Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Ligue 08-29 63 67 sundbybergsnaprapatklinik.se

About company

Välkommen till Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB! Hos oss på Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik hittar ni Lennart, Johanna och Rebecca som alla har utbildning från Naprapathögskolan. Vi erbjuder effektiv behandling med snabba resultat och inom en rad olika områden. Bland annat naprapati, massage, mammamageträning och personlig...

29 omdömen om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Linda H
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag har gått till Sundbybergs Naprapat och Ryggklinik för ryggbesvär . Jag hade aldrig varit hos en naprapat tidigare och var nyfiken hur de jobbar jämfört med massör och kiropraktor. Lennart har otrolig kunskap och brinner för sitt arbete och sina kunder. Han är mån om att man ska må bra. Både tillmötesgående samt lätt att prata med och har glimten i ögat. Lägger mer mycket jobb på att sammanställa ryggövningar patienterna får med sig för att träna hemma.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Judel M
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag fick behandling för ryggbesvär som jag fick under träningspasset. Behandlingen var till stor hjälp, och fick trevlig bemötande av personalen. Han kan sitt jobb väl. Vilket jag var tacksam för. Rekommenderar starkt!

Xin Y
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jättebra massage och trevlig känsla

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Mikael S
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Varit där två gånger, båda för behandling av olika delar av ryggen. Behandlingen har båda gångerna givit märk bara förbättring. Bra bemötande och duktig på att hitta var jag behöver behandling och fixa det.

Beddor A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag köpte massage kort .det var bra bemötande .hon hjälpte mig mycket .sedan jag började hade jag mycket ont i axeln med hennes hjälp känner stor jag skillnad .tack vare hennes hjälp som gör att min rörelse är bättre. Önskar jag er god Jul och gott nytt år

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Ulf S
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag har varit kund i många år och är alltid lika nöjd med behandlingarna. Både naprapati, massage och träning har varit toppen!

Jonas G
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Naprapati 55 min. Väldigt bra bemötande. Förväntade mig att bli bättre såklart och utan Johanna & Lennart hade jag inte kunnat springa 2 mil utan knäproblem igen. 👍🏻👍🏻👍🏻

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Burim B
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag köpte massage hos Sundbybergs Naprapat&Ryggklinik och jag fick en jättebra och professionell service. Bemötandet var mycket bra. Jag är jättenöjd med servicen och jag är tacksam för det.

Katarina R
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag har alltid fått mycket bra och proffessionella behandlingar av Johanna Tell, både naprapati och massage. Kliniken kännetecknas av en god stämning, trevligt bemötande och hög kompetens.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Maria L
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag behövde hjälp med att hitta bakomliggande orsaken till mina rygg och höftproblem, dvs inte bara bli av med problemen för stunden utan för alltid. Nu är vi igång med en bra träningsplan för att träna bort problemen! Jag blir alltid trevligt bemött, möts av någon som lyssnar och som verkligen vill hjälpa till att hitta orsaken till mina problem. Jag är mycket nöjd!

Björne A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Frisk efter två gånger! Rekommenderar denna klinik! Grymt att slippa ha ont!👍

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Sara C
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Tycker allt va mycket bra. Kände mig välkommen och trygg. Rebecca Burri är så duktig!!

Davor V
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag vaknade med huvudvärk och det blev inte bättre utav medicin! Bokade massage samma dag via ”boka direkt” och blev masserad av Johanna! Hon är grym, har kunskap om musklerna och förklarar pedagogiskt tex vilka muskler i nacken kan ge huvudvärk! Toppen betyg!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Christopher S
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Duktig, trevlig och kompetent personal. Rekommenderas!

Tobias H
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Bokade tid akut för ryggsmärtor. Fick tid samma dag och behandlingen gjorde mig avsevärt mycket bättre direkt. Lennart var mycket professionell och trevlig.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Janette A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Bra bemötande och professionell behandling. Lätt att boka och få tid. Rekommenderas varmt!

Peter L
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag har varit kund hos Lennart cirka 40 år. Varje gång jag varit där har jag fått hjälp och bli bemött på ett ypperligt sätt. Där har rekommenderat honom till arbetskamrater och vänner. Han är en naprapat av toppklass Mvh Peter Lundin

Compartilhar
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Sofia L
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag kom för att få massage. Hon som behandlade mig var superbra; proffsig, trevlig och framförallt en väldigt skicklig massör. 5 av 5 till henne. Det som drar ner betyget är att hennes manliga kollega klampar in i rummet när jag ligger där halvnaken med huvudet ner i hålet. Han vill veta där -mitt i min behandling- hur jag tänkte betala. Jag kom ut ur den lugna, trygga atmosfär jag befunnit mig i och kände att någon jag inte ens hälsat på var i alldeles för nära mig i en sådan situation. Det tog lång tid innan jag kunde slappna av igen. Kändes väldigt obehagligt.

Svar från Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag ber om ursäkt, väldigt klumpigt. Jag ville bara veta om jag skulle göra dagsavlut för kassan. Ber om ursäkt för obehaget och jag tar till mig det. Ditt inlägg gör att jag skärper mig. Lennart

Kristina G
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Min erfarenhet av kliniken är att där råder hög yrkeskompetens och skicklighet, och utöver det blir jag alltid vänligt och trevligt bemött. Utan den behandling jag fått, är sannolikheten hög att jag hade tvingats till kirurgiska ingrepp.

Kerstin W
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Min värk i ländryggen blev lindrigare och känns tidvis inte alls efter massage och efter gjorda övningar hemma. Fick förklaringar av Lennart varför dessa övningar behövs för min rygg. Mycket nöjd!

Ksenija D
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Väldigt bra! Har gått på flera behandlingar. Här märks det genuint intresse för att hjälpa men framför allt hjälpa att förebygga skador genom olika övningar och träningsprogram som är lätta att göra hemma så som på gymmet. Hög kunskaps och erfarenhetsnivå.

Rickard A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Massage. Trevligt avslappnat bemötande. Fick hjälp med ryggmassage då jag haft lite problem. Kände mig mkt bättre när jag gick därifrån och återställd dagen därpå. Rekommenderas! Kanske kan jobbas lite med mysigare belysning eller avslappnande musik. Men det är ju främst inget massagesställe utan naprapat och ryggklinik! Kanske kan kombineras lite. Mkt bra, proffsig bemötande från Rebecca. Nöjd kund

Ann A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Oj, jag hade skrivit fel mobilnummer. Det var inte bra! Ska skaffa mig en inloggning så ska det bli rätt i fortsättningen! Hälsningar Ann

Barbro A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Jag har fått hjälp med smärtor i rygg o nacke o domningar i händerna. Alltid mycket proffsigt bemötande o god effekt av behandlingarna. Stort förtroende för Lennart Hägglund (som är ”min” naprapat) o hans sätt att tackla problemen!

Peter A
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

40 minuters massage Vänligt och trevligt bemötande Hög flexibilitet att möte mina behov och önskemål Helhetsintryck väldigt positivt Tips: kaffe vore inte helt fel i väntrummet 😊

Staffan R
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Här får jag den hjälp jag behöver! På kort sikt men framförallt på längre sikt. Hjälp att fixa ett ryggskott, låsning i nacken eller höft har alltid gjorts utmärkt! Just nu arbetar Lennart fram ett program för mig så att jag ska röra mig på ett bättre sätt. Redan efter första gången är det bättre! Det är det här som är skillnaden som gör skillnaden för mig i jämförelse med andra som jag gått hos. Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik tar det ett steg längre! Lyhörda och med en god portion humor och värme.

Lars R
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Alltid bra service och hög kvalite

Sara E
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Mitt första besök p.g.a. värk i nacke/rygg. Är jättenöjd med både behandling, råd och bemötande. Rekommenderar!

Kenneth W
Escreveu sobre Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Mina problem orsakade av fel arbetsställning framför datorn löstes snabbt och enkelt av Lennart Hägglund. Efter en behandling och ett antal övningar att göra på egen hand är problemen bortblåsta. Tack Lennart.