Christian Malmsäter
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 30 kunder tycker om Christian Malmsäter

• Emilia R skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-02-11

Flexibel och bra på att känna av potentiella köpares behov! Läs mer
  • Kristoffer A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-01-28

Köpte lägenhet i Älvsjö via mäklare Christian Malmsäter.

Överlag väldigt professionell i yrket samt kunnig om objektet och området. Läs mer
  • Agneta N skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-01-13

Jag har sålt en 3rums lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklaren Christian, han levde upp till mina höga förväntningar. Proffsigt jobb! Och det blev ett slutpris över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera honom //Agneta Läs mer
  • Riitta Maija-Liisa K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-12-31

Vi är så nöjda med försäljningen av Mammas hus i Örby.
    Vi behövde en mäklare som var kunnig och pålitlig och det fick vi. Det har varit lätt att kommunicera och samarbeta med Christian. Han har haft ett trevligt proffesionellt bemötande och varit tydlig och hjälpsam i allt.
    Försäljningen gick fortare än vi kunnat tänka oss och vi var även nöjda med slutpriset. Läs mer
  • Jonathan E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-12-03

Jag har sålt min lägenhet, som jag försökt sälja i 3 månader med en annan mäklare, som inte blev såld, sen fick Christian ta över uppdraget, det tog en dryg vecka för honom att få den såld till önskat pris.

Han har varit professionell och tillänglig från början till slut.

Han rekomenderas varmt, han är väldigt kunnig inom området där han verkar, har själv blivit rekomenderad att anlita honom och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Andreas B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-09-25

Hjälp hela vägen! Verkligen duktiga på sitt jobb. Läs mer
  • Johan Fredrik K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-08-29

Väldigt nöjda med hjälpen vi fått gällande försäljning av vår bostadsrätt. Jättebra att vi kunde använda mäklaren som bollplank vad gäller köp av nytt boende. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-08-24

Christian hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och redan från ruta ett var Christian 100 % professionell och trevlig.

Christian tar dig som kund väldigt seriöst, ger bra tips, håller dig lugn när du blir stressad, sköter kontakten gentemot budgivare och spekulanter helt felfritt.

Alla mina frågor, relevanta som dumma bemötte han med ett leende och en seriositet överträffande allt annat!

Svarade alltid snabbt i telefon eller på sms vid kontakt.

Mäklare som Christian trodde jag inte fanns!
    Vi hade fast arvode och Christian skötte sig utmärkt trots att det inte fanns några ekonomiska incitament så att säga.

Ska du sälja din bostad så rekommenderar jag Christian varmt! Läs mer
  • Harald J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-08-01

Smidigt, tydlig kommunikation och flexibel för praktisk affär. Läs mer
  • Camilla D skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2018-07-16

Jag köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av mäklaren. Kunnig och satte sig in i vilka behov jag hade som köpare. Mina förväntningar var att få en smidig, snabb och enkel budgivningsprocess, vilket jag tycker att jag fick. Fick mycket bra information under hela processen. Är mycket nöjd och rekommenderar mäklaren varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Christian Malmsäter