Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö!

Funderar du på att köpa eller sälja i Älvsjö? I denna fina stadsdel i Stockholms söderort kan du hitta både bostadsrätter och villor med goda kommunikationer in till Stockholms centrala delar. Vi på Svensk fastighetsförmedling består av mäklare med lång erfarenhet i branschen och vi kan hjälpa dig genom hela köpet eller försäljningen.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver tips eller råd inför en bostadsaffär. Vi brinner för att hjälpa dig hitta drömboendet!

Läs vad 117 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• 2019-11-17

Marie H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en villa.
    Vi va jätte nöjda med Stefan Disefjord. Läs mer
  • 2019-11-06

Annika Maria L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Utmärkt bemötande och hjälp fick vi av Stefan Disefjord när vi sålde vår trea i Högdalen! Läs mer
  • 2019-10-28

Gunnel B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Trevligt bemötande och med en snabb och korrekt hantering för att lösa ett problem praktiskt och i avtalet.(Köpare) Läs mer
  • 2019-10-17

Pia P skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Villa
    Bra bemötande
    Uthållig mäklare som höll gottmod fast marknaden var trög Läs mer
  • 2019-10-17

Lisa L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bra bemötande. Trög marknad, men det är knappast mäklarens fel.
    Sålde ett hus och köpte sedan ett genom samma mäklare (av en slump). Läs mer
  • 2019-10-15

Marie E skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en 3:a i Bandhagen.
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt Stefan visade ett lugn som jag gillade.Han kunde sin sak märktes att han har många år i branschen som Mäklare. Det blev tufft ett tag många visningar som Stefan klarade av galant. Nu är den såld och jag och min familj är så glada.Tack Stefan.Marie Eriksson med familj. Läs mer
  • 2019-10-14

Jose S skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ingen bra känsla genom processen och snudd på obefintlig feedback i efterhand angående ett ärende kopplat till affären. Vi köpte bostadsrätt med denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-14

Petra D skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Skicka inte upprepade mail om att få ett omdöme om ni inte accepterar endast betyg Läs mer

Per H skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    -Sålt Lgh
    - proff service
    - fick utrolig god hjälp och bra kommunikation
    - en mäklare som verkligen gör sitt jobb 100 % , nöjd kund! Läs mer
  • 2019-10-12

Catharina S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan uppträder korrekt men har inte något riktigt driv. Han svarar på frågor men ger inget extra.

Vi köpte av Stefan men valde att inte sälja med Stefan. Vi förväntar oss lite mer av en mäklare. Läs mer

Jan B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Gjorde sitt jobb
    Varför ska det vara 30 tecken ???????????!!!!!!! Läs mer

Anna A skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt var precis som jag hade önskat mig! Läs mer
    2019-11-18 Stefan D svarar Anna A
    Tack, lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-10-10

Kristin A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt villa.
    Proffsigt, trevligt bemötande.
    Vi kände oss trygga och nöjda genom hela processen Läs mer
  • 2019-10-10

Mattias D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    - Dålig kommunikation
    - Trots påminnelse kontrollerade mäklaren inte att det var flyttstädat eller att tidigare ägare hade tagit bort sina saker.
    - Efter övertagandet när det påpekades duckade mäklaren problemet som slutade i att vi fick betala för flyttstäd själv. Läs mer
    2019-11-05 Stefan D svarar Mattias D
    Hej,

Tack för ditt Reco. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag. Jag tycker verkligen att det är olyckligt att städningen i de områden av huset som ni inte skulle renovera fallerade. Ert påpekande om detta framfördes direkt till säljaren och skulle åtgärdas, något jag förstår nu att jag borde kontrollerat bättre. Jag är uppriktigt ledsen över att du inte upplevde mitt agerande på ett tillfredställande sätt. Jag tar till mig dina ord och ska verkligen ta lärdom av händelsen i mina förmedlingar framöver.

Vänligen
    Stefan Disefjord, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Älvsjö
  • 2019-10-10

Therese O skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Trevlig och smidig försäljning men bra kommunikation. Läs mer
  • 2019-10-10

Anneli H skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en villa i Älvsjö . Jag är supernöjd med vår mäklare Christian Malmsäter. Han har varit trygg och haft ett mycket gott bemötande i alla situationer. Både vad det gäller besökare till våra visningar och till oss när vi varit rädda och okunniga om hur ett hus ska säljas . Läs mer

Jesper O skrev om Pernilla Milacki en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Pernilla är positiv, förtroendeingivande och agerar professionellt.

Jag rekommenderar Pernilla varmt! Läs mer
    Pernilla M gillar detta
  • 2019-10-10

Sidhartha S skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Very knowledgeable and helpful Läs mer

Helén E skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt trevligt och respektfullt bemötande.
    Allt gick fort och korrekt till.
    Inga onödiga väntetider.
    Fick goda råd vad man ska tänka på vid köp.
    Vi köpte ett hus Läs mer
  • 2019-10-10

Marijo I skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpt en en bostadsrätt, mäklaren var jätte duktig och tydlig. Var hjälpsam och rådgivande genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-01

Johan B skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Kajsa hjälpte oss sälja en lägenhet i Långbro, Älvsjö. Hon var noggrann, trevligt och mycket professionell. Lägenheten såldes på mycket kort tid och med bra resultat. Hade jag en lägenhet till skulle jag inte tveka en sekund att använda Kajsa igen. Läs mer
  • 2019-09-30

Lars H skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Artig pratar tydligt positiv jätte bra vi var nöjda ⭐️⭐️🌟⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-09-10

Christina B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt ett radhus och fick ett mycket professionellt bemötande. Christian har visat stor integritet och ett gediget kunnande om området. Vi hade höga förväntningar på försäljningen och de infriades med råge. Läs mer
  • 2019-09-07

Cecilia A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffsigt och trevligt bemötande, tydlig information och snabbt avslut till ett pris som vi är mer än nöjda med. Man kan inte begära mer av en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-13

Jadwiga M skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Med väl godkänt! Jag är väldigt nöjd med deras service och affärskvalitet! Läs mer
  • 2019-06-25

Abuye temam N skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ingemar Ahlberg är en trevlig person. Han är välorganiserad och så professionell. Mig och min fru är mycket nöjda med sin tjänst Läs mer
  • Leif R

2019-04-23

Leif R skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    sålde lägenhet på stamgatan , Stefan ordnade försäljningen
    mycket snabbt och smidigt , och det var inga problem
    jag är super nöjd och rekomenderar honom till alla
    Leif Läs mer
  • 2019-04-15

Jan A skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Har haft hjälp av Stefan Disefjord att sälja min villa i Älvsjö.
    Fanns en del skador på huset så det var inte så där jättelätt att sälja, men Stefan kämpade på och hittade tillslut lämpliga köpare.
    Så både jag som säljare och köparna blev nöjda över affären. Läs mer
    2019-04-23 Stefan D svarar Jan A
    Tack för dina ord Jan, hoppas du hittar en fin bostad att flytta till nu. Lycka till !
  • 2019-03-27

Jacob L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Behaglig, pragmatisk, lugn, kunnig, men samtidigt väldigt driven och duktig att följa upp. Kan varmt rekommendera Stefan! Läs mer
    2019-04-04 Stefan D svarar Jacob L
    Tack för fina ord. Lycka till med nya bostaden!
  • Maria S

2019-03-25

Maria S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi sålde en villa i Älvsjö, Sthlm
    Stefan Disefjord var supertrevlig, lugn, trygg och superproffsig från dag 1. Han var ärlig och säker, kunnig och hela tiden positiv. Kunde svara på alla våra frågor, var noggrann med allt. Framförallt alltid otroligt tillmötesgående och fin mot oss. Vi litade på honom till 100% och kommer att rekommendera honom till vänner som ska sälja i Älvsjö. Läs mer
    2019-04-04 Stefan D svarar Maria S
    Ett nöje att göra affär med er, flöt på bra. Hoppas ni hittar något bra i Helsingborg ni kommer trivas med. Tack för fina ord.
  • 2019-03-14

Sara L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Engagerad och professionell, höll mig uppdaterad genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2019-03-01

Andrea G skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mäklären var kunnig och ordnade allt smidig och fint.
    Ibland snabbare återkoppling önskad!
    Mer nogrannhet med att upplägga av bilder och återkoppling med säljaren.
    Jag kunde fritt framföra mina åsikter och visa blev åtgärdade direkt,känns bra!
    Stort tack!

Andrea Gullrös Läs mer
  • Tim G

2019-02-28

Tim G skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jätte trevlig postitiv och fick väldigt bra intryck av honom, och han gjorde ett bra jobb, högre än förväntningarna Läs mer
  • Simon B

2019-02-27

Simon B skrev om Pernilla Milacki en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Pernilla var mycket proffsig och trevlig och hjälpte till med en snabb försäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-11

Emilia R skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Flexibel och bra på att känna av potentiella köpares behov! Läs mer
  • 2019-01-28

Kristoffer A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpte lägenhet i Älvsjö via mäklare Christian Malmsäter.

Överlag väldigt professionell i yrket samt kunnig om objektet och området. Läs mer
  • 2019-01-13

Agneta N skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en 3rums lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklaren Christian, han levde upp till mina höga förväntningar. Proffsigt jobb! Och det blev ett slutpris över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera honom //Agneta Läs mer
  • Carl

2019-01-09

Carl skrev om Pernilla Milacki en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Pernilla är en helt underbar person och mäklare, bryr sig verkligen om en och lyssnar personliga önskemål och behov, jag hör av mig igen när jag behöver din hjälp :) Läs mer
  • 2018-12-31

Riitta Maija-Liisa K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är så nöjda med försäljningen av Mammas hus i Örby.
    Vi behövde en mäklare som var kunnig och pålitlig och det fick vi. Det har varit lätt att kommunicera och samarbeta med Christian. Han har haft ett trevligt proffesionellt bemötande och varit tydlig och hjälpsam i allt.
    Försäljningen gick fortare än vi kunnat tänka oss och vi var även nöjda med slutpriset. Läs mer
  • 2018-12-03

Jonathan E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt min lägenhet, som jag försökt sälja i 3 månader med en annan mäklare, som inte blev såld, sen fick Christian ta över uppdraget, det tog en dryg vecka för honom att få den såld till önskat pris.

Han har varit professionell och tillänglig från början till slut.

Han rekomenderas varmt, han är väldigt kunnig inom området där han verkar, har själv blivit rekomenderad att anlita honom och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-13

Mats D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan Disefjord har varit en mycket kompetent och duktig mäklare vars rekommendationer angående försäljningen visade sig varit helt rätt att följa.

Vi är mycket nöjda med Stefan under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-10-18

Marta G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionellt bemötande och effektiv förmedling. Läs mer
  • 2018-10-07

Eva S skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Engagerad proffsig och mycket trevlig Läs mer
  • 2018-09-25

Andreas B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hjälp hela vägen! Verkligen duktiga på sitt jobb. Läs mer
  • 2018-09-21

Frishta Rahimi W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket snabbt service och återkoppling Läs mer
  • 2018-09-21

Abdul Azim R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpt bostad. Snabbt och enkelt Läs mer
  • 2018-09-01

Ingolf S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    jag blev bra bemött av mäklaren, det kändes som vi blev
    vänner med varandra Läs mer
    2018-09-03 Stefan D svarar Ingolf S
    Vad kul att du känner så, tack för fina ord.
    Stefan
  • 2018-08-29

Johan Fredrik K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt nöjda med hjälpen vi fått gällande försäljning av vår bostadsrätt. Jättebra att vi kunde använda mäklaren som bollplank vad gäller köp av nytt boende. Läs mer
  • Mikael T

2018-08-24

Mikael T skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och redan från ruta ett var Christian 100 % professionell och trevlig.

Christian tar dig som kund väldigt seriöst, ger bra tips, håller dig lugn när du blir stressad, sköter kontakten gentemot budgivare och spekulanter helt felfritt.

Alla mina frågor, relevanta som dumma bemötte han med ett leende och en seriositet överträffande allt annat!

Svarade alltid snabbt i telefon eller på sms vid kontakt.

Mäklare som Christian trodde jag inte fanns!
    Vi hade fast arvode och Christian skötte sig utmärkt trots att det inte fanns några ekonomiska incitament så att säga.

Ska du sälja din bostad så rekommenderar jag Christian varmt! Läs mer
  • 2018-08-01

Harald J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Smidigt, tydlig kommunikation och flexibel för praktisk affär. Läs mer

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö