98 rekommendationer

117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 98 kunder tycker om Henrik Korpi

• Britt M
    Britt M skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik, min bästa frisör. Han är en tusenkonstnär som alltid genom grundligt arbete får till stil och form. Jag är alltid mycket nöjd med resultatet.
  • Anna-karin V
    Anna-karin V skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Väldigt professionell, och tillmötesgående. Tog in mina synpunkter, jag kände mig trygg med att det skulle bli bra. Jobbade sedan väldigt noggrant, och jag är jättenöjd med slutresultatet!
  • Louisa T
    Louisa T skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik levererar alltid perfektion. Han har en förmåga att förstå och åstadkomma det jag som kund efterfrågat. Han ger också alltid det där lilla extra vilket gör att det alltid är kul att gå till frisören. Jag fasar för den dagen Henrik går i pension.
  • Jens-christian K
    Jens-christian K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik levererar varje gång! Noggrann, vänlig och bra idéer.
  • R L
    R L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Trevligt och mycket kompetent. Det blev snyggt!
  • Clara N
    Clara N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Våra klippningar hos Henrik Korpi på Surebabyyes har varit fantastiska. Både i teknisk kunskap och bemötande. Han är inkännande inför önskemål från båda stora och små kunder, utvecklar och levererar på hög teknisk nivå.
  • Ineke S
    Ineke S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Mycket fint bemötande och enastående professionell klippning.
  • Anna F
    Anna F skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Det är alltid trevligt att gå och klippa sig hos Henrik Korpi. Jag har aldrig hittills varit missnöjd. Han är en skicklig frisör med bra omdöme och jag har stort förtroende för honom.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Engagerad och trevlig person som hjälpte mig hitta fram till rätt frisyr. Blev mycket nöjd med resultatet och kommer troligen komma tillbaka till Henrik igen!
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Har gått hos Henrik i många år. Superskicklig, noggrann och uppriktig. Har alltid varit supernöjd med resultatet.
  • Monica P
    Monica P skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Blev rekommenderad av min dotter att besöka surebabyyes och måste säga att jag är otroligt nöjd.
    Henrik var väldigt trevlig och som jag uppfattar väldigt kompetent.
    När man som jag kommer in och vill ha en förändring och beskriver hur man tänker sig man ska se ut om ca 10 år när man går i pension så lyssnade han och kom med sin kompetens på ett förslag.
    Resultatet-jättenöjd och jag kommer helt klart att återkomma för min nästa klippning.
  • Peder M
    Peder M skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, killen kan helt klart sin sak!
  • Christin B
    Christin B skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Det finns en anledning till att jag flyger hem från Schweiz för att klippa mig hos Henrik. Det tog mig lång tid att hitta en frisör som passar mig så bra som han.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är superbra på att klipa lockigt hår!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har alltid fått ett bra och trevligt brmötande av Henrik. När jag flyttade till Stockholm letade jag länge efter en frisör som jag var böjd med. Efter att ha klippt mig hos Henrik har jag slutat att leta. Det är 8 år sedan nu. Henrik lever mer än väl upp till mina högt ställda förväntningar.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag vet inte hur länge Henrik klippt mig men vi börjar nog närma oss tio år; han har en känsla för samtiden utan att vara skitnödig och är extremt tekniskt skicklig samtidigt som han är en fantastiskt trevlig människa.
  • Maria E
    Maria E skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är en mycket skicklig, noggrann och kreativ frisör. Han har ofta intressanta förslag och avråder ärligt om jag har knasiga idéer som han tror inte skulle passa mig. Dessutom är han supertrevlig!
  • Dinesh N
    Dinesh N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Positiv. Nöjd med klippning och Henriks onitiativ och ideer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Mycket trevligt bemötande och alltid nöjd med klippning 😊
  • Anna K
    Anna K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Finns ingen annan än Henrik som får klippa mig.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Alltid serviceminded och ofta lyhörd .
    Kanon -duktig på att klippa
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Väldigt noggrann och mycket trevlig. Man blir alltid nöjd.
  • Ann-christin H
    Ann-christin H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Den alltid lika vänlige Henrik Korpi är en stilsäker och noggrann estet som alltid lyckas skapa skarpa, snygga frisyrer av mitt motsträviga hår. Under mina fem år som kund hos Henrik har jag aldrig haft några tankar på att byta frisör. Jag går ju redan till stans bästa.
  • Carl-johan R
    Carl-johan R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är mycket trevlig och en utmärkt frisör!
  • Anders W
    Anders W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    För cirka sex år sedan klippte Henrik mitt hår för första gången. Henrik klippte en perfekt frisyr, vilket jag aldrig någonsin tidigare hade varit med om. Många frisörer har försökt sig på mitt hår, men ingen av dem har gjort det med så gott resultat som Henrik. Henrik är en fantastik frisör, och har vid varje tillfälle levererat på absoluta toppnivå. Henrik är ett givet val då jag ska klippa mitt hår.

Henrik är en lyhörd, professionell och varm personlighet som jag verkligen vill rekommendera. Vi har skrattat ihop, haft intressanta samtal om både ditten och datten, och jag har även fått tips och råd som jag har varit i behov av, och som sedan har varit mig till gagn. Jag har alltid känt mig välkommen och bekväm hos Henrik. Slutresultatet har jag alltid varit supernöjd med, och har aldrig haft anledning att klaga.

Hälsningar
    Anders W. från Västerbotten
  • Axel D
    Axel D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Alltid lika trevligt att gå och klippa sig, finns en anledning till att man inte har bytt frisör på en jäkla massa år!
  • Lena G
    Lena G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är mycket professionell i det att han alltid lyckas möta mina önskemål men samtidigt utifrån att jag går därifrån med en liten twist som är ny i frisyren. Han har dessutom en förmåga att få mig att känna mig fullkomligt bekväm och avslappnad.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Stockholms bästa! Mycket noggrann. Har ett naturligt sinne för form. En konstnär.
  • Linda D
    Linda D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har gått hos Henrik i flera år och tycker han är superbra! Han lyckas alltid klippa mig i frisyrer som jag trivs bra med och är glad, snäll och trevlig.
  • Moa H
    Moa H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Bästa frisören jag haft. Lyssnade till vad jag tänkte mig för frisyr samtidigt som han kom med egen input. Glad och förtroendeingivande. Resultatet blev supersnyggt.
  • Emily W
    Emily W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är lyhörd och kommer med egna förslag. Frisyrerna är välklippta, går att ha på olika sätt (både vid korta och lite längre frisyrer) och lättskötta vilket jag behöver för min vardag.
  • Monica O
    Monica O skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Superbra och proffsigt bemötande och levde väl upp till mina förväntningar.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik kommer alltid med nya spännande idéer. Han är lyhörd inför mina önskemål och väldigt noggrant i sitt utförande. Det händer att jag av olika anledningar går till andra frisörer men kommer alltid tillbaka till Henrik för det är han jag litar på allra mest.
    Han uppfyller alltid mina förväntningar med marginal.
  • Indra Å
    Indra Å skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är trevlig och har bra idéer om vad som bör göras
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Henrik under de senaste 6-7 åren och ser ingen anledning att sluta! Henrik är proffsig, trevlig och riktigt duktig, blir alltid lika nöjd och litar på honom till fullo!
  • Stina E
    Stina E skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik Korpi är en högklassig o intelligent yrkesman.En av dom bättre i Stockholm.
    Skicklig noggrann kreativ. Snabb att tolka kundens önskemål omsätta o även förbättra dom.
    Dessutom rolig o trevlig . Inget dösnack .
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Tillhör det fåtal frisörer i Sverige som borde få en stjärna i barberarnas Guide Michelin.
  • Emeli H
    Emeli H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Regel 1: bara Henrik rör mitt hår. Svinduktig, härlig och ingen gång har jag känt mig missnöjd med ett klipp av honom. Gör ditt hår en tjänst o gå dit bara.
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Proffsig och trevlig. Alltid lika nöjd när jag går därifrån.
  • Sam J
    Sam J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är riktigt trevlig och professionell. Han kommer med bra förslag och lyssnar på mig som kund.
  • Christina P
    Christina P skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik har klippt mig i typ 10 år så jag är mer än nöjd! Lyhörd och väldigt noggrann.
  • Johan R
    Johan R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Har gått hos Henke i många år. Alltid svinnöjd.
  • Anna R
    Anna R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    En noggrann och fritänkande formgivare med fingertoppskänsla. En sån man vill ska sätta saxen i ens hår och göra det till något bättre än det var. Min varmaste rekommendation!
  • Anna G
    Anna G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik = världens bästa frisör!!! 🌟🌟🌟🌟🌟
  • Eva J
    Eva J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är väldigt ambitiös och vill verkligen att jag ska bli nöjd, han har lyckats med att göra diverse olika frisyrer i mitt hår trots att det är ett hopplöst tunt, rakt skandinaviskt babyhår – bara med klippning. Dessutom är han väldigt lättsam och trevlig.
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Det krävs väldigt mycket av en frisör. Hantverksmässig såväl som social kompetens. Trendmedvetenhet kombinerat med stilmässig integritet. Mod att argumentera för sin egen idé och samtidigt lyssna in och tillmötesgå kundens önskemål. Sist men inte minst, att vara trevlig, reflekterande och snygg på jobbet varje dag. Henrik lever upp till allt detta och är i mitt tycke den bästa frisören du kan ha.
  • Annika S
    Annika S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har varit kund hos Henrik i många år och aldrig blivit besviken, alltid blivit jättenöjd. Jag låter Henrik välja och klippa fritt och litar helt på att det blir bra. Henrik är bäst!
  • Karin W
    Karin W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Toppen bemötande o bra känsla för vilken ny frisyr som skulle passa, mycket nöjd!
  • Tommie H
    Tommie H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är alltid glad och trevlig! Man känner sig alltid välkommen och känner sig bra när man kommer där ifrån.
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är den första frisör jag blivit stammis hos. Han är alltid glad, engagerad och proffsig. Förutom att vara ett fantastiskt bollplank så är han full av egna idéer och har en grym känsla för vad som funkar utifrån ens ansiktsform och hårtyp. Henrik har fått mig att väga testa nya frisyrer och jag går alltid därifrån nöjd och på lite bättre humör än när jag kom dit.

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm