Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Mölndal Svensk Bilgaranti AB

Alfagatan 10, 431 49 Mölndal — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Bilgaranti AB

• 2019-02-13

Anna Strömberg skrev om Svensk Bilgaranti AB
    Teckna Aldrig ngn garanti hos Svensk bilgaranti. Bluff företag! De ändrar lite vartefter/hur de tycker i avtalet. Läs mer
  • 2019-01-25

Christopher J skrev om Svensk Bilgaranti AB
    Fick akut problem med elektroniken och blev stående. Svensk Bilgaranti hjälpte mig med allt och verkstaden på Hedin Bil löste felet jättesnabbt. Jag behövde inte betala en krona! Läs mer
  • Fredrik P

2019-01-13

Fredrik P skrev om Svensk Bilgaranti AB
    Vi bor nära en 40-raksträcka med flera övergångsställen, skymda utfarter och en förskola i ett mkt tätbebyggt område i Mölndal. Ägarna och de anställda på företaget kör ofta fram och tillbaka i 120-130 km/h som tonåringar i sina 1 miljonkronors bilar. Jag gick ut i vägen häromdagen och försökte stoppa YUMxxx men han hade med 100% säkerhet kört på mig om jag inte hoppat in till vägkanten. Det här är riktigt konstiga typer på det här företaget. Akta er! Läs mer
  • 2018-11-17

Daniel K skrev om Svensk Bilgaranti AB
    Ett bluff företag. Dom hjälper inte till vid skada, dom har undantag för allt när man läser det finstilta. Teckna ALDRIG den här garantin. Läs mer
  • 2018-04-27

Kim K skrev om Svensk Bilgaranti AB
    Hade problem med centrallåset på bilen. Ringde till Svensk Bilgaranti AB, mycket trevliga och dom sa att det bara var att boka en tid hos valfri verkstad. Fick tid hos Bilia Lerum som skötte resten och Svensk Bilgaranti AB tog på sig kostnaden och allt var löst nästa dag. Ser kanske konstigt ut med en 5a bland alla 1or. Men dom skötte sig precis som man kunnat hoppats på. Gäller bara att kolla villkoren som dom har skrivit och seda utgå från det. Även 5/5 till Bilia Lerum. Läs mer
  • John B

2017-10-25

John B skrev om Svensk Bilgaranti AB
    rent bluff företag, lurar människor. teckna ingen sån onödig försäkring!!!! Det är precis som att kasta pengarna i sjön Läs mer
  • 2014-02-21

Robin skrev om Svensk Bilgaranti AB
    REN BLUFF SVENSK BILGARANTI ÄR EN BLUFF det tar betalt med levererar ingenting när man klagar. Otrevliga och pårökta personer bakom telefonen. Läs mer
  • J

2013-09-09

J skrev om Svensk Bilgaranti AB
    koppling och liknande hjälper inte de skriver på sin sajt tydligt "Växellåda: Växellådans inre rörliga delar, dock ej koppling eller komponenter som är specifi ka för fyrhjulsdrift" När min bil börjar krångla efter ungefär 3 månader så får man ingen hjälp, dock är dom väldigt trevliga så vill inte klanka ner på bemötande men villkoren suger! Man har ju i grunden 6månaders regeln att få det fixat av bilverkstan vilket det är lag på enl svensk bilgarantins skadechef Kenny wiberg. Varför ska man då köpa svensk bilgaranti? tillägget gör ju tyvärr inte mycket och efter mycket sökningar så finner jag att de på nästan varenda tråd står massa skit om svensk bilgaranti om folk som inte fått hjälp. Nu äre bara o pynta 10 lakan och fixa det själv, dock ett tips till alla där ute tänk på 6månaders regeln säljaren har enl lag, svensk bilgaranti står oftast för kostnader efter dessa 6månader sade enl en annan handläggare på svensk bilgaranti. Tänk efter innan ett köp, dessa 5000 kr jag betalade till svensk bilgaranti hade jag nu kunnat haft och bara pyntat 5000kr själv från egen ficka. Nu förlorar man som konsument 5000kr + skadan 10000kr. Ser också noteringar nedan vilket är kul inte en enda person verkar vara nöjd. Läs mer
  • Micke T

2013-08-27

Micke T skrev om Svensk Bilgaranti AB
    ren bluff svensk bilgaranti bluffar med korta och konstiga svar, bluff bolag Läs mer
  • 2013-07-26

Jörgen D skrev om Svensk Bilgaranti AB
    svensk bilgaranti ren bluff fick inte hjälp när jag ansökte om det Läs mer
  • Malin M

2013-07-26

Malin M skrev om Svensk Bilgaranti AB
    svensk bilgaranti bluff ger absolut ingen hjälp när skadan är framme! Läs mer