Supine

Linnegatan 45, 413 08 Göteborg — Visa karta

Hur vill just du uttrycka dig själv och ditt utseende? Vi på Supine anser att det finns många sätt att framhäva sin identitet. Hår. Skönhetsbehandlingar. Naglar. Inredning. Hos oss blir du väl omhändertagen, vare sig du vill besöka en frisör, få en snygg sminkning eller göra en ansiktsbehandling.

Vi kallar vårt koncept en studiobutik men är definitivt mer än bara en butik. Kolla in vår hemsida för att läsa mer om vilka behandlingar vi erbjuder, eller kom in till oss på Linnégatan 45 mitt i Göteborg. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Supine

• Josefin S skrev om Supine
    Jättebra! Fantastiskt toppen personal Läs mer
  • Lena C skrev om Supine
    Mycket trevliga tjejer i en väldigt fin lokal. Kul med kombinationen inredning och skönhetsvård under ett och samma tak. Har fått både naglar och hår fixade. Kanske skulle de vara lite snabbare i sin hantering av dylika? Är f.ö väldigt nöjd⭐️ Läs mer
  • Jenny K skrev om Supine
    Grym personal, grym salong/butik. Fantastisk fina saker. Alltid kul att komma dit och göra naglarna och gå runt och kika i butiken. Alla är så trevliga och man känner sig alltid välkommen ❣️ Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Supine
    Väldigt bra bemötande, kände mig välkommen så fort jag klev in. Fick en kopp kaffe och frisören Kajsa fixade mitt hår precis som jag ville ha det.
    Jag fick hjälp med klipp och färg, samt ett köp av utvald kevin murphy hårprodukt.
    Fem av fem! Läs mer
  • Joanna B skrev om Supine
    Superbra bemötandeninte alltid blivit exakt som jag tänkt men annars toppen Läs mer
  • Silvana V skrev om Supine
    Jag är så nöjd med att vara kund på Supine Lab.Man blir blir bra bemött och man känner sig hemma där Läs mer
  • Alicia F skrev om Supine
    Fantastiskt vacker och trendig lokal med episka produkter. Läs mer
  • Gabriella R skrev om Supine
    Supermysig salong med grym personal Läs mer

Linnegatan 45, 413 08 Göteborg