Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Ola Lewitschnick

Ola Lewitschnick
en del av surebabyyes

Läs vad 25 kunder tycker om Ola Lewitschnick

• Per J skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är sjukt bra! Väldigt duktig och bra på att tolka mina idéer för att sedan lägga till sin egna kreativitet. Läs mer
  • Ulrika G skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Jag blev klippt av Ola och det kändes som han ogillade mitt långa hår och önskade att han vore någon annanstans. Resultatet blev inte heller snyggt och dessutom mycket kortare än vad jag tänkt mig. Läs mer
  • Casper H skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Mycket trevlig, mycket bra frisör, mycket bra person. Läs mer
  • Petra L skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Klippning. Han förstod mina önskemål och översatte det till någonting som jag själv inte kunde sätta ord på. Trevlig!
    Blev bra bemött av alla och kommer gå tillbaka. Läs mer
  • Oscar G skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Blir alltid nöjd när jag går till Ola. Läs mer
  • Elsa E skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Ola två gånger. Mitt intryck är att han är bra på att komma med kul frisyrförslag om man själv är lite oinspirerad. Andra gången jag var där tror jag han var lite distraherad och hade en annan kund samtidigt. Fick justera frisyren en del med sax när jag kom hem för han hade klippt i en sned sidbena som jag inte brukar ha. Läs mer
  • Jessica skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är en av anledningarna till att jag är rädd för att gå till frisörer. Han tillhör skaran frisörer som klipper efter egna idéer och inte så mycket vad som efterfrågas. Sedan har han en ovana att stå och titta ut medan han klipper. Hela upplevelsen är oengagerad och oinspirerande. Jag bad om en kurvig Zooey Deschanel-lugg och kom ut med en lång boxig 70-tals lugg. Hit går du om du vill klippa dig i obekväma trendiga frisyrer. Läs mer
  • Karina K skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Jag var hos Ola två gånger och de här gångerna jag blev super nöjd med min klippning. Läs mer
  • Mira B skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Ola är en fantastisk frisör. Jag är otroligt nöjd : ) Läs mer
  • Ida J skrev om Ola Lewitschnick en del av surebabyyes
    Inte speciellt duktig eller trevlig Läs mer