Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Svensk Elitbygg & Design AB

Svensk Elitbygg & Design AB

Ostmästargränd 10, 120 40 Årsta — Visa karta

Svensk Elitbygg & Design AB är ett byggföretag i Stockholm med ovanligt nöjda kunder. Vi arbetar för både privatpersoner, bostadrättsföreningar och fastighetsförvaltare. Vi gör jobb över hela Stockholm. En av de saker vi är som mest specialiserade på är att tänka design lika mycket som byggteknik. Vi fokuserar ständigt på att tillsammans med dig, långsiktigt öka värdet på lägenheten eller villan. I Stockholm har just värdestegring varit i fokus under flera år, därför har vi valt att lägga fokus på just detta och skapa en kundklubb där du kan ta del av mer information, Guldhem. En sådan klubb är helt unik för ett byggföretag, men det har uppskattats, välkommen du också!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 111 kunder tycker om Svensk Elitbygg & Design AB

• Johan J
    Johan J skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Mycket bra bemötande och duktiga hantverkare. De tog direkt över ansvaret och drev projektet, vid osäkerhet kontaktades vi direkt. Vår totalrenovering innebar helt ny planlösning på 80kvm, flytta och bygga två nya badrum, flytta och bygga nytt kök, flytta och riva väggar och bygga igen korridor, nytt golv, el och massa annat. Att då ha hantverkare som kommer med förslag på än fler förbättringar och vardagslyx gjorde oss än gladare med resultatet.
    Ett av få bolag i Sthlm som utför totalentreprenad inom den privata marknaden med kollektivavtal som är oerhört viktigt för oss. Rekommenderas varmt Läs mer
    David A gillar detta
  • Pernila F
    Pernila F skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Ett fantastiskt service inriktat och professionellt bemötande från början till slut. De tog verkligen fullt ansvar för att jag som kund skulle vara nöjd med slutleveransen.

Jag anlitade dem för ett större renoveringsprojekt, två badrum, helrenovering av ytterligare två rum, tak, väggar, golv. Arbetet hölls ihop av en projektledare, vilket tog bort ansvaret för mig att hålla ihop projektet.

Jag kommer absolut att anlita dem igen. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Badrumsrenovering: Så vitt jag förstår så är det ren gambling att anlita detta bolag. De skickar underentreprenörer som de sedan hänvisar till. I vårt fall var underentreprenören en enskild firma som drevs av en kille från Ukraina. Under hela renoveringen var det stora problem med kommunikationen pga att endast en i det gäng som utförde arbetet talade hjälplig svenska. Elektrikerna pratade inte heller svenska, förutom en, men de hade tydligen alla tillstånd som krävdes. När den svensktalande inte var på plats var det fullkomligt omöjligt att kommunicera. Rörmokaren var en kompis till underentreprenören och hade inget med Elitbygg att göra. Jag har fått höra att detta är mer regel än undantag i byggbranschen och det vore intressant att veta vad de hårt arbetande underentreprenörerna egentligen får i ersättning. Det här måste ju vara en lönande affärsidé för den som har totalentreprenaden.
    Tack vare att jag tog ledigt från jobb och var på plats undveks en del större missar. Exempelvis tyckte elektrikerna det var en fin lösning att dra en elkabel i plaströr längs hallväggen för att inte behöva installera jordfelsbrytare. Hade jag inte varit hemma den dagen så hade de alltså valt den lösningen. Hela renoveringsresan var full av sådana här quick fixes och kommunikationsmissar och väntan på att folk skulle dyka upp.
    Kommunikationen med Elitbygg var under all kritik. Känslan av att vara stämplad som "jobbig kund", var mycket påtaglig.
    Oerhört oseriöst och oproffsigt intryck.
    Avråder å det starkaste att anlita denna firma. Läs mer
    2017-02-17 Svensk Elitbygg & Design AB svarar Karin A
    Vi känner inte till Någon Karin A, har aldrig träffat Karin, Vi är åter igen utsatta för smutskastning från konkurrenter
    Detta är inte Ok! med rasistiska på hopp, Polis anmälas är gjord!

VD Johan Wahlman
    David A gillar detta
  • Mats L
    Mats L skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Byte av tak.
    Bra bemötande, priset blev enligt överenskommelse. Läs mer
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    hej,

Vi var nöjda med Svensk Elittak & Design AB.

Lite "hej o hå" ibland men trevliga o glada människor och, viktigast, ett bra utfört arbete, hoppas o tror jag i alla fall. Svårt att veta när man är lekman på området - egentligen skulle man anlita en objektiv besiktningsman för att få reda på om jobbet är korrekt utfört eller ej men, som antytt, har ingen anledning att tro något annat än att allt är korrekt och bra.//Jacob De Geer Läs mer
  • Mats M
    Mats M skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Har haft väldigt bra samarbete med Svensk Elittak & design
    De har bytt vårt tak på bostadshuset i somras, Bra kontakt med Micke som måste vara världsmäsare på att återkoppla vid frågor, arbetsledare kunniga och svensktalande. efter varje avslutat arbetspass välstädat och undanplockat. då det blev lite material över så fixade de även till Gästugan nu i vinter
    De som alltid ställer till det lite är ju arbetskraften som inte talar svenska så det var väl några missuppfattningar men det ställs oerhört fort till rätta vid påpekande. Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Toppenbra jobb i mitt badrum. Snabbt och noggrant. Vi är supernöjda!
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Hamid R
    Hamid R skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Från början fick jag mycket tydligt information gällande min renovering. Jag skulle renovera två stora badrum ,kök och hallen till anslutning till köket. Jag fick en korrekt offert som verkligen stämde under hela projektet. Läs mer
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Suveränt jobb; hög kvalitet, inom avtalad tid, trevlig personal på alla plan, inget strul!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Bra utfört. Nöjd kund som gärna återkommer. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Vi anlitade Elitbygg för omläggning av tak och putsning av fasad. Efter en lång urvalsprocess valde vi Elitbygg och det visade sig vara ett bra val. Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes och med resultatet. Hantverkarna var riktiga yrkesmän som visste vad de sysslade med.
    Vladimir bemötte oss genom hela processen på ett mycket bra sätt. Vi hade bitvis problem att kommunicera med hantverkarna på plats men det var inget stort problem. Vi är nöjda! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Hej,

Vi köpte en lägenhet i Vasastan som vi byggde om från 2a till 3a, vi kontaktade några företag men valet föll på Elit Bygg.

Nu efteråt så kan vi ge både positivt och negativt omdöme.

Det positiva är att vi är väldigt nöjda med själva resultatet av renoveringen, att dom höll sig till det angivna priset till punkt och pricka.

Det negativa, som är SÅ tråkigt att behöva skriva är dock att dom lovat vår Brf att lämna en beskrivning hur dom drog ett avloppsrör genom golvet ner till källaren. Det skulle bara innhålla vilka material som använts och en beskrivning hur jobbet genomförts, gärna med en bild eller två. Jobbet blev klart den 29/11 -2015, vi har ännu inte fått denn beskrivning, efter flertalet samtal och sms, och Brf frågar efter den flera gånger för att avsluta ärendet. Detta skulle ta Elit Bygg ca 5-10 min att skriva, och hade vi fått detta så hade dom garanterat fått bättre betyg, men nu kan vi inte ge mer än 3, för det orsakar oss så mycket komplikationer i Brf.

Vi hade även lite svårt att prata med vissa av arbetarna då dom inte pratade varken svenska eller engelska, men vår projektledare var bra att prata med och lätt att få kontakt med.

Arbetet blev några dagar försenat men var beräknat till 6v så det var ett ganska stort projekt. Läs mer
    2016-08-12 Svensk Elitbygg & Design AB svarar Peter S
    Ok vi kände inte riktigt till detta och kommer att kontakta Peter S för en mer ingående förklaring på detta missförstånd!

Johan Wahlman
    2016-10-12 Peter S svarar Svensk Elitbygg & Design AB
    Efter att ha försökt få detta intyg av Johan eller någon på Elit Bygg i över en månad till, utöver alla andra månader vi försökt sen november förra året så har vi fått ge upp och får ta in en extern besiktningsman för några tusen extra bara för att Elit inte kan förse styrelsen med detta.

UPPDATERING 2016-10-12: Efter att en brandskyddsinspektör kollat brandskydded konstaterades att jobbet inte var korrekt urfört, riktigt surt för oss då vi inte får svar från Elit bygg mer. Detta får vi åtgärda med annan firma.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Bra bemötande och bra utfört arbete även om allt ännu inte är färdigt. Trevlig personal som verkar kompetenta. Avråder istället för att få mer jobb och betalt när det inte är till förmån för beställaren. Dock verkar internkommunikationen lite bristfällig och det leder bl a till upprepade besiktningar av olika personer - hör kan ni spara resurser genom bättre samordning. Läs mer
  • Jean E
    Jean E skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Jag skulle renovera fasaden på huset, tog in offerter via Offerta.se.
    Vi fick ett tiotal svar och av dom som lämnade offerter så föll valet på Svenska Elitbygg & Design AB dom kunde ge den bästa offerten på det jobb som skulle göras.
    Ny puts och målning av fasaden, renovering av skorstenen och takfoten, nytt elsystem i fasaden för utebelysning, renovering av dagvatten mm..
    Nu hade jag möjlighet att vara hemma under hela projekttiden vilket kan ha påverkat slutresultatet (skala mellan 1-10 så blev det 11. mycket nöjd med resultatet)
    vid upphandlingen så ställde jag ett krav på att det skulle vara svensktalande arbetare, vid uppstarten av projektet så var det ingen som kunde svenska men deras Chefer kunde svenska som jag hade kontakten med under arbetets gång.
    Det uppstog en del missförstånd men dom kunde vi rätta till utan några problem tack vare att jag kunde följa projektet från hemmaplan och att min kontakt agerade omgående.
    Gubbarna som var satta till att genomföra renoveringen får av mig 11 av 10 möjliga, dom var mycket kunniga och effektiva. Byggtiden var planerad till 5-6 veckor det var klart på 4 veckor.
    Den ekonomiska biten var också enligt offert och uppgörelse det samma gäller dom extrajobb som kom under resans gång.
    Sammanfattningsvis så blir mitt betyg 4 av 5, jag kommer att fortsätta med detta företag i framtida projekt.
    Jean Edman Läs mer
  • Roberto B
    Roberto B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Toppen gubbar på plats som la nytt tak och även riktade upp de gamla takstolarna. Allt utfört på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Tidplanen höll sånär som på en dag pga yttre omständigheter, offertpriset var det vi betalade, trevligt bemötande och alltid lätta av få kontakt med. Och dessutom blev det snyggt! Vad mer kan man begära? Vi rekommenderar gärna Svensk Elitbygg och Design AB Läs mer
  • Karl Gösta S
    Karl Gösta S skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Jag är helt nöjd med arbete och bemötande där även små ändringar inte resulterade i fördyringar. Läs mer
  • Gudrun L
    Gudrun L skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Över lag bra. Lite språkförbistringar under arbetets gång eftersom hantverkarna inte talade svenska och bara knapphändig engelska. Men de var duktiga, pålitliga, och arbetssamma. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Väl utförda arbeten. Problem med kommunikation samt att passa överenskomna tider. Läs mer
  • Svensk Elitbygg & Design AB
    Svensk Elitbygg & Design AB skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Vi är mycket nöjda med Elit gänget! Duktiga hantverkare som var noggranna och trevliga. De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål samtidigt som de framförde sin åsikt. Mycket bra arbetsledning som höll kontakt med oss. Lätta att få kontakt med om vi hade frågor och alltid ett bra bemötande. Vi varmt rekommenderar denna firma! Läs mer
  • Anders
    Anders skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Denna firma satte helt olovligt och olagligt upp en reklamskylt på vår BRF-fastighet. När jag ringde och påtalade det olämpliga i det beteendet blev jag väldigt otrevligt bemött. Så agerar inte ett seriöst företag. Läs mer
  • Maria  N
    Maria N skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Vilken proffsig firma! Från första projektmötet till det färdiga badrummet, som blev snyggare än jag förväntat. Jag kan varmt rekommendera denna firma !!!
    Tack Läs mer
    2016-06-10 Svensk Elitbygg & Design AB svarar Maria N
    Vi tackar så mycket för förtroende och det gläder oss att du är nöjd !!!
    Mvh Johan
  • Lars Roger C
    Lars Roger C skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Hej! Precis som alla hantverkare i Stockholm är det jag som kund som måste jaga hantverkaren. Efter första kontakten i höstas försökte jag få kontakt med personen som var hos mig då, han slutade dock på firman tydligen.

När väl offert var hanterad och påskriven så dyker det upp ett par killar en dag utan förvarning för att mäta och kolla på jobbet och min fru blir rätt orolig då det förekommer en hel del lurendrejeri i branchen. Främst av ökända irländska? arbetare som åker runt och börjar riva tak utan att någon bett om det.

Därefter dyker det upp leverans av takplåtar utan förvarning.

När så jobbet göras så skjuts det upp en dag i taget och när till slut jobbet görs så dyker grabbarna upp igen utan förvarning.

Kvaliteten på själva utförda jobbet verkar vara bra. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Elitbygg & Design hjälpte oss att lägga om hela vårt tak på vårt hus i Roslagen. Snabb återkoppling både vid offertlämning och uppstart av jobbet. Kanon bra jobbat av killarna som kom och fixade med taket. Avslutade varje dag med att städa efter sig på tomten. Väldigt lyhörda för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Elitbygg & Design. Vi är mycket nöjda med utfört arbete och samarbete. Läs mer
  • Niclas A
    Niclas A skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Jag fick hjälp av Elitbygg med mitt nya kök snabba ock punkliga och en del special detaljer som jag själv aldrig skulle kunna komma på.
    Mvh Martin Läs mer
  • Mika H
    Mika H skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Bra service! Trevligt bemötande ! Tack alla killar som renoverade vår badrum !!! Läs mer
  • Mika H
    Mika H skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Första kontakten var ett personlig möte, snabb offert. Fick stort förtroende för företaget! Bestämde mig omgående för att anlita Elitbygg. Snabb leverans och trevlig personal på plats.

Kan varmt rekommendera Svensk Elitbygg & Design AB Läs mer
    2016-04-19 Vladimir M svarar Mika H
    Hej Mika!
    Vi tackar så mycket för förtroende!
    Och det gläder oss att du är nöjd med takomläggning.
    Mikael Söderberg
    Takansvarig
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Trevliga killar! Utförlig offert och färdigställt takjobb i tid med bra kvalité Läs mer
    Svensk Elitbygg & Design AB gillar detta
  • Anna J
    Anna J skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Badrumsrenovering. Mycket trevligt bemötande från början till slut. Snabb service och bra kommunikation med kunden. Endast ett fel uppstod, då handdukstorkaren hamnade alldeles för nära toaletten - ett fel som inte går att åtgärda. Men annars var allt utmärkt. Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Elitbygg renoverade hela vår lägenhet, inkl kök och badrum. Min upplevelse var att dom höll vad de lovat till ett rimligt pris. Dock var det lite krångel på vägen, med plattsättare och elektriker som kändes slarviga. Allt detta åtgärdades dock. Många av de mindre felen hade kunnat avhjälpas om byggarna frågat först, hur vi ville ha det. De valde tex fel färg på fog i kök, monterade handdukstorken alldeles för högt, och kaklade slarvigt. Byggledaren ("Vadde") var däremot själv väldigt noga! Han hittade fel som han uppmärksammade oss på och såg till att allt åtgärdades inom ramen för tidsplanen! I slutändan blev vi jättenöjda. Läs mer
    Svensk Elitbygg & Design AB gillar detta
  • Markus V
    Markus V skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Fullständig takomläggning inklusive utbyte av undertaket till riktig råspont.
    Konkurrenskraftig pris och ett mycket trevlig bemötande! Tidplan hölls till 100 % och slutresultatet blev över förväntan. Småfel har rättats till utan att påpeka. Garantilöftena levs verkligen upp!
    Tack Eliten!
    MVH
    Johan
  • Mats A
    Mats A skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Vi renoverade putsfasad på vår villa ute på Värmdö och fick ställningen, regnskydd monterad av grabbarna på Elit Bygg. Hela renoveringen tog ca 5 veckor på en villa 270 kvm. Bra utfört arbete i jämförelsevis mittemellan pris emot dem andra offerterna vi fick, i det stora hela är vi väldigt nöjda med dem och rekommenderade dem vidare till våra bekanta som också anlitade dem och var supernöjda.
    Mats A. Läs mer
  • Viktoria  B
    Viktoria B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Mycket kunniga och noggranna samtidigt som de håller tidsramen.
    Svensk Elitbygg totalrenoverade vår vindsvåning på 140kvm med mycket bra pris och inom 5 veckor.
    Jag vill härmed rekommendera företaget till "Sveriges mest rekommenderade hantverkare 2016” !

Hälsningar Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Svensk Elitbygg renoverade taket på vår villa .Vi anlitade dem efter tips från granar. Vi är verkligen jättenöjda! Allt fungerade enligt plan och slutsumman stämde överens med offerten. De kan verkligen tak! Vi hade mycket bra diskussioner och vi fick bra råd i planeringsfasen och under själva arbetet.
    Den här firman kan också kommunikation. Alltid villiga att diskutera och alltid snabba med att svara på telefon och email. Dessutom var alla medarbetare trevliga och vänliga. De var mycket noga med att hålla ordning och att plocka upp spill och annat under pågående arbete.
    Besiktningen gick utmärkt och endast mindre efterjusteringar behövdes vilka fixades till direkt. När allt var över fick vi en Garantibevis.
    Kommer att fortsätta inomhus renovering med Elit gäng.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Ulf  Å
    Ulf Å skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Det är alltid lika roligt att bli positivt överraskad! Killarna var otroligt kunniga och erfarna. Kom med förslag på förbättringar från den ursprungliga planen och deras effektivitet när de satte igång var beundransvärd.

De löste galant de svårigheter som dök upp på vägen.
    Jag rekommenderar dem varmt till andra som funderar på att renovera badrum eller bygga om/till något!

5+++ Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Kan varmt rekommendera Svensk Elitbygg för takomlägning. Har vila på Lidingö vilken behövde hela renovering av taket. Tack vare killar från Elitbygg gänget är jag jätte nöjd nu.
    När jag kontaktade firman fått jag en konkret samt bra råd vad gäller både val av material och lösningar samt offert. Killar samt huvudansvariga var helt kunniga och effektiva i sitt arbete och väldigt pålitliga. Jobbet gjorts på både ordentligt sätt och i tidsramen.
    Väldigt nöjd kund

Thomas och Svea Läs mer
  • Torbjörn  W
    Torbjörn W skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Vårt tak på hus byggt 1954 behövde läggas om. Det handlade om att byta viss spont, lägga på ny takpapp och lägga nytt tegel. Svensk Elitbygg hade gjort motsvarande arbete på två andra hus på samma gata och vi kunde både se hur fint det blivit och fick goda rekommendationer.
    Vi är mycket nöjda med resultat. Bemötandet var trevligt, korrekt och med snabb återkoppling under hela tiden. Vi blev dessutom imponerade av deras effektiva, metodiska arbetssätt och mycket trevliga arbetsteam. Läs mer
  • Jesper
    Jesper skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Svensk Elitbygg gjorde i princip allt rätt från första till sista stund. Badrummet blev fantastiskt fint och hantverkaren på plats var otroligt duktig. De var klara ungefär 1 dag före utsatt tid, vilket vi aldrig varit med om med hantverkare förut. Kommer definitivt anlita dom igen ifall jag behöver. Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Badrumsrenovering .
    Väldigt proffsigt och bra bemötande. Bedri på Svensk Elitbygg har utfört ett mycket kompetent och professionellt arbete hos oss .
    Vill ni ha en trevlig, seriös och kunnig hantverkare har ni här rätt person!

Mycket nöjd kund
    Tommy och Anna Läs mer
  • Carola D
    Carola D skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Byte av läkt, papp och pannor. Trevligt bemötande, mycket bra utfört jobb på utlovad tid. Tack . Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Hej Vill här bara hälsa till Er som står inför renovering, detta gäng gjorde ett skitbra jobb bra kommunikation, ny fräsch lägenhet nytt kök nytt badrum och dessutom klart på överenskommen tidplan, Bra jobbat Elit gänget. Läs mer
  • Julia M
    Julia M skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Mycket bra och proffsigt arbete. Jag (och fyra av mina grannar) bytte taket och det genomfördes snabbt och utan problem till ett bra pris. Plåtjobbet som gjordes gör att tak ser mycket bättre ut än innan. Läs mer
  • Svea
    Svea skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Jag anlitade företaget till att byta mitt tak och jag är otroligt nöjd med resultatet. Jag trodde aldrig dem skulle hinna på den tiden dem hade lovat, men dem blev både klara tidigare och dem gjorde ett fantastiskt jobb. Tusen tack!!!
    5+++ Läs mer
  • Kristian
    Kristian skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Jag anlitade Svensk Elitbygg under ett mycket pressat tidsschema.
    Jag hade sålt min lägenhet och tiden tickade snabbt mot utflyttning.
    Jag hittade ett totalt renoverings objekt och hade 6 veckor på mig att renovera detta för att kunna flytta från lägenhet till lägenhet utan dyra och onödiga nätter på hotell.
    Jag kan nu nöjt konstatera att Elitbygg var en riktig fullträff.
    Bedri tog ett totalansvar för samtliga bitar så som omdisponering av planlösning, renovering av väggar och tak, golvläggning, el-arbete, köksbygge, vvs, garderobsbygge osv.
    Det jag även uppskattade var att han kom med tips och råd om material då jag var lite osäker på vad som passade bäst.
    Jag vill även belysa den klara, raka och goda kommunikation både Bedri och Johan hela tiden haft med mig under renoveringens gång vilket man verkligen uppskattar som kund.
    Så letar du efter en lyhörd, pålitligt och prisvärd helhetsentreprenad med både trevliga och kunniga hantverkare kan jag varmt rekommendera Svensk Elitbygg & Design AB . Läs mer
  • Matilda Z
    Matilda Z skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Mycket nöjd med detta företag, snabba, effektiva och snabb återkoppling när det var något.
    Kan varmt rekommendera dem!!! Läs mer
  • Per
    Per skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Renoverade mitt badrum i början av december och är väldigt imponerad över Svensk Elitbygg . Har renoverat flera gånger förut men inte har jag stött på sådana här proffsiga killar. Det största pluset för mig som är så petig är att det hela tiden var en insatt projektledare att prata med under renoveringen. Jag kände att jag själv inte behövde hålla koll på hantverkarna som jag har fått göra tidigare. Här flöt det på smidigt hela vägen. Tack så mycket för en smidig renovering och tack för ett fint badrum! Hör av mig när det är dags för övervåningen . Läs mer
  • Kerstin Elisabet P
    Kerstin Elisabet P skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Bra arbete utfört, punkligt.
    Klinkers köpta från Bauhaus. Elitbygg lade klinkers på ett snyggt och betryggande sätt. Läs mer
  • Per Rickard Arvid S
    Per Rickard Arvid S skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Det här gänget känns proffsigt, ärligt och ambitiöst vilket verkar vara en kombination som kan vara svår att hitta i den här branschen. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Väldigt nöjd med utförandet av min badrumsrenovering.
    Effektiva hantverkare som höll utlovade tidsramen vi avtalat. Tydlig professionell projektledning med återkommande avstämningar.
    Anmärkte på ett par saker när bygget var klart vilket åtgärdades inom ett par dagar. Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Svensk Elitbygg & Design AB
    Fantastiskt bemötande av både hantverkarna och ägarna. Och arbetet höll toppklass - vi rekommenderar firman till alla våra bekanta och den är förstavalet vid vår nästa renovering! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Adolfsbergsvägen 31, 16867, BROMMA