Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö!

Funderar du på att köpa eller sälja i Älvsjö? I denna fina stadsdel i Stockholms söderort kan du hitta både bostadsrätter och villor med goda kommunikationer in till Stockholms centrala delar. Vi på Svensk fastighetsförmedling består av mäklare med lång erfarenhet i branschen och vi kan hjälpa dig genom hela köpet eller försäljningen.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver tips eller råd inför en bostadsaffär. Vi brinner för att hjälpa dig hitta drömboendet!

Läs vad 165 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• 2020-06-29

Catta H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Lugn och säker. Skapar trygghet genom köpresan. Läs mer
  • 2020-06-20

Duarte D skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Easy to talk with.
    Very friendly
    Showed Good knowledge and experience.

Think about the person's that are trying to buy an apartment and help them through the process Läs mer
  • 2020-06-19

Jonatan W skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag köpte en etta på 37 kvadratmeter vid hagsätra. Jag bad om att få se lägenheten fastän det inte fanns någon planerad visning och fick väldigt snabbt svar av Orshina. Vid första mötestillfället blev jag professionellt men samtidigt vänligt bemött. Förväntningarna jag hade från tidigare erfarenheter var att mäklaren skulle vara mer reserverad och helt fokuserad på att endast sälja lägenheten. Orshina Zaitoun var mer personlig och gjorde mig därför tryggare i mitt köp. Överlag en väldigt god upplevelse. Läs mer
    2020-07-02 Orshina Z svarar Jonatan W
    Tack Jonathan för rekommendationen. Önskar dig all lycka till!
  • 2020-06-18

Célia G skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Har sålt vår bostadsrätt i Älvsjö med Kajsa! Hon är jättetrevlig och hjälpsam, jag skulle absolut rekommendera henne. Vi är väldigt nöjda med hur snabbt och enkelt hela processen blev. Läs mer
  • 2020-06-17

Morgan S skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Fantastisk mäklare! Ringde henne om ett helt annat objekt och hon kom i håg mig och ringde upp när det kom ett Objekt som passade mig. Gick snabbt och smidigt och jag kommer använda henne när det är dags o sälja! Läs mer
  • 2020-06-11

Semir N skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bättre mäklare får man leta efter , jag sålde min lägenhet med hjälp av Orshina. Från första stund kände jag mig trygg och att jag hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Orshina Zaitoun från Svensk Fastighetsförmedling  Läs mer
    2020-06-11 Orshina Z svarar Semir N
    Tack för dina fina ord Semir! Det värmer att höra.
  • 2020-06-09

Jean-pierre S skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålde bostad under en period som var knepig. Orshina var väldigt ärlig, snabb på svar och uppdaterade ständigt arbetet med försäljning.
    Helt enkelt toppen. Läs mer
    2020-06-11 Orshina Z svarar Jean-pierre S
    Tack för ditt förtroende och din reco Pierre! Önskar dig all lycka till framöver. Vi ses på tillträdet! 🙂
  • 2020-06-06

Sara H skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hej en fantastisk tjej som kan sitt jobb och satsar mycket sig själv företag kan vara stolt så ung som kan sitt jobb man kan prata me henne och undrar hur länge jobbar hon en fantastisk mäklare och lycka till med fantastiskt Orshina mvh Sara Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Sara H
    Hej Sara
    Tack för ditt förtroende och fina ord, trevligt att göra affär med dig! 😊
  • 2020-06-06

Dag C skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag hjälpte min dotter o hennes pojkvän när de köpte lägenhet på Olshammarsgatan 79 i Hagsätra. Mäklaren uppfattade jag som mycket professionell. Hon läste snabbt av säljaren och kommunicerade med henne, utifrån säljarens behov. Lika snabbt läste hon av oss köpare och kommunicerade med oss som vi önskade. Imponerande.
    Mäklaren erbjöd sig dessutom att öppna upp och visa lägenheten för våra ungdomar, så de kunde mäta upp den och planera möblemanget. Bra för både säljare och köpare.
    Sammantaget, en av de absolut bästa mäklare jag stött på. (Familjen har en favoritmäklare i Malaga, nu har vi två.)

Dag Calminder Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Dag C
    Hej Dag,

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer mig att höra. Önskar Astrid och Emil all lycka till! Vi ses på tillträdet! 😊
  • 2020-06-04

Göran C skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt en villa.
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande, Stefan känns naturlig och ärlig och jag kan rekommendera honom som mäklare.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-11 Stefan D svarar Göran C
    Tack för din Reco Göran, känns bra att ni är nöjda.
  • 2020-06-03

Sami S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpt hus och sålt lägenhet. Trevligt och proffesionellt mött. Läs mer
    2020-06-11 Stefan D svarar Sami S
    Tack för fina ord. Det har bara varit trevligt att få hjälpa er med köp och sälj.
  • 2020-06-01

Kumail Kumar M skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Kajsa was really nice and patient. This was our first house and she made the process really smooth for us. Läs mer
  • 2020-05-28

Ernest N skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    She is a nice person that give you positive feelings. Everithing was so easy and more simple that it is. She was helping very much and answer quickly. She is the best mäklare that l have meet. Thanx very much Orshina Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Ernest N
    Thank you for your kinds words Ernest! I hope you will enjoy your new apartment😊
  • 2020-05-28

Louise A skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag sålde min bostad jag hade med ett ex. Orshina var så fin, hjälpsam & förstående för hur det kan vara att sälja när man är oense med någon. Vi fick dessutom upp priset på lägenheten!
    5/5, grym!! Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Louise A
    Tack för dina fina ord Lois! Det värmer att få höra detta. Jag önskar dig all lycka i framtiden. Jag finns alltid ett samtal bort om du någon gång behöver hjälp framöve.
  • 2020-05-26

Karin M skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt lägenhet i Stureby. Absolut inte Kajsas fel att marknaden svängde, hon gjorde absolut vad hon kunde för att jag skulle bli nöjd. Läs mer
  • 2020-05-24

Edward P skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    very helpful, quick, responsive, informative Läs mer
  • 2020-05-23

Sofia L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag och min kille har köpt en bostadsrätt i Älvsjö. Stefan har varit väldigt trevlig och hjälpsam, det har inte varit några konstigheter alls. Han är mycket lugn och tydlig, vid kontraktsskrivningen hjälpte han oss köpare med att ta in ett villkor i kontraktet. Läs mer
    2020-06-11 Stefan D svarar Sofia L
    Tack för era fina ord. Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten och får njuta av uteplatsen i sommar.
  • JONNY L

2020-05-23

JONNY L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag fick i uppdrag att sälja min svärmors nyrenoverade tvåa, och begav mig ut på nätet och leta efter en bra mäklare. Och där hittar jag Stefan Disefjord, den bästa mäklaren jag nånsin stött på. Jag är supernöjd med allt ifrån första möte, till kontakt under resan håller oss underättade hela tiden, och nöjd med slutresultat i dessa märkliga coronatider. Kändes tryggt. Rekommenderas varmt. En riktigt trevlig prick. Enda minus är att han inte ville vara med och flyttstäda. ;) /Jonny Läs mer
    2020-06-11 Stefan D svarar JONNY L
    Tack för er Reco, det har varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning. /Stefan
  • 2020-05-20

Ayman A skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har köpt en lägenhet och processen gick snabbt och smidigt Läs mer
    2020-06-08 Orshina Z svarar Ayman A
    Tack för din reco Ayman, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Ida S

2020-05-16

Ida S skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En riktig härlig mäklare! Vi fick en personlig och varm bemötande och hon höll oss uppdaterade hela tiden, vi kände oss trygga och säkra och hon höll verkligen det hon lovade, helt underbar människa! Verkligen super nöjda och glada över att vi fått henne som mäklare när vi sålde lägenheten. Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Ida S
    Tack för ditt förtroende och fina ord Ida. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-05-16

Moussa C skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hej,

Sympatisk, inkännande och coachande person som gör det där lilla extra för en. Man känner sig delaktig och viktig under hela processen. Tack för all stöd! Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Moussa C
    Hej Moussa,

Tack för din reco. Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Vi ses på tillträdet😊
  • 2020-05-12

Einars P skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    I bought a 2 room apartment in Bandhagen. This was my first real estate buying experience and Kajsa helped me a lot during this process. I felt I could trust the makler and also was not put under extra pressure to make decisions. Great experience. Läs mer
  • 2020-05-12

Emma R skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålde vår 4:a i Solberga med hjälp av Kajsa. Bra och snabb kommunikation, alltid glad och trevlig och trots en svår situation iom hur marknaden påverkats av covid-19 så är vi nöjda. Läs mer
  • 2020-05-10

Carl-oscar A skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har köpt en femma av Orshina.
    Vi är väldigt nöjda med Orshina.
    Hon är trevlig, ärlig, kunnig på sitt jobb, noggrann men framförallt service minded.
    Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-05-10 Orshina Z svarar Carl-oscar A
    Kul att ni är nöjda, tack för fina ord! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2020-05-09

Felix H skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Med hjälp av Orshina sålde jag min lägenhet. Orshina levde verkligen upp till mina förväntningar av hur en bra mäklare ska vara. Hon är otroligt kunnig, genuin och professionell. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-09 Orshina Z svarar Felix H
    Tack för ditt förtroende och fina ord Felix! 😊
  • Lisa M

2020-05-09

Lisa M skrev om Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bra bemötande och var noga med att delge all information om objektet. Läs mer

Catrin J skrev om Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Har sålt radhuset pga. att jag behöver börja om och göra något nytt. Blev väldigt bra bemött av Erik och han känns trovärdig och lyhörd.
    Allting gick väldigt fort och jag fick bra hjälp med besiktning och försäljningen gick smidigt Läs mer
  • 2020-05-08

Johanna R skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan skrev kontrakt med oss för ca 2 år sedan och sa redan från början att vi kan sälja när vi känner oss mogna för det. Han gjorde iordning lägenheten och fixade en jättebra fotograf som tog fantastiska bilder. Efter det så väntade han tålmodigt i 2 år tills vi var redo och gav sig inte förrän vi var nöjda med slutpriset. Han var lugn genom hela processen och gav oss olika förslag på hur vi kan göra för att komma överens med köpare. Han är en fantastisk mäklare! Läs mer
    2020-06-03 Stefan D svarar Johanna R
    Hej, nöjet var på min sida, och jag hoppas ni kommer att trivas riktigt bra i er nya bostad.

Johan S skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bra kommunikation och nöjda med försäljningspriset, trots att vi ville ha mer. Men svårt i dessa tider, vilket vi förstår! Läs mer
  • 2020-04-25

Jimmy D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Utmärkt hanterad försäljning. Allt blev som det var utlovat. Bra affär gjordes före allmän visning - vilket kändes bra i virus-tider. Läs mer
    2020-05-08 Stefan D svarar Jimmy D
    Tack för fina ord, trevligt att göra affär med er. Hälsa dina syskon.
  • Nelleke H

2020-04-17

Nelleke H skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt bara toppen! Fint bemötande, lättilgänglig och professionell! Läs mer
  • 2020-04-03

Nawal A skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    utmärkt
    köpt radhus
    det var underbart. han gick genom allt i detaljer.
    processen gick mycket bra, och tror att allt ska gå som planerat.
    jag fick underbar känsla att den mäklaren, han vet allt om sitt yrke
    han vill garantera att allt information jag fick kunde förstå, han har mycket tålamod och kunde styra träffen på bästa sätt. Läs mer
    2020-05-08 Stefan D svarar Nawal A
    Håller tummarna för att ni hittar ett riktigt bra boende nu, tack.
  • 2020-03-30

Louise A skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt vårt kedjehus i Älvsjö utanför Stockholm. Vi fick ett bra första intryck av Ingemar och den känslan höll i sig hela vägen. Bemötandet var lugnt och trevligt. . Det kändes väldigt tryggt att lämna över en sådan, för oss, stor affär men samtidigt kände vi att vi kunde vara med och påverka. Det fanns hela tiden en dialog. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-12

Erik S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Stefan. Affären gick extremt snabbt och smidigt. Jag är oerhört nöjd med Stefans service. Läs mer
    2020-03-12 Stefan D svarar Erik S
    Kul att du är nöjd, tack för din Reco.
  • 2020-03-11

Cajsa W skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpte ett hem som jag ser fram mot - via en avslappnad och kompetent person. Bröt mot mina klassiska fördomar om mäklare. Läs mer
  • 2020-03-09

Hans Erik Göran N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    sålt villa i Örby. Mycket väl bemött. Mina förväntningar är uppfyllda och vi fick bättre betalt än vi hade hoppats. Sammanfattningsvis har allt varit bra
    Hans Norbeck Läs mer
    2020-03-09 Stefan D svarar Hans Erik Göran N
    Kul att ni är nöjda, tack för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad till hösten.
  • 2020-03-01

Lina A skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är oerhört nöjda med Kajsa. Hon gav ett proffesionellt inryck redan från första mötet och vi kände att vi var i trygga händer.
    Hon har bra koll på området och är både flexibel och lättsam att arbeta med. Med stöd av svensk fastighetsförmedlings verktyg så var vår lägenhet snabbt ute på marknaden med en enormt bra respons. Kajsa gav oss även bra hjälp i vår något unika situation då vi sålde från utlandet. Styling och fotografering kunde ske helt utan vår inblandning.
    Kort sagt så är Kajsa oerhört professionell, lyhörd och en fröjd att jobba med. Läs mer
  • 2020-02-24

Fredrik W skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Kajsa sålde vår lägenhet i Hagsätra.
    Bra bemötande och engagemang.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt och vi hade bra kontakt med snabba uppdateringar ända från första mötet tills allt var klart.
    Supernöjda både med Kajsa och resultatet 👍👍 Läs mer
  • 2020-02-19

John G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mkt snabbt tydligt och enkelt allting. Väldigt nöjd Läs mer
    2020-02-20 Stefan D svarar John G
    Tack för er Reco John, hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i radhuset.
  • 2020-02-07

Are S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har köpt en radhus
    Jag blev bemött med en stor leende och tydligt med allting. Bra och erfaren mäklare Läs mer
    2020-02-07 Stefan D svarar Are S
    Tack för din Reco Are, hoppas ni kommer att trivas med den fina sjöutsikten.
  • 2020-02-06

Thord M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan har som mäklare visat ett stort engagemang, samt varit lyhörd och visat en stor kunnighet i de frågor som varit kring våran försäljning. så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Thord M
    Tack Thord för er fina Reco. Nu håller jag tummarna att ni hittar ett trevlig boende i Kalmartrakten att trivas i.
  • 2020-02-05

Timo L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Lugn och sansad, ödmjuk, trevlig. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Timo L
    Tack Timo för fin Reco. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus.
  • 2020-02-04

Marie W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    köpt villa. Trevligt och proffisionellt bemötande både över telefon och vid kontraktskrivning Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Marie W
    Tack Marie för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas i villan i Älvsjö.
  • 2020-01-30

Margareta Ö skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt lgh
    Bra bemötande
    Motsvarade förväntningarna
    Hade själv behövt engagera mig för att få ut mesta möjliga information.

Ej så bra
    Kanske inte vill sända uppgifter om mitt konto via mail el sms. Läs mer
  • Karl Sven Stefan G

2020-01-29

Karl Sven Stefan G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan har hjälp mig att sälja villan i Älvsjö. Stefan var säljarens mäklare också när jag köpte huset 2004. Trygg och kunnig. Kändes som att han var min samarbetspartner ,under hela processen, för att få till en bra försäljning. Stefan verkar vara mycket rutinerad och erfaren mäklare. Stefan stämde bra med mina förväntningar på hjälp vid villaförsäljningen. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Karl Sven Stefan G
    Tack för din fina Reco Stefan,
  • 2020-01-29

Vivi-anne L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Försäljning av lägenhet. Blev verkligen lugn och trygg. direkt
    efter första mötet. Han är vänlig, sympatisk, kunnig, precis som man förväntar sig att en Mäklare skall vara. Med detta sagt så uppfyllde han helt mina förväntningar och skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Vivi-anne L
    Tack för din fina Reco Vivi-anne, önskar lycka till i din nya bostad.
  • 2020-01-29

Tommy G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    han var trevlig och tillmötesgående, och vi fick vad vi ville för lägenheten (2,5milj) Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Tommy G
    Hej,
    Tack för fina ord Tommy, vi ses snart igen.
  • 2020-01-20

Sara J skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt hus, fick bra kontakt med mäklarenen det var väl dyrt. Läs mer
  • 2019-11-17

Marie H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en villa.
    Vi va jätte nöjda med Stefan Disefjord. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Marie H
    Tack Marie för dina fina Reco, hoppas ni kommer att trivas i lägenheten ni snart flyttar till.
  • 2019-11-06

Annika Maria L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Utmärkt bemötande och hjälp fick vi av Stefan Disefjord när vi sålde vår trea i Högdalen! Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Annika Maria L
    Tack Annika, för dina fina ord.

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö