Svahn Naprapat & Rehab

Svahn Naprapat & Rehab

Ring 076-556 22 99 naprapatrehab.se

Välkommen till oss på Svahn Napratat & Rehab! Vi är legitimerade och utbildade naprapater med en filosofi som går ut på att se kroppen som en enhet. En enhet där alla delar jobbar tillsammans. Vi vill alltid finna grundorsaken bakom problematiken bakom dina skador. Vi behandlar alla problem med muskler och leder och har koll...

71 omdömen om Svahn Naprapat & Rehab

Patrik L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket hög kunskap och väldigt bra service

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Alexander V
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag var på två behandlingar för att rätta till min fot och rygg som krånglar. Jag blev väldigt bra bemött och hörd av naprapaten. Mina förväntningar var bättre än jag trodde och jag känner mig nöjd med besöken. Rekommenderas.

Julia H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan är fantastisk. Otroligt duktig och lyhörd. Skulle aldrig gå till någon annan

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Maliheh Y
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

very helpful. Had session with Christoffer and very glad I did book time and didn't let the pain in the shoulder to be just there... gladly recommend their practice.

Monica C
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket kompetent och rejäl behandling!

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Liselott H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Utmärkt. På alla vis. Bemötandet, kunskaperna inom anatomi, variationen i behandlingsformerna hos Johan och dess effekt. Allt anpassas efter klienten. Jag är lika nöjd var gång.

Christopher H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Rolig, proffsig och ger framförallt resultat!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Ebba M
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Proffsig, trygg och verkande resultat!

Donald H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan utför behandlingar en gång i veckan på min firma. Vi är alla mycket nöjda. Han är lyhörd och är en viktig resurs för oss som tillbringar mycket tid sittande vid datorn. Vi undviker många skador genom att ha denna förmån.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Hermine J
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Så glad att ha hittat Johan! Väldigt kunnig och trevlig. Har varit hos honom 3ggr och han hittade orsaken till mina rygg- och nackproblem direkt. Efter första besöket var jag som ny i 2 veckor. Efter besök 2-1 månad etc. Hans behandling ger helt klart resultat. Ingen av de 5-6 andra specialister jag hade träffat innan honom lyckades lokalisera och ge rätt behandling. Kan varmt rekommendera! Kanonbra!

Kristofer J
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Kanon rakt igenom. Rappt och snabbt utan krångel.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Hanna E
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan är bäst! Rekommenderar honom till alla!

Anders S

Som vanligt trevligt och proffsigt bemötande av Johan 👍

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Linda C
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Besökt Svahn Naprapat & Rehab ett antal gånger på grund av låsningar, stelhet och spända muskler och är mycket nöjd med mina besök. Johan är kunnig och har bra nypor :)

Eva E
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Man blir alltid väl omhändertagen och Johan är alltid glad och positiv. Det allra bästa är ju också att han gör en fri från de krämpor man har. Träffar jag någon sim har problem så skickar jag dem alltid till Johan.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Per N
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Kanonbra. Kunnig och bra med ett trevligt bemötande.

Emilia S
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Trevligt bemötande och effektiv naprapatbehandling.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Karin S
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Professionellt och bra bemötande, extremt kunnig och duktig. Jag har fått hjälp med spänningar/låsningar i kroppen som har suttit länge och som andra naprapater inte har lyckats få loss, här har man snabbt hittat det specifika ”felet” och med hjälpa av naprapatbehandling, massage och nålar har behandlingarna varit väldigt effektiva. Jag är mycket nöjd och är en återkommande kund.

Mia K
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Fantastiskt bemötande med fin service känsla.

Oscar C
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag fick bra information och väldigt bra behandling för min skada jag hade i ländryggen. Jag har rekommenderat Johan Svahn till flera av mina vänner och bekanta.

Anders H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag fick ett mycket trevligt bemötande. Man får ett väldigt kompetent intryck.

Anna B
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Bra bemötande och jag blev smärtfri. Jag gick dock tillbaka till min gamla naprapat pga att symptomen kom tillbaka väldigt snabbt och då än värre, så jag går hos honom just nu. Kan tänka mig att komma tillbaka när ryggen blivit mer stabil och inte är lika skör.

Lena S
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Efter flera år med problem o smärtor i höften, har jag äntligen fått hjälp. Inlyssnande och kunnig inom området. Har fått hjälp direkt och har sett resultat omgående.

Heike K
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Alltid mycket vänligt och professionellt bemötande. Utförande av välbehövlig och välgörande massage av rygg och nacke. Det känns tryggt att ha Johan och hans företag Svahn Naprapat & Rehab inom räckhåll.

Susanne B
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Bra service alltid tillmötesgående och lyssnar på sina kunder.

Frida B
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Grymt duktig och professionell!

Pavel C
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Bra bemötande. Seriös undersökning, behandling och uppföljning.

Nicklas L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag har provat många naprapater under alla år men inte fått den hjälpen jag behövde så när jag kom till Johan så fick jag proffesionell hjälp, och en pedagogisk förklaring vad han gör med min kropp. Han gör så att jag kan fortsätt idrotta som jag vill. Mer en godkänd.

Patricia L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag har fått hjälp med spända muskler och det är fortfarande inte bra pga för mycket och tung träning så går där fortfarande. Bemötandet har varit fantastiskt och jag har rekommenderat Svahn Naprapat & Rehab till fler av mina träningsvänner.

Tanya K
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Superbra, han har mitt fulla förtroende och jag rekommenderar Johan till alla!

Per Ola J
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Trevig och proffsig Naprapat. Han är duktig och kunnig inom sitt område och han lyssnar på sin klient. Jag kan bara ge honom det bästa betyget.

Marie-louise K
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket trevligt bemötande då jag aldrig varit hos naprapat tidigare fanns hos mig en viss oro över vad som skulle hända. Ett lugnt bemötande, och förklaringar till vad som skulle hända hela tiden. Anlitade p.g.a. höftproblem/värk och i stort sett har jag blivit helt OK, skulle dock behöva beställa ny tid för uppföljning. Har rekommenderat vidare till flera personer.

Ann N
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

fått hjälp med mina besvär och det fixades på 2 gånger, mycket tacksam för bra behandling.

Tomas W
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan är en riktigt duktig naprapat jag verkligen kan rekommendera.

Fredric S
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Efter endast två besök löste Johan mina rygg och nackproblem som andra i branschen inte lyckats med på 10 år. Fantastiskt!

Jesper H
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Bra bemötande och otroligt duktig naprapat. Rekommenderas varmt!

My L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag fick otroligt bra bemötande under mina behandlingar, mycket bra behandling som gav resultat och gav mig en chans att komma på fötter igen och jag har rekommenderat Svahn till alla som haft behov av prisvärd vård i händerna av en allsidig och kunnig Naprapat.

Susanne D
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Registrerade mig som kund via hemsidan och bokade tid. Johan började med en "kropps scanning" och kollade hållning etc. Behandlade: - sned i bäckenet, ej funktionsdugliga höftböjare och en låsning i bröstryggen. Smärtsamt och hårdhänt, men besvären försvann. Enkelt att få hjälp, tillgängliga tider och mycket bra bemötande. Jag har rekommenderat många kunder till Johan efter mina egna erfarenheter.

Victor L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan är en fantastiskt duktig naprapat som lyssnar på kunden för att säkerställa att rätt behandling rekommenderas. Johan har hjälpt mig med samtliga besvär jag sökt för och är helt skadefri idag tack vare hans kompetens och lyhördhet! Rekommenderas varmt!

Svar från Svahn Naprapat & Rehab

Tack Victor för de fina orden och betyget. Alltid välkommen och bara höra av dig vid frågor. :)

Celine R
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Sökte hjälp mot smärtor axel rygg m.m

Erik R
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Bästa naprapat jag gått till. Har provat många tidigare, men ingen har varit så effektiv som Johan.

David B och Johan S gillar detta
Svar från Svahn Naprapat & Rehab

Tusen tack för de fina orden Erik! Du är alltid varmt välkommen.

Anna N
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Kände mig inte bekväm och fick en alltför tuff naprapatbehandling, hade mer ont dagarna efter än innan tyvärr.

Svar från Svahn Naprapat & Rehab

Vi beklagar att du inte var nöjd med behandlingen men vi tackar och tar till oss av dina ord. Sen ber vi om ursäkt om det inte informerades tillräckligt att det är vanligt att man till och med kan få lite ondare efter första behandlingen samt att det krävs mer än en behandling, speciellt om man gått med något i flera år. Med vänlig hälsningar Naprapat Johan Svahn

Elzana E
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket kompetent, seriös, lugn och ödmjuk.Ger råd om vad man själv kan göra hemma för att underhålla kroppen. Hans behandlingar är beroende framkallande och rekommenderas varmt.

Svar från Svahn Naprapat & Rehab

Tack för de fina orden Elzana! Du är välkommen precis när som.

Tomas M
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Johan är professionell, intresserad och väldigt lyssnande. Han fixade min supinator på ett besök.

Jonas R
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket bra bemötande och professionell behandling. Jag upplevde Johan Svahn som lugn, trevlig och kompetent. Jag fick hjälp med en fotskada, dels en rejäl lindring av mina akuta besvär, dels fick jag tips om vart jag kan vända mig för eventuell operation samt goda råd om träning mm.

Kairit P
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jättebra! Fantastiskt bemötande, väldigt hjälpsamma, går p djupet och hittar var problemet ligger och ser till att problemet blir löst ordentligt!

Bo E
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Seriös, proffsig, ödmjuk - kommer vara mitt förstahandsval när det gäller naprapat i fortsättnigen!

Marielle F
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Superduktig, professionell och genuint intresserad av ens problem. Kommer med tips och råd hur man kan motverka dem för att dra ner på antal besök hos naprapaten, dvs drar inte nytta av en problem. Kan varmt rekommendera Johan!

Gustav N
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Jag fick en massage och det var helt OK

Anne L
Skrev om Svahn Naprapat & Rehab

Mycket bra bemötande. Kompetent. Har rekommenderat till andra att besöka kliniken.