Orshina Zaitoun
Registrerad mäklare sedan 2019-10-16
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-09
2020-05 - 2020-06

Läs vad 12 Läs vad Orshina Zaitoun

• Jonatan W köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-06-19

Stockholm
    Jag köpte en etta på 37 kvadratmeter vid hagsätra. Jag bad om att få se lägenheten fastän det inte fanns någon planerad visning och fick väldigt snabbt svar av Orshina. Vid första mötestillfället blev jag professionellt men samtidigt vänligt bemött. Förväntningarna jag hade från tidigare erfarenheter var att mäklaren skulle vara mer reserverad och helt fokuserad på att endast sälja lägenheten. Orshina Zaitoun var mer personlig och gjorde mig därför tryggare i mitt köp. Överlag en väldigt god upplevelse. Läs mer
    2020-07-02 Orshina Z svarar Jonatan W
    Tack Jonathan för rekommendationen. Önskar dig all lycka till!
  • Semir N skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-06-11

Bättre mäklare får man leta efter , jag sålde min lägenhet med hjälp av Orshina. Från första stund kände jag mig trygg och att jag hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. Kan varmt rekommendera Orshina Zaitoun från Svensk Fastighetsförmedling  Läs mer
    2020-06-11 Orshina Z svarar Semir N
    Tack för dina fina ord Semir! Det värmer att höra.
  • Jean-pierre S sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-06-09

Bandhagen
    Sålde bostad under en period som var knepig. Orshina var väldigt ärlig, snabb på svar och uppdaterade ständigt arbetet med försäljning.
    Helt enkelt toppen. Läs mer
    2020-06-11 Orshina Z svarar Jean-pierre S
    Tack för ditt förtroende och din reco Pierre! Önskar dig all lycka till framöver. Vi ses på tillträdet! 🙂
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-06-06

Hagsätra/Ormkärr
    Hej en fantastisk tjej som kan sitt jobb och satsar mycket sig själv företag kan vara stolt så ung som kan sitt jobb man kan prata me henne och undrar hur länge jobbar hon en fantastisk mäklare och lycka till med fantastiskt Orshina mvh Sara Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Sara H
    Hej Sara
    Tack för ditt förtroende och fina ord, trevligt att göra affär med dig! 😊
  • Dag C köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-06-06

Hagsätra/Ormkärr
    Jag hjälpte min dotter o hennes pojkvän när de köpte lägenhet på Olshammarsgatan 79 i Hagsätra. Mäklaren uppfattade jag som mycket professionell. Hon läste snabbt av säljaren och kommunicerade med henne, utifrån säljarens behov. Lika snabbt läste hon av oss köpare och kommunicerade med oss som vi önskade. Imponerande.
    Mäklaren erbjöd sig dessutom att öppna upp och visa lägenheten för våra ungdomar, så de kunde mäta upp den och planera möblemanget. Bra för både säljare och köpare.
    Sammantaget, en av de absolut bästa mäklare jag stött på. (Familjen har en favoritmäklare i Malaga, nu har vi två.)

Dag Calminder Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Dag C
    Hej Dag,

Tusen tack för dina fina ord, det glädjer mig att höra. Önskar Astrid och Emil all lycka till! Vi ses på tillträdet! 😊
  • Ernest N köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-05-28

Bandhagen
    She is a nice person that give you positive feelings. Everithing was so easy and more simple that it is. She was helping very much and answer quickly. She is the best mäklare that l have meet. Thanx very much Orshina Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Ernest N
    Thank you for your kinds words Ernest! I hope you will enjoy your new apartment😊
  • Louise A sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-05-28

Bandhagen
    Jag sålde min bostad jag hade med ett ex. Orshina var så fin, hjälpsam & förstående för hur det kan vara att sälja när man är oense med någon. Vi fick dessutom upp priset på lägenheten!
    5/5, grym!! Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Louise A
    Tack för dina fina ord Lois! Det värmer att få höra detta. Jag önskar dig all lycka i framtiden. Jag finns alltid ett samtal bort om du någon gång behöver hjälp framöve.
  • Ayman A köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-05-20

Älvsjö
    Vi har köpt en lägenhet och processen gick snabbt och smidigt Läs mer
    2020-06-08 Orshina Z svarar Ayman A
    Tack för din reco Ayman, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Ida S
    Ida S sålde sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-05-16

Älvsjö
    En riktig härlig mäklare! Vi fick en personlig och varm bemötande och hon höll oss uppdaterade hela tiden, vi kände oss trygga och säkra och hon höll verkligen det hon lovade, helt underbar människa! Verkligen super nöjda och glada över att vi fått henne som mäklare när vi sålde lägenheten. Läs mer
    2020-05-28 Orshina Z svarar Ida S
    Tack för ditt förtroende och fina ord Ida. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
    Orshina Z gillar detta
  • Moussa C köpte sin lägenhet med hjälp av Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-05-16

Ormkärr
    Hej,

Sympatisk, inkännande och coachande person som gör det där lilla extra för en. Man känner sig delaktig och viktig under hela processen. Tack för all stöd! Läs mer
    2020-06-06 Orshina Z svarar Moussa C
    Hej Moussa,

Tack för din reco. Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Vi ses på tillträdet😊

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Stefan Disefjord