Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Helena Kärrlander Aru

Helena Kärrlander Aru
en del av surebabyyes

Bergsundsstrand 34
117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Helena Kärrlander Aru

• Olle A skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Superb service. Perfekt klippning och mycket trevligt mottagande. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Kim D skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Klippning. Proffsig, skicklig, mkt trevligt bemötande! Läs mer
  • Ulla L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Hej
    Hårklippning mm
    Alltid bemött på bästa sätt
    Har alltid varit nöjd enligt mina förväntningar
    Toppen Läs mer
  • Carolina D skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Färgade håret, utväxt. Hon pratade länge om att det var viktigt att det inte blev för mörkt. Sedan blev det mycket mörkare än övrigt hår. Väldigt trevlig men kommer inte tillbaka tyvärr. Läs mer
  • Sanna H skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Klippning och färgning, Helena har en utomordentlig känsla för färg och färgnyanser och är alltid superproffsig. Sist jag var hos henne hade hon redan förberett ett färgförslag som självklart blev ursnyggt.
    Är alltid nöjd efter mina besök! Läs mer
  • Jenny D skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Oerhört kunnig och erfaren frisör som lyssnar på vad du vill samt kommer med egna förslag och tips! Är supernöjd med Helena! Läs mer
  • Helena H skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Helena har klippt mitt hår i en massa år. Helena är lyhörd, professionell och högst kompetent. Hon är även initiativkraftig och kommer ofta med egna förslag. Jag har mycket stort förtroende för Helena som frisör.

Hälsningar
    Helena Herlitz Läs mer
  • Heléne T skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Superduktig. Den första frisör jag "klickat" med. Läs mer
  • Sarah L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Proffsigt klippt , trevlig och fräsch salong och goda drycker, och Helena är dessutom trevlig , omtänksam och bra på att se vad man behöver! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Helena är den bästa frisören! Kreativ och alltid bra idéer för en snygg frisyr. Kommer ihåg vad som funkar med färg och form för just mitt hår! Helt klart bara bästa frisören! Så jag blir alltid nöjd. Kan varmt rekommendera Helena om man vill bli snygg i håret! 🤩 Läs mer
  • Elisabet K skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Proffsigt och personligt bemötande. Jag har alltid blivit supernöjd med resultatet. Läs mer
  • Christina C skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Jag fick via GK salong reda på var Helena arbetar numera. Bemötandet var vänligt och jag kände mig inte alltför udda, min ålder till trots. Håret slingades och färgfördjupades till stor belåtenhet. Klippningen blev dock inte lika bra som tidigare, troligen pga tidsbrist. Läs mer
  • Kristin B
    Kristin B skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Mitt omdöme ovan ska vara UTMÄRKT.

Helena har varit min frisör sedan 1995/1996, med undantag för när hon bodde i England. Jag följer henne till varje ny salong hon flyttar till. Jag blir lika nöjd varje gång hon klippt mig. Hennes frisyrer håller och är extremt välgjorda, snygg form som alltod känns modern. Hon är dessutom jättetrevlig, rolig och ger bra service i övrigt. Hon är mycket professionell. Läs mer
  • Erica L
    Erica L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Helena har klippt och färgat mitt år nu tre tillfällen och jag har varit supernöjd med resultatet, men också av de råd jag har fått av Helena vad gäller frisyr, färg, produkter och hur jag bäst sköter mitt hår. Att hon bytt till en trevligare salong som har ett mer genomtänkt koncept är därtill ett plus. Läs mer
  • Ellinor G skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Helena är en väldigt duktig frisör! Jag känner mig alltid väl omhändertagen och är väldigt nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Helena i många år. Jag har alltid blivit superfin. Varje gång! Hon har en väldigt bra känsla för färg och klippning och, inte minst, för vad som passar till ens personlighet och stil i övrigt. Dessutom är hon noggrann, vilket är ovärderligt när man har tjockt hår.
    Jag rekommenderar Helena varmt! Läs mer
  • PETER L
    PETER L skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Helena i många år och skulle aldrig gå till någon annan. Hon är lyhörd, inovativ och otroligt skicklig. Jag kan verkligen rekommendera Helena. Läs mer
  • Anna W skrev om Helena Kärrlander Aru en del av surebabyyes
    Utmärkt bra klippt mitt hår och alltid ett engagerat och personligt bemötande. Läs mer

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm