Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Helena Kärrlander Aru

en del av surebabyyes

Läs vad 28 Läs vad Helena Kärrlander Aru

• Erik A skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-06-14

Helena är superproffsig med gedigen kunskap och en klockren känsla för hur frisyren faller och vad den behöver. Efter att ha varit hos flera olika där resultaten ofta var bristfälliga och oengagerade så känns det underbart att ha hittat en stjärna att gå till. Läs mer
  • Pia H skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-06-12

Jättefin, vänlig och varm person. Intresserad av vad jag tänker kring mitt hår. Bra rådgivare. Fin nytänkare utan att köra över. Bra! Läs mer
  • Cecilia H skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-06-12

Helena den bästa frisören som finns i min mening! Alltid trevlig, idérik och har koll på trender.
    Inte så konstigt att jag gått till henne i ca 18 år! Bättre betyg kan man inte få kanske! Samt att jag får alltid höra från andra att vad snygg du är i håret! Läs mer
  • Anna K skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-04-05

Klippning
    Omsorgsfullt arbete! Läs mer
  • Lea Z skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-04-04

Jag slingade halva huvudet med blånda slingor. Blev bemött bra och fick en juice under tiden jag väntade. Dock var hon en halvtimme försenad men det fick jag ett sms om så att jag kunde komma in lite senare. Jag blev nöjd med resultatet eftersom det blev en tydlig skillnad med blondare upptill som jag ville ha det. Dock tyckte jag inte de slingorna Helena la till stämde helt ihop med den härgen jag hade på resten av håret. Men hon gjorde ett noggrant arbete och slingorna var fina. Läs mer
  • Linda C skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-04-04

Jag klippte bort långt hår till en uppklippt frisyr. Helena färgade sen efter förhört sig om min frisörvanor. Hon skapade en frisyr som fungerar i praktiken och på sikt för mig.

Klok proffsig och inspirerad! Läs mer
  • Lisa W skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-04-03

Lyhörd och trevlig! Kan absolut tänka mig att bli klippt av Helena igen. Läs mer
  • Charlotte B skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2019-04-02

Toppen allting. Helt ny frisyr som känns toppen, dessutom jobbade Helena mycket längre än en vanlig klippning med mig. Det kostade inte mer. Läs mer
  • Merel S skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2018-11-29

Such a refreshing person to encounter! With 25years of experience- Helena cut my hair perfectly and advised about what would fit me!

Happy! Läs mer
  • Krystle L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes

2018-11-29

I had my hair colored by Helena and I am very pleased with the results. She carefully considered how she will be able to do my hair color based on the preferences that I had shared with her. The salon was also very clean and well-maintained and the products that were used had excellent quality. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco