Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Henrik Korpi

Henrik Korpi
en del av surebabyyes

Läs vad 125 kunder tycker om Henrik Korpi

• Emma E skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Kreativ, lyhörd och vänlig frisör som alltid hittar på ngt nytt med ens hår när man ger honom fria händer. Läs mer
  • Christina E skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är en sann hårkonstnär och kreatör, med säker stil, som är lyhörd för kundens önskemål. Han är trendkänslig och tillför alltid en extra twist, och det märks att han är en kosmopolit som hämtar inspiration från vitt skilda konstarter, exempelvis fotografi och musik.

Jag har alltid blivit väl mottagen och lyssnad till samt behandlad med professionalitet.

Jag har ofta haft höga förväntningar på nya trendriktiga frisyrer som är välklippta med lång hållbarhet. Förväntningarna har alltid infriats och jag har fått många komplimanger för mina frisyrer efter att ha blivit klippt av Henrik. Läs mer
  • Viktor N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag klipper mig återkommande hos Henrik.
    Personligt och vaket bemötande.
    Alltid mycket trevligt, personligt och proffesionellt. Vad mer kan man begära?? Läs mer
  • Jonas C skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är fantastisk, har varit kund i flera år, boka! Läs mer
  • Catharina N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är den första frisör jag varit stamkund hos. Han är inte bara väldigt tekniskt duktig utan har även en väldigt bra känsla för vilka frisyrer som funkar utifrån ens hårtyp och ansiktsform och är ett fantastiskt inspirerande bollplank om du är osäker på vad du skulle vilja göra. Emellanåt kommer han också med nya idéer för förändring men lyssnar alltid in och gör ingenting som inte känns bra. Sist men inte minst så är han väldigt trevlig också :) Läs mer
  • Anna U skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Bokade via nätet
    mycket bra bemötande och service
    personligt bemötande
    höga förväntningar på att diskutera frisyr och dessa införlivades Läs mer
  • Deniz S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Henrik i flera år och han är utan tvekan den bästa frisören jag haft. Han rådger och har känsla för vad som passar just mig. Är alltid supernöjd! Läs mer
  • Lars Christer H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik Korpi är den bästa frisör jag haft! Läs mer
  • Johan T skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är fantastiskt proffsig! Läs mer
  • Åsa V skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Otroligt duktig och trevlig frisör! Jag var väldigt nöjd med min frisyr. Läs mer