Stefan Disefjord
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 48 Läs vad Stefan Disefjord

• Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-03-12

Högdalen
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Stefan. Affären gick extremt snabbt och smidigt. Jag är oerhört nöjd med Stefans service. Läs mer
    2020-03-12 Stefan D svarar Erik S
    Kul att du är nöjd, tack för din Reco.
  • Hans Erik Göran N sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-03-09

Älvsjö
    sålt villa i Örby. Mycket väl bemött. Mina förväntningar är uppfyllda och vi fick bättre betalt än vi hade hoppats. Sammanfattningsvis har allt varit bra
    Hans Norbeck Läs mer
    2020-03-09 Stefan D svarar Hans Erik Göran N
    Kul att ni är nöjda, tack för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad till hösten.
  • John G sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-19

Högdalen
    Mkt snabbt tydligt och enkelt allting. Väldigt nöjd Läs mer
    2020-02-20 Stefan D svarar John G
    Tack för er Reco John, hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i radhuset.
  • Are S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-07

Vårberg
    Jag har köpt en radhus
    Jag blev bemött med en stor leende och tydligt med allting. Bra och erfaren mäklare Läs mer
    2020-02-07 Stefan D svarar Are S
    Tack för din Reco Are, hoppas ni kommer att trivas med den fina sjöutsikten.
  • Thord M sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-06

Vårberg
    Stefan har som mäklare visat ett stort engagemang, samt varit lyhörd och visat en stor kunnighet i de frågor som varit kring våran försäljning. så vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Thord M
    Tack Thord för er fina Reco. Nu håller jag tummarna att ni hittar ett trevlig boende i Kalmartrakten att trivas i.
    Stefan
  • Timo L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-05

Bandhagen
    Lugn och sansad, ödmjuk, trevlig. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Timo L
    Tack Timo för fin Reco. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus.
    Stefan
  • Marie W köpte sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

2020-02-04

Älvsjö Långsjö
    köpt villa. Trevligt och proffisionellt bemötande både över telefon och vid kontraktskrivning Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Marie W
    Tack Marie för fina ord. Hoppas ni kommer att trivas i villan i Älvsjö.
  • Karl Sven Stefan G
    Karl Sven Stefan G sålde sitt hus med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Älvsjö Långsjö
    Stefan har hjälp mig att sälja villan i Älvsjö. Stefan var säljarens mäklare också när jag köpte huset 2004. Trygg och kunnig. Kändes som att han var min samarbetspartner ,under hela processen, för att få till en bra försäljning. Stefan verkar vara mycket rutinerad och erfaren mäklare. Stefan stämde bra med mina förväntningar på hjälp vid villaförsäljningen. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Karl Sven Stefan G
    Tack för din fina Reco Stefan,
    Stefan
  • Vivi-anne L sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Älvsjö Solberga
    Försäljning av lägenhet. Blev verkligen lugn och trygg. direkt
    efter första mötet. Han är vänlig, sympatisk, kunnig, precis som man förväntar sig att en Mäklare skall vara. Med detta sagt så uppfyllde han helt mina förväntningar och skulle gärna rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Vivi-anne L
    Tack för din fina Reco Vivi-anne, önskar lycka till i din nya bostad.
    Stefan
  • Tommy G sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Örby
    han var trevlig och tillmötesgående, och vi fick vad vi ville för lägenheten (2,5milj) Läs mer
    2020-02-06 Stefan D svarar Tommy G
    Hej,
    Tack för fina ord Tommy, vi ses snart igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Stefan Disefjord