Aktiv på Reco.se sedan 2017

2020-03-18

Jättefin klippning, goda råd, bra samtal. Supernöjd! Tack Sofia! Läs mer
  • Eva R skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-03-17

Jätteduktig tjej! Jag har kort, tunt och hopplöst hår, och har lite av en "frisör-fobi", men Sofia tog sin tid, och gjorde en enormt bra klippning. Sen dessutom är hon trevlig och lättsam. Det var andra gången hon klippte mig, och definitivt inte den sista. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Sofie H skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-03-16

Jag blev klippt och blekt av Sofia och jag har aldrig varit så nöjd. Så lyhörd och fattade precis min idé. Aldrig fått så mkt komplimanger efteråt heller. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Malin L skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-03-16

Klippning och allt var toppen! Läs mer
  • Josefin N skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-03-16

Över förväntan, blev mkt nöjd. Läs mer
  • Hanna M skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-03-16

Färgning och klippning. Sofia är en utmärkt frisör, duktig på att ta tillvara ens önskemål och samtidigt bidra med nya idéer som gör att resultatet blir mycket bättre än förväntat. Ger många värdefulla tips och råd för hårvård. Sofia som frisör är mycket professionell och kreativ. Läs mer
  • Johanna L skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-01-12

Jag är en grånande brunette med axellångt hår och blekte själv mitt hår och blev blond. Utväxten blev förstås inte snygg och jag ville ha en mer naturlig blond ton. Sofia lyssnade noga och förstod precis vad jag var ute efter. Fick en jättesnygg blond ton där mina grå hår smälte väl in och utväxten blev mindre skarp och såg mer naturlig ut. Sofia klippte mig också och det blev precis som jag ville. Jättenöjd! Läs mer
  • There S skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-01-12

Jag var och klippte mig. Sofia var lyhörd för mina ideer samtidigt som hon kom med egna utvecklande förslag. Man känner sig omhändertagen på surebabyyes! Läs mer
  • Elin H skrev om Sofia en del av surebabyyes

Superduktig och trevlig! (Klippning, kort hår) Läs mer
  • Lo N skrev om Sofia en del av surebabyyes

2020-01-11

Superbra frisör! Bästa klippningen jag fått, kommer gå tillbaka till Sofia! Läs mer