Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 105 Läs vad Maria

• Ann G skrev om Maria en del av surebabyyes

2020-01-12

Grymt kundbemötande, jag blev väl omhändertagen med service och bra energi. Otroligt nöjd Läs mer
  • Katarina H skrev om Maria en del av surebabyyes

2020-01-12

Jag klippte mig hos Maria. Det var mer än en vanlig klippning. Hon var engagerad, vänlig, professionell och personlig. Jag blev mycket nöjd och kommer att gå tillbaka! Läs mer
  • Emma S skrev om Maria en del av surebabyyes

2020-01-12

Maria är ett fullkomligt proffs som klarar av även de svåraste utmaningarna. Dvs mitt torra, slitna lockiga hår. Hon vet precis vad hon gör och resultatet blir perfekt. Dessutom är hon en varm och glad människa som är härlig att prata med. Aldrig haft en bättre hårupplevelse än hos Maria. Läs mer
  • Melinda W skrev om Maria en del av surebabyyes

2020-01-10

Toppen! Lyhörd, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Anna S skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-11-06

Jag har gått hos Maria i mer än 15 år. Skulle aldrig lita på någon annan att ta hand om mitt hår. Maria är en mycket skicklig frisör och ser hela människan. Att gå till henne ger näring för både kropp och själ. Hon är engagerad i sitt jobb och bryr sig på riktigt om sina kunder. Jag rekommenderar henne helhjärtat. Läs mer
  • Ingela L skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-11-06

Estetisk Bedömning , ev projekt mer grått hår,
    Färgning och klippning. Ny stil när håret blir sämre...
    Utmärkt bemötande. Jättebra svar.
    På alla sätt betryggande! Läs mer
  • Lotta E skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-11-04

Maria är oerhört skicklig och känslig för vilket hår som bäst plockar fram en persons ansikte. Form, färg, fix. Många års erfarenhet, personlig fallenhet och en förmåga att följa tidens växlingar, att se det nya och plocka ut detaljer med hög kvalitet som sedan anpassas till den individ hon arbetar med. Ett sant proffs. Läs mer
  • Pernilla S skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-11-01

Maria är mycket duktig o skicklig på att klippa. Ger bra råd om vilken frisyr som passar just mig. Alltid nöjd då jag går därifrån. Läs mer
  • Helen A skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-11-01

Min frisör sedan 25 år. Bäst.
    Klipper, färgar och tar så väl hand om sina kunder. Läs mer
  • Kristina P skrev om Maria en del av surebabyyes

2019-08-23

Fantastisk, engagerad och hade hur många idéer som helst. Skönt när man själv inte har koll :) Läs mer