Christian Malmsäter
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Christian Malmsäter

• Gunnel B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-10-28

Älvsjö
    Trevligt bemötande och med en snabb och korrekt hantering för att lösa ett problem praktiskt och i avtalet.(Köpare) Läs mer
  • Jose S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-10-14

Bandhagen
    Ingen bra känsla genom processen och snudd på obefintlig feedback i efterhand angående ett ärende kopplat till affären. Vi köpte bostadsrätt med denna mäklare. Läs mer
  • Petra D köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-10-14

Älvsjö
    Skicka inte upprepade mail om att få ett omdöme om ni inte accepterar endast betyg Läs mer
  • Per H sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-10-12

Örby
    -Sålt Lgh
    - proff service
    - fick utrolig god hjälp och bra kommunikation
    - en mäklare som verkligen gör sitt jobb 100 % , nöjd kund! Läs mer
  • Kristin A sålde sitt hus med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Sålt villa.
    Proffsigt, trevligt bemötande.
    Vi kände oss trygga och nöjda genom hela processen Läs mer
  • Anneli H sålde sitt hus med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Älvsjö
    Jag har sålt en villa i Älvsjö . Jag är supernöjd med vår mäklare Christian Malmsäter. Han har varit trygg och haft ett mycket gott bemötande i alla situationer. Både vad det gäller besökare till våra visningar och till oss när vi varit rädda och okunniga om hur ett hus ska säljas . Läs mer
  • Sidhartha S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Bandhagen
    Very knowledgeable and helpful Läs mer
  • Marijo I köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Högdalen
    Köpt en en bostadsrätt, mäklaren var jätte duktig och tydlig. Var hjälpsam och rådgivande genom hela affären. Läs mer
  • Christina B sålde sitt hus med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-09-10

Älvsjö
    Vi har sålt ett radhus och fick ett mycket professionellt bemötande. Christian har visat stor integritet och ett gediget kunnande om området. Vi hade höga förväntningar på försäljningen och de infriades med råge. Läs mer
  • Cecilia A sålde sitt hus med hjälp av Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-09-07

Älvsjö
    Proffsigt och trevligt bemötande, tydlig information och snabbt avslut till ett pris som vi är mer än nöjda med. Man kan inte begära mer av en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Stefan Disefjord