Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Pernilla Lundberg Monie

Pernilla Lundberg Monie
en del av surebabyyes

Läs vad 11 kunder tycker om Pernilla Lundberg Monie

• Clara T skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Bästa frisören jag gått till. Jätteduktig på att klippa och bra på att ge tips om hur man kan styla i vardagen, något som jag annars brukar sakna. Plus att hon är bra på att lyssna in och klippa så att det passar min personlighet. Och trevlig! Läs mer
  • Hillevi J skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Jag slingade håret hos Pernilla. Jag tyckte hon bemötte mig väldigt väl och trevligt och vi funderade tillsammans ut vad och hur vi skulle göra så det kändes bra för mig och så att det skulle se bra ut! Tidigare har jag gått till Emelie och varit jättenöjd med henne också, därför hade jag höga förväntningar. Jag tycker absolut Pernilla uppfyllde dem! Läs mer
  • Anton G skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Trevligt, professionellt bemötande. Aslappnande upplevelse att bli klippt hos henne, kan tänka mig att boka fler klipptider, nöjd med resultatet. Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Hon felbedömde allt då jag satt hårmodell vilket resulterade i avbränt hår. När jag gick tillbaka var bemötandet under all kritik. Ingen på salongen hade ödmjukheten nog att erbjuda mig att försöka rätta till det som hänt. Vilket resulterade i att jag gick till annan salong med bättre bemötande och fick då reda på att så pass mycket hår hade gått av så jag var tvungen att klippa av allt. Läs mer
  • Staffan L skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Proffsigt och trevligt!
    Gick därifrån nöjd 😀 Läs mer
  • Anna W skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Jag kom för en vanlig klippning. Pernilla förstod precis vad jag ville ha och utförde ett superbra jobb. Hon gav mig även värdefulla tips på hur jag kan sköta mitt hår bättre :) Läs mer
  • Josefin L skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Trevlig! Lättsam! Skulle absolut kunna klippa mig hos henne igen! Läs mer
  • Emma U skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Pernilla lyssnade på vad jag ville med mitt hår och kom också med egna förslag som gjorde att resultatet blev så bra!! Läs mer
  • Annika S skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Klippning.
    Hon lyssnade noga på vad jag önskade och beskrev sedan utifrån mina önskemål hur hon tänkte att hon skulle klippa mig. Hon förstod vad hur jag vill ha det och sedan gav hon också egna förslag som var väldigt bra. Hon var lugn och trygg, väldigt trevligt och gullig samt professionell.
    Kommer gärna tillbaka till henne Läs mer
  • Linnéa S skrev om Pernilla Lundberg Monie en del av surebabyyes
    Mycket trevligt bemötande, mötte mina förväntningar och var kreativ. Supernöjd! Läs mer