Läs vad 79 användare tycker om Henrik Korpi

• Anna K
    Anna K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Finns ingen annan än Henrik som får klippa mig.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Alltid serviceminded och ofta lyhörd .
    Kanon -duktig på att klippa
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Väldigt noggrann och mycket trevlig. Man blir alltid nöjd.
  • Ann-christin H
    Ann-christin H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Den alltid lika vänlige Henrik Korpi är en stilsäker och noggrann estet som alltid lyckas skapa skarpa, snygga frisyrer av mitt motsträviga hår. Under mina fem år som kund hos Henrik har jag aldrig haft några tankar på att byta frisör. Jag går ju redan till stans bästa.
  • Carl-johan R
    Carl-johan R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är mycket trevlig och en utmärkt frisör!
  • Anders W
    Anders W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    För cirka sex år sedan klippte Henrik mitt hår för första gången. Henrik klippte en perfekt frisyr, vilket jag aldrig någonsin tidigare hade varit med om. Många frisörer har försökt sig på mitt hår, men ingen av dem har gjort det med så gott resultat som Henrik. Henrik är en fantastik frisör, och har vid varje tillfälle levererat på absoluta toppnivå. Henrik är ett givet val då jag ska klippa mitt hår.

Henrik är en lyhörd, professionell och varm personlighet som jag verkligen vill rekommendera. Vi har skrattat ihop, haft intressanta samtal om både ditten och datten, och jag har även fått tips och råd som jag har varit i behov av, och som sedan har varit mig till gagn. Jag har alltid känt mig välkommen och bekväm hos Henrik. Slutresultatet har jag alltid varit supernöjd med, och har aldrig haft anledning att klaga.

Hälsningar
    Anders W. från Västerbotten
  • Axel D
    Axel D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Alltid lika trevligt att gå och klippa sig, finns en anledning till att man inte har bytt frisör på en jäkla massa år!
  • Lena G
    Lena G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är mycket professionell i det att han alltid lyckas möta mina önskemål men samtidigt utifrån att jag går därifrån med en liten twist som är ny i frisyren. Han har dessutom en förmåga att få mig att känna mig fullkomligt bekväm och avslappnad.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Stockholms bästa! Mycket noggrann. Har ett naturligt sinne för form. En konstnär.
  • Linda D
    Linda D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har gått hos Henrik i flera år och tycker han är superbra! Han lyckas alltid klippa mig i frisyrer som jag trivs bra med och är glad, snäll och trevlig.
  • Moa H
    Moa H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Bästa frisören jag haft. Lyssnade till vad jag tänkte mig för frisyr samtidigt som han kom med egen input. Glad och förtroendeingivande. Resultatet blev supersnyggt.
  • Emily W
    Emily W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är lyhörd och kommer med egna förslag. Frisyrerna är välklippta, går att ha på olika sätt (både vid korta och lite längre frisyrer) och lättskötta vilket jag behöver för min vardag.
  • Monica O
    Monica O skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Superbra och proffsigt bemötande och levde väl upp till mina förväntningar.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik kommer alltid med nya spännande idéer. Han är lyhörd inför mina önskemål och väldigt noggrant i sitt utförande. Det händer att jag av olika anledningar går till andra frisörer men kommer alltid tillbaka till Henrik för det är han jag litar på allra mest.
    Han uppfyller alltid mina förväntningar med marginal.
  • Indra Å
    Indra Å skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är trevlig och har bra idéer om vad som bör göras
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Henrik under de senaste 6-7 åren och ser ingen anledning att sluta! Henrik är proffsig, trevlig och riktigt duktig, blir alltid lika nöjd och litar på honom till fullo!
  • Stina E
    Stina E skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik Korpi är en högklassig o intelligent yrkesman.En av dom bättre i Stockholm.
    Skicklig noggrann kreativ. Snabb att tolka kundens önskemål omsätta o även förbättra dom.
    Dessutom rolig o trevlig . Inget dösnack .
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Tillhör det fåtal frisörer i Sverige som borde få en stjärna i barberarnas Guide Michelin.
  • Emeli H
    Emeli H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Regel 1: bara Henrik rör mitt hår. Svinduktig, härlig och ingen gång har jag känt mig missnöjd med ett klipp av honom. Gör ditt hår en tjänst o gå dit bara.
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Proffsig och trevlig. Alltid lika nöjd när jag går därifrån.
  • Sam J
    Sam J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är riktigt trevlig och professionell. Han kommer med bra förslag och lyssnar på mig som kund.
  • Christina P
    Christina P skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik har klippt mig i typ 10 år så jag är mer än nöjd! Lyhörd och väldigt noggrann.
  • Johan R
    Johan R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Har gått hos Henke i många år. Alltid svinnöjd.
  • Anna R
    Anna R skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    En noggrann och fritänkande formgivare med fingertoppskänsla. En sån man vill ska sätta saxen i ens hår och göra det till något bättre än det var. Min varmaste rekommendation!
  • Anna G
    Anna G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik = världens bästa frisör!!! 🌟🌟🌟🌟🌟
  • Eva J
    Eva J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är väldigt ambitiös och vill verkligen att jag ska bli nöjd, han har lyckats med att göra diverse olika frisyrer i mitt hår trots att det är ett hopplöst tunt, rakt skandinaviskt babyhår – bara med klippning. Dessutom är han väldigt lättsam och trevlig.
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Det krävs väldigt mycket av en frisör. Hantverksmässig såväl som social kompetens. Trendmedvetenhet kombinerat med stilmässig integritet. Mod att argumentera för sin egen idé och samtidigt lyssna in och tillmötesgå kundens önskemål. Sist men inte minst, att vara trevlig, reflekterande och snygg på jobbet varje dag. Henrik lever upp till allt detta och är i mitt tycke den bästa frisören du kan ha.
  • Annika S
    Annika S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har varit kund hos Henrik i många år och aldrig blivit besviken, alltid blivit jättenöjd. Jag låter Henrik välja och klippa fritt och litar helt på att det blir bra. Henrik är bäst!
  • Karin W
    Karin W skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Toppen bemötande o bra känsla för vilken ny frisyr som skulle passa, mycket nöjd!
  • Tommie H
    Tommie H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är alltid glad och trevlig! Man känner sig alltid välkommen och känner sig bra när man kommer där ifrån.
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är den första frisör jag blivit stammis hos. Han är alltid glad, engagerad och proffsig. Förutom att vara ett fantastiskt bollplank så är han full av egna idéer och har en grym känsla för vad som funkar utifrån ens ansiktsform och hårtyp. Henrik har fått mig att väga testa nya frisyrer och jag går alltid därifrån nöjd och på lite bättre humör än när jag kom dit.
  • Truls L
    Truls L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Mitt bemötande med Henrik har alltid varit bra, alla tre gånger jag har varit hos Surebabyyes. Henrik är trevlig, serviceminded och en väldigt bra frisör. Jag lämnar alltid surebabyyes nöjd. Han lever upp till mina förväntningar varje gång.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik?

Henrik är stilsäker, erfaren och noggrann. Han låter det få ta tid att skapa en ny frisyr. Ibland kanske lite väl häftigt! (Har hänt nån gång). Att Henrik sen är väldigt trevlig, är Bowie-fan och kan dela med sig av resetips från hela världen är väl bara ytterligare ett plus..
    He's simple the best...
    👍 Matilda
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Erfaren frisör som klipper en frisyr som passar min stil, som jag känner mig bekväm och snygg i och dessutom får komplimanger för. Jag är mycket nöjd.
  • Lars T
    Lars T skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är bäst!!! Kanontrevlig, hyper-professional, alltid lika nöjd med hans insatser. Och rolig att prata med också.
  • Eva S
    Eva S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Personlig service, hög kvalitet. Henrik är bra på att prata igenom den tänkta frisyren innan klippning, komma med bra förslag och motivera dessa. Han är trevlig och noggrann.
  • Helena L
    Helena L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Utmärkt. Kan alltid lita på att jag får idéer kring hur mitt hår ska se ut bäst. Har rekommenderat flera vänner som nu också klippt sig hos Henrik.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Det bästa med att klippa sig hos Henrik tycker jag är att håret alltid ser bra ut, även utan fix. Han är väldigt lyhörd och tänker på att klippningen/frisyren skall passa med personen. Han är också ärlig med vad som inte funkar.
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag är mycket nöjd med Henric. Tycker dock att priset på över 800 kronor är i dyraste laget för en klippning
  • Örjan G
    Örjan G skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Bra klippning och dessutom mycket trevlig!
  • Bodil H
    Bodil H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Har gått till Henrik i tio år och går alltid därifrån supernöjd. Får alltid ett trevligt och proffsigt bemötande där han verkligen tar sig dig för att komma fram till vad man vill ha - och är inte rädd för att testa nya frisyrer. Känner mig helt trygg med Henrik.
  • Eva D
    Eva D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Han är bäst! Alltid nöjd efter en klippning hos Henrik! Han är mycket trevlig!
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Nöjd med själva klippningen och de idéer han hade. Upplevde dock Henrik som rätt arrogant. Bland annat sa han att mitt hår såg ut "som en kvast" och så frågade han om jag köpte mitt schampo på Ica eftersom mitt hår såg så illa ut.
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag har gått till Henrik i flera år och har aldrig blivit besviken! Han är skicklig, lyhörd och trevlig!
  • Edward L
    Edward L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Stockholms premier photographer / cutter / movie critic
  • Tessa L
    Tessa L skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik is an artist - has the eye for detail - takes everything into consideration when planning the look for the customer/me
    I discovered him when I chatted to a girl about her own hair - I remember sAying 'the person who cut your hair.- knows what they are doing' - this was when I got henriks contact details at surebabyyes - 8 years ago 🙏
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är mycket serviceminded. Han är seriös och har en fin kombi av att lyssna på kunden & matcha det med sina frisörproffsråd. Han tonar in mig, vill jag prata eller inte under klippningen, det uppskattar jag också. Mycket nöjd kund.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Jag tycker mycket om Henrik Korpi! Han överträffade mina förväntningar redan första gången han klippte mig och så har det fortsatt. Henrik har mött mina virvlar med respekt och kärleksfull dominans, går gärna tillbaka till honom!
  • Peeter O
    Peeter O skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Henrik är supertrevlig, lyhörd och proffsig! Har alltid varit mycket nöjd.
  • Tove K
    Tove K skrev om Henrik Korpi en del av surebabyyes
    Fantastiskt bemötande och omhändertagande! Henrik är en utmärkt frisör!

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm