Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Sofia Midfjäll
59 rekommendationer

Sofia Midfjäll
en del av surebabyyes

Bergsundsstrand 34
117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 59 kunder tycker om Sofia Midfjäll

• Johanna P
    Johanna P skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Superduperbra jag har aldrig varit så nöjd med mitt hår
  • Lena K
    Lena K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag fick ett mycket positivt bemötande första gångenjag kom till salongen.Sofia välkomnade mig med ett stort leende och nyfiken blick! Hon ställde frågor som var relevanta och kopplade till håret. Under hela mötetJag kände mig mycket nöjd med färgningen bra val av färg o ch även klippningen Jag tycker att Sofia verkar mycket kompetent i sitt yrke! Bara ett problem finns nästan inga tider på kvällen / helgen vilket är en förutsättning om jag ska kunna gå hos Sofia . Med hälsning Lena Kardebo
  • Tove K
    Tove K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Supertrevlig och bra frisör. Sofia hjälpte mig gång på gång att hitta en frisyr som passade bra på mig och som jag trivdes med. Hon levde definitivt upp till mina förväntningar!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket bra ”leverans”.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    de ä nice
    122342567864321456743214567843232567843242567432134654243562564256576254
  • Markus N
    Markus N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Lika kunnig som trevlig. Premiumklippning!
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Duktig och lyhörd. Lyssnade på vad jag ville och kom med egen input också, jag är mycket nöjd.
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är en mycket duktig frisör och dessutom fantastiskt trevlig. Rekommenderar henna alla dagar i veckan.
  • Emma J
    Emma J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är hittar alltid en balans mellan sin egen proffessionalitet och inkännande av vad jag som kund vill. Ett besök hos henne är alltid avslappnat och trevligt och jag har aldrig gått därifrån missnöjd. Ett extra plus för grym hårbottenmassage!
  • Sondre D
    Sondre D skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jättetrevlig och jätteduktig! Varit hos henne två gånger och kommer tillbaka när jag får mer hår.
  • Ina W
    Ina W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är mycket fokuserad och noggrann, men samtidigt utstrålar ett lugn som gör klippningstiden till en behaglig upplevelse. Jag var supernöjd med min frisyr!
  • Johan N
    Johan N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag är väldigt selektiv när det kommer till Frisörer, det jag gillar med Sofia är att jag kan bolla över till henne frågor som, vad tycker du jag passar i, hon är lyhörd och kommer med förslag i dialog med mig. Men det jag gillar är att hon säger, -vi får se jag börjar klippa så får vi se vad som blir bäst. Det handlar om små detaljer om vilken sida att lägga håret på, längden på håret osv. Men hon är väldigt uppriktig med vad hon själv tycker och det uppskattar jag.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jättetrevlig och duktig frisör! Är hjälpsam och lyssnar på ens behov och ”visioner” och kommer med egna tankar
  • Alva L
    Alva L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Hon var jätteduktig och lade mycket tid på varenda hårstrå, samtidigt som hon var väldigt snabb. Utöver det fick hon mig att känna mig trygg och glad = jättegullig och trevlig!!!
    Kommer absolut boka henne igen vid återbesök!!
  • Sigita Z
    Sigita Z skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia is super sweet, professional and very creative - the best mix for a hairdresser you can find! She will always find a way to realize some crazy ideas taking into account what is best for your hair. And she is super friendly if you are up for chatting but also ok to work in silence, which is great, if you are like me (sometimes want to talk, sometimes just wanting to clear your head :))
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Toppennöjd med Sofia!
    Hon räddade mig efter att en annan frisör hade ställt till med en mindre katastrof.
  • Maija W
    Maija W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Grym! Jag visste inte exakt hur jag ville att mitt hår skulle klippas och hon hjälpte mig klura ut det och är mer än nöjd med resultatet och det vänliga bemötandet. Kommer definitivt komma tillbaka!
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag är supernöjd med min frisyr och har fått så många komplimanger. Jag tänker fortsätta klippa mig hos Sofia.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Supertrevlig och duktig! Blekte håret och klippte mig, blev väldigt nöjd. Rekommenderade bra produkter utan att försöka pracka på mig nåt.
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är jättetrevlig och gullig. Jag kände mig trygg i hennes händer och hon är väldigt professionell och duktig :)
  • Robert J
    Robert J skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Mycket trevlig och kompetent. Gör en bra genomgång med mig om hur det ska klippas, och klipper bra och noggrant.
  • Linda H
    Linda H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är väldigt lyhörd och trevlig. Jag blir alltid väldigt nöjd, resultatet blir oftast bättre än vad jag själv tänkt.
  • Anna Maria K
    Anna Maria K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Var duktig. Trevlig. Jag blev nöjd med frisyren
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Respektfullt bemötande både i att känna av hur mycket jag som kund vill "småprata" eller inte och i att känna av och utmana lagom i byte av frisyr.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia var trevlig och bemötte mig på ett professionellt sätt. Hon förstod mina önskemål och kom med egna tips. Jag var jättenöjd när jag lämnade salongen.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Blir alltid supernöjd med både klippning och färgning hos Sofia! Känner mig alltid trygg med att låta henne bestämma färg om jag själv inte vet exakt vad jag är ute efter, eftersom hon alltid ser till kundens bästa. Skulle aldrig gå till någon annan!
  • Carl H
    Carl H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Sofia i flera år och upplever henne som mycket professionell. Hon är duktig på att anpassa frisyren efter kundens förutsättningar (i mitt fall en virvel bak till som tidigare alltid varit bångstyrig att hantera).

Rekommenderar henne varmt!
  • Elin R
    Elin R skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Sofia i ett par år nu, och hon är alltid toppen. Hon tar mina idéer och kommer med förslag, och så blir det alltid supernsyggt! Rekommenderas starkt!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Trevlig, kunnig, väldigt omtänksam, lyhörd och brydde sig om mina önskemål
  • Marie M
    Marie M skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag känner mig så nöjd med Sofia som både har klippt och färgat mitt hår. Hon är bra på att lyssna och förstår vad jag känner mig bekväm med. Hon är dessutom supertrevlig och jag känner mig härligt ompysslad i hennes händer.
    Marie
  • Caroline C
    Caroline C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Trevlig och supergrym frisör!
  • Ronja R
    Ronja R skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag fick rekommendationer att gå till er av en vän som kände någon som tidigare jobbat hos er. Jag kom till er för att bli totalblond och då jag varit ganska missnöjd med andra frisörer som jag bett om samma sak blev jag supernöjd med mitt resultat dem här gången. Hon förstod precis vad jag var ute efter och levererade resultat bättre än förväntat. Supermysigt mottagande klockan 9 på morgonen med apelsinjuice och lugn stämning. Social och trevlig och gav världens mest uppskattade hårbottensmassage. Kommer absolut tillbaka inom en snar framtid!
  • Linda L
    Linda L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Professionell, kunnig, otroligt tålamod och väldigt trevligt.
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jätteduktig på färg och klippning och väldigt trevlig
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    I Sofia har jag äntligen hittat frisören med stort F som jag letat så länge efter!! Sofia är lyhörd, skicklig och lätt att kommunicera med. Hon förstår vad jag vill ha bättre än jag kan förklara och ger alltid bra förslag. Och så är hon så himla trevlig också!
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är fantastisk, hon är trevlig, lyhörd och mycket bra på att klippa. Hon ser hur mitt hår, med en del virvlar och lockar, behöver klippas för att det ska bli bra. Hon lyssnar på mina önskningar och de förslag hon har kommit med själv har jag alltid blivit nöjd med! Hon är dessutom väldigt välkomnande och rolig. Jag har alltid fått ett varmt bemötande och alltid gått gått därifrån nöjd och glad. Rekommenderar!
  • Anna G
    Anna G skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Positiv
    Trevlig
    Inspirerande
    Inkännande
    Duktig på sitt hantverk (klipp)
    Noggrann
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia tog hand om mitt hår på ett mycket proffsigt sätt.

Supernöjd och glad när jag gick därifrån.
  • Emil S
    Emil S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag fick peppning för att behålla mitt hårsvall, och vi jobbade istället fram en ny frysir jag trivs toppen med!
  • Ines D
    Ines D skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia Midfjäll är mycket trevligt. Hon svarade alla mina förväntningar! Jag var mycket nöjd med resultatet.
  • Frida Linnéa E
    Frida Linnéa E skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia is my number one hairdresser / creative creator of all things good related to hair. Wherever she go I'll follow.
  • Simon B
    Simon B skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är bra på att lyssna och även komma med idéer. Proffsig, glad och trevlig. Alltid nöjd.
  • Siavash A
    Siavash A skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Proffesionell, trevlig och duktig. Blir alltid nöjd med klippningen. Är även mycket bra på att ge en konsultation. Helt enkelt utmärkt!
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Fantastiskt bra!
  • Johan S
    Johan S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är ett proffs! Absolut den bästa frisören jag har träffat. Hon har stenkoll och förstår precis vad en menar när en försöker förklara på ett ungefär hur en vill ha det och kommer med bra idéer och förslag. Hon är också supertrevlig.
  • Anders G
    Anders G skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Kreativ, lyhörd och prestigelös. Lyssnar på kunden, men föreslår gärna nya lösningar. Självständig och noggrann, men räds inte att rådfråga kollegor.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Bra och trevlig, rekommenderas!!
  • Therese K
    Therese K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är den bästa frisör jag haft. Hon vet precis hur hon ska klippa för att få en frisyr som passar mig. Jag har "vågat" mig på både nya färger och frisyrer som jag aldrig trodde jag skulle passa i tackvare Sofias säkerhet och kreativitet. Jag skryter ofta om henne.
  • Sara K
    Sara K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Fantastiskt duktig och bra frisör! Hon är grym både på att klippa och färga. Går alltid därifrån super nöjd! Kan starkt rekommendera henne!
  • Emma A
    Emma A skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Proffsig och lyhörd, är mycket nöjd.

Bergsundsstrand 34, 117 38 Stockholm