Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm surebabyyes Sofia Midfjäll

en del av surebabyyes

Läs vad 106 kunder tycker om Sofia Midfjäll

• Helke G skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-27

Sofia behärskar sitt handverk! Dessutom är hon väldigt lyhörd och har fingertoppkänsla. Jag är mycket nöjd med resultatet. Långt hår blev kort hår. Jag kom med idéer och bilder som Sofia tog till sig. Sedan fick hon göra som hon tänkte att det var bäst och det blev toppen. Tack! Läs mer
  • Lina H skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-20

Har klippt mig och färgat håret hos Sofia en gång (bokade direkt en ny tid). Mycket duktig och professionell frisör. Har aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök tidigare och har fått många komplimanger för mitt hår efteråt. Läs mer
  • Maja L skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-20

Sofia är en grym, trevlig och inkännande frisör, SBY är mysigaste och mest avslappnade frisörstället i stan. Alltid jättenöjd! Läs mer
  • Marika D
    Marika D skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Första riktiga frisören jag vågat gå till sen jag som tonåring blev klippt i örat och fick höra att tjejer inte ska ha "korta killfrisyrer". Sofia är helt fantastisk! Vet precis vad jag menar när jag beskriver vad jag vill ha och extremt lyhörd! Enda frisören jag litar på och vill ska klippa mig! Kan inte ge annat än beröm! Läs mer
  • Livia F skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Klippte håret och blev supernöjd! Hade en väldigt trevlig stund med Sofia och resultatet vart grymt bra! Jättenöjd allmänt med salong, resultat och bemötande! Läs mer
  • Magdalena S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Proffsigt och varmt bemötande! Duktig på färg och klipp och jag är alltid nöjd. Läs mer
  • Jessica S skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Jag gick till Sofia för konsultation först. Hon var väldigt trevlig och vi pratade om olika alternativ på frisyrer. Jag kände ett stort förtroende för henne, så jag bokade en tid några dagar senare.

Jag har kort, tunnt och glest hår, så det är inte så lätt att hitta snygga frisyrer som passar mig. Sofia får i stort sett fria händer och det blir alltid snyggt och oerhört välklippt. Sofia är en väldigt duktig frisör som verkligen lyckas hitta rätt frisyrer för mig. Läs mer
  • Karin N skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Har klippt mig vid två tillfällen och blivit supernöjd båda. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna K skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2019-01-18

Sofia är den absolut bästa frisören jag någonsin gått till! Hon är superkompetent och den enda person som faktiskt kan hantera mitt hår. Hon ser hårets potential och möjligheter och är mycket noggrann. (Jag har aldrig fått så många komplimanger för min frisyr som sedan jag började gå till Sofia!!) Läs mer
  • Andreas B skrev om Sofia Midfjäll en del av surebabyyes

2018-12-03

Jag klipper mig mest själv och går sällan till frisör. Med Sofia har jag lust att gå lite oftare. Hon satsar på att ge mig en snygg och kreativ frisyr, inte något enkelt och "välklippt". Det är alltid spännande att se resultatet och hittills har jag varit jättenöjd varje gång! Läs mer