Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm — Visa karta

Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Här på Surebabyyes möts du av ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet.

När du kommer hit för en klippning ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och självklart tips och råd för hur du bäst tar hand om din frisyr

Är du osäker på vad du vill göra med ditt hår eller vill veta vad som vore snyggt på just dig? Boka gärna en kostnadsfri konsultation, så delar vi med oss av våra råd och idéer!

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 739 kunder tycker om surebabyyes

• 2019-01-27

Helke G skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia behärskar sitt handverk! Dessutom är hon väldigt lyhörd och har fingertoppkänsla. Jag är mycket nöjd med resultatet. Långt hår blev kort hår. Jag kom med idéer och bilder som Sofia tog till sig. Sedan fick hon göra som hon tänkte att det var bäst och det blev toppen. Tack! Läs mer
  • 2019-01-21

Lotte I skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Ingen annan än Maria klarar att fixa en frisyr av mitt hår. Snart firar vi 25 års klippning, Maria är alltid lika engagerad och inspirerande. Och fantastiskt duktig på hantverket, hon vet verkligen vad hon gör när hon sätter saxen i ett hår. Läs mer

Anna R skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Lika supernoggrann, inkännande, skicklig och trevlig varje gång. Är så väldigt glad för Emelie! Läs mer

Lina H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har klippt mig och färgat håret hos Sofia en gång (bokade direkt en ny tid). Mycket duktig och professionell frisör. Har aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök tidigare och har fått många komplimanger för mitt hår efteråt. Läs mer

Helen S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Alltid nya idéer och vet vad som passar mig. Känner mig alltid omhändertagen och viktig. Ett proffs i arbete! Läs mer

Sara S skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Lyhörd, noggrann och avspänd. jag är så glad över att ha hittat henne! Läs mer

Maja L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är en grym, trevlig och inkännande frisör, SBY är mysigaste och mest avslappnade frisörstället i stan. Alltid jättenöjd! Läs mer

Ragna J skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes

Blir alltid mycket nöjd
    Proffsigt behandlad Läs mer
  • Marika D

Marika D skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Första riktiga frisören jag vågat gå till sen jag som tonåring blev klippt i örat och fick höra att tjejer inte ska ha "korta killfrisyrer". Sofia är helt fantastisk! Vet precis vad jag menar när jag beskriver vad jag vill ha och extremt lyhörd! Enda frisören jag litar på och vill ska klippa mig! Kan inte ge annat än beröm! Läs mer

Livia F skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Klippte håret och blev supernöjd! Hade en väldigt trevlig stund med Sofia och resultatet vart grymt bra! Jättenöjd allmänt med salong, resultat och bemötande! Läs mer

Magdalena S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Proffsigt och varmt bemötande! Duktig på färg och klipp och jag är alltid nöjd. Läs mer
  • Mari L

Mari L skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Ola i många år. Aldrig har jag blivit missnöjd. Ola har alltid fått fria händer och skapat frisyrer som passar mig och mina önskemål. Lättskött och snyggt! Glad att Du är tillbaka! Rekommenderar Ola ofta och gärna! Läs mer

Emma C skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Den bästa frisör, både gällande klippning och färgning som man kan tänka sig! Läs mer

Maja A skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag fick en sjukt jäkla nice frisyr som är enkel att styla, lätt att hålla snyggt när det växer ut och den är även väldigt feminin även fast den är kort, precis som jag önskade. Kändes som att jag var i trygga händer och jag gick jättenöjd därifrån! Kommer garanterat tillbaka. Bästa Linnea <3 Läs mer
  • Sigrid Å

Sigrid Å skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Fantastisk service! Hög kunskap! Bra idéer. Läs mer

Tina P skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Lyhörd och skicklig! Jag blir alltid nöjd med både färg och klippning. Läs mer

Malin K skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Jag har gått hos Ola i 20 år, följt honom när han bytt salonger. Han är otroligt skicklig på att få fram det bästa avseende mitt hår. Om andra frisörer klipper blir det ganska platt och livlöst men Ola lyckas alltid. Han har bra trendkänsla och bra förslag. Läs mer

Kerstin Ö skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är en lysande frisör som klipper mitt hår med koncentration och hängivenhet. Han har integritet och stil och är samtidigt kul att prata med. Läs mer

Jessica S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag gick till Sofia för konsultation först. Hon var väldigt trevlig och vi pratade om olika alternativ på frisyrer. Jag kände ett stort förtroende för henne, så jag bokade en tid några dagar senare.

Jag har kort, tunnt och glest hår, så det är inte så lätt att hitta snygga frisyrer som passar mig. Sofia får i stort sett fria händer och det blir alltid snyggt och oerhört välklippt. Sofia är en väldigt duktig frisör som verkligen lyckas hitta rätt frisyrer för mig. Läs mer

Lisa M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag har bara varit hos Maria ett par gånger, för klippning, men har varit väldigt nöjd med resultatet båda gångerna! Jag gillar också hennes rättframma och roliga personlighet. En varm person som verkligen anstränger sig för att man ska bli nöjd med resultatet, är mitt omdöme. Läs mer

Gunnel H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Klipp. Utmärkt på alla sätt.

Hon är outstanding! Läs mer

Emma T skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Klippning och färg.
    Superduktig och trevlig. Alltid bra resultat. Läs mer

Anna S skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Färgning och klippning, Emelie är bäst! Läs mer

Katrin W skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig och färgat mig hos Emelie i flera år. Jag har alltid varit jättenöjd ; Emelie är mycket noggrann och duktig frisör; jag får ofta komplimanger för min frisyr, det är Emelies förtjänst. Läs mer

Karin N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har klippt mig vid två tillfällen och blivit supernöjd båda. Rekommenderas! Läs mer
  • Pia L

Pia L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria vet vad jag trivs med och min förmåga att sköta min frisyr själv.

Det viktigaste av allt är att jag har fått en klippning som speglar den person jag vill vara.

Jag följer Maria där hon arbetar och känner mig inte bunden till det företag hon just nu arbetar hos.

Maria, du är så bäst! Läs mer

Hanna K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är den absolut bästa frisören jag någonsin gått till! Hon är superkompetent och den enda person som faktiskt kan hantera mitt hår. Hon ser hårets potential och möjligheter och är mycket noggrann. (Jag har aldrig fått så många komplimanger för min frisyr som sedan jag började gå till Sofia!!) Läs mer
  • Ida W

Ida W skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Professionell, trevlig och kreativ. Känner mig trygg med att resultatet alltid blir bra! Läs mer

Anna R skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Klippning. Över förväntan, jag blev väldigt nöjd och vill gärna återkomma till samma frisör igen. Läs mer

David B skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Emelie is a wonderful hairdresser and gives me the best haircuts ever!!! :) Läs mer

Maria K skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    En klippning från långt hår till nyckelbenet.
    Bra bemött.
    Infriade förväntningarna.
    n bra upplevelse. Linnea är kanske lite tyst, svårt att höra vad hon sa. Men en jättetrevlig tjej. Jag behöver ingen som babblar heltiden men jag uppfattade henne som blyg. Läs mer

Martin F skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Extremt skicklig hantverkare! Supernöjd med Emelie Läs mer

≈sa D skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är min frisör. Har klippt mig på surebabyes i 10 år. Har gått hos Henrik som nu är barnledig. Jag är även mycket nöjd med Ola. Bra bemötande och lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • Karin S

2019-01-02

Karin S skrev om surebabyyes
    Fick hem en riktigt besviken son som inte blivit lyssnad på alls i en frisyr som ö h t inte stämmer med varken hans beskrivning eller stil. Verkligen inte att rekommendera alltså! Läs mer
    2019-01-15 Surebabyyes svarar Karin S
    Hej Karin!
    Jättetråkigt att din son var så missnöjd. Om vi kan göra något för att ordna till frisyren eller kompensera honom på något annat sätt får du gärna kontakta oss. Vi vill gärna veta vad vi kunde ha gjort bättre!
  • 2018-12-12

Maria skrev om surebabyyes
    Maria T är fenomenal. På allt. Klipper som en gud, frisyren håller i 10 v och är lättskött. Helsäker på färg. Maria är ärlig och säger ifrån om mina önskemål om frisyr inte passar mitt spikraka hår och kommer med alternativa förslag. Jag har lärt mig att lita på henne. Läs mer
  • 2018-12-11

Per J skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är sjukt bra! Väldigt duktig och bra på att tolka mina idéer för att sedan lägga till sin egna kreativitet. Läs mer
  • 2018-12-03

Andreas B skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag klipper mig mest själv och går sällan till frisör. Med Sofia har jag lust att gå lite oftare. Hon satsar på att ge mig en snygg och kreativ frisyr, inte något enkelt och "välklippt". Det är alltid spännande att se resultatet och hittills har jag varit jättenöjd varje gång! Läs mer
  • 2018-12-03

Ulrika L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag klippte mig hos Linnea och jag fick ett professionellt men även personligt bemötande, en snygg frisyr och en trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2018-12-02

Ryo S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Den mest lätthanterliga frisyren jag någonsin haft. Mattias är guld värd. Läs mer
  • 2018-12-02

Andreas O skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Fantastiskt trevlig och duktig! Läs mer

Julia H skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jättebra fast de inte riktigt var klara över vilken frisyr de ville ha (hon klippte två barn, 9 och 12 år). Bra dialog och bra resultat! Läs mer

Alexander F skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Superbra på klippning. Lyhörd och noggrann. Läs mer

Mette T skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Mycket nöjd med Linneas bemötande, lugn & säker! Blev så fin & fräsch i håret. Läs mer

Clara T skrev om surebabyyes
    Bästa frisören jag gått till. Jätteduktig på att klippa och bra på att ge tips om hur man kan styla i vardagen, något som jag annars brukar sakna. Plus att hon är bra på att lyssna in och klippa så att det passar min personlighet. Och trevlig! Läs mer

Ulrika G skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Jag blev klippt av Ola och det kändes som han ogillade mitt långa hår och önskade att han vore någon annanstans. Resultatet blev inte heller snyggt och dessutom mycket kortare än vad jag tänkt mig. Läs mer

Karin S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Klipp och sling. Lyhörd och noggrann som lyssnade. Ett minus var att bokningen var på 2,5h och frisören var 30 min sen, men vi blev ändå klara i tid. Dock inget avdrag, dvs besöket för mig var endast 2h men fick betala för 2,5 utan att det uttrycktes alls. Läs mer

Anton G skrev om surebabyyes
    Trevligt, professionellt bemötande. Aslappnande upplevelse att bli klippt hos henne, kan tänka mig att boka fler klipptider, nöjd med resultatet. Läs mer

Elin B skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag blev mycket nöjd med klippning och färg och gick dessutom därifrån med ett grymt recept (som jag nu har provat) och vill passa på att ge även det fem stjärnor! Tack! Läs mer
  • Tim L

2018-11-29

Tim L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag köpte en klippning av Linnea. Kände mig mycket välkomnad när jag kom till salongen. Linnea var lyssnade på mina önskemål och kändes lyhörd. Hon förstod vad jag ville åt och kom med egna idéer. Mycket trevlig också. Läs mer

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm