Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Sofia Midfjäll

Sofia Midfjäll
en del av surebabyyes

Läs vad 97 kunder tycker om Sofia Midfjäll

• Andreas B skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag klipper mig mest själv och går sällan till frisör. Med Sofia har jag lust att gå lite oftare. Hon satsar på att ge mig en snygg och kreativ frisyr, inte något enkelt och "välklippt". Det är alltid spännande att se resultatet och hittills har jag varit jättenöjd varje gång! Läs mer
  • Andreas O skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Fantastiskt trevlig och duktig! Läs mer
  • Karin S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Klipp och sling. Lyhörd och noggrann som lyssnade. Ett minus var att bokningen var på 2,5h och frisören var 30 min sen, men vi blev ändå klara i tid. Dock inget avdrag, dvs besöket för mig var endast 2h men fick betala för 2,5 utan att det uttrycktes alls. Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har hittat en person som jag vill återkomma till så länge hon arbetar hos er Läs mer
  • Hedvig N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har flera gånger gått till Sofia och har alltid blivit supernöjd både av bemötande och hur mitt hår blev. Kommer gå till henne igen värt varenda krona Läs mer
  • Anna F skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Jag har klippt mig hos Sofia flera gånger och jag har blivit mycket nöjd varje gång. Jag har rekommenderat Sofia till vänner som är lika nöjda. Sofia är bra på att förstå vad kunden vill ha, se vad som passar olika personer och komma med idéer och förslag på hur det ska genomföras. Jag har haft höga förväntningar varje gång jag gått till Sofia och har aldrig blivit besviken. Läs mer
  • Jennie L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Bokat tid för färgning och klippning. Trevligt bemötande av personal när jag kom. Sofia gjorde ett super bra jobb och jag är jättenöjd med allt kommer absolut boka tid igen! Läs mer
  • Ida A skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Har klippt mig hos Sofia i flera år och har alltid varit lika nöjd när jag går därifrån. Trevligt, proffsig och lyhörd Läs mer
  • Line W skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Sofia är den bästa frisör jag haft! Lyhörd, kreativ, proffsig, kunnig och dessutom mycket trevlig. Hon färgar, slingar och klipper suveränt. Jag känner mig alltid trygg när jag går till henne, jag vet att jag kommer att gå ifrån salongen nöjd, glad och sjukt snygg i håret! Toppbetyg helt enkelt:) Läs mer
  • Helena G skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes
    Klippt och färgat hos Sofia i ett drygt halvår och blir lika nöjd varje gång. Väldigt duktig frisör, lugn och inkännande. Ger världens bästa huvudmassage dessutom! Läs mer