Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Maria Tatsidou

Maria Tatsidou
en del av surebabyyes

Läs vad 74 kunder tycker om Maria Tatsidou

• Charlotte W skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har en fantastisk fingertoppskänsla och man känner sig som "hemma " hos henne och salongen. Helt grym upplevelse! Läs mer
  • Charlotta N skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag bokade en klippning hos den mest seniora frisören jag kunde hitta i listan. Vid bokningen var priset 850 kr, några dagar innan jag skulle dit fick jag ett sms om att priset var höjt till 1000 kr. Det kändes lite väl dyrt, men eftersom det var kort tid kvar behöll jag bokningen ändå och litade på att detta skulle vara absolut top notch, även om jag aldrig träffat frisören tidigare. Men det är svårt att hitta en annan bra frisörtid på så kort tid. När jag träffade henne tog hon emot mig väl och bjöd på mycket råd om hur klippningen borde vara för att passa mig, vilket var det jag ville ha. Hon gav mig också en färguppfräschning, vilket var toppen. Själva klippningen var annorlunda än jag föreställt mig, men det går ju inte att veta i förväg hur det ska bli eller kännas, speciellt inte när man går till en helt ny och för mig okänd frisör. På det hela taget var det antagligen vad jag förväntade mig, men jag tycker fortfarande att det var för dyrt. Skulle betalat max 900 för det hela. Läs mer
  • Stina B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Helnöjd med ny frisyr - passar och uppgraderar utseende. Dessutom lättskött. Älskar rekommenderat "chokladbalsam" som ger håret snygg färg utan att behöva färga håret. Läs mer
  • Tammi G
    Tammi G skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en enormt skicklig frisör som är lyhörd för ens egna önskemål, men inte drar sig för att komma med tydliga rekommendationer och råd. Klipp och färg känns som ett genuint hantverk hos henne. Maria tar sig god tid för att fundera och resonera fram det som tar fram just mina bästa sidor - och är den första frisör som verkligen kan hantera mina ostyriga lockar. Kan varmt rekommendera denna proffsiga kvinna som dessutom har ett varm, vänligt och personligt bemötande! Läs mer
  • Johanna F skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är så trevlig och duktig. Ett besök hos henne ger inte bara en ny frisyr, utan också rekreation och många skratt Läs mer
  • Caroline K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Hon klippte en svinbra frisyr som var anpassad till mig som person, mitt hår, min urväxta hårfärg och min ekonomi. Hon är trevlig och professionell och det är alltid lika trevligt att gå dit, för jag är alltid lika nöjd och glad när jag går därifrån. Läs mer
  • Mathilda S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Klippning.
    Väldigt väl mött, supernöjd med klippningen.
    Maria är Bäst Läs mer
  • Pia P skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en utomordentligt proffsig frisör.
    Hon är kreativ, trendkänslig och pga lång erfarenhet extremt duktig teknisk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Linn E skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är den bästa frisör jag haft! Hon kan tänka klassiskt såväl som vågat och är skicklig. Läs mer
  • Kathrine Z skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är den bästa frisören jag har haft!
    Jag har varit supernöjd varje gång jag har varit hos henne, oavsett om hon här färgat mitt hår eller klippt mig.

Jag gillar att hon är tydlig i vad hon tycker skulle passa för mig eller inte. Och jag uppskattar den integritet hon har som gör att hon inte går med på frisyrer som hon inte tror på. Jag uppfattar att hon kan göra det, för att hon är så erfaren och trygg i sin yrkesroll.

Maria är dessutom rolig och engagerad, så det är dessutom väldigt trevligt att bli klippt eller färgad av henne. Läs mer