Svedbergs Lackering

Svedbergs Lackering

Ring 08-400 209 75 www.svedbergslackering.se
4.0

Välkommen till Svedbergs Lackering! Vi arbetar med industrilackering i Stockholmsområdet och har många års erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att leverera högklassiga helhetslösningar av lackering till dig som privatperson eller företagare. Vi erbjuder dig sprutlackering av till exempel köksluckor, garderober, möbler,...

14 omdömen om Svedbergs Lackering

PETER S
Skrev om Svedbergs Lackering

Välj ett annat företag!!! Allt lät kanon på förhand och vi lämnade in våra köksluckor. Det skulle ta 5-10 arbetsdagar enligt dem och min snickerifärg skulle jag få efter bara några dagar. Efter flera samtal så kom snickerifärgen efter 9 arbetsdagar. Jag hade en dålig känsla och stämnde av att det var rätt färg med rätt matthet och fick till svar att ”det ska det vara”. Min dåliga känsla visade sig stämma då det var fel matthet på färgen. Efter 14 arbetsdagar är äntligen luckorna klara. Väl hemma är tre luckor skadade pga...

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 366 omdömen 4.2 av 366 omdömen

Snabb leverans. Trevlig och smidig service. När jag beställde sommarens solsängar framgick det att varan skulle inkomma ungefär två månade

Robert B
Skrev om Svedbergs Lackering

Jag ringde och kollade pris och tider för lackering av ett slitet Fritz Hansen bord. Blixtsnabbt svar och klara besked om när man lämnar och när man kan hämta. Fast pris 1.600:-, prutat och klart och i linje med min förväntan. Jag lämnade en tisdag och förväntade mig att få hämta fredagen veckan efter vilket jag var helt nöjd med. På torsdag kväll ringer de mig och säger att de hunnit med mitt bord redan innevarande vecka så jag kunde hämta redan fredag! Bordet var jättefint och de gav sig tid att berätta om vad man...

Anders Ö
Skrev om Svedbergs Lackering

Lackade köksluckorna, blev så bra👍 Snabbt och bra service.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Åsa T
Skrev om Svedbergs Lackering

Lackerade stolar. De blev bra. Svårt att hitta in.

John L
Skrev om Svedbergs Lackering

Bra service och utmärkt slutresultat! 👍

Sandra S
Skrev om Svedbergs Lackering

Fantastiskt bemötande! Flexibla och pålitliga! Toppen helt enkelt! Med vänlig hälsning, Stagmo, Ekerö

Karin R
Skrev om Svedbergs Lackering

Prisvärt, snyggt och trevligt bemötande.

Håkan J
Skrev om Svedbergs Lackering

Omlackering av köksluckor. Mycket bra, återkommer gärna.

Kerstin D
Skrev om Svedbergs Lackering

Lackering av köksluckor - bra service, fint resultat, bra pris!

Eva L
Skrev om Svedbergs Lackering

Ett positivt bemötande i telefon och även när jag lämnade in mitt bord till lackering. Blev rekomenderad av en väninna att de var duktiga och noggranna och trevliga att ha att göra med. Och det stämde..Så bara positivt!!!

Hans C
Skrev om Svedbergs Lackering

Tar allt, snabb hantering, bra slutarbete, tillgängliga, trevliga killar!

Åke J
Skrev om Svedbergs Lackering

Lackering av köksluckor. Mycket nöjd med mottagandet, information pch kvaliteten på jobbet. Rekommenderas!!!!!!

Des
Skrev om Svedbergs Lackering

Sällan stött på ett företag med så usel kundservice. Svedbergs Lackering håller ingenting av vad de lovar. Ett jobb som ska ta några veckor dras ut på månader. Detta företag är experter på bortförklaringar. Är det inte det ena så är det det andra. Helt otroligt. Svåra att få kontakt med också. Varning för dessa skojare.

Anna L
Skrev om Svedbergs Lackering

Helt fruktansvärt dålig service! Vi lämnade in köksluckor i december och fick tillbaks dem i uselt skick, färgen hade spruckit och det hade inte slipats till innan målning. Vi reklamerade och efter över 6 månader (!!) fick vi äntligen tillbaks luckorna! Det efter flertalet inställda leveransbesök- de dök helt enkelt inte upp, trots bestämd tid (detta hände flera ggr) Trevliga när man väl får tag i dem, men det här var katastrofalt dåligt! Kan verkligen INTE rekommendera folk att anlita dem!