Alla kategorier Spa Stockholms län Lidingö Susanne Humanitas

Susanne Humanitas

Aspnäsvägen 2, 181 43 Lidingö — Visa karta

Diplomerad massageterapeut och av branschrådet Svensk massage certifierad massör. Utbildad på Axelsons i Stockholm 2006. Har jobbat på länge med massage & friskvård.
Odengatan 23, 11424, Stockholm
Norah R:
Superservice från Daniella och Dr Neha på alla sätt. Fina resultat o snabb återkoppling o hög servicenivå o dom bryr sig verkligen om sina k...

Spa nära Susanne Humanitas:

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Odengatan 23, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Norah R:

Götgatan 78, Stockholm
Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkomme... Läs mer ›
Sandra L:
Fantastisk personal & fantastisk upplevelse!

Birger Jarlsgatan 39, STOCKHOLM
Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ge... Läs mer ›
Madeleine V:
Mycket proffsigt. Vänligt engagerande bemötande.

Läs vad 8 kunder tycker om Susanne Humanitas

• Raquel T
    Raquel T skrev om Susanne Humanitas
    Jag arbetar inom restaurang och dem som är inom samma bransch vet hur nacke och axlar påverkas. Jag har gått till ett flertal massörer som verkat kompetenta men inte kunnat ge mig det resultat som Susanne lyckats med. Eftersom Susanne kan kroppens anatomi och har masserat mig har jag även köpt PT-timmar hos henne. Hon har hjälpt mig att bygga upp mina försvagade muskler runt axlar och rygg vilket har gett mig inte bara en snyggare utan också en starkare fysik. Jag rekommenderar henne varmt!

Från en mycket starkare och hälsosammare patient :D
  • Louise H
    Louise H skrev om Susanne Humanitas
    Jag har varit hos Susanne flera gånger och fått massage för min onda rygg och jag går alltid därifrån avslappnad och uppmjukad, för att inte tala om harmonisk eftersom hon är en sån härlig person :)

Jag har även bokat personlig träning med henne och hon har tränat mig hårt, gett mig massor med energi och gjort träningen rolig och jobbig på samma gång! Vi lyckades anpassa träningen efter vad jag ville uppnå, och hon brinner verkligen för det vilket smittar av sig! Kan starkt rekommendera :D
  • Markus U
    Markus U skrev om Susanne Humanitas
    Mycket bra massage! Susanne kan verkligen sin grej!
  • Theo M
    Theo M skrev om Susanne Humanitas
    Bra massage! Du kommer kanna dig som en helt ny manniska efterat. Mycket kompetent personal!!
  • Karianne O
    Karianne O skrev om Susanne Humanitas
    Jeg kan på det Varmeste rekomandere Susanne som massör, da hun har massert meg mange ganger og "behandlet" min wiphlash skade/muskulatur rundt nakke, skulder og rygg. Har også fått helkroppsmassasje som hun gjör fantastisk bra!!!!!!
  • Andrea B
    Andrea B skrev om Susanne Humanitas
    Kan med värme rekommendera Susanne. Hon har gjort ett fantastiskt jobba med min rygg!!
  • Lena A
    Lena A skrev om Susanne Humanitas
    Kan varmt rekomendera denna behandling. Har haft besvär med en axel en längre tid men efter Susanne´s behandling har det blivit avsevärt mkt bättre. Ett par gånger så känns det väldigt mkt bättre. Varmt rekommenderas/ Nöjd patient
  • Lucas E
    Lucas E skrev om Susanne Humanitas
    Otroligt mysigt rum som man Blir masserad med avslappnande musik.
    Det bästa med Susanne som är massör det är att hon kan VÄRKLIGEN sig grej!

kan inte vänta tills jag ska dit igen!

Mvh En mycket glad kund :P

Aspnäsvägen 2, 181 43 Lidingö