Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Annika Bodén

Läs vad 37 användare tycker om Annika Bodén

• Anna F
    Anna F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bra bemötande, hon är trevlig och proffsig!
  • Anna G
    Anna G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är grymmast: en häxdoktor i färgalkemi!
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är en mästarinna när det kommer till hårfärg! Hon är otroligt kreativ och kunnig, och jag är alltid supernöjd när jag varit hos henne.
  • Elin G
    Elin G skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bra. Mötte mina förväntningar.
  • Michelle A
    Michelle A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Hej, ville färga håret från rosa till blond igen: La fram önskemål och tycker hon var bra på att bemöta dem även om det var halvvägs till vad jag kunde få för färg. Bra lyssnare, och bra på att förklara vad som är bäst för håret. Upplevde henne som väldigt kunnig inom färg och kombinationer med fadeningar/ombre.
  • Anna S
    Anna S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Inte så väldigt bra, hårdhänt, blev fel färg. Hon är snäll och gullig men inte den bästa frisören jag varit hos
  • Eta I
    Eta I skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Naturlig kundvänlig. Duktig. Ansvarsfull.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Lyhörd, superkompetent och schysst! Kommer med förslag som jag själv inte tänkt på och det blir alltid superbra! Går därifrån på gott humör varje gång, fin i håret och glad över roliga samtal och bra musiktips.
  • Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag blev initialt besviken med min färgning men Annika färgade om gratis efter jag klagade. Dock blev det inte helt som jag tänkt men blev bättre. Jag hade bett som naturlig ljusa slingor och de blev nästan vita blekta. Men nu har jag vant mig. Dock kan jag säga att hon inte håller samma nivå som min ordinarie frisör Emma och eftersom färgningen var 2000 kronor så kanske dem borde blivit något bättre. Men men
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika lyssnar till mina önskemål och kommer samtidigt med egna rekommendationer om utifrån hennes kunskaper om färg och toning.
    Har varit återkommande kund hos Annika.
  • Melinda S
    Melinda S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är superproffsig och väldigt kompetent! Har alltid varit nöjd med mina besök hos henne och kan varmt rekommendera henne!
  • Aleksandra B
    Aleksandra B skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Allting var bara bra. Alla gånger jag var hos Annika var det trevligt och jag var alltid nöjd med resultatet.
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Har dessvärre aldrig klippt mig hos Annika, har bara klippt mig hos Maria.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Bästa färgfrisören ever! Lyhörd men kommer med bra idéer om vad som skulle passa. Blir alltid mycket nöjd efter ett besök hos Annika! Superglad att jag hittat henne!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är en superduktig färgexpert. Blev tipsad om att gå till henne när jag behövde fixa till en tidigare väldigt misslyckad färgning. Resultatet blev bättre än vad jag vågat hoppas på. Annika är proffsig och väldigt trevlig. Jag kan verkligen rekommendera att gå till henne!
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Trevligt och professionellt bemötande. Känns som om hon har mycket kunskap när det gäller färg osv och vad som kan passa för just mitt hår. Annika är inlyssnande för vad jag vill - men kommer samtidigt (på ett bra sätt) med egna förslag och idéer!
    Det är till Annika jag kommer att gå i fortsättningen!
  • Anna J
    Anna J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är färgsäker och en inlyssnande och lyhörd färgspecialist. Gör alltid det lilla extra och jag rekommenderar henne varmt.
  • Linn Ö
    Linn Ö skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är otroligt duktig på sitt jobb och mycket mån om att lyssna på mig som kund!
  • Maria B
    Maria B skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika är super proffsig på det hon gör. Jag har blivit en stamkund hos henne sen vår första avfärgning. Jag har förtroende för henne och litar på hennes åsikt, vi har gjort en lång hår resa :). Hon är väldigt noggrann, trevlig och lätt person. Efter mitt första besök hos Annika så har även min kompis blivit hennes stammis, så resultatet är uppenbart bra:) Önskar Annika all lycka till i sin karriär och hoppas att SBY uppskattar hennes utmärkta arbete! :)
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Blir alltid supernöjd efter ett besök hos Annika! Sjukt duktig, trevlig, kreativ, lyhörd, noggrann - ja, listan över superlativ kan göras lång!
  • Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Hej!
    Annika är en mycket skicklig frisör. Vänlig, intressant och mycket omtänksam.
    Vi delar många värderingar och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Charlotta K
    Charlotta K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Proffsigt och prrsonligt bemötande!
  • Christel F
    Christel F skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Först ett trevligt bemötande. Ett professionellt jobb vad gäller färgningen av håret. Hon kan verkligen sitt jobb. Har givetvis bokat tid till henne igen.
  • Unn T
    Unn T skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har färgat mitt hår på Surebabyyes i flera år nu och förutom ett mycket bra resultat tack vara hennes lyhördhet, kunskap och kreativa förmåga har vi alltid en trevlig stund ihop under arbetets gång. Annika är ett trevligt proffs helt enkelt!
  • Alexandra H
    Alexandra H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag har gått till Annika flera gånger just för att hon förstår precis vad jag är ute efter och ger bra råd/säger ifrån om något verkar helt galet. Jag har alltid varit nöjd när jag är klar.
  • Selma A
    Selma A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika håller kontinuerligt hög standard på utfört arbete, överträffar förväntningar. Hon är alltid trevlig och tillmötesgående, tipsar om produkter och hårvård.
  • Marie A
    Marie A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika Boden hos Surebabyyes har färgat mitt hår i flera år! Jag är super nöjd varje gång. Annika är lyhörd varm, mjuk och jag har otroligt roligt varje gång vi ses. Men framför allt här hon en skicklig kunnig färgexpert. Jag rekommenderar Annika till 100%
  • Tove J
    Tove J skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag var jättenöjd med färg och klippning i december, Annika klippte (annan frisör färgade). Tog det stora steget att klippa lugg, och det blev jättefint! Kändes som att Annika förstod vad jag ville, men också att hon föreslog vissa detaljer.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Toppen! Blev en jättefin blekning!
  • Mariann M
    Mariann M skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Jag har klippt och färgat mitt hår nu i 3 år på salongen Surbanyyes och är alltid lika nöjd och glad när jag kommer därifrån. Annika är superduktig på färg och väldigt snabb samt dessutom rolig att prata med.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Duktig, varit nöjd när jag gått därifrån!
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har bra känsla för vad jag hur jag vill ha det samtidigt som hon kommer med egna förslag och råd på vad som kan passa. Blir alltid helnöjd. Extremt duktig med färg.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Är jättenöjd med Annikas färgning av mitt hår. Hon är skicklig och mycket trevlig person
  • Therese K
    Therese K skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Suoerduktig och gullig, rekommenderar starkt
  • Josefina H
    Josefina H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Kreativa och fina förslag! Råd och dåd när de är som bäst.
  • Maria H
    Maria H skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Inlyssnande, noggrann och snabb. Tyckte mycket om Annikas bemötande, kände mig trygg och blev nöjd med resultatet.
  • Pella P
    Pella P skrev om Annika Bodén en del av surebabyyes
    Annika har lyckats färga mitt hår i e x a k t den färg jag vill ha; något som ingen annan hittills lyckats med. Och så är hon dessutom trevlig!

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm