Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 61 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• Åsa N
    Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vår lägenhet i Åkersberga och är mycket nöjda. Vi fick ett mycket gott första intryck, han var väl insatt i marknaden och lyhörd för våra önskemål. Hela affären gick mycket smidigt. Läs mer
  • Bo Mikael E
    Bo Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra bemött, snabb insats. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mkt nöjd med visningen att Karin hade kaffe på visningsobjektet.
    Hon var verkligen duktig förmedlare.
    Helt superstar kvinna som Mäklare.
    Vi är jättenöjda med köpet på Gransättravägen 67.
    Rekomenderar en löneförhöjning av hennes insats...…..

//Kenneth och Philip Sundström. Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Philip S
    Tack Philip,
    Kul att ni är nöjda med köpet och min insats. Hoppas ni kommer att trivas i Åkersberga
  • Frida O
    Frida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd efter att ha köpt hus med hjälp av mäklare Sara Strand. Sara var noggrann och gjorde sitt yttersta för att både vi som köpare och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand på SF har skött försäljningen av mitt hus på ett föredömligt sätt.
    Trots en lite trögare marknad så lyckades hon sälja inom en helt rimlig tid till ett tillfredsställande pris.
    Engagerad och proffsig. Läs mer
  • Ewelina M
    Ewelina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Very good job.😀I very recommended this office. They are best. Thank you. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel gjorde ett mycket professionellt jobb med att sälja vår villa. Han skötte kontakterna med oss på ett exemplariskt sätt och informerade oss på ett bra sätt under processen. Det kändes tryggt och säkert att jobba med honom så vi är supernöjda. / Mikael Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det är det enda som är viktigt i slutändan och att ni ser tillbaka på hela bostadsaffären som något smidigt, enkelt och positivt!
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa på ca 160 kvm.
    Vi blev mycket positivt bemötta, hon berättade utförligt om vad hon kunde erbjuda och hade bra förslag på åtgärder kring vårt hus.
    Våra förväntningar handlade om att hitta en lyhörd, närvarande mäklare och det var precis vad vi gjorde i Sara.
    Sara Strand har gjort gott intryck från början och vi har inte haft anledning att bli besvikna. Hon tar sig tid, är noggrann, lätt att få tag i och lägger verkligen in sin själ i arbetet. Man känner att hon tycker om sitt jobb och är kunnig i det hon gör! Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag kan rekommendera Sara Strand starkt! Hon gav 100% hela vägen Läs mer
  • Eva-Lotta H
    Eva-Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand, den absolut sämsta mäklare jag upplevt genom tiderna. Oengagerad, ointresserad av köparen samt dålig på att svara på önskad kontakt.

Kommer absolut inte rekommendera henne för sitt livs affär Läs mer
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Johan sålde mammas bostadrätt i Åkersberga C kort efter ”tvärniten” i våras efter amorteringskravet.
    Johan är engagerad och både snabb och tydlig i kommunikationen. Han är glad, trevlig och har ett mycket behagligt sätt. Johans lokala förankring var avgörande för det bra avslutet. Han får våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Åsa G
    Tack vilken fin rekommendation Åsa! Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Varma hälsningar, Johan Engelbrecht
  • Magdaléne O
    Magdaléne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Fått info om kommande hus vilket ledde till ett köp av ett par hus i Åkersberga.
    Ibland dock lite svår att få tag i. Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Magdaléne O
    Hej Magdaléne. Tack för att du tog dig tid att svara och jag tar absolut till mig din feedback. Jag är glad att jag kunde hjälpa er att hitta ert nya hus och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet! /Sara
  • Linda V
    Linda V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand hjälpte oss att sälja vårat radhus och gjorde det över våra förväntningar! Proffsig och informerade oss alltid om vad som hände.. Sålde innan planerad visning vilket var en STOR bonus!!! Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Linda V
    Tusen tack Linda för din fina rekommendation! /Sara
  • Goran E
    Goran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt ett sommarhus på Ljusterö.
    Blev bemött på ett exemplariskt sätt, av en trevlig och vacker person.
    Mina förväntningar var att få en objektiv visning, med korrekta svar på alla frågor. Topp!
    Sammanfattningsvis vill jag gratulera Sv Fastighetsförmedling till denna mäklarrekrytering. Hon är att föredöme för alla i branschen! Läs mer
  • Cristian-Dorin M
    Cristian-Dorin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffesionellr urförd försäljning.
    Bra återkoppling.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett hus via Sara. Hon har agerat mycket professionellt och engagerat. Sara har gett oss allt stöd som vi behövt, svarat på frågorna och ställt upp på möten och visningen under helg. Hon är mycket duktig inom olika fastighetsområden och vi har fått ett antal tips från henne.
    Stort tack till Sara för all hjälp och stöd. Läs mer
  • Hans Peter v
    Hans Peter v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd med Carinas insats!

Hon levde upp till höga förväntningar för hur jag vill att en mäklare ska engagera sig för att tillmötesgå potentiella köpares önskemål om visningar m.m. utifrån deras förutsättningar.

Bra rådgivning och kommunikation till mig som säljare! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket trevlig mäklare. Vi har sålt ett enplanshus, och blivit positivt bemötta av vår mäklare.
    Förväntningarna var att vi skulle sälja innan sommaren.
    Positiv upplevelse. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Försäljning av fastighet där bemötandet av mäklaren var mycket kunnigt och intresserat.
    Bra fotograf och ett väldigt smidigt förfarande genom hela processen. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket hjälpsam och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålde mitt hus med hjälp av Sara Strand på Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga. Gick toppenbra och var mycket smidigt allting. Läs mer
  • Jan O
    Jan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt fritidshus på Ljusterö, Lervikstorp.
    Bra proffsigt bemötande. Lätt att kommunicera med.
    Bestämde redan förra hösten att sälja men avvaktade vintern. Vid försäljning nu hade värdet tappat ca 10%. Mäklaren ingav ett förtroende så försäljningen kunde genomföras. Läs mer
  • Lars Simon N
    Lars Simon N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Professionell och ärlig från början till slut. Läs mer
  • Mohammad Jawad A
    Mohammad Jawad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har haft ett nöje att sköta mina affärer via Joel och denna byrå. Proffsigt och smidigt! Läs mer
  • Bo Karl-Axel Tage K
    Bo Karl-Axel Tage K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte ett fritidshus av Joel.
    Joel är mycket serviceminded, påläst och allmänt kunnig.
    Stort tack för bra hjälp. Läs mer
  • Barbara R
    Barbara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket glad, kunnig och trevlig mäklare som kom med ideer och var engagerad.Kom med egna förslag att styla lägenheten med små medel.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Toppbetyg på alla plan.
    Jag är supernöjd Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin W gav ett mycket trevligt och proffesionellt intryck. Hon förstod mina önskemål gällande försäljningen och förklarade tydligt vad hon kunde bidra med. Jag är mycket nöjd med hur hon skötte affären och skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzen är en mäklare helt i våran smak.
    Snabb
    Tydlig
    Effektiv och aggerande
    Vi är väldigt nöjda med Joel och att han fixade en visning på ett objekt som inte kommit ut tillförsäljning så vi kunde göra en snabb och enkelt affär

Vi rekommenderar Joel Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel var både proffsig och trevlig från första mötet till sista. Han var enormt engagerad i vår affär och gjorde allt som krävdes för att allt skulle gå så smidigt, effektivt och bra som möjligt. Han gav också goda råd under hela processen, och skötte alla steg på ett mycket bra sätt. Kommunikationen fungerade utmärkt hela tiden. Vi är mycket nöjda med hur Joel hanterade både affären och oss som kunder! Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Då jag träffade Nina första gången gav hon ett gott och seriöst intryck, men efter att hon fått uppdraget att sälja min lägenhet kändes det som att hennes intresse svalnade. Tiden gick och intresset för lägenheten var svalt, men till slut hade Nina fått tag på en man som var intresserad. Köpekontrakt skrevs och då började bekymren med köparen, som plötsligt började ifrågasätta allt möjligt gällande köpet. Jag mådde dåligt och blev orolig. Då visade Nina sin proffsiga sida och löste problemen på ett mycket bra sätt, så uppdraget att sälja lägenheten började bra och sköttes av Nina så att det också slutade bra. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin ingav från början ett oerhört professionellt bemötande. Det kändes i alla moment som att vi som kunder fick det lilla extra. Det var lätt att nå henne med frågor på både telefon och mail och hon är mycket kunnig. Det var tydligt hur hon guidade oss genom hela processen, från frågeformulär till visning, och vidare genom budgivning, där hon på ett väldigt förtroendeingivande sätt höll oss informerade om nästa steg. Karin sålde inte vårt hus utan vårt hem, med just den känslan av att det är mer än bara en bostad. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén ger ett seriöst och pålitligt intryck. Det har samtidigt känts personligt och som att han vinnlagt sig om mig som köpare.
    Hittills är min upplevelse mycket positiv!
    Vänliga hälsningar, Ulrika Lennmarken Läs mer
  • Rolf Bertil H
    Rolf Bertil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén skötte försäljningen av vårt fritidshus. Han var väldigt engagerad och kompetent. Lätt att ha att göra med, tillgänglig och professionell. Vi är mycket glada att vi valde honom för en så viktig affär Läs mer
  • Graham A
    Graham A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi upplever Sara som professionell, kunnig och pedagogisk Läs mer
  • Jojje
    Jojje skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Försäljning av vår lägenhet i Åkersberga. Vi träffade 3 olika mäklare från olika mäklarfirmor och Nina kändes från början genuin och kunnig. Vi valde henne och vi är inte det minsta missnöjda. 5+ av 5 möjliga. Tack Nina! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig och proffsigt bemötande! Smidigt köp! Läs mer
  • Ann-Charlott N
    Ann-Charlott N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi upplevde Joel Franzén som kompetent, förtroendeingivande och som en mycket trevlig mäklare.
    Joel Franzén är absolut en mäklare vi skulle använda oss av i framtiden vid försäljning och köp av bostad.

Ann-Charlott Nordinl
    Lina Eliasson
    Michael Nordin Sowe Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra och trevlig bemötande. Snabba återkopplingar. Hjälpte verkligen till i många frågor runt ärendet Läs mer
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi tycker att Sara Strand har ett trevligt bemötande och en positiv inställning och utstrålning med full av energi. Hon är en skicklig mäklare och fick våran affär i hamn, vi är mycket nöjda ☺ Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara skötte försäljningen av min bostadsrätt med stort engagemang och fokus. Snabb handläggning och tydlig information om hur processen fungerar. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Sara för andras bostadsaffärer. Läs mer
  • Alex Martin Q
    Alex Martin Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tydligt och smidigt genomförd affär. Läs mer
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevligt bemötande naturligtvis. Helt nöjd med allt hitintills.
    Lättsam positiv kunnig effektiv. Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra och trevligt bemötande av Sara som också agerade snabbt och effektivt, Läs mer
  • Peter U
    Peter U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig, glad, positiv med ett brinnande engagemang och stenkoll på allt.

Jag kan varmt rekommendera Sara Strand

/Peter Urbom
    Söravägen 103 Läs mer
  • David E
    David E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har gjort min andra husaffär på två år med Joel och kan varmt rekommendera honom till er som letar mäklare. Extremt professionell och påläst. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Väldigt trevlig o professionell Läs mer
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsigt och servicemindigt bemötande vilket underlättade försäljningen. Sara hade vårt fulla förtroende. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket bra bemötande och handhavande av affären... Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevligt och bra bemötande. Allt har flutet på bra hela vägen.
    Är supernöjd! Läs mer

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga