Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Maria Tatsidou

Läs vad 49 användare tycker om Maria Tatsidou

• Linnea B
    Linnea B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Lyhörd, trevlig och proffsig. Ger bra tips på produkter och konkreta råd kring styling. Snygg frisyr som räcker länge!
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Man känner sej välkomnande och sedd. Maria är tydlig, bestämd och kommer med bra idéer. Social och full av energi.
    Har hittills alltid varit nöjd!
  • Marie B
    Marie B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria Tatsido hittar alltid frisyrer som passar mitt hår, min huvudform och min personlighet. Det är en glädje att bli klippt av Maria Tatsidou och när jag går därifrån känner jag mig alltid lite pånyttfödd och snygg.
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en helt superb frisör. Hon verkligen lyssnar på kundens önskemål men kommer även med egna förslag som resulterar i de finaste frisyrena. Desutom är hon supertrevlig och rolig så det blir aldrig tråkigt under klippstunderna.
  • Carina C
    Carina C skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Professionell!Lyhörd för kundens behov❤️
    Känner mig helt trygg med henne!
  • Markus M
    Markus M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    För mig som har mycket hår som växer fort är det väldigt viktigt med en frisör som har tekniken för att klippa hållbart. Maria är något dyrare än tidigare frisörer jag varit hos men hon är i en klass för sig.
  • Monika J
    Monika J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Väl bemött! Maria är bäst på att klippa mitt hår!! Har gått hos henne i 10-15 år o vill fortsätta att gå till henne!!!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är världens bästa frisör, superproffsig och kunnig. Jag har klippt mig hos Maria i mer än 10 år och får ofta komplimanger för både frisyr och färg.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är jätteduktig frisör! Lyssnar på Dej hur Du vill ha frisyren! Alltid nöjd efter ett besök! Lite dyr för en pensionär dock! Svårt att få tid för puts mellan klippningar!
  • Lena H
    Lena H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är inte bara mycket skicklig i både klippning och färgning, hon har mycket känsla för vad som fungerar. Dessutom alltid ett vänligt bemötande och fixande och trixande med tider för att jag ska kunna komma!
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk frisör. Jag har gått till henne i över femton år och är alltid nöjd när jag varit där. Hon kommer med nya, bra idéer och klipper frisyrer som håller länge. Hon är även suverän på att färga. Kort sagt - bästa frisören i stan! :)
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har tagit hand om mitt hår i över 20 år och det kan inte jämföras med några andra frisörer.. Vi har följt varandra genom livets alla krokiga vägar, den vänskapen och sympatin är knappast något man förväntar sig när man bokar en vanlig klipptid...
  • Anna J
    Anna J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är i särklass den mest stilsäkra frisör jag mött. Hon är i världsklass och jag vill aldrig gå till någon annan. Alltid kreativ, och jobbar med håret som ett hantverk av högsta rang.
  • Anna N
    Anna N skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Har klippt+färgat hos Maria 3 ggr och kommer definitivt gå tillbaka. Bästa frisören jag varit hos! Hon är så skicklig och har sån känsla för vad man kommer trivas i, blir alltid supernöjd. Rekommenderas!
  • Britta D
    Britta D skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria har ovanliga talanger. Hon klipper inte bara bäst i stan, hon SER dej!!!! Hennes estetiska förmåga att ge Dig, just den frisyr som sedan blir så självklar! Unikt! Bäst!
  • Klara B
    Klara B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superproffsig skicklig frisör och personligt, avslappnat bemötande.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är bäst, som vanligt blev jag som en ny människa:)
    Maria har en fingertoppskänsla som är unik,
    känner mig alltid fin när jag går därifrån.
  • Hanne L
    Hanne L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Lyssnar noga och superbra känsla för form.
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk duktig frisör och har en förmåga att få mig som kund att vara betydelsefull.
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag åker från Landskrona för att klippa mig hos Maria. Det säger väl egentligen allt.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superbra, äntligen hittat en frisör som förstår sig på mitt hår och mina önskemål.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en fantastisk kreatör som alltid skapar en känsla av lyx och flärd när jag besöker henne. Därför är hon fortsatt min frisör trots att jag bor i Dalarna sedan 4 år tillbaka :)
    Mina förväntningar överträffas Alltd och jag lämnar Maria med en känsla av att vara vackrast i hela världen :)
  • Hana S
    Hana S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Drygt 20 år hos Maria säger väl allt. Bästa frisören någonsin.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria convinced me to change my hair style completely to a more natural look. I am very happy with the recommendation.
  • Maria J
    Maria J skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Suverän frisör. Personlig, skicklig och väldigt bra att diskutera med. Litar på hennes synpunkter.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Superproffs, har klippt mig hos Maria i över 20 år och alltid gått därifrån nöjd.
  • Antje F
    Antje F skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Avslappnat o proffsigt bemötande, väldigt bra rådgivning och proffsig klippning. Jättenöjd!
  • Anita E
    Anita E skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Oerhört kunnig och dedikerad. Lyssnar på kundens önskemål och ger bra feedback.
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria känns oerhört kunnig och engagerad. Aldrig träffat på en frisör som är så noggrann.
  • Marie L
    Marie L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Håret blir snyggt, eget och välklippt. Hon lyssnar på kundens vision utan att tumma på vad som funkar på just ditt hår. Hon är uppdaterad och creddig men med den mognad och erfarenhet man vill ha hos sin frisör. Utmärkt kort och gott.
  • Vanja K
    Vanja K skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en superduktig frisör, som inte bara är kunnig utan verkligen utstrålar att hon gillar sitt jobb, det är inspirerande! Klippningarna håller i många veckor och har alltid något extra som ger karaktär. Dessutom är det trevligt att tillbringa en tid i hennes sällskap. Jag är så glad att jag har hittat tillbaka till Maria, efter några år då jag tappade henne ur sikte.
  • Anna S
    Anna S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är Stockholms bästa frisör. Har varit hennes kund i över 15 år och inte ångrat en minut. Hon är extremt duktig både på att klippa och färga och dessutom supertrevlig.
  • Carin F
    Carin F skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Utmärkt, proffsig, tillmötesgående, helt enkelt oersättlig för mig.
  • Kripa R
    Kripa R skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria is an extraordinary hairstylist. In addition to her superior skills she is an amazing customer service provider and inspires the environment she is in.
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Bästa frisören . Lyssnar mottaglig kunnig.
    En fröjd och glädje att besöka Maria
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är fantastisk i sitt yrke.
    Hon är personlig och varm i sin personlighet.
    Hennes kunskapsnivå är hög, både när det gäller klippning eller färgning ,
    Det är tryggt och roligt att besöka Maria 💪🏻👍🏻
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag har gått till Maria i flera decennier. Jag är mer än mycket nöjd! Speciellt uppskattar jag hennes engagemang och innovativitet.
  • Liisa H
    Liisa H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag har gått hos Maria i många år och alltid fått professionellt,vänligt, trevligt, ödmjukt, tryggt och kunnigt bemötande. Hon har en nyfiken och kreativ inställning till sitt yrke. Hon är öppen och vill hela tiden utvecklas, sätter kundens bästa först, vill alltid göra sitt yttersta för att kunden ska få det bästa som finns. Aldrig har jag gått hem besviken eller missnöjd. Att få gå till Maria är guld värt, hon är helt enkelt den bästa frisören som finns för mig ❤️
  • Lina Å
    Lina Å skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria överträffade alla mina förväntningar. Henne ska man gå till om man gillar raka puckar! Hon säger vad hon tycker och på samma gång har hon ett otroligt gehör för vad jag som kund tycker och vill ha. Den perfekta kombinationen hos en frisör enligt mig. Som ett exempel: Jag har massor av hår där underhåret är lockigt. Jag kallar det Lejonmanen. Maria frågar hur jag brukar göra. Jag försöker få det så rakt som möjligt. Maria's svar i korta drag: Det du behöver börja med är att älska ditt hår och dina lockar. Låter kanske märkligt men jag upplevde mitt hår bara som ett problem tidigare. Med Marias hjälp tar allt bestyr med håret mycket kortare tid och jag älskar att hon numera klipper fram mina lockar.
  • Peter L
    Peter L skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Duktig och serviceminded frisör!
  • Tamara U
    Tamara U skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är toppen, otroligt service minded och en fantastisk frisör. Näjd varje gång.
  • Nina T
    Nina T skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en utomordentligt kunnig frisör - den bästa! Hon är lyhörd men utmanar även gärna mig som kund ibland något som uppskattas.
    Hon är alltid glad, uppdaterad på vad som hänt/händer och har en personlig och nära approach.
  • Walter E
    Walter E skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Varje gång jag har gått till Maria för en klippning så har hon varit trevlig, glad och bemötesgående. Resultatet blir alltid bra och under klippningen så är Maria åter igen väldigt trevlig.
  • Sigyn O
    Sigyn O skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är både personlig och professionell. Mycket skicklig frisör som kan forma mitt raka babyhår till tuffa frisyrer som passar min personlighet och som håller formen länge.
    Det är den bästa frisör jag haft och jag blir alltid snyggt klippt vilket är mycket viktigt för mig.
    Dessutom är det alltid mycket trevligt att bli klippt av Maria.
  • Unn S
    Unn S skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Maria är en kreativ virvelvind! Det är få frisörer som har så mycket vision och teknisk know how som hon.
    Hon lyckas alltid ställa om från perfekt färgad page på kunden innan till mina requests om vrickad haute couture. Sjukt imponerande!
    Ibland känns det som min frisyr blir skulpterad snarare än klippt. Jag kommer aldrig byta frisör.
  • Ylva Å
    Ylva Å skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Mycket bra! Hon har stenkoll på hår och fixade mitt katastrofala gravidhår mycket bra. Rak och inga krusiduller. Gillar att kunna bolla och få idéer när de egna hårideerna inte finns där.
  • Vanja H
    Vanja H skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Hon är bäst. Duktig kunnig skön och fattar samt får en att testa saker som man sen gillar!
  • Petra T
    Petra T skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Utmärkt :D Priffsug, noggrann, kreativ och trevlig. .............
  • Tess B
    Tess B skrev om Maria Tatsidou en del av surebabyyes
    Jag blir alltid väldigt väl bemött hos Maria, både när det gäller håret och socialt. JAG har dragit dit hela familjen och klippt mig hos Maria i över 20 år så om jag inte vore nöjd hade jag bytt frisör för länge sedan.

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm