Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Annika Bodén

Annika Bodén
en del av surebabyyes

Bergsundsstrand 34
117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 59 kunder tycker om Annika Bodén

• Erika A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är trevlig och proffsig och väldigt duktig på att färga hår. Jag har alltid varit nöjd när hon färgat mitt hår och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Karin J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag har färgat håret hos Annika och var mkt nöjd. Hon utmanade mig att prova lite nytt vilket passade mig utmärkt. Hsr fått komplimanger för färgen på håret då Annika färgat det. Därtill har hon ett fint bemötande och jag kände mig välkommen och viktig som kund. Läs mer
  • Rebecka L skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Färgning. Det blev super och jag fick ett väldigt bra, trevligt bemötande. Läs mer
  • Helena G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Färgade håret hos Annika och blev så nöjd! Hon lyssnade verkligen in mig som kund, tog gott om tid till konsultationen och slutresultatet blev bättre än jag vågat hoppas då mitt hår blivit sönderblekt på en annan salong. Läs mer
  • Viktoria D skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Har alltid blivit fantastiskt väl omhändertagen av Annika och är mycket nöjd med det jobb hon har utfört med att färga. Har haft Annika i ett par år och har endast gott att säga. Högsta betyg! Läs mer
  • Paula S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    mkt cool och erfaren + alltid egna snygga frisyrer Läs mer
  • Anna Maria K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika var helt ok. Jag har ingen speciell åsikt om henne. Läs mer
  • Marie G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    duktig, noggrann och lyhörd!!! Läs mer
  • Christina A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Färgning. Kunde sin sak. Trevlig Läs mer
  • Kristina W skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika kan färg!!! Annika kan färg!!! Läs mer
  • Karin T
    Karin T skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är fantastisk på färg, jag har aldrig gått ifrån henne besviken, och då är jag ändå en knepig och kräsen kund. Har fått massor med beröm för mina slingor, även av andra hårproffs. Mitt enda problem numera är att jag inte kan tänka mig att gå någon annanstans - jobbigt om Annika är fullbokad :-) Läs mer
  • Cecilia T skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Färgade håret hos Annika och blev supernöjd! Hon var inlyssnande, skicklig och noggrann! Jag kommer definitivt att gå till henne flera gånger. Läs mer
  • Emma C skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Enormt färgsäker och lyhörd i sina förslag på färger/toningar/slingor. Läs mer
    2018-10-06 Surebabyyes svarar Emma C
    Hej Emma!
    Tack för en fin rekommendation till Annika! Tror dock att det blivit ett fel vid själva betygsättningen då hon fått 1/5 möjliga. Det går att personligen åtgärda vid din profil!
    Tack för att du tog dig tid,
    MVH
    Surebabyyes
  • Marie-louise H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Färgning av hår
    Fantastiskt bra, personligt och proffesionellt
    Ja verkligen nöjd.
    Tycker att Sure Baby Yes håller en mycket hög standard Läs mer
  • Annika S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har färgat mitt hår under flera års tid och jag blir alltid nöjd. Jag litar helt på Annika och brukar låta henne välja själv vad hon vill göra med mitt hår. Hon är modig och innovativ och kommer alltid med nya idéer. Att det dessutom är trevligt att prata med Annika under tiden är ett extra plus! Jag rekommenderar alla jag kan att färga sitt hår hos henne! Läs mer
  • Elina B skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har färgat mitt hår två gånger. Lika nöjd båda gångerna och jag vill snart tillbaka! Surebabyyes bemötte mig prima. Läs mer
  • Carmen O skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika gör Stockholms bästa slingor Läs mer
  • Helén L skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Professionell i både bemötande och utförande av tjänst. Vänlig, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Liselott F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag fick ljusa slingor i foliepaket

Inget att anmärka på bemötandet, fick konsultation direkt när jag kom som drop in och sen snabbt tid för behandling.

Hade inga större förväntningar, aldrig varit där innan eller hört någon som varit det heller. Men det verkade vara ett hippt ställe och jag förväntade mig att minst bli nöjd med min behandling. Och om jag blev nöjd! Det mest naturliga resultat någonsin - WOW!

Det tog lång tid och det var dyrt, men jäklar vilket bra jobb Annika gjorde! Läs mer
  • Stina J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Mycket fin blekning och färgning av mitt mörkbruna hår och senare färgning tillbaka till mörkbrunt. Läs mer
  • Moa E skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    frisörbesök.
    duktig frisör men blev inte nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • Lisa S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Lyhörd, noggrann och inspirerande. Läs mer
  • Katarina L skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är väldigt bra på hårfärger och supertrevlig. Läs mer
  • Anna F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bra bemötande, hon är trevlig och proffsig! Läs mer
  • Anna G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är grymmast: en häxdoktor i färgalkemi! Läs mer
  • Rebecca F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är en mästarinna när det kommer till hårfärg! Hon är otroligt kreativ och kunnig, och jag är alltid supernöjd när jag varit hos henne. Läs mer
  • Elin G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bra. Mötte mina förväntningar. Läs mer
  • Michelle A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Hej, ville färga håret från rosa till blond igen: La fram önskemål och tycker hon var bra på att bemöta dem även om det var halvvägs till vad jag kunde få för färg. Bra lyssnare, och bra på att förklara vad som är bäst för håret. Upplevde henne som väldigt kunnig inom färg och kombinationer med fadeningar/ombre. Läs mer
  • Anna S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Inte så väldigt bra, hårdhänt, blev fel färg. Hon är snäll och gullig men inte den bästa frisören jag varit hos Läs mer
  • Eta I skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Naturlig kundvänlig. Duktig. Ansvarsfull. Läs mer
  • Sofia E skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Lyhörd, superkompetent och schysst! Kommer med förslag som jag själv inte tänkt på och det blir alltid superbra! Går därifrån på gott humör varje gång, fin i håret och glad över roliga samtal och bra musiktips. Läs mer
  • Anna Maria M skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag blev initialt besviken med min färgning men Annika färgade om gratis efter jag klagade. Dock blev det inte helt som jag tänkt men blev bättre. Jag hade bett som naturlig ljusa slingor och de blev nästan vita blekta. Men nu har jag vant mig. Dock kan jag säga att hon inte håller samma nivå som min ordinarie frisör Emma och eftersom färgningen var 2000 kronor så kanske dem borde blivit något bättre. Men men Läs mer
  • Lisa M skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika lyssnar till mina önskemål och kommer samtidigt med egna rekommendationer om utifrån hennes kunskaper om färg och toning.
    Har varit återkommande kund hos Annika. Läs mer
  • Melinda S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är superproffsig och väldigt kompetent! Har alltid varit nöjd med mina besök hos henne och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Aleksandra B skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Allting var bara bra. Alla gånger jag var hos Annika var det trevligt och jag var alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • Christopher H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Har dessvärre aldrig klippt mig hos Annika, har bara klippt mig hos Maria. Läs mer
  • Sofia H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bästa färgfrisören ever! Lyhörd men kommer med bra idéer om vad som skulle passa. Blir alltid mycket nöjd efter ett besök hos Annika! Superglad att jag hittat henne! Läs mer
  • Jenny A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är en superduktig färgexpert. Blev tipsad om att gå till henne när jag behövde fixa till en tidigare väldigt misslyckad färgning. Resultatet blev bättre än vad jag vågat hoppas på. Annika är proffsig och väldigt trevlig. Jag kan verkligen rekommendera att gå till henne! Läs mer
  • Lotta R skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Trevligt och professionellt bemötande. Känns som om hon har mycket kunskap när det gäller färg osv och vad som kan passa för just mitt hår. Annika är inlyssnande för vad jag vill - men kommer samtidigt (på ett bra sätt) med egna förslag och idéer!
    Det är till Annika jag kommer att gå i fortsättningen! Läs mer
  • Anna J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är färgsäker och en inlyssnande och lyhörd färgspecialist. Gör alltid det lilla extra och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Linn Ö skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är otroligt duktig på sitt jobb och mycket mån om att lyssna på mig som kund! Läs mer
  • Maria B skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är super proffsig på det hon gör. Jag har blivit en stamkund hos henne sen vår första avfärgning. Jag har förtroende för henne och litar på hennes åsikt, vi har gjort en lång hår resa :). Hon är väldigt noggrann, trevlig och lätt person. Efter mitt första besök hos Annika så har även min kompis blivit hennes stammis, så resultatet är uppenbart bra:) Önskar Annika all lycka till i sin karriär och hoppas att SBY uppskattar hennes utmärkta arbete! :) Läs mer
  • Camilla J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Blir alltid supernöjd efter ett besök hos Annika! Sjukt duktig, trevlig, kreativ, lyhörd, noggrann - ja, listan över superlativ kan göras lång! Läs mer
  • Marie-louise H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Hej!
    Annika är en mycket skicklig frisör. Vänlig, intressant och mycket omtänksam.
    Vi delar många värderingar och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Charlotta K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Proffsigt och prrsonligt bemötande! Läs mer
  • Christel F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Först ett trevligt bemötande. Ett professionellt jobb vad gäller färgningen av håret. Hon kan verkligen sitt jobb. Har givetvis bokat tid till henne igen. Läs mer
  • Unn T skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har färgat mitt hår på Surebabyyes i flera år nu och förutom ett mycket bra resultat tack vara hennes lyhördhet, kunskap och kreativa förmåga har vi alltid en trevlig stund ihop under arbetets gång. Annika är ett trevligt proffs helt enkelt! Läs mer
  • Alexandra H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag har gått till Annika flera gånger just för att hon förstår precis vad jag är ute efter och ger bra råd/säger ifrån om något verkar helt galet. Jag har alltid varit nöjd när jag är klar. Läs mer
  • Selma A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika håller kontinuerligt hög standard på utfört arbete, överträffar förväntningar. Hon är alltid trevlig och tillmötesgående, tipsar om produkter och hårvård. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika Boden hos Surebabyyes har färgat mitt hår i flera år! Jag är super nöjd varje gång. Annika är lyhörd varm, mjuk och jag har otroligt roligt varje gång vi ses. Men framför allt här hon en skicklig kunnig färgexpert. Jag rekommenderar Annika till 100% Läs mer

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm