Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm — Visa karta

Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Här på Surebabyyes möts du av ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet.

När du kommer hit för en klippning ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och självklart tips och råd för hur du bäst tar hand om din frisyr

Är du osäker på vad du vill göra med ditt hår eller vill veta vad som vore snyggt på just dig? Boka gärna en kostnadsfri konsultation, så delar vi med oss av våra råd och idéer!

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 471 kunder tycker om surebabyyes

• Magnus S
    Magnus S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är en helt fantastisk frisör. Det finns nog ingen som är så noggrann och har en så intuitiv fingertoppskänsla för vad som blir bra. Jag går alltid nöjd från en klippning av Henrik och resultatet håller sig oväntat bra över tid. Att han är trevlig, snäll och intresserad av mycket, gör inte saken sämre.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Superduperbra jag har aldrig varit så nöjd med mitt hår
  • Lena K
    Lena K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag fick ett mycket positivt bemötande första gångenjag kom till salongen.Sofia välkomnade mig med ett stort leende och nyfiken blick! Hon ställde frågor som var relevanta och kopplade till håret. Under hela mötetJag kände mig mycket nöjd med färgningen bra val av färg o ch även klippningen Jag tycker att Sofia verkar mycket kompetent i sitt yrke! Bara ett problem finns nästan inga tider på kvällen / helgen vilket är en förutsättning om jag ska kunna gå hos Sofia . Med hälsning Lena Kardebo
  • Tove K
    Tove K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Supertrevlig och bra frisör. Sofia hjälpte mig gång på gång att hitta en frisyr som passade bra på mig och som jag trivdes med. Hon levde definitivt upp till mina förväntningar!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket bra ”leverans”.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    de ä nice
    122342567864321456743214567843232567843242567432134654243562564256576254
  • Markus N
    Markus N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Lika kunnig som trevlig. Premiumklippning!
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Duktig och lyhörd. Lyssnade på vad jag ville och kom med egen input också, jag är mycket nöjd.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är en mycket duktig frisör och dessutom fantastiskt trevlig. Rekommenderar henna alla dagar i veckan.
  • Emma J
    Emma J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är hittar alltid en balans mellan sin egen proffessionalitet och inkännande av vad jag som kund vill. Ett besök hos henne är alltid avslappnat och trevligt och jag har aldrig gått därifrån missnöjd. Ett extra plus för grym hårbottenmassage!
  • Anna K
    Anna K skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Proffsigt och kundinriktat bemötande med både inlyssnande och initiativrikt förhållningssätt. Känner mig som kund trygg när jag går och klipper mig hos Jacob.
  • Sondre D
    Sondre D skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jättetrevlig och jätteduktig! Varit hos henne två gånger och kommer tillbaka när jag får mer hår.
  • Ina W
    Ina W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är mycket fokuserad och noggrann, men samtidigt utstrålar ett lugn som gör klippningstiden till en behaglig upplevelse. Jag var supernöjd med min frisyr!
  • Johan N
    Johan N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag är väldigt selektiv när det kommer till Frisörer, det jag gillar med Sofia är att jag kan bolla över till henne frågor som, vad tycker du jag passar i, hon är lyhörd och kommer med förslag i dialog med mig. Men det jag gillar är att hon säger, -vi får se jag börjar klippa så får vi se vad som blir bäst. Det handlar om små detaljer om vilken sida att lägga håret på, längden på håret osv. Men hon är väldigt uppriktig med vad hon själv tycker och det uppskattar jag.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jättetrevlig och duktig frisör! Är hjälpsam och lyssnar på ens behov och ”visioner” och kommer med egna tankar
  • Alva L
    Alva L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Hon var jätteduktig och lade mycket tid på varenda hårstrå, samtidigt som hon var väldigt snabb. Utöver det fick hon mig att känna mig trygg och glad = jättegullig och trevlig!!!
    Kommer absolut boka henne igen vid återbesök!!
  • Sigita Z
    Sigita Z skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia is super sweet, professional and very creative - the best mix for a hairdresser you can find! She will always find a way to realize some crazy ideas taking into account what is best for your hair. And she is super friendly if you are up for chatting but also ok to work in silence, which is great, if you are like me (sometimes want to talk, sometimes just wanting to clear your head :))
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Toppennöjd med Sofia!
    Hon räddade mig efter att en annan frisör hade ställt till med en mindre katastrof.
  • Elin M
    Elin M skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Supernöjd!!! det blev bättre än jag tänkt mig.
  • Eszter C
    Eszter C skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Very skilled, neat hairdresser. I have been satisfied with my haircut every time. Jacob always makes a new and surprising haircut.
  • Helene M
    Helene M skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Klipper korthåriga superbra! Hade varit hos en annan frisör på en annan salong innan och klippt mig kort och hon lyssnade inte alls på vad jag ville ha eller vad som passade mig utan klippte helt utifrån vad hon tyckte. Bytte därefter salong och gick till Jacob och blev mycket nöjd! Han klippte utefter vad som passade mig och min stil.
  • Maija W
    Maija W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Grym! Jag visste inte exakt hur jag ville att mitt hår skulle klippas och hon hjälpte mig klura ut det och är mer än nöjd med resultatet och det vänliga bemötandet. Kommer definitivt komma tillbaka!
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag är supernöjd med min frisyr och har fått så många komplimanger. Jag tänker fortsätta klippa mig hos Sofia.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Supertrevlig och duktig! Blekte håret och klippte mig, blev väldigt nöjd. Rekommenderade bra produkter utan att försöka pracka på mig nåt.
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Mycket bra och väldigt trevlig!
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är jättetrevlig och gullig. Jag kände mig trygg i hennes händer och hon är väldigt professionell och duktig :)
  • Robert J
    Robert J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Mycket trevlig och kompetent. Gör en bra genomgång med mig om hur det ska klippas, och klipper bra och noggrant.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Väldigt trevlig och jag känner mig alltid i trygga händer. En lyx i vardagen att besöka Jacob
  • Linda H
    Linda H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är väldigt lyhörd och trevlig. Jag blir alltid väldigt nöjd, resultatet blir oftast bättre än vad jag själv tänkt.
  • Anna Maria K
    Anna Maria K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Var duktig. Trevlig. Jag blev nöjd med frisyren
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Lyhörd, Noggrann och trevlig! Supernöjd med nya frisyren!
  • Erika G
    Erika G skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Så nöjd över både trevligt bemötande och snyggt klipp! Klippningen innan min tid drog ut på tiden och jag fick därför vänta, vilket Jacob kom och bad om ursäkt för vid två tillfällen. När det väl blev min tur kl 19 (efter att ha väntat 30 min) tog Jacob GOD tid på sig till både att lyssna på mina önskemål, klippningen och stylingen sen. En halvtimme extra la han ner trots att klockan blivit mycket och erbjöd sig dessutom att visa fler styling-möjligheter. Kommer definitivt att boka även nästa klipp hos Jacob och rekommenderar han varmt!
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Respektfullt bemötande både i att känna av hur mycket jag som kund vill "småprata" eller inte och i att känna av och utmana lagom i byte av frisyr.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Trevlig, men jag var väldigt missnöjd med klippningen. Han var stressad eftersom han var sen, men ändå. Det blev riktigt dåligt, mycket underlig uppklippning. Jag borde ha gått tillbaka med jag ville inte ha håret ännu kortare.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia var trevlig och bemötte mig på ett professionellt sätt. Hon förstod mina önskemål och kom med egna tips. Jag var jättenöjd när jag lämnade salongen.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Blir alltid supernöjd med både klippning och färgning hos Sofia! Känner mig alltid trygg med att låta henne bestämma färg om jag själv inte vet exakt vad jag är ute efter, eftersom hon alltid ser till kundens bästa. Skulle aldrig gå till någon annan!
  • Carl H
    Carl H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Sofia i flera år och upplever henne som mycket professionell. Hon är duktig på att anpassa frisyren efter kundens förutsättningar (i mitt fall en virvel bak till som tidigare alltid varit bångstyrig att hantera).

Rekommenderar henne varmt!
  • Eva K
    Eva K skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Superduktig frisör. Håret blev exakt som jag ville. Men han kändes väldigt ofokuserad. Han gick ifrån 5-6 ggr under den timme det tog att klippa mig för att dricka vatten, prata med kolleger m.m. m.m. Men det kanske bara var mitt hår han tyckte var tråkigt att klippa....
  • Linda H
    Linda H skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Mycket proffsig frisör: tekniskt duktigt och inkännande i hur jag ville bli klippt( kort hår)
  • Elin R
    Elin R skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Sofia i ett par år nu, och hon är alltid toppen. Hon tar mina idéer och kommer med förslag, och så blir det alltid supernsyggt! Rekommenderas starkt!
  • Helena G
    Helena G skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    svinnöjd, roliga idéer och trevlig,
    jag hade min hetaste frippa i somras pga honom och kommer gärna tillbaka.
  • Youn Hee P
    Youn Hee P skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Det är alltid ett rent nöje att gå till Mattias. Man blir snygg i håret och kommer alltid där ifrån efter ett bra samtal. Han är bra på att klippa enligt kundens eget önskemål men också bra på att komma med förslag om kunden själv inte är säker på vilken frisyr som ska väljas. Ett stort plus är att han inte heller stylar håret så att man ser ut som en tant när man är färdigklippt. Jag är alltid nöjd med mitt besök när jag har varit hos Mattias!
  • Nadascia B
    Nadascia B skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Jacob har en fantastisk känsla för hår och form och jag känner mig alltid säker på att få en frisyr som jag kommer trivas med. Han är dessutom supertrevlig vilket gör det till ett rent nöje att gå och klippa sig!
  • Liza B
    Liza B skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Jag kan ge mina allra bästa rekommendationer till Jacob Kajrup. Han är tekniskt skicklig och kan hantverket, helt klart. Dessutom förstår han vad man vill åstadkomma. Bemötandet är vänligt, professionellt och avslappnat.
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mycket proffesionellt bemötande och hantverk. Världsklass !
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Trevlig, kunnig, väldigt omtänksam, lyhörd och brydde sig om mina önskemål
  • Helena H
    Helena H skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Blev mycket nöjd m min hårfärg. Över förväntan
  • Karin A
    Karin A skrev om Jacob Kajrup en del av surebabyyes
    Trevligt bemötande. Klippningen före drog ut på tiden men det fick jag info om via sms i god tid så det upplevde jag inte som negativt.

Jag tyckte dock att han pratade väldigt mycket om dig själv och inte helt lyssnade på mina önskemål. Jag var inte helt nöjd med min klippning när jag gick därifrån men kände stress att gå därifrån eftersom nästa kund väntade.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Haft Mattias som frisör så länge jag kan minnas. Otroligt duktig och lyhörd men talar om när mina önskemål är orimliga för mitt hår av någon anledning. Kommer med förslag som känns anpassade för mig. Grym på färg. Känner mig helt trygg med honom och lämnar gärna över besluten till honom. Har ingen anledning att byta frisör.
  • Marie M
    Marie M skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag känner mig så nöjd med Sofia som både har klippt och färgat mitt hår. Hon är bra på att lyssna och förstår vad jag känner mig bekväm med. Hon är dessutom supertrevlig och jag känner mig härligt ompysslad i hennes händer.
    Marie

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm