Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpte radhuset 2017 av Karin, sålde det i juni 2019, tyvärr har priserna rasat men vi fick det sålt som tur var ganska snart men vi fick acceptera ett pris på 100 000 under vad vi köpte det för men vi känner oss glada att vi fick det sålt och att Karin ändå fick upp priset till en acceptabel nivå.
    Sympatisk och kompetent mäklare och väl bemötta har vi alltid blivit. Läs mer

MAGNUS W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vårt fritidshus på Ljusterö med stöd av Svenska Fastighetsförmedling. Lena har som ansvarig mäklare varit fantastisk, mycket professionell och ett stort stöd från vår första kontakt genom hela processen alltifrån planering, värdering, annonsering och marknadsföring av vårt hus till kontraktsskrivning och planering för köparnas tillträde. Vi är mycket nöjda och tacksamma för en lyckad lotsning av vårt fina hus till nya ägare. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar MAGNUS W
    Tack Magnus. De orden gläder mig så innerligt. Det är precis så jag vill att mina kunder skall känna inför, under och efter en fastighetsaffär. Jag är så tacksam för det stora förtroendet ni gav mig och önskar dig och Marion en underbar sommar då ni kan tillåta er att ligga i hängmattan och njuta

Gun Marion B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lena hjälpte oss att sälja vårt fritidshus på Ljusterö. Vi träffade flera mäklare innan valet föll på Lena. Lena har varit positiv och entusiastisk genom hela uppdraget. Vi upplever att vi fått goda råd både inför och vid avslut av vår försäljning. En professionell process rakt igenom. Läs mer

Ben N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en 2 rumslägenhet i Åkersberga, och är väldigt nöjd med hur Sara har arbetat med försäljningen. Jättebra återkoppling löpande hur det har gått på visningarna. Läs mer

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mkt bra bemötande och allt som hör till Läs mer
  • 2019-05-30

Roland S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vårt fritidshus Ljusterö. Vi hade det stora nöjet att ha Lena Strand som vår mäklare. Det fungerade precis som vi tänkt oss.
    Engagerad, lyhörd och mycket lätt att få kontakt med. Dessutom alltid på gott humör. Allt detta underlättade försäljningen av huset som vi lagt ner hela vår själ i, men där viljan/orken inte räckte till på slutet för att sköta vårt ställe. Läs mer
    2019-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Roland S
    Tack Roland. Det värmer verkligen mitt hjärta med de fina orden. Jag är så glad att ni upplever mitt engagemang på det sättet som är min önskan och stävan
  • Carl Alexander T

2019-05-19

Carl Alexander T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Stort engagemang vid försäljning av mitt fritidshus. Jag kommer tillbaka som boomerangen sa. Läs mer
  • 2019-05-13

Stanislav V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Lena Strand. Genom åren har jag träffat flera olika mäklare men Lena Strand är den som är absolut bäst av alla mäklare som man kan tänka sig. Välj henne för din bostadsaffär så kommer du vara supernöjd. Jag lämnar mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Johanna H

2019-05-10

Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Nina Thoregren på Svensk fastighetsförmedling i Åkersberga har sålt vårt hus på Pauli väg 6! Nina har från första början visat ett stort intresse och engagemang för dels vårt hus men också våra tankar och åsikter rörande försäljningen! Samtidigt har Nina varit ärlig och informerat oss om läget på marknaden och vilka förväntningar vi som säljare kan ha. Vi har varit jätte nöjda med Nina och hon har hela vägen varit professionell och väldigt trevlig! Vi kan verkligen ge Nina högsta betyg! Tack! Läs mer
  • 2019-05-10

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En trevlig person att arbeta tillsammans med. Karin visar kunskaper om att kunna marknaden och en bra strategi i försäljningen av objektet. Fick en värdering på lägenheten innan försäljningen som även stämde med slutpriset. Duktig på att återkoppla och "knyta ihop säcken". Läs mer
    2019-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Henrik S
    Hej Henrik,
    Tack för ert förtroende. Det har varit trevligt att samarbeta med er och fått hjälpa er i flera affärer och kul att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet. /Karin
  • 2019-05-10

Sara O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett rådhus. Mäklaren var en trevlig ung kille. Han svarade snabb på alla frågor dom vi ställde på mail.
    Vi är nöjda med hans arbete och bemötande. Läs mer
  • 2019-05-03

Dagny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    sålt fastighet Ljusterö genom
    Lena Strand

100 % effektiv med stort Driv, informativ, strukturerad, med energi och trevligt sätt i bemötandet . Tålmodig. Drivande.
    Jag hade samtidigt kontakt med Notar i Solna för försäljning av min lgh. Det var
    FULLSTÄNDIG KATASTROF!!! Var på väg att byta mäklare, men orkade inte pga hälsan,
    Jag har sålt lgh och hus både i Sverige och Kalifornien
    så det är inte första gången jag gör den här sortens av affärer.
    Jag är tacksam att ha mött Lena Strand!
    Högsta poäng i alla delar av affären!
    Dagny Pettersson Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Dagny P
    Tackar allra ödmjukast för det fina omdömet och är så glad att du är nöjd med mitt arbete kring försäljningen av din fastighet på Ljusterö. Vill också tacka dig för ett fint samarbete.
  • 2019-05-02

Sarmad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tillgänglig, engegerad och lyhörd.
    En sammanfattning med 3 ord.
    WOW är en sammanfattning med 3 bokstäver. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Sarmad H
    Tack för fina ord Sarmad,
    Härligt att du är nöjd. Vi ses på tillträdet i sommar.
  • 2019-04-17

Christina Lily A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt en villa i Åkersberga tätort från slutet 70-tal.

Mäklaren gjorde från början ett mycket stabilt och positivt intryck, var kunnig och engagerad hela vägen. Initiativrik.

Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Christina Lily A
    Tack för fina rekommendationer och trevligt samarabete! Lycka till med nya huset.
  • 2019-04-12

Eila F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sekelskifteshus vid vattnet
    Trevligt och proffsigt
    Upplevelsen överträffade förväntningarna
    Proffsigt och sakligt Läs mer
    2019-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Eila F
    Tack för fina rekommendationer. Lycka till vidare.
    Med vänlig hälsning Nina
    Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-07

Sylva Alfrida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Radhus
    Trevligt och förtroendeingivande.
    Snabbt och smidigt genomförd försäljning Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Sylva Alfrida M
    Tack för trevligt samarbete och fina ord. Lycka till med nya lgh.
  • Gert E

2019-04-05

Gert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt Fritidshus
    Fantastiskt fint bemötande
    Mäklaren gjorde det som behövdes,utifrån marknad och och intressenter
    Både hopp och förtvivlan.Men slutet gott.Alla nöjda Läs mer
  • 2019-03-20

Jessica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsigt och trevligt bemötande, dessutom snabb återkoppling 👍 Läs mer
  • 2019-03-18

Eva hallsten J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tydlig, professionell, kunnig och trevlig. Sara tar god hand om dig som kund och du vet att hon gör allt för att det ska bli en bra affär för alla parter. Läs mer
  • 2019-03-10

Vikrant M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi är supernöjda med Svensk Fastighetsförmedling! Joel va lyhörd för våra önskemål och skapade en lyckad försäljning! Läs mer
  • 2019-02-27

Richard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag sålde en villa , och blev så mycket bemött av min mäklare . Jag vet inte om man får nämna några namn , men det var en kille/ man som var kanon att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Richard H
    Tack detsamma Richard! Vad kul att du känner som du gör. Det var ett sant nöje att få jobba med dig! :)
  • 2019-02-21

Joachim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra bemötande. Super återkoppling. Riktigt bra kännedom i de dom utför. Bra och snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-02-20

Laleh G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Hej
    Jag är nöjd med all hjälp tack. Läs mer
  • 2019-02-15

Moa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte en tomt i Österåker. Jag upplevde Joel som trevlig, ärlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Moa L
    Tack för de fina orden! Detsamma! Ni kommer att bo med ett av de bästa lägena i kommunen! Grattis! :)
  • 2019-02-10

Cecilia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Nina har skött försäljningen av mitt radhus utmärkt. Hennes bemötande har varit proffsigt och hennes råd inför och under försäljningen har varit kloka och förtroendeingivande. Att låta en homestylist fixa huset inför fotograferingen och visningarna var ett lyft och inte minst roligt att se förvandlingen.
    Jag har känt mig trygg under hela denna period och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Cecilia K
    Tack för fina rekommendationer. Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det är det viktigaste i hela affären. Lycka till med nästa bostad och hör gärna av dig om du behöver hjälp senare med deklarationer eller vad det än må vara gällande bostadsfrågor. Med vänlig hälsning Nina
  • 2019-02-07

Andreas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi fick hjälp att sälja vår villa i Åkersberga. Vi fick ett seriöst och professionellt intryck under hela säljprocessen och hade en bra dialog med mäklaren gällande värdering och fick bra info om förutsättningarna på den aktuella bostadsmarknaden. Tiden från att vi bestämde oss att sälja tills att bostaden var såld är vi mycket nöjda med och en stor eloge till vår mäklare Joel som alltid var tillgänglig både för oss och alla spekulanter.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-21

Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lite för bra för deras eget bästa.

det är sällan Mäklaren börjar pruta åt en. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna Ulrika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa i Åkersberga och det har blivit en del visningar. Fått mycket bra tips från mäklarna. Först hade vi Johan och sedan slutade han. Så då tog Lotta över och henne hade vi i ca 2 månader. Jag är supernöjd med båda. De måste haft en bra överlämning för jag märkte inte på något negativt sätt att vi fick en annan mäklare. Lotta var väldigt engagerad, påläst, kom med nya ideér och man ha alltid kunnat att nå henne oavsett vilken tid på dagen de varit. Alltid lika trevlig och är det något hon inte visste så kollar hon upp och återkommer. Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och både Lotta samt Johan!!! Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anna Ulrika R
    Stort tack för förtroendet och de fina orden, kul att vi lyckades styra ihop en bra affär!
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
    Vi hörs & ses i framtiden!! / Lotta
  • 2018-12-09

Åsa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har sålt bostadsrätt (dödsbo) i centrala Åkersberga, mäklaren har skött sig alldeles utomordentligt och har varit väldigt tydlig med vad som bör göras och vad som är bäst.
    Hon har även varit lättillgänglig vid frågor och undringar, jag är mer än nöjd. Läs mer
  • Daniel S

2018-12-07

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har sålt en villa.
    Vår mäklare har varit väldigt engagerad i försäljningen av huset. Hon har snabbt svarat på våra frågor och önskemål gällande försäljningen.

Jag är mycket nöjd med våran mäklare Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Daniel S
    Tack Daniel, vad otroligt kul att höra! Tack för att jag förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
    God jul / Charlotta
  • 2018-12-05

Karl Mikael Wilhelm F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi är toppennöjda med arbetet kring försäljningen av vårt hus.

En noggrann, amitiös och energisk mäklare var precis vad vi behövde:)

Varma rekommendationer! Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Karl Mikael Wilhelm F
    Tack Micke! Vad härligt att höra! Det var ett nöje att sälja ditt väl omhändertagna hus! :) /Joel
  • 2018-12-05

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte ett hus från Joel och är väldigt nöjda. Han hjälpte oss verkligen enda in i mål och är supertacksamma för hans arbete! Skulle använda Joel vid framtida försäljningar också. Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Fredrik L
    Tack för värmande ord! Jag blir så glad att ni blev nöjda! :) /Joel
  • 2018-12-02

Bo Stig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sommarstuga. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Affären blev snabbt genomförd vilket inte var förväntat med anledning av årstiden. Totala upplevelsen och mäklarens snabba arbetet var vi väldigt nöjda med. Vi rekommenderar Lena. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Bo Stig A
    Tack snälla Bosse och Åsa. Så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en härlig resa och God Jul. /Lena
  • 2018-12-01

Simon L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Idskärsvägen 2.

Trevligt bemötande. Gjorde sitt jobb.
    Bra förklaringar och grundligt genomgånde av avtalen. Förklara de som kan framstå som otydligt eller de som inte förstods.

Enkel affär!
    Tack Läs mer
    2018-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Simon L
    Vad otroligt kul att höra! Tack! Hoppas du kommer att trivas och hör av dig om det finns ngt jag kan hjälpa till med i framtiden?
    /Joel
  • 2018-11-26

Caroline H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag och pojkvännen har köpt ett hus. Mäklaren var väldigt flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Då det här är vårt första hus hade vi en hel del frågor, hon gav mycket bra information, berättade vart vi kunde vända oss kring olika ärenden och fanns själv tillgänglig att svara. Väldigt nöjda!! Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Caroline H
    Hej Caroline,
    Tack för rekommendationen, vad roligt att ni flyttar hit till Åkersberga, jag hoppas att ni skall trivas.
    Ha det gott,

Med vänlig hälsning,
    Nina
  • 2018-11-25

Ingela R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Supertrevlig mäklare. Bra och väldigt säker framtoning.
    Det som sas vid första mötet gjordes och med stark känsla av att det skulle gå bra. Vilket det gjorde! Sammanfattningsvis skulle jag vilja uttrycka det med ett ord Tryggt Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Ingela R
    Hej Ingela,

Tack för rekommendationen. Åh vilka bra köpare vi hittade, vi ses på tillträdet.

Ha det så gott,

Med vänlig hälsning,
    Nina
  • 2018-11-20

Berndt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har nu hösten 2018 både köpt och sålt lägenhet med hjälp av mäklare Karin Whittington. Karin är seriös; noggrann, professionell och Inger förtroende. Vi har känt oss trygga med Karin som mäklare under bostadsbytet. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Berndt J
    Tack B & B för fina ord och ert förtroende. Ni gick från ett toppläge till ett annat. Vi ses i början på 2019. /Karin
  • Anneli L

2018-11-10

Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt fastighet av denna mäklare! Eftersom det blev lite krångel med villkor och sånt har Sara varit otroligt pedagogisk och förklarat vad allt innebär så en vanlig dödlig som jag förstår. Skulle anlita henne igen både till att köpa och sälja! Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anneli L
    Tack Anneli för din rekommendation, vad roligt att jag varit till bra hjälp. :-) /Sara
  • Kjell L

2018-11-05

Kjell L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt fastigheten Bergsrundan 6, på Ljusterö. Lena har hjälpt oss på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Lena har inte ens dragit sig för att kommunicera med oss lördag, söndag eftermiddag. Bra jobbat Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kjell L
    Tack, nöjet har varit på min sida. Ser fram emot att träffas igen
  • 2018-11-05

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lena är riktigt service minded och har lyssnat på oss som säljare. Hon har också energi vilket behövs som säljare och vi skulle rekommendera henne för andra som behöver hjälp med försäljningen. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Robert L
    Stort tack, det värmer verkligen. Ser fram emot att springa på er fram över och önskar er varmt välkomna till Österåker
    Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga gillar detta
  • 2018-10-28

Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Alla månaders bästa mäklare i Åkersberga. God och glad och lätt att ha att göra med.
    Både köpt och sålt via Joel Franzén.

Bästa lyckönskningar med mäkleriet framöver.

Hälsningar Gunilla och Torsten Spaak Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Gunilla S
    Tack så hemskt mycket Gunilla och Torsten! Det var verkligen fina ord! Det är på grund av exakt denna typ av omdöme som gör jobbet och allt slit värt mödan! Bästa lyckönskningar till er med er nya bostad, vi hörs! ? /Joel
  • 2018-10-22

Lägenheter Stockholm 2018 AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Toppen. Sålt parhus i Svinninge. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga gillar detta
  • 2018-09-23

Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vår lägenhet i Åkersberga och är mycket nöjda. Vi fick ett mycket gott första intryck, han var väl insatt i marknaden och lyhörd för våra önskemål. Hela affären gick mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-09-20

Bo Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra bemött, snabb insats. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Philip S

2018-09-19

Philip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mkt nöjd med visningen att Karin hade kaffe på visningsobjektet.
    Hon var verkligen duktig förmedlare.
    Helt superstar kvinna som Mäklare.
    Vi är jättenöjda med köpet på Gransättravägen 67.
    Rekomenderar en löneförhöjning av hennes insats...…..

//Kenneth och Philip Sundström. Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Philip S
    Tack Philip,
    Kul att ni är nöjda med köpet och min insats. Hoppas ni kommer att trivas i Åkersberga
  • Frida O

2018-09-06

Frida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd efter att ha köpt hus med hjälp av mäklare Sara Strand. Sara var noggrann och gjorde sitt yttersta för att både vi som köpare och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • 2018-09-05

Niclas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand på SF har skött försäljningen av mitt hus på ett föredömligt sätt.
    Trots en lite trögare marknad så lyckades hon sälja inom en helt rimlig tid till ett tillfredsställande pris.
    Engagerad och proffsig. Läs mer
  • Ewelina M

2018-09-01

Ewelina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Very good job.😀I very recommended this office. They are best. Thank you. Läs mer
  • 2018-08-31

Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel gjorde ett mycket professionellt jobb med att sälja vår villa. Han skötte kontakterna med oss på ett exemplariskt sätt och informerade oss på ett bra sätt under processen. Det kändes tryggt och säkert att jobba med honom så vi är supernöjda. / Mikael Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det är det enda som är viktigt i slutändan och att ni ser tillbaka på hela bostadsaffären som något smidigt, enkelt och positivt!
  • 2018-08-22

Mikaela R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa på ca 160 kvm.
    Vi blev mycket positivt bemötta, hon berättade utförligt om vad hon kunde erbjuda och hade bra förslag på åtgärder kring vårt hus.
    Våra förväntningar handlade om att hitta en lyhörd, närvarande mäklare och det var precis vad vi gjorde i Sara.
    Sara Strand har gjort gott intryck från början och vi har inte haft anledning att bli besvikna. Hon tar sig tid, är noggrann, lätt att få tag i och lägger verkligen in sin själ i arbetet. Man känner att hon tycker om sitt jobb och är kunnig i det hon gör! Läs mer

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga