intid. Det var ordning & reda, killarna jobbade jättebra på flyttdagen & var hjälpsamma och ansträngde sig för att göra allt så bra som övligt. Vi kan varmt rekommendera dem!

Nicholas G

Kom i tid, noggranna och bra pris. Rekommenderas! /Nicholas, Bromma

Jorma L
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Bra bemötande, jobbet gjort snabbt och smidigt. Klart prisvärt, rekommenderas.

Emilia N
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Innan: Trevligt bemött, bra med instruktioner för att underlätta flytten. Genomgång av kartonger med mera! Flytten: vansinnigt snabba och proffsiga, märks att det fanns erfarenhet där. Jag hade dessutom min sex månaders son med mig mitt allt och de fixade runt oss två. Tack för ett jättebra jobb!

Svar från Sundbybergs FlyttExpress

Hej Emilia och tack för ditt omdöme om oss

Olle K
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Proffsigt bemötande kunnig personal, punktliga och håller vad man lovar

Svar från Sundbybergs FlyttExpress

Hej Olle. Tack för ditt omdöme. Får se om det blir dags om några år igen

Annika W
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Super nöjd med hur Sundbygers FlyttExpress genomförde min flytt. Vilka killar, proffs på att stuva ihop och vara rädd om sakerna. Proffsigt bemötande från start till mål. Kommer klart att anlita dem igen om jag flyttar. Suverän flyttfirma.

Lena B
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Killarna var otroligt bra, arbetade snabbt och tryggt. Trevliga och ingen diskussion om en extra grej kom till. Tack bästa flytt killar. Flyttar vi igen så kommer vi ta er igen.

Frida F
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Trevliga, flexibla och tillmötesgående. Och framförallt prisvärda!

Katarina H
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Fint bemötande och bra service. Otroligt snabba flyttkillar som var väldigt lösningsorienterade och positiva. Vi är över förväntan nöjda!

Jane K
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Supertrevlig personal! Snabba och proffsiga. Svarade snabbt på mail och tålmodigt på alla frågor. Rekommenderar stark denna firma!

Identitetsakademin I
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Professionalism från offert till färdig flytt!

Oscar R
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

En fantastisk upplevelse från första kontakt till avslutat uppdrag. Vi anlitade Sundbybergs flyttexpress för packning och flytt, vilket fungerade så smidigt. Väldigt service minded personal och trygg upplevelse. Tack!

Fredrik F
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

En mycket bra, flexibel och hjälpsam flyttfirma som på ett effektivt och noggrant sätt utförde packning, flyttning, bortforsling av möbler och flyttstädning när jag flyttade.

Kim S
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Proffsiga, snabba på att svara. Levererade en trygg och stabil flytt. Har använt dem två ggr och kommer bli igen. Rekommenderas starkt.

Konrad V
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Kom när de skulle och gjorde det de skulle. Punkt. Sedan var det lite grejer som jag hade klantat mig på och då var det inget större tjafs - de hjälpte till och ordnade så att vi kom iväg och blev klara med god marginal. Jag tänker aldrig flytta igen för det är en pina i häcken. Men om jag skulle bli tvungen så kommer jag att ringa upp dem igen. Att flytta suger pyton. Men i detta fall var det bara en liten snok. Jag är helt nöjd och kan rekommendera firman.

Rickard E
Skrev om Sundbybergs FlyttExpress

Pålitliga. Kommer att anlita dem igen.