Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Linnea Lövenhamn

Linnea Lövenhamn
en del av surebabyyes

Läs vad 26 kunder tycker om Linnea Lövenhamn

• Ulrika L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag klippte mig hos Linnea och jag fick ett professionellt men även personligt bemötande, en snygg frisyr och en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Julia H skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jättebra fast de inte riktigt var klara över vilken frisyr de ville ha (hon klippte två barn, 9 och 12 år). Bra dialog och bra resultat! Läs mer
  • Mette T skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Mycket nöjd med Linneas bemötande, lugn & säker! Blev så fin & fräsch i håret. Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag köpte en klippning av Linnea. Kände mig mycket välkomnad när jag kom till salongen. Linnea var lyssnade på mina önskemål och kändes lyhörd. Hon förstod vad jag ville åt och kom med egna idéer. Mycket trevlig också. Läs mer
  • Sindre G skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Linnea var lyhörd och har även förmågan att komma med egna förslag då jag kom tillbaks. Jag vill rekommendera Linnea på det varmaste och hoppas hon fortsätter på ett studio nära mig. Läs mer
  • Parisa A skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Blev klippt, trevligt bemötande, Linnea var lyhörd och rolig. Läs mer
  • Hanna K skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Jag klippte mig hos Sure Baby Yes, min frisör var Linnea.
    Jag gick till just denna frisörsalongen då jag uppfattar deras frisörer har koll på de trender och stilar jag gillar.
    Och jag blev inte besviken! Linnea va lyhörd och proffesionell. Jag blev nöjd och gick därifrån med flera produkter jag är glad för!
    Tack Läs mer
  • Lovisa O skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Klippte mej hos Linnea och blev jättenöjd! Lyhörd, tillmötesgående och duktig! Läs mer
  • Kocere C skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Linnea är superduktig och tar alltid sin tid för att resultatet ska bli så bra som möjligt! Är alltid nöjd när jag går därifrån! Rekommenderar varmt Läs mer
  • Ola B skrev om Linnea Lövenhamn en del av surebabyyes
    Väldigt bra bemötande! Linnea lyssnade in, gav bra synpunkter och klippte mig så jag var strålande nöjd när jag gick därifrån. Läs mer