Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Linnea Lövenhamn

en del av surebabyyes

Läs vad 28 kunder tycker om Linnea Lövenhamn

• Maja A skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2019-01-18

Jag fick en sjukt jäkla nice frisyr som är enkel att styla, lätt att hålla snyggt när det växer ut och den är även väldigt feminin även fast den är kort, precis som jag önskade. Kändes som att jag var i trygga händer och jag gick jättenöjd därifrån! Kommer garanterat tillbaka. Bästa Linnea <3 Läs mer
  • Maria K skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2019-01-18

En klippning från långt hår till nyckelbenet.
    Bra bemött.
    Infriade förväntningarna.
    n bra upplevelse. Linnea är kanske lite tyst, svårt att höra vad hon sa. Men en jättetrevlig tjej. Jag behöver ingen som babblar heltiden men jag uppfattade henne som blyg. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-12-03

Jag klippte mig hos Linnea och jag fick ett professionellt men även personligt bemötande, en snygg frisyr och en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Julia H skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-12-01

Jättebra fast de inte riktigt var klara över vilken frisyr de ville ha (hon klippte två barn, 9 och 12 år). Bra dialog och bra resultat! Läs mer
  • Mette T skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-12-01

Mycket nöjd med Linneas bemötande, lugn & säker! Blev så fin & fräsch i håret. Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-11-29

Jag köpte en klippning av Linnea. Kände mig mycket välkomnad när jag kom till salongen. Linnea var lyssnade på mina önskemål och kändes lyhörd. Hon förstod vad jag ville åt och kom med egna idéer. Mycket trevlig också. Läs mer
  • Sindre G skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-11-29

Linnea var lyhörd och har även förmågan att komma med egna förslag då jag kom tillbaks. Jag vill rekommendera Linnea på det varmaste och hoppas hon fortsätter på ett studio nära mig. Läs mer
  • Parisa A skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-11-29

Blev klippt, trevligt bemötande, Linnea var lyhörd och rolig. Läs mer
  • Hanna K skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-11-29

Jag klippte mig hos Sure Baby Yes, min frisör var Linnea.
    Jag gick till just denna frisörsalongen då jag uppfattar deras frisörer har koll på de trender och stilar jag gillar.
    Och jag blev inte besviken! Linnea va lyhörd och proffesionell. Jag blev nöjd och gick därifrån med flera produkter jag är glad för!
    Tack Läs mer
  • Lovisa O skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes

2018-11-29

Klippte mej hos Linnea och blev jättenöjd! Lyhörd, tillmötesgående och duktig! Läs mer