Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-15

Läs vad 140 Läs vad Henrik

• Anna K skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-06-12

Han har klippt mig sen 2007. Hade jag inte varit mkt nöjd hade jag bytt:) Läs mer
  • Sven C skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-03-16

Erfaren, superduktig och mycket trevlig! Läs mer
  • Susanne S skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-01-13

En frisör utöver det vanliga, kunnig, trevlig och en bra lyssnare. Läs mer
  • Lisa B skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-01-12

Det blev en toppen frisyr. Han såg vad som behövde göras. Läs mer
  • Johanna K skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-01-12

Duktig frisör som även är lyhörd och inkännande gentemot kund. Tar sig god tid att utföra sitt hantverk mycket professionellt Läs mer
  • Pinar M skrev om Henrik en del av surebabyyes

2020-01-10

Är och har alltid varit 100% trygg och nöjd! Läs mer
  • Johan L skrev om Henrik en del av surebabyyes

2019-12-12

Jag har klippt mig hos Henrik flera år och är alltid väldigt nöjd med resultatet. Speciellt uppskattar jag att han är supernoga och även lägger full uppmärksamhet till detaljer i klippningen. Att han dessutom är supertrevlig gör bara saken bättre. Läs mer
  • Lea B skrev om Henrik en del av surebabyyes

2019-12-04

Henrik fortsätter att vara en fantastisk frisör. Stilsäker, kommer med nya idéer och samtidigt lyhörd. Alltid något jag verkligen gillar och kan bära upp. Jag har klippt mig hos Henrik i många år och helt beroende av dessa klippningar. En katastrof när jag inte lyckas få en tid... Läs mer
  • Anna L skrev om Henrik en del av surebabyyes

2019-11-04

Henrik Korpi är en fantastiskt skicklig frisör med känsla för vilken klippning som både klär din personlighet och som passar din hårtyp. Dessutom är han väldigt trevlig och inspirerande! Läs mer
  • Karin B skrev om Henrik en del av surebabyyes

2019-11-01

Henrik är bäst, ingen protest. Henrik skapar konst med sina klippningar av mitt hår. Förutom att han är trevlig, så är han otroligt inkännande för ens person och personliga preferenser. Jag har aldrig varit med om någon frisör som är lika noggrann, unik och kreativ. Här är jag verkligen i trygga händer. Salongen andas kreativitet av de kreatörer som jobbar där. Här får jag finnas till precis som jag är! Läs mer