Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Maria Tatsidou

Maria Tatsidou
en del av surebabyyes

Bergsundsstrand 34
117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 73 kunder tycker om Maria Tatsidou

• Charlotta N skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag bokade en klippning hos den mest seniora frisören jag kunde hitta i listan. Vid bokningen var priset 850 kr, några dagar innan jag skulle dit fick jag ett sms om att priset var höjt till 1000 kr. Det kändes lite väl dyrt, men eftersom det var kort tid kvar behöll jag bokningen ändå och litade på att detta skulle vara absolut top notch, även om jag aldrig träffat frisören tidigare. Men det är svårt att hitta en annan bra frisörtid på så kort tid. När jag träffade henne tog hon emot mig väl och bjöd på mycket råd om hur klippningen borde vara för att passa mig, vilket var det jag ville ha. Hon gav mig också en färguppfräschning, vilket var toppen. Själva klippningen var annorlunda än jag föreställt mig, men det går ju inte att veta i förväg hur det ska bli eller kännas, speciellt inte när man går till en helt ny och för mig okänd frisör. På det hela taget var det antagligen vad jag förväntade mig, men jag tycker fortfarande att det var för dyrt. Skulle betalat max 900 för det hela. Läs mer
  • Stina B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Helnöjd med ny frisyr - passar och uppgraderar utseende. Dessutom lättskött. Älskar rekommenderat "chokladbalsam" som ger håret snygg färg utan att behöva färga håret. Läs mer
  • Tammi G
    Tammi G skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en enormt skicklig frisör som är lyhörd för ens egna önskemål, men inte drar sig för att komma med tydliga rekommendationer och råd. Klipp och färg känns som ett genuint hantverk hos henne. Maria tar sig god tid för att fundera och resonera fram det som tar fram just mina bästa sidor - och är den första frisör som verkligen kan hantera mina ostyriga lockar. Kan varmt rekommendera denna proffsiga kvinna som dessutom har ett varm, vänligt och personligt bemötande! Läs mer
  • Johanna F skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är så trevlig och duktig. Ett besök hos henne ger inte bara en ny frisyr, utan också rekreation och många skratt Läs mer
  • Caroline K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Hon klippte en svinbra frisyr som var anpassad till mig som person, mitt hår, min urväxta hårfärg och min ekonomi. Hon är trevlig och professionell och det är alltid lika trevligt att gå dit, för jag är alltid lika nöjd och glad när jag går därifrån. Läs mer
  • Mathilda S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Klippning.
    Väldigt väl mött, supernöjd med klippningen.
    Maria är Bäst Läs mer
  • Pia P skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en utomordentligt proffsig frisör.
    Hon är kreativ, trendkänslig och pga lång erfarenhet extremt duktig teknisk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Linn E skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är den bästa frisör jag haft! Hon kan tänka klassiskt såväl som vågat och är skicklig. Läs mer
  • Kathrine Z skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är den bästa frisören jag har haft!
    Jag har varit supernöjd varje gång jag har varit hos henne, oavsett om hon här färgat mitt hår eller klippt mig.

Jag gillar att hon är tydlig i vad hon tycker skulle passa för mig eller inte. Och jag uppskattar den integritet hon har som gör att hon inte går med på frisyrer som hon inte tror på. Jag uppfattar att hon kan göra det, för att hon är så erfaren och trygg i sin yrkesroll.

Maria är dessutom rolig och engagerad, så det är dessutom väldigt trevligt att bli klippt eller färgad av henne. Läs mer
  • Katja U skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Det är inte så många frisörer som kan fånga upp vem du är, hur du mår och hur livet stretar eller leker för dig just nu - och omvandla allt detta till en frisyr. Men det kan Maria. Man vet aldrig exakt vad man kommer komma därifrån med - men jag vet alltid att jag kommer att vara nöjd! Läs mer
  • Marina M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Har både klippt och färgat hos Maria.
    Hon är skicklig, proffsig, personlig, kreativ.
    Hon lyckas också kombinera det med att vara lyhörd.
    Och ibland säger hon tvärt nej till kundens förslag, som hon inser inte kommer att bli bra! Läs mer
  • Petter J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Väldigt skicklig, noggrann, passionerad, lyhörd men utmanande. Och världens trevligaste. Läs mer
    2018-10-06 Surebabyyes svarar Petter J
    Hej Petter!
    Tack för en fin rekommendation till Maria! Tror dock att det blivit ett fel vid själva betygsättningen då hon fått 1/5 möjliga. Det går att personligen åtgärda vid din profil!
    Tack för att du tog dig tid,
    MVH
    Surebabyyes
  • Anders S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Hej, Maria är en duktigt och innovativ frisör med ett glatt humör och hon ger alltid ett trevligt och hjärtligt bemötande, Hon har härliga idéer och man känner sig väl omhändertagen varje gång. Läs mer
  • Karl O skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en frisör i toppklass och bra uppdaterad gällande rådande trender. Dessutom är hon oerhört trevlig. Läs mer
  • Åsa L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Min upplevelse när jag går till min frisör är alltid mycket bra, Maria lyssnar på vad jag vill och kontrar med vad hon tycker passar.
    Jag kan vara säker på att jag går från salongen med en unik klippning just för mig. Läs mer
  • Tove S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har klippt mig flera gånger.
    Hon ordnade även en tid hos en väldigt bra hårstylist för en gala premiär.
    Mycket bra.
    Hon är en otroligt skicklig frisör som kan sätta sig in i vad min yrkesroll behöver för att ge mig en frisyr som fungerar mångsidigt i mitt arbete som dansare och skådespelare och som även är fin och lättskött för mig som småbarnsmamma med lite egen tid. Jag kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
  • Miroslava K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag vet inte hur Maria gör det men hon lyckas överraska mig varje gång med något nytt. Hon besitter en mångårig kunskap inom branschen och har en inbyggd kompass vad som verkligen fungerar för klienten. I ärlighetens namn, vill man ju även att frisyren håller i det vardagliga livet och inte bara en timme efter att man har lämnat salongen. Vill du ha kvalité?! Vill du bli proffsigt bemött med en stor dos värme?! Vill du ha en frisyr med karaktär?! Har du valt helt rätt. Go Maria Tatsidou! Läs mer
  • Maria R skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Äntligen en frisör som förstår sig på mitt hår och som vågar klippa mer än bara topparna. Läs mer
  • Petra S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Alltid trevligt och varmt besök hos Maria. Hon har gedigen erfarenhet och är proffsig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Malin I
    Malin I skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Klippt och färgat flera gpnger, fått en frisyr som verkligen passar mig och jag könner mig skitsnygg i. Dessutom vet hon hur den kommer växa utnoch när jag kommer börja få ”panik” :) Läs mer
  • There S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag klippte mig. Jag blev jättebra bemött och nöjd med resultatet. Läs mer
  • Carina C skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Alltid så nöjd!Maria tar hand om mitt hår på bästa sätt!Kommer med egna förslag och det blir så bra.Känner mig helt trygg och litar på henne 100%Bästa ever! Läs mer
  • Lotte B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Alltid nöjd och proffsigt klippt! Läs mer
  • Ylva H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Att klippa sig hos Maria är som att komma hem till en kompis och bli ompysslad. Hon är en skicklig och rutinerad frisör som vet vad hon gör samtidigt som man kan prata med henne om allt. En av de bästa frisörerna som jag har varit hos. Jag kan verkligen rekommendera att gå till Maria för klippning och färgning. Läs mer
  • Linnea B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Lyhörd, trevlig och proffsig. Ger bra tips på produkter och konkreta råd kring styling. Snygg frisyr som räcker länge! Läs mer
    Yashar G gillar detta
  • Anneli K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Man känner sej välkomnande och sedd. Maria är tydlig, bestämd och kommer med bra idéer. Social och full av energi.
    Har hittills alltid varit nöjd! Läs mer
  • Marie B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria Tatsido hittar alltid frisyrer som passar mitt hår, min huvudform och min personlighet. Det är en glädje att bli klippt av Maria Tatsidou och när jag går därifrån känner jag mig alltid lite pånyttfödd och snygg. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en helt superb frisör. Hon verkligen lyssnar på kundens önskemål men kommer även med egna förslag som resulterar i de finaste frisyrena. Desutom är hon supertrevlig och rolig så det blir aldrig tråkigt under klippstunderna. Läs mer
  • Carina C skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Professionell!Lyhörd för kundens behov❤️
    Känner mig helt trygg med henne! Läs mer
  • Markus M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    För mig som har mycket hår som växer fort är det väldigt viktigt med en frisör som har tekniken för att klippa hållbart. Maria är något dyrare än tidigare frisörer jag varit hos men hon är i en klass för sig. Läs mer
  • Monika J
    Monika J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Väl bemött! Maria är bäst på att klippa mitt hår!! Har gått hos henne i 10-15 år o vill fortsätta att gå till henne!!! Läs mer
  • Johanna H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är världens bästa frisör, superproffsig och kunnig. Jag har klippt mig hos Maria i mer än 10 år och får ofta komplimanger för både frisyr och färg. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är jätteduktig frisör! Lyssnar på Dej hur Du vill ha frisyren! Alltid nöjd efter ett besök! Lite dyr för en pensionär dock! Svårt att få tid för puts mellan klippningar! Läs mer
  • Lena H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är inte bara mycket skicklig i både klippning och färgning, hon har mycket känsla för vad som fungerar. Dessutom alltid ett vänligt bemötande och fixande och trixande med tider för att jag ska kunna komma! Läs mer
  • Lisa J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk frisör. Jag har gått till henne i över femton år och är alltid nöjd när jag varit där. Hon kommer med nya, bra idéer och klipper frisyrer som håller länge. Hon är även suverän på att färga. Kort sagt - bästa frisören i stan! :) Läs mer
  • Åsa M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har tagit hand om mitt hår i över 20 år och det kan inte jämföras med några andra frisörer.. Vi har följt varandra genom livets alla krokiga vägar, den vänskapen och sympatin är knappast något man förväntar sig när man bokar en vanlig klipptid... Läs mer
  • Anna J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är i särklass den mest stilsäkra frisör jag mött. Hon är i världsklass och jag vill aldrig gå till någon annan. Alltid kreativ, och jobbar med håret som ett hantverk av högsta rang. Läs mer
  • Anna N skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Har klippt+färgat hos Maria 3 ggr och kommer definitivt gå tillbaka. Bästa frisören jag varit hos! Hon är så skicklig och har sån känsla för vad man kommer trivas i, blir alltid supernöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • Britta D skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har ovanliga talanger. Hon klipper inte bara bäst i stan, hon SER dej!!!! Hennes estetiska förmåga att ge Dig, just den frisyr som sedan blir så självklar! Unikt! Bäst! Läs mer
  • Klara B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superproffsig skicklig frisör och personligt, avslappnat bemötande. Läs mer
  • Lotta L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är bäst, som vanligt blev jag som en ny människa:)
    Maria har en fingertoppskänsla som är unik,
    känner mig alltid fin när jag går därifrån. Läs mer
  • Hanne L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Lyssnar noga och superbra känsla för form. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk duktig frisör och har en förmåga att få mig som kund att vara betydelsefull. Läs mer
  • Christopher H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag åker från Landskrona för att klippa mig hos Maria. Det säger väl egentligen allt. Läs mer
  • Lotta B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superbra, äntligen hittat en frisör som förstår sig på mitt hår och mina önskemål. Läs mer
  • Åsa S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk kreatör som alltid skapar en känsla av lyx och flärd när jag besöker henne. Därför är hon fortsatt min frisör trots att jag bor i Dalarna sedan 4 år tillbaka :)
    Mina förväntningar överträffas Alltd och jag lämnar Maria med en känsla av att vara vackrast i hela världen :) Läs mer
  • Hana S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Drygt 20 år hos Maria säger väl allt. Bästa frisören någonsin. Läs mer
  • Niklas B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria convinced me to change my hair style completely to a more natural look. I am very happy with the recommendation. Läs mer
  • Maria J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Suverän frisör. Personlig, skicklig och väldigt bra att diskutera med. Litar på hennes synpunkter. Läs mer
  • Lennart A skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superproffs, har klippt mig hos Maria i över 20 år och alltid gått därifrån nöjd. Läs mer

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm