Sundsta Säteri - Folkrace

Sundsta Säteri - Folkrace

Ring 070-627 06 99 www.sundsta.se

På Sundsta Säteri erbjuds flera häftiga upplevelser, en av dessa är folkrace. Det är en av våra absolut mest populära upplevelser, här tillåts ni uppleva tjusningen av farten i en folkracebil och samtidigt få en ordentlig adrenalinkick! Här kan ni utmana kollegor eller vänner under en eminent folkracetävling - det är en perfekt...

245 omdömen om Sundsta Säteri - Folkrace

JÖRGEN R
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Extremt dryg personal. Förstörde hela upplevelsen...

JÖRGEN R gillar detta
Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Sören J
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Skitroligt att köra deras Volvobilar och trevlig personal. Det som var negativt: Problem att få tag i rätt storlek på hjälm och overall. Många deltagare lång väntan.

Hans K
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Trevlig personal och bra ordning på allt. Bra att starttiden blev som man sagt.

Carina K
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Folkrace - Skulle gärna ha haft lite körinstruktioner för att maxa upplevelsen

Carina L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Rally i present. Bra ordnat o proffsig personal

Annica O
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Vi hade en toppen dag med prova på folkrace. Mycket bra organiserat, trevligt att man kunde köpa fika på plats. Ganska dyrt för 6 varv. En kul upplevelse!

Mats N
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Förväntningarna uppfylldes med råge. Profitionellt genomfört event med säkerhet som högsta pris utan att ta bort nöjet. Helt enkelt kanon.

Mathias J
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Jag valde folkrace för min Live it present. Det var väldigt bra bemötande och proffsigt. Jag förväntade mig en rolig dag och det fick jag verkligen. Mycket adrenalin. Sämst var att jag kom precis utanför B-final...🙄 Annars inget att klaga på. Tack för en härlig dag.

Joachim A
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick upplevelse Live it. Prova på folkrace för 2 personer. Fantastiskt rolig och mycket bra anordnat.

Jennifer A
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Vi var med på Prova på folkrace, både som förare och åskådare. Det var toppen, bra ordnat, ändå mycket körtid med tanke på mängden deltagare. Som åskådare var man med där övriga var, så det var lika kul det och man såg bra. Rekommenderas!

Mathias S
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick en rallylektion i grupp via Liveit. Riktigt bra upplägg med duktiga instruktörer. Banan var riktigt bra med en blandning av grus och asfalt. Det roligaste jag gjort på länge, rekommenderas varmt! Mathias S

Tommy S
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Hej fick rally för en dag och upplägget väg kanon. Duktiga instruktörer som bad oss att inte hålla igen utan verkligen plåga bilarna. Jag är supernöjd.

Peter H
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Folkrace, lerduveskytte och övernattning. + Lerduveskyttet: klockren upplevelse och supertrevlig coachning vid utförandet + Folkrace: oerhört roligt, professionell och trevlig ledare - Boende/restaurang: en tydlig underton av att vi som gäster är till besvär, när vi t.ex. frågade om ved till brasan eller när vi frågade om diskmaskinen i stugan (som vi inte fick använda för att diska upp själva i köket som ingår i stugan). Något som drar ner vår upplevelse en hel del tyvärr.

Dan J
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Vi valde att köra folkrace på Sundsta 2 stycken. Blev nervösare ju mer de närmade sig. Riktigt kul att köra men tyvärr va de ganska många så de vart en lång väntan. Skulle vart kul om dom haft snabbaste tjejen :) Men sammanfattningsvis va de en jättekul upplevelse och vill gärna göra om de

Barbro N
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Köra folkrace. Blev trevligt bemött. Förväntningarna blev bra o mycket hjälpsamma . Tack!

Fredrik A
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Bra bilar, bra bana, trevlig personal men på tok för många deltagare så det blev väldigt sega väntetider.

Håkan B
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Köpte prova på folkrace som present till min kompis även jag deltog i provkörningen. Fantastiskt kul upplägg med tidskval och sen finaler. Vi kom dock inte till final , men hade en härlig dag tillsammans.

Cilla E
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick rallykörning i 60-års present. Det roligaste jag gjort på mkt länge. Väldigt trevligt bemötande under hela upplevelsen. Kommer att göra om detta med min son

Henrik B
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Vi körde rally. Vi fick ett kanonmotagande, av både kunnig och rolig personal. Härlig bana och bra bilar. Vilket gjorde att det blev bättre än förväntat.

Mari D
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Jättebra ordnat med bra instruktörer.över förväntan "jättebra"som present

Michael H
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick en upplevelse i present. Värde folkrace för att jag aldrig testat. De var väldigt roligt, hade gärna kört mera. Hade nog förväntat mig färre deltagare, blev onödigt långa väntetider. Men sammantaget en härlig upplevelse.

Petri N
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Det var roligt att köra men väntetiden alltså vi var 34 st på 4 bilar och fick köra 6 varv sammanlagt. Nee kan inte rekomendera detta till någon.

Micael R
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick upplevelse via Live IT i 50 års present. Otroligt häftig och rolig upplevelse... Det enda som jag kan uppleva är att det blev för kort med körtid.. det blir lite så att om du aldrig kört folkrace så vill du känna dig för mer i början.. nu var det bara 1 varv i uppvärmning och sedan 2 varv på tid i första omgången. detta gjorde att tiden på varv 3 blev bra och i omgång 32 ännu bättre men då var det redan försent. De som kört tidigare hade redan bra tider i omgång 1 och då har man ingen möjlighet att komma ikapp:( Hade...

Anders L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fantastisk Event!!! Jag vart väl bemött av kunnig personal. Jag kommer att göra om eventet inom en snar framtid👍😀😀 Mvh Anders Limpar

Carl L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Prova på folkrace. Strålande upplägg och bra instruktörer. Fint med servering och bra fika. Självklart är detta ingen bana där man ska göra på gränsen, men banan känns lite osäker på vissa ställen där man vill köra fort.

Svar från Sundsta Säteri - Folkrace

Hej Carl! Tack för din recension. Du får gärna kontakta mig på mikael@sundsta.se. Vi vill naturligtvis inte att det ska finnas osäkerhet kring något runt banan.

Nina A
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Köpte folkrace som en överraskning till min son. Han och hans vänner uppskattade verkligen "äventyret"👍✌🏻 Bemötandet jag/vi fick, och även kontakten innan, var väldigt positivt. Åt även lunchbuffé på rest, personalen där var väldigt trevliga och tillmötesgående❣️ Så summa sumarum; en lyckad och väldigt positiv dag👌Tack🌹

Anders S
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Mycket bra arrangemang. Tydliga instruktioner. Kan rekommenderas. Med vänlig hälsning Anders

Karl Å
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Körde folkrace för första gången. Mkt bra upplägg, kunnig o trevlig personal som håller i eventet och instruerar deltagarna! Hit kommer jag gärna igen!

Eva F
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Välordnad aktivitet, utmärkt genomförande. Mycket för pengarna.

Hans B
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Bra organiserat, allt flöt på, man hade gärna kört lite mer......

Anna T
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Present att köra Rally på Sundsta Säteri. Jättetrevlig och spännande upplevelse! Mkt bra instruktörer och information innan och under upplevelsen!

Mats K
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Hej Fick folkrace i present. Det blev en kul och spännande dag. Mycket bra organisation. Extremt effektivt. Ingen dödtid och spot-on med mängden information. mvh, Mats Karlsson

Mikael W
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Körde Rallybil skitkul Vilken service, serverades kaffe o bulle på plats. Personalen var super trevliga och kunniga.

Filip L

Suverän dag i Roslagen med duktiga instruktörer! Tummen upp! 👍

Eva-lena L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fästmann fick prova på Folk race i födelsedags present. Helt fantastiskt bra ordnat. Stor tumme upp för väldigt gott fika. Hit kan vi tänka oss komma fler gånger.

Johan N
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Proffsigt genomfört och trevligt bemötande

Filip S

Hej! Sundsta folkrace. Mkt bra helhetsintryck! Full poäng

Rose-marie M
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Vi fick Folkrace i present av våra barn. Hade uttryckt en önskan att prova på detta vid något tillfälle. Det var ett välorganiserat arrangemang med säkerhet i fokus. Mycket bra tycker jag. Tydliga instruktioner och bra att de visade exakt med en körande bil hur vi skulle göra. Väldigt välorganiserat och bra ordnat.

Denny C
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

En grym upplevelse och kommer nog att återupprepa den i framtiden. PÅ ett bra sätt. Mina förväntningar infriades. En otrolig rolig upplevelse som ger mersmak.

Mattias L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Toppen upplevelse, med bra instruktör! Synd bara på vädret, men det vart ju lättare att sladda! :-)

Mattias C
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick folkracetävling som present. Var jättebra bemötande från Sundsta. Tävlingen levde upp till förväntningarna och det var en rolig upplevelse.

Andreas D
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Fick upplevelsen i present. Jag tyckte upplägget var bra och upplevelsen som helhet var bra.

Lars-olov L
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Jag fick min 70 årspresent av mina vänner som vet att jag är väldigt intresserad av motorsport.jag fick en jättefin dag i sundsta med fin bilkörning och en underbar ledare som vägledde oss väldigt bra. Väldigt proffsig personal, inga onödiga väntetider. Detta blev min bästa födelsedag någonsin! Lars-olov Lindblom Uppsala

Göran J
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Väldigt bra ordnat och väldigt kul :-)

Olof B
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Grym racingupplevelse, bra bilar, fin bana och överlag proffsigt arrangemang.

Lennart F
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Bra organiserat. Inte mycket dötid. Bra information. Kamraterna saknade en skärm som visade varvtiderna. Borde inte vara så svårt att fixa för då skulle publik och förare bli mer intresserade av loppen förutom det man själv kör. Bra ordnat med fint väder. Allt toppen.

Martin B
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Jag provade på att köra folkrace. Det var bra bilar, en bra bana och ett bra arrangemang. Det märktes att personalen hade gjort detta förut, det flöt på bra utan långa avbrott.

Leif T
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

FOLKRACE ALLMÄNT Det var dåligt skyltat utifrån E18 till platsen. Vi missförstod informationen var restaurangen fanns och missade att äta innan. ARRANGEMANGET Arrangemanget var väldigt bra. Mikael och Daniel skötte det hela perfekt. Bilarna var bra och banan var bra.Jag njöt av upplevelsen även om jag inte blev bäst

Thorleif N
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Första gången vi testar Folkrace, otroligt roligt och lärorikt. Vi tyckte det gick snabbare än vad det gick i verkligheten.

Jan M
Skrev om Sundsta Säteri - Folkrace

Körde rallyskola. Vart mycket bra mottagen före start. Hela upplägget, genomförandet och handledningen var allt igenom mycket proffsigt. En stor eloge till Daniel och Daniel. Janne Magnusson