Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Mattias Ahlberg

Mattias Ahlberg
en del av surebabyyes

Läs vad 119 kunder tycker om Mattias Ahlberg

• Ryo S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Den mest lätthanterliga frisyren jag någonsin haft. Mattias är guld värd. Läs mer
  • Elin B skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag blev mycket nöjd med klippning och färg och gick dessutom därifrån med ett grymt recept (som jag nu har provat) och vill passa på att ge även det fem stjärnor! Tack! Läs mer
  • L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    jättefina blekningar utom sista gången då jag blev lite bortglömd och fick stora sårskorpor i hårbotten som frisören jag klippte mig hos efteråt reagerade på. Läs mer
  • Rosemarie S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    En bestämd och duktig frisör som vägleder en velig försiktig kund att hitta rätt frisyr och klippning. Läs mer
  • Merete S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Blev rekommenderad att testa Mattias klippförmåga, det är nu över ett år sedan och jag är supernöjd. Han har ett mycket behagligt sätt att bemöte sina kunder. Läs mer
  • Gustaf E skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Mattias har alltid levererat 100% när han har klippt mig då jag alltid blivit nöjd. Dessutom är han trevlig! Läs mer
  • Emil S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Har blivit klippt av Mattias två gånger och rekommenderar varmt. Lyhörd, duktig, kul att prata med. Och så bor han på en husbåt! Fråga honom om det. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Den bästa frisören jag haft äran att träffa i mitt liv. proffsig på så många nivåer. Läs mer
  • Kristina K skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Klippning och slingor. Bästa frisören jag nånsin haft! Läs mer
  • Anna L skrev om Mattias Ahlberg en del av surebabyyes
    Jag går till Mattias för klippning och sling+nyansering.

Jag är alltid nöjd, han är väldigt bra både när det kommer till klippning och färg.

Mattias är också trevlig och inbjudande, likaså alla andra som jobbar där som jag har kommit i kontakt med. Läs mer