Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sven Würtz AB

Arbetargatan 24B, 112 45 Stockholm — Visa karta

Gustavsberg Centrum, 13430, Gustavsberg
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
Eva J:
Jag är nöjd med min mäklare, som levt upp till min förväntning. Och jag har även fått ett bra bemötande.

Mäklare nära Sven Würtz AB:

S:t Eriksgatan 25, STOCKHOLM
Patrik L:
Engagerad och pådrivande mäklare som resulterade i en försäljning över förväntan. Är absolut nöjd!

Fleminggatan 43, Stockholm
Jonas V:
Jag vill varmt rekommendera vår mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Hon har sålt en lokal åt oss och lyser klart med sitt engagemang och...

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi lande... Läs mer ›
Claes A:
Anna Henriksson visade sig vara väldigt kunnig, otrolig bra känsla för marknaden, snabb, trevlig och kompetent. Rekommenderar henne verklige...

Fleminggatan 22D, Stockholm
Ida N:
Nöjd från början till slut! Daniel är en skicklig och pålitlig mäklare som jag varmt rekomenderar alla!

Läs vad 3 kunder tycker om Sven Würtz AB

• felicia s
    felicia s skrev om Sven Würtz AB
    JÄTTEBRA mäklare! trevlig och erfaren. som Christina S skrev, så har han sålt mycket på Sandön, som är en fantastisk och toppen ö att bo på. kan absolut rekommendera honom!
  • Johan W
    Johan W skrev om Sven Würtz AB
    Denna mäklare är inte bra, anlita honom inte när ni vill sälja och undvik även att köpa objekt via honom.
  • Christina S
    Christina S skrev om Sven Würtz AB
    Fantastiskt bra och kunnig fastighetsmäklare. God kompetens på bl a byggtekniska frågor, skatte- och avdragsregler. Enastående kunskap om Sandhamn/Trouville, har mycket framgångsrikt sålt ett flertal fastigheter på Sandön.

Arbetargatan 24B, 112 45 Stockholm