Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Svedbergs Lackering AB

Svedbergs Lackering AB

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Svedbergs Lackering AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Läs vad 2 kunder tycker om Svedbergs Lackering AB

• Des
    Des skrev om Svedbergs Lackering AB
    Sällan stött på ett företag med så usel kundservice. Svedbergs Lackering håller ingenting av vad de lovar. Ett jobb som ska ta några veckor dras ut på månader. Detta företag är experter på bortförklaringar. Är det inte det ena så är det det andra. Helt otroligt. Svåra att få kontakt med också. Varning för dessa skojare.
  • Anna L
    Anna L skrev om Svedbergs Lackering AB
    Helt fruktansvärt dålig service! Vi lämnade in köksluckor i december och fick tillbaks dem i uselt skick, färgen hade spruckit och det hade inte slipats till innan målning. Vi reklamerade och efter över 6 månader (!!) fick vi äntligen tillbaks luckorna!
    Det efter flertalet inställda leveransbesök- de dök helt enkelt inte upp, trots bestämd tid (detta hände flera ggr)
    Trevliga när man väl får tag i dem, men det här var katastrofalt dåligt! Kan verkligen INTE rekommendera folk att anlita dem!

Ulvsundavägen 106C, 168 67 Bromma