Kajsa Bergklint
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Kajsa Bergklint

• Cajsa W köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-03-11

Bandhagen
    Köpte ett hem som jag ser fram mot - via en avslappnad och kompetent person. Bröt mot mina klassiska fördomar om mäklare. Läs mer
  • Lina A sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-03-01

Älvsjö
    Vi är oerhört nöjda med Kajsa. Hon gav ett proffesionellt inryck redan från första mötet och vi kände att vi var i trygga händer.
    Hon har bra koll på området och är både flexibel och lättsam att arbeta med. Med stöd av svensk fastighetsförmedlings verktyg så var vår lägenhet snabbt ute på marknaden med en enormt bra respons. Kajsa gav oss även bra hjälp i vår något unika situation då vi sålde från utlandet. Styling och fotografering kunde ske helt utan vår inblandning.
    Kort sagt så är Kajsa oerhört professionell, lyhörd och en fröjd att jobba med. Läs mer
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-24

Hagsätra
    Kajsa sålde vår lägenhet i Hagsätra.
    Bra bemötande och engagemang.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt och vi hade bra kontakt med snabba uppdateringar ända från första mötet tills allt var klart.
    Supernöjda både med Kajsa och resultatet 👍👍 Läs mer
  • Margareta Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-01-30

Älvsjö
    Sålt lgh
    Bra bemötande
    Motsvarade förväntningarna
    Hade själv behövt engagera mig för att få ut mesta möjliga information.

Ej så bra
    Kanske inte vill sända uppgifter om mitt konto via mail el sms. Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-10-01

Stockholm
    Kajsa hjälpte oss sälja en lägenhet i Långbro, Älvsjö. Hon var noggrann, trevligt och mycket professionell. Lägenheten såldes på mycket kort tid och med bra resultat. Hade jag en lägenhet till skulle jag inte tveka en sekund att använda Kajsa igen. Läs mer
  • Lars H köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2019-09-30

Stockholm
    Artig pratar tydligt positiv jätte bra vi var nöjda ⭐️⭐️🌟⭐️⭐️ Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Stefan Disefjord