Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm SureBabyYes

SureBabyYes

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm — Visa karta

Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Här på SureBabyYes möts du av ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet.

När du kommer hit för en klippning ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och självklart tips och råd för hur du bäst tar hand om din frisyr

Är du osäker på vad du vill göra med ditt hår eller vill veta vad som vore snyggt på just dig? Boka gärna en kostnadsfri konsultation, så delar vi med oss av våra råd och idéer!

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om SureBabyYes

• Paulina M
    Paulina M skrev om SureBabyYes
    Har klippt mig hos Carolina ett par gånger och hon är fantastik. Kommer ihåg mig trots att jag klippt mig få gånger och dessutom klipper mig ytterst sällan. Designig/genomtänkt/välstajlad hipsterinredning men ändå trevlig personal. Har sett alla möjliga personer komma och klippa sig trots att stället skriker hipster.
  • Christofer R
    Christofer R skrev om SureBabyYes
    Har klippt mig hos Johanna några gånger och kan verkligen rekommendera henne.
  • Bea
    Bea skrev om SureBabyYes
    Bästa frisören!
  • Anton S
    Anton S skrev om SureBabyYes
    Jag blev galet nöjd. Lätt Stockholms bästa frisör. Trevligt bemötande under hela besöket. Skön musik och fantastisk inredning. får betyg 5+++ av mig.
  • John H
    John H skrev om SureBabyYes
    Klipper mig alltid här, hos antingen Ola eller Camilla. Har rätt svårt hår att klippa, krulligt och fullt av virvlar, men det blir alltid lika bra!
    Stort plus för lokal, stämning och trevlig personal!
  • Sam J
    Sam J skrev om SureBabyYes
    Jag var och klippte mig hos Ola, grymt nöjd. Han vet hur man klipper och vad som passar!

Lätt Stockholms bästa (och coolaste salong).
  • Jenny N
    Jenny N skrev om SureBabyYes
    Jag har klippt mig hos Johanna och Ina. Jag är en ganska feg när det gäller nya frisyrer men vi kom bra överens och jag blev nöjd båda gångerna. Ett plus att de bjuder på juice ;o)
    Anna L gillar detta
  • Anna L
    Anna L skrev om SureBabyYes
    Sabina är såååå bra! Och gullig! Du blir garanterat nöjd!
  • Linn E
    Linn E skrev om SureBabyYes
    Fantastiska organiska shampon och superbra frisörer! Lite dyrare, men man får valuta för pengarna. Maria är en pärla!

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm