Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Mattias Ahlberg
72 rekommendationer

Mattias Ahlberg
en del av surebabyyes

Bergsundsstrand 34
117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 72 kunder tycker om Mattias Ahlberg

• Bertil L
    Bertil L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Personligt och trevligt omhändertagande med hög professionell kunskap. Kan rekommenderas högt!
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias bemötande var att jag känner mig välkommen och med ett leende ansikte gör att jag känner mig välkommen:-) Mattias levde upp till mina förväntningar och vet hur jag vill bli klippt och färgad.Han är lyhörd och lyssnar på mina önskemål och han kommer med förslag om hur han ska klippa och så kommer vi överens. Mattias känns proffsig och jag känner mig trygg i hans händer.Vi brukar småprata lite och hela upplevelsen är trevlig brukar känna mig nöjd, fin och glad när jag kommer från Sure Baby yes.
    Personalen på Sure Baby yes är service minded och jag har alltid känt mig nöjd efter besöket.
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias har goda ögon, rena öron, vackra händer och är bäst!
    Tack vare allt detta, ser han mig, lyssnar på mig, tittar en gång och sen, sätter han igång! Jag har ALLTID kommit ut från Surebabyyes med ett stort leende och haft en härligt stund, fylld av positiv energi och idéer. Detta är tack vare Mattias.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    proffsig
    kunnig
    jordnära - lätt att prata med
    klipper alltid en bra frisyr som klarar att växa ut utan att bli hysterisk
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias överträffar alla förväntningar. Han känner snabbt av personlighet och "lär känna" kundens hår. Jag går alltid ut från salongen nöjd och med hår i toppform. Rekommenderar särskilt Mattias till kunder med lockigt hår, han är expert på det.
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Som alltid lika fantastisk. Vill påstå att jag klippt mig en längre tid hos Mattias och aldrig lämnat salongen missnöjd. Väl värd varenda krona.
  • Ville H
    Ville H skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bra bemötande och perfekt klippning. Fräsch salong och alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Annette S
    Annette S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Topp helt enkelt, konstnärligt och hantverkmässigt!
  • Peter W
    Peter W skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Professionell, skicklig, trevlig. Öga för detaljer och helhet.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är engagerad, underhållande och professionell i sin yrkesroll. Alltid ett positivt bemötande.
  • Nora M
    Nora M skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Personligt, engagerat och både lyhörd och kreativ med klippningen!
  • Darja I
    Darja I skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är grym. Klipper superproffsigt, är trevlig, ger bra tips och råd och hittar lösningar om hårkriser uppstår.
  • Jocke K
    Jocke K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är en väldigt duktig frisör som förstår mina önskemål och gör någonting mycket bra varje gång. Trots att jag även tidigare hade en väldigt bra frisör så får jag fler komplimanger nu.

Dessutom har han en social kompetens som gör det roligt att klippa sig.
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är en fantastisk människa som har en otroligt förmåga att bygga relationer och verkligen ge mig som kund en bra upplevelse vid varje klippning. Han har en förmåga att alltid klippa mig precis som jag vill ha det och jag har aldrig varit missnöjd med ett besök hos honom. Mina varmaste rekommendationer från alla perspektiv.
    Helt enkelt en fantastisk frisör och person!
  • Emma N
    Emma N skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag känner mig trygg med att Mattias klipper mitt hår, han är alltid glad och positiv. Han är noggrann och lägger ner den tid som krävs. jag är alltid nöjd med klippningen och med vistelen, och lätt att prata lite med.
  • Li S
    Li S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Fantastiskt kompetent frisör och alltid väldigt trevlig!
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Rutinerad som få. Älskar futuristisk hårdnackad stil. Säger jag mjukt, säger han hårt. Helst ska allt va svart. Får samtidigt tips om balkanmusik och god mat. Gillart!
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mycket nöjd kund sedan många år! Alltid nöjd med resultatet och alltid trevligt bemötande. Rekomenderas varmt!
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Utmärkt bemötande som vanligt! Kund sedan många år och aldrig varit missnöjd.
  • Malin S
    Malin S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Mattias i drygt ett år efter att ha fått honom rekommenderad av en kollega. Han är fantastiskt duktig och Visar alltid engagemang för mig. Jag uppskattar hans ärlighet när jag kommer med förslag och i slutändan är jag alltid supernöjd
  • John G
    John G skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bästa frisören jag haft, noggrann, lyhörd och medveten. Och inte minst väldigt trevlig och kul att snacka med!
  • Jon B
    Jon B skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är sannolikt den trevligaste frisör jag haft. Det är kul att klippa sig hos honom.
  • Emma-klara W
    Emma-klara W skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag har gått hos Mattias i över 7 år och alltid varit jättenöjd. Han är den enda frisör jag träffat som faktiskt klipper enligt överenskommelse vare sig det gäller en ny frisyr eller piffa till befintlig. Dessutom kommer alla klippningar med en trevlig stund med snack.
  • Tuija R
    Tuija R skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Otroligt begåvad, han har också stort yrkeskunnande. Mycket professionell. Lång erfarenhet inom branschen och en unik kompetens.

Det fins mycket gott att säga. Han är väldigt trevlig.

Han har även en god samarbets förmåga

Allra bästa rekommendationer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag är en sån där sjukt jobbig kräsen kund som sällan kan uttrycka exakt hur jag vill ha det - men det är som att Mattias kan läsa mina tankar och han klipper mig alltid precis som jag vill. Har klippt mig hos honom i flera år och inte varit missnöjd en enda gång. Kan varmt rekommendera - superduktig, kunnig & trevlig.
  • Saga V
    Saga V skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias har alltid bemöt mig väldigt väl och är alltid otroligt trevlig. Han får en att känna sig bekväm och han lyssnar på vad man vill ha. Jag har klippt mig hos Mattias i flera år och har alltid varit nöjd med resultatet som också levt upp till mina förväntningar. Så för att sammanfatta så skulle jag nog inte vilja ha någon annan frisör pga hur mattias är som person och hur an presterar.
  • Katrina N
    Katrina N skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bästa frisören man kan hitta!!
  • Louise S
    Louise S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är oerhört skicklig och har verkligen ett öga för vad som passar en.
    Det är trevligt att vara där och situationen är otvungen.
    Mycket trevlig och skiclig frisör!
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Mattias i tio år och planerar att fortsätta i minst tio år till - det säger väl det mesta.
    Mattias är fantastiskt duktig, trevlig och har en otrolig förmåga att klippa på ett sätt som gör att håret ser snyggt ut under lång tid.
  • Kia L
    Kia L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Har gått till Mattias i många år. Alltid supernöjd när jag går därifrån! Bäst enligt mig!!
  • Anita J
    Anita J skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Bästa frisören som finns! Alltid tillmötesgående, glad o trevlig! Kommer med förslag om frisyr, färg etc! Har man en dålig dag när man kommer till honom så är man alltid glad o känner sig tillfreds när man går därifrån. Jag har verkligen varit nöjd från första gången o rekommenderar honom å det varmaste😜❤️
  • Mia V
    Mia V skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag har mycket bra erfarenhet av Mattias Ahlberg. Han är utöver det vanliga på klippning och kan mitt hår utan och innan. Har varit kund hos mattias i över 20 år och är alltid lika nöjd när jag går från salongen. Han är proffsig, kunnig och supertrevlig! Jag har testat det mesta i både frisyr- och färgväg och är alltid nöjd!
  • Lena K
    Lena K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias uppfyller helt och fullt mina krav på en skicklig frisör och han är dessutom mycket trevlig, på ett naturligt och personligt sätt.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Skicklig och mycket noggrann frisör! Kan ge honom fria händer och han fixar en frisyr som passar mig. Dessutom trevlig att snacka med.
  • Erika E
    Erika E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag får alltid gott bemötande av Mattias. Har gått till honom i många år och skulle aldrig komma på tanken att gå till någon annan. Han levererar ständigt över mina förväntningar. Dessutom sjukt trevlig.
  • Melissa L
    Melissa L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    I think he gave me one of the best hair cuts I have ever had. Glad that after 6 years of living in Sweden I finally found someone's who knows how to cut me hair.
  • Siv M
    Siv M skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är så himla bra att klippa och fixa min frisyr! Jag är alltid toppennöjd när jag går därifrån nyklippt!
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är en fantastiskt skicklig frisör med stor erfarenhet. Han är dessutom extremt trevlig så varje besök är en ren glädje!
  • Agri I
    Agri I skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Har aldrig varit så nöjd med en frisör som jag är med Mattias. Blir lika bra resultat varje gång!
  • Tamara D
    Tamara D skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Professionell. Kunnig. Jag är alltid nöjd.
  • Helena H
    Helena H skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Grym frisör som alltid gör ett perfekt jobb. Vet vad som passar ens huvudform och egen stil. Jag är alltid sjukt nöjd när jag går därifrån!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är bara bäst!
    Han lever alltid upp till mina förväntningar, han har fria händer (med saxen) och jag har aldrig blivit missnöjd på alla år, kan det vara 12-15 år kanske?
  • Marie-louise C
    Marie-louise C skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Världens bästa frisör! Lyhörd med fingertoppskänsla, egentligen behöver man inte säga så mycket utan han vet direkt vad som passar!
  • Carina K
    Carina K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är otroligt duktig, proffsig, glad och har ett otroligt öga för detaljer .
    Han är bäst och jag har alltid varit nöjd när jag har varit hos honom.
    Mvh Carina
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Innan jag träffade Mattias fortsatte jag med att pendla ner från Stockholm till min gamla frisör i Göteborg. Mattias är kort och gott grym! Blev supernöjd från första tillfället och har nu gått hos honom i ca 8 år. Ser nu för tiden inte bara fram emot att klippa mig utan också prata ikapp om dem senaste matupplevelsena, restauranbesöken, resorna samt livet i stort.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Professionell, kvalitetsmedveten, guidar mig som inte är expert till den frisyr som passar mig, trevlig, servicemedveten, genuin
  • Pia B
    Pia B skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias är ett proffs både inom sitt yrke och i sitt kundbemötande. Lyhörd för önskemål men kommer ödmjukt med förslag om man som kund har önskemål som är helt upp mot väggarna. Jag är såååå nöjd och kommer att fortsätta hos honom så länge jag kan
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Alltid lika trevlig och duktig. Blir alltid väldigt nöjd med klippningen varje gång. Frisyren håller fint hela tiden under utväxt.
  • Maria J
    Maria J skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Min erfarenhet av Mattias genom åren är att han är en oerhört sympatisk och skicklig frisör med ett stort kundfokus. Han är noggrann och slarvar aldrig.
  • Johan L
    Johan L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Toppklass, som alltid! Dvs jag är jättenöjd och helt trygg med att Mattias alltid levererar.

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm