Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm — Visa karta

Vill du uppdatera din look med ett riktigt skarpt klipp eller en inspirerande färgning? Här på Surebabyyes möts du av ett gäng kreatörer som brinner för att din nya frisyr ska passa ditt huvud, din stil och din personlighet.

När du kommer hit för en klippning ingår alltid konsultation, schamponering, föning & styling och självklart tips och råd för hur du bäst tar hand om din frisyr

Är du osäker på vad du vill göra med ditt hår eller vill veta vad som vore snyggt på just dig? Boka gärna en kostnadsfri konsultation, så delar vi med oss av våra råd och idéer!

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 708 kunder tycker om surebabyyes

• Maria skrev om surebabyyes
    Maria T är fenomenal. På allt. Klipper som en gud, frisyren håller i 10 v och är lättskött. Helsäker på färg. Maria är ärlig och säger ifrån om mina önskemål om frisyr inte passar mitt spikraka hår och kommer med alternativa förslag. Jag har lärt mig att lita på henne. Läs mer
  • Per J skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är sjukt bra! Väldigt duktig och bra på att tolka mina idéer för att sedan lägga till sin egna kreativitet. Läs mer
  • Andreas B skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag klipper mig mest själv och går sällan till frisör. Med Sofia har jag lust att gå lite oftare. Hon satsar på att ge mig en snygg och kreativ frisyr, inte något enkelt och "välklippt". Det är alltid spännande att se resultatet och hittills har jag varit jättenöjd varje gång! Läs mer
  • Ulrika L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag klippte mig hos Linnea och jag fick ett professionellt men även personligt bemötande, en snygg frisyr och en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Ryo S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Den mest lätthanterliga frisyren jag någonsin haft. Mattias är guld värd. Läs mer
  • Andreas O skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Fantastiskt trevlig och duktig! Läs mer
  • Julia H skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jättebra fast de inte riktigt var klara över vilken frisyr de ville ha (hon klippte två barn, 9 och 12 år). Bra dialog och bra resultat! Läs mer
  • Alexander F skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Superbra på klippning. Lyhörd och noggrann. Läs mer
  • Mette T skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Mycket nöjd med Linneas bemötande, lugn & säker! Blev så fin & fräsch i håret. Läs mer
  • Clara T skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Bästa frisören jag gått till. Jätteduktig på att klippa och bra på att ge tips om hur man kan styla i vardagen, något som jag annars brukar sakna. Plus att hon är bra på att lyssna in och klippa så att det passar min personlighet. Och trevlig! Läs mer
  • Ulrika G skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Jag blev klippt av Ola och det kändes som han ogillade mitt långa hår och önskade att han vore någon annanstans. Resultatet blev inte heller snyggt och dessutom mycket kortare än vad jag tänkt mig. Läs mer
  • Karin S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Klipp och sling. Lyhörd och noggrann som lyssnade. Ett minus var att bokningen var på 2,5h och frisören var 30 min sen, men vi blev ändå klara i tid. Dock inget avdrag, dvs besöket för mig var endast 2h men fick betala för 2,5 utan att det uttrycktes alls. Läs mer
  • Hillevi J skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Jag slingade håret hos Pernilla. Jag tyckte hon bemötte mig väldigt väl och trevligt och vi funderade tillsammans ut vad och hur vi skulle göra så det kändes bra för mig och så att det skulle se bra ut! Tidigare har jag gått till Emelie och varit jättenöjd med henne också, därför hade jag höga förväntningar. Jag tycker absolut Pernilla uppfyllde dem! Läs mer
  • Anton G skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Trevligt, professionellt bemötande. Aslappnande upplevelse att bli klippt hos henne, kan tänka mig att boka fler klipptider, nöjd med resultatet. Läs mer
  • Elin B skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag blev mycket nöjd med klippning och färg och gick dessutom därifrån med ett grymt recept (som jag nu har provat) och vill passa på att ge även det fem stjärnor! Tack! Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag köpte en klippning av Linnea. Kände mig mycket välkomnad när jag kom till salongen. Linnea var lyssnade på mina önskemål och kändes lyhörd. Hon förstod vad jag ville åt och kom med egna idéer. Mycket trevlig också. Läs mer
  • Sindre G skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Linnea var lyhörd och har även förmågan att komma med egna förslag då jag kom tillbaks. Jag vill rekommendera Linnea på det varmaste och hoppas hon fortsätter på ett studio nära mig. Läs mer
  • Charlotte W skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har en fantastisk fingertoppskänsla och man känner sig som "hemma " hos henne och salongen. Helt grym upplevelse! Läs mer
  • Parisa A skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Blev klippt, trevligt bemötande, Linnea var lyhörd och rolig. Läs mer
  • Hanna K skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag klippte mig hos Sure Baby Yes, min frisör var Linnea.
    Jag gick till just denna frisörsalongen då jag uppfattar deras frisörer har koll på de trender och stilar jag gillar.
    Och jag blev inte besviken! Linnea va lyhörd och proffesionell. Jag blev nöjd och gick därifrån med flera produkter jag är glad för!
    Tack Läs mer
  • Casper H skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Mycket trevlig, mycket bra frisör, mycket bra person. Läs mer
  • Lisa R skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Hon är helt fantastisk!! Skicklig, lyhörd, snäll, noggrann! Hennes klippning håller i all evighet! Så glad att jag hittade henne och sure baby yes. Läs mer
  • Daniela H skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Kanonbra och blir alltid nöjd med min klippning hos Emelie. Läs mer
  • Petra L skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Klippning. Han förstod mina önskemål och översatte det till någonting som jag själv inte kunde sätta ord på. Trevlig!
    Blev bra bemött av alla och kommer gå tillbaka. Läs mer
  • Merel S skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Such a refreshing person to encounter! With 25years of experience- Helena cut my hair perfectly and advised about what would fit me!

Happy! Läs mer
  • Krystle L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    I had my hair colored by Helena and I am very pleased with the results. She carefully considered how she will be able to do my hair color based on the preferences that I had shared with her. The salon was also very clean and well-maintained and the products that were used had excellent quality. Läs mer
  • Oscar G skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Blir alltid nöjd när jag går till Ola. Läs mer
  • Lovisa O skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Klippte mej hos Linnea och blev jättenöjd! Lyhörd, tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    jättefina blekningar utom sista gången då jag blev lite bortglömd och fick stora sårskorpor i hårbotten som frisören jag klippte mig hos efteråt reagerade på. Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Hon felbedömde allt då jag satt hårmodell vilket resulterade i avbränt hår. När jag gick tillbaka var bemötandet under all kritik. Ingen på salongen hade ödmjukheten nog att erbjuda mig att försöka rätta till det som hänt. Vilket resulterade i att jag gick till annan salong med bättre bemötande och fick då reda på att så pass mycket hår hade gått av så jag var tvungen att klippa av allt. Läs mer
  • Rosemarie S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    En bestämd och duktig frisör som vägleder en velig försiktig kund att hitta rätt frisyr och klippning. Läs mer
  • Linn K skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Jag tycker hon är superbra och trevlig. Har klippt mig hos henne i många år och det känns tryggt. Läs mer
  • Elsa E skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Ola två gånger. Mitt intryck är att han är bra på att komma med kul frisyrförslag om man själv är lite oinspirerad. Andra gången jag var där tror jag han var lite distraherad och hade en annan kund samtidigt. Fick justera frisyren en del med sax när jag kom hem för han hade klippt i en sned sidbena som jag inte brukar ha. Läs mer
  • Merete S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Blev rekommenderad att testa Mattias klippförmåga, det är nu över ett år sedan och jag är supernöjd. Han har ett mycket behagligt sätt att bemöte sina kunder. Läs mer
  • Gustaf E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias har alltid levererat 100% när han har klippt mig då jag alltid blivit nöjd. Dessutom är han trevlig! Läs mer
  • Emil S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Har blivit klippt av Mattias två gånger och rekommenderar varmt. Lyhörd, duktig, kul att prata med. Och så bor han på en husbåt! Fråga honom om det. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Den bästa frisören jag haft äran att träffa i mitt liv. proffsig på så många nivåer. Läs mer
  • Kristina K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Klippning och slingor. Bästa frisören jag nånsin haft! Läs mer
  • Charlotta N skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag bokade en klippning hos den mest seniora frisören jag kunde hitta i listan. Vid bokningen var priset 850 kr, några dagar innan jag skulle dit fick jag ett sms om att priset var höjt till 1000 kr. Det kändes lite väl dyrt, men eftersom det var kort tid kvar behöll jag bokningen ändå och litade på att detta skulle vara absolut top notch, även om jag aldrig träffat frisören tidigare. Men det är svårt att hitta en annan bra frisörtid på så kort tid. När jag träffade henne tog hon emot mig väl och bjöd på mycket råd om hur klippningen borde vara för att passa mig, vilket var det jag ville ha. Hon gav mig också en färguppfräschning, vilket var toppen. Själva klippningen var annorlunda än jag föreställt mig, men det går ju inte att veta i förväg hur det ska bli eller kännas, speciellt inte när man går till en helt ny och för mig okänd frisör. På det hela taget var det antagligen vad jag förväntade mig, men jag tycker fortfarande att det var för dyrt. Skulle betalat max 900 för det hela. Läs mer
  • Anna L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag går till Mattias för klippning och sling+nyansering.

Jag är alltid nöjd, han är väldigt bra både när det kommer till klippning och färg.

Mattias är också trevlig och inbjudande, likaså alla andra som jobbar där som jag har kommit i kontakt med. Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har hittat en person som jag vill återkomma till så länge hon arbetar hos er Läs mer
  • Johan H skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bästa klippningen jag någonsin fått. Läs mer
  • Lisa L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bra bemötande och mycket bra resultat. Läs mer
  • Jessica skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är en av anledningarna till att jag är rädd för att gå till frisörer. Han tillhör skaran frisörer som klipper efter egna idéer och inte så mycket vad som efterfrågas. Sedan har han en ovana att stå och titta ut medan han klipper. Hela upplevelsen är oengagerad och oinspirerande. Jag bad om en kurvig Zooey Deschanel-lugg och kom ut med en lång boxig 70-tals lugg. Hit går du om du vill klippa dig i obekväma trendiga frisyrer. Läs mer
  • Pernilla S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mycket skicklig ! Läs mer
  • Stina B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Helnöjd med ny frisyr - passar och uppgraderar utseende. Dessutom lättskött. Älskar rekommenderat "chokladbalsam" som ger håret snygg färg utan att behöva färga håret. Läs mer
  • Tammi G
    Tammi G skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en enormt skicklig frisör som är lyhörd för ens egna önskemål, men inte drar sig för att komma med tydliga rekommendationer och råd. Klipp och färg känns som ett genuint hantverk hos henne. Maria tar sig god tid för att fundera och resonera fram det som tar fram just mina bästa sidor - och är den första frisör som verkligen kan hantera mina ostyriga lockar. Kan varmt rekommendera denna proffsiga kvinna som dessutom har ett varm, vänligt och personligt bemötande! Läs mer
  • Staffan L skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Proffsigt och trevligt!
    Gick därifrån nöjd 😀 Läs mer
  • Lena Å skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag klipper och färgar håret och är helnöjd.
    Har gått hos Mattias i flera år nu.
    Åker från Norrköping för att gå till Mattias.
    Har inte hittat någon som kan klippa lugg som han.

Har alltid blivit väl bemött av personalen när jag är där. Läs mer
  • Tora G skrev om Emelie Hedman en del av surebabyyes
    Emelie är fantastiskt duktig på både färg och klippning, lyhörd, generös och har en strålande yrkesstolthet. Läs mer

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm