Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö!

Funderar du på att köpa eller sälja i Älvsjö? I denna fina stadsdel i Stockholms söderort kan du hitta både bostadsrätter och villor med goda kommunikationer in till Stockholms centrala delar. Vi på Svensk fastighetsförmedling består av mäklare med lång erfarenhet i branschen och vi kan hjälpa dig genom hela köpet eller försäljningen.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver tips eller råd inför en bostadsaffär. Vi brinner för att hjälpa dig hitta drömboendet!

Läs vad 81 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• 2019-01-13

Agneta N skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt en 3rums lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklaren Christian, han levde upp till mina höga förväntningar. Proffsigt jobb! Och det blev ett slutpris över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera honom //Agneta Läs mer
  • Carl

2019-01-09

Carl skrev om Pernilla Milacki en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Pernilla är en helt underbar person och mäklare, bryr sig verkligen om en och lyssnar personliga önskemål och behov, jag hör av mig igen när jag behöver din hjälp :) Läs mer
  • 2018-12-31

Riitta Maija-Liisa K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är så nöjda med försäljningen av Mammas hus i Örby.
    Vi behövde en mäklare som var kunnig och pålitlig och det fick vi. Det har varit lätt att kommunicera och samarbeta med Christian. Han har haft ett trevligt proffesionellt bemötande och varit tydlig och hjälpsam i allt.
    Försäljningen gick fortare än vi kunnat tänka oss och vi var även nöjda med slutpriset. Läs mer
  • 2018-12-03

Jonathan E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt min lägenhet, som jag försökt sälja i 3 månader med en annan mäklare, som inte blev såld, sen fick Christian ta över uppdraget, det tog en dryg vecka för honom att få den såld till önskat pris.

Han har varit professionell och tillänglig från början till slut.

Han rekomenderas varmt, han är väldigt kunnig inom området där han verkar, har själv blivit rekomenderad att anlita honom och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-13

Mats D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan Disefjord har varit en mycket kompetent och duktig mäklare vars rekommendationer angående försäljningen visade sig varit helt rätt att följa.

Vi är mycket nöjda med Stefan under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-10-18

Marta G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionellt bemötande och effektiv förmedling. Läs mer
  • 2018-10-07

Eva S skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Engagerad proffsig och mycket trevlig Läs mer
  • 2018-09-25

Andreas B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hjälp hela vägen! Verkligen duktiga på sitt jobb. Läs mer
  • 2018-09-21

Frishta Rahimi W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket snabbt service och återkoppling Läs mer
  • 2018-09-21

Abdul Azim R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Köpt bostad. Snabbt och enkelt Läs mer
  • 2018-09-01

Ingolf S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    jag blev bra bemött av mäklaren, det kändes som vi blev
    vänner med varandra Läs mer
    2018-09-03 Stefan D svarar Ingolf S
    Vad kul att du känner så, tack för fina ord.
    Stefan
  • 2018-08-29

Johan Fredrik K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt nöjda med hjälpen vi fått gällande försäljning av vår bostadsrätt. Jättebra att vi kunde använda mäklaren som bollplank vad gäller köp av nytt boende. Läs mer
  • Mikael T

2018-08-24

Mikael T skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och redan från ruta ett var Christian 100 % professionell och trevlig.

Christian tar dig som kund väldigt seriöst, ger bra tips, håller dig lugn när du blir stressad, sköter kontakten gentemot budgivare och spekulanter helt felfritt.

Alla mina frågor, relevanta som dumma bemötte han med ett leende och en seriositet överträffande allt annat!

Svarade alltid snabbt i telefon eller på sms vid kontakt.

Mäklare som Christian trodde jag inte fanns!
    Vi hade fast arvode och Christian skötte sig utmärkt trots att det inte fanns några ekonomiska incitament så att säga.

Ska du sälja din bostad så rekommenderar jag Christian varmt! Läs mer
  • 2018-08-01

Harald J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Smidigt, tydlig kommunikation och flexibel för praktisk affär. Läs mer
  • 2018-07-16

Camilla D skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av mäklaren. Kunnig och satte sig in i vilka behov jag hade som köpare. Mina förväntningar var att få en smidig, snabb och enkel budgivningsprocess, vilket jag tycker att jag fick. Fick mycket bra information under hela processen. Är mycket nöjd och rekommenderar mäklaren varmt. Läs mer
  • 2018-06-22

Malin N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Lugn, kompetent, kommunikativ från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Malin N
    Hej,

Tack för fina ord, hoppas ni kommer att trivas i villan.
  • 2018-06-21

Jennie Y skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt vår lägenhet, vilket gick snabbt och smidigt. Sakkunnig och trevligt bemötande. Så som man vill att en lägenhetsaffär ska gå till, problemfritt. Läs mer
  • Ruari M

2018-06-21

Ruari M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Från fotografering till kontrakt just under en vecka!
    Trodde inte att det var möjligt eftersom en annan lägenhet (precis likadan, samma yta, samma planritning) i samma förening hade varit ut några månader.
    Jättebra marknadsföring och bra kontakt och rådgivning under hela processen.
    Skulle absolut rekommendera. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Ruari M
    Hej,

Kul med snabba affärer ibland. Tack för fina ord.
  • 2018-06-17

Margareta Elisabet T skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt vår villa i Älvsjö. Vi blev vänligt bemötta av mäklaren som gav ett tryggt och professionellt intryck.

Första kontakten med mäklaren togs den 23 maj och redan 3 veckor senare var bostaden såld. Det gick mycket snabbare än vad vi hade trott och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Margareta Elisabet T
    Hej,
    Trevligt att det kändes bra för er. Nöjet var helt på min sida, tack.
  • 2018-06-02

Mikaela H skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Trevligt bemötande och bra service! Läs mer
  • 2018-05-30

Jonni R skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hej ..
    Jag har sålt mitt lägenhet genom mäklaren Stefan Disefjord .
    Och jag är mycket nöjd av hans honom
    Redan från början fick jag en väldigt bra bemötande , samt trevlig person och erfaren i sitt jobb.
    Stefan gjorde mycket bra jobb att att sälja mitt lägenhet , han är ducktig på att välja rätt bilder o bra info om lägenhet samt ringer alla som skickar Mail och förklarar allt om lägenheten för att alla ska vara nöjda både säljaren och köpare. Och om jag ska säga några ord då vill jag säga att jag är mer än nöjd av honom
    Mvh: Joni/R Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Jonni R
    Mycket stort tack för dina fina ord.
  • 2018-05-27

Eva M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Blivit trevligt och kompetent bemött .
    Uppskattar den direkta och ärliga återkopplingen.
    Upplevt det som en trygg försäljning.
    Mina förväntningar infriades (trots ett lägre pris än acceptpriset). Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Eva M
    Hej,
    Trevligt att ni har en bra upplevelse i affären, tack.
  • Joëlle M

2018-05-17

Joëlle M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan har hjälpt mig med att köpa min första lägenhet nyligen, och jag uppskattade verkligen sättet han hanterade hela processen, före och efter köpet.
    Han är otroligt snäll, professionel, och inspirerar förtroende. Han levde upp till mina förväntningar, därför rekommenderar jag honom med applaud. Tack! Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Joëlle M
    Hej,
    Vad roligt att du känner dig nöjd, tack.
  • 2018-04-29

Wendy A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian hjälpte mig att sälja en bostadsrätt i Stureby. Han var proffsig och hjälpsam, alltid nåbar och jag kände att jag kunde lita på honom från första mötet. Läs mer
  • 2018-04-01

Ann M skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian är erfaren och professionell mäklare som förstod
    våra krav och önskemål. Som säljare fick vi bestämma i vilken
    takt allt skulle ske. Trots vikande marknad kände vi oss trygga med Christian. Läs mer
  • 2018-03-17

Hanna Linnéa E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har hjälpt mig att sälja mitt hus. Vi har haft kontak under ca 9 månader. Christian har varit lyhörd, stöttande och proffessionell. Jag som tycker att allt typ av pappersarbete är lite svårt, är mycket glad över att få ha fått stöd av Christian genom hela processen. Han har även svarat på meddelanden på helgen och hjälpt mig att hitta ny bostad genom resonemang och tips. Känner mig oerhört nöjd och trygg. 💐 Läs mer
  • 2018-03-01

Joel W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt va tydligt och rakt kändes tryggt Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Joel W
    Hej,

Vad roligt att det känns bra, tack.
  • 2018-02-27

Anders R skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Ingemar Ahlberg som fastighetsmäklare. Hans långa erfarenhet, uthållighet och energi kom väl till pass i en tuff marknad. Läs mer
  • 2018-02-19

Jakob A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Grym mäklare som vet hur man kränger lägenheter. 5/5. Läs mer
  • 2018-02-19

Bengt R skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Saklig och professionell hantering av säljuppdraget.
    Det märks att Ingemar har många års erfarenhet av fastighetsmäkleri i Älvsjö. Läs mer
  • 2017-11-29

Kate H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Urtrevlig, kunnig och bra mot både köpare o säljare.
    👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2017-11-10

Jenny G skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En mycket kunnig, trygg och erfaren mäklare. Affären gick över förväntan och kände mig trygg och välinformerad från vårt första möte fram tills avslutad affär. Jag kan varmt rekommendera Ingemar Ahlberg. Läs mer
    Ingemar A gillar detta
  • 2017-11-03

Inger L skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ingemar har varit trevlig och professionell i våra kontakter och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2017-11-02

Jan Christer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vänligt och intresserat bemötande. Goda råd under processen. Uthållighet och positiv attityd trots svårigheter att sälja objektet. Läs mer
  • 2017-10-28

Rudolf C skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stans bästa mäklare. Kunnig och med stort engagemang genom hela processen. Läs mer
  • 2017-10-11

Sandra Z skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan är professionell och trevlig. Han är tillmötesgående, kunnig och säker vilket gör att jag kan känna mig trygg. Läs mer
    2018-05-28 Stefan D svarar Sandra Z
    Tack för dina fina ord, lycka till.
  • 2017-10-10

Anders S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionell, kunnig och trevlig. Över förväntan! Läs mer
    2017-10-11 Stefan D svarar Anders S
    Tack för dina fina ord Anders.
    Stefan
  • 2017-09-11

Arne H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare, Stefan inger förtroende och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Arne H
    Tack för din kommentar Arne.

• 2017-09-08

Helene S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag uppfattar Stefan som vänlig och professionell. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Helene S
    Hej,
    Uppskattar och sätter stort värde på din kommentar.

• 2017-09-06

Vanja W skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Kunnig och erfaren mäklare, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-09-01

Marie-lousie I skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Första mäklare som gav mig svar vad det kostar, alla andra har krånglat en massa. Han var enkel och korrekt och skulle inte övertala mig till en massa onödigt. Vi kom helt enkelt bra överens. Läs mer
  • 2017-08-31

Niclas J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    väldigt bra bemötande, svarar alltid på frågor.
    Kanon Läs mer
  • 2017-08-31

Emelie P skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian var professionell, trevlig och lättillgänglig genom hela köp- och säljprocessen vilket betydde mycket för oss. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2017-08-31

Mycket seriös och duktig mäklare. Väldigt serviceminded och snabb, allt man kan önska av en mäklare. Läs mer
  • 2017-08-10

Jonas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Otroligt stressad och velig mäklare. Svår att få tag på tidvis.
    Blev fel flera gånger under påskrivning av kontrakt.
    Avslutar det hela med att skicka in papper försent till föreningen vilket gjorde att vi fick ligga ute med en månadshyra i flera veckor.
    Önskade att vi valt annan mäklare för vår försäljning. Läs mer
  • 2017-06-12

Georg F skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål. Läs mer
    2017-06-13 Stefan D svarar Georg F
    Hej Georg,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • 2017-06-08

Azad H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi ficksaklig och bra info från vår mäklare. Vi är mycket nöjda med han och kan rekommendera han till andra. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Azad H
    Hej Azad,
    Tack för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i radhuset.

• 2017-06-07

Sven L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har god kännedom om hur fastighetsmarknaden ser ut och fungerar lokalt i Älvsjö. Han har också uppträtt på ett bra och balanserat sätt när kniviga frågeställningar har uppkommit. Christian gjorde en värdering av fastigheten som senare visade sig ligga otroligt nära det verkliga utfallet. Läs mer
  • Per L

2017-06-07

Per L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En väldigt proffisonell mäklare med många års erfarenhet som vet och kan det han håller på med. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Per L
    Hej Per,
    Tack för din Reco, kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen.

• 2017-06-01

Kåre C skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bäst! Lugn och saklig. Sen när det blev mål då blev det ett snabbt och klokt avslut. Läs mer

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö