Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Mölndal Svensk Bilgaranti AB

Alfagatan 10, 431 49 Mölndal — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Bilgaranti AB

• Robin
    Robin skrev om Svensk Bilgaranti AB
    REN BLUFF SVENSK BILGARANTI ÄR EN BLUFF det tar betalt med levererar ingenting när man klagar. Otrevliga och pårökta personer bakom telefonen.
  • J
    J skrev om Svensk Bilgaranti AB
    koppling och liknande hjälper inte de skriver på sin sajt tydligt "Växellåda: Växellådans inre rörliga delar, dock ej koppling eller komponenter som är specifi ka för fyrhjulsdrift" När min bil börjar krångla efter ungefär 3 månader så får man ingen hjälp, dock är dom väldigt trevliga så vill inte klanka ner på bemötande men villkoren suger! Man har ju i grunden 6månaders regeln att få det fixat av bilverkstan vilket det är lag på enl svensk bilgarantins skadechef Kenny wiberg. Varför ska man då köpa svensk bilgaranti? tillägget gör ju tyvärr inte mycket och efter mycket sökningar så finner jag att de på nästan varenda tråd står massa skit om svensk bilgaranti om folk som inte fått hjälp. Nu äre bara o pynta 10 lakan och fixa det själv, dock ett tips till alla där ute tänk på 6månaders regeln säljaren har enl lag, svensk bilgaranti står oftast för kostnader efter dessa 6månader sade enl en annan handläggare på svensk bilgaranti. Tänk efter innan ett köp, dessa 5000 kr jag betalade till svensk bilgaranti hade jag nu kunnat haft och bara pyntat 5000kr själv från egen ficka. Nu förlorar man som konsument 5000kr + skadan 10000kr. Ser också noteringar nedan vilket är kul inte en enda person verkar vara nöjd.
  • Micke T
    Micke T skrev om Svensk Bilgaranti AB
    ren bluff svensk bilgaranti bluffar med korta och konstiga svar, bluff bolag
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om Svensk Bilgaranti AB
    svensk bilgaranti ren bluff fick inte hjälp när jag ansökte om det
  • Malin M
    Malin M skrev om Svensk Bilgaranti AB
    svensk bilgaranti bluff ger absolut ingen hjälp när skadan är framme!

Alfagatan 10, 431 49 Mölndal