Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 77 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• 2018-12-21

Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lite för bra för deras eget bästa.

det är sällan Mäklaren börjar pruta åt en. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna Ulrika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa i Åkersberga och det har blivit en del visningar. Fått mycket bra tips från mäklarna. Först hade vi Johan och sedan slutade han. Så då tog Lotta över och henne hade vi i ca 2 månader. Jag är supernöjd med båda. De måste haft en bra överlämning för jag märkte inte på något negativt sätt att vi fick en annan mäklare. Lotta var väldigt engagerad, påläst, kom med nya ideér och man ha alltid kunnat att nå henne oavsett vilken tid på dagen de varit. Alltid lika trevlig och är det något hon inte visste så kollar hon upp och återkommer. Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och både Lotta samt Johan!!! Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anna Ulrika R
    Stort tack för förtroendet och de fina orden, kul att vi lyckades styra ihop en bra affär!
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
    Vi hörs & ses i framtiden!! / Lotta
  • 2018-12-09

Åsa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har sålt bostadsrätt (dödsbo) i centrala Åkersberga, mäklaren har skött sig alldeles utomordentligt och har varit väldigt tydlig med vad som bör göras och vad som är bäst.
    Hon har även varit lättillgänglig vid frågor och undringar, jag är mer än nöjd. Läs mer
  • Daniel S

2018-12-07

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har sålt en villa.
    Vår mäklare har varit väldigt engagerad i försäljningen av huset. Hon har snabbt svarat på våra frågor och önskemål gällande försäljningen.

Jag är mycket nöjd med våran mäklare Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Daniel S
    Tack Daniel, vad otroligt kul att höra! Tack för att jag förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
    God jul / Charlotta
  • 2018-12-05

Karl Mikael Wilhelm F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi är toppennöjda med arbetet kring försäljningen av vårt hus.

En noggrann, amitiös och energisk mäklare var precis vad vi behövde:)

Varma rekommendationer! Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Karl Mikael Wilhelm F
    Tack Micke! Vad härligt att höra! Det var ett nöje att sälja ditt väl omhändertagna hus! :) /Joel
  • 2018-12-05

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte ett hus från Joel och är väldigt nöjda. Han hjälpte oss verkligen enda in i mål och är supertacksamma för hans arbete! Skulle använda Joel vid framtida försäljningar också. Läs mer
    2018-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Fredrik L
    Tack för värmande ord! Jag blir så glad att ni blev nöjda! :) /Joel
  • 2018-12-02

Bo Stig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sommarstuga. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Affären blev snabbt genomförd vilket inte var förväntat med anledning av årstiden. Totala upplevelsen och mäklarens snabba arbetet var vi väldigt nöjda med. Vi rekommenderar Lena. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Bo Stig A
    Tack snälla Bosse och Åsa. Så tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en härlig resa och God Jul. /Lena
  • 2018-12-01

Simon L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Idskärsvägen 2.

Trevligt bemötande. Gjorde sitt jobb.
    Bra förklaringar och grundligt genomgånde av avtalen. Förklara de som kan framstå som otydligt eller de som inte förstods.

Enkel affär!
    Tack Läs mer
    2018-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Simon L
    Vad otroligt kul att höra! Tack! Hoppas du kommer att trivas och hör av dig om det finns ngt jag kan hjälpa till med i framtiden😀
    /Joel
  • 2018-11-26

Caroline H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag och pojkvännen har köpt ett hus. Mäklaren var väldigt flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Då det här är vårt första hus hade vi en hel del frågor, hon gav mycket bra information, berättade vart vi kunde vända oss kring olika ärenden och fanns själv tillgänglig att svara. Väldigt nöjda!! Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Caroline H
    Hej Caroline,
    Tack för rekommendationen, vad roligt att ni flyttar hit till Åkersberga, jag hoppas att ni skall trivas.
    Ha det gott,

Med vänlig hälsning,
    Nina
  • 2018-11-25

Ingela R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Supertrevlig mäklare. Bra och väldigt säker framtoning.
    Det som sas vid första mötet gjordes och med stark känsla av att det skulle gå bra. Vilket det gjorde! Sammanfattningsvis skulle jag vilja uttrycka det med ett ord Tryggt Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Ingela R
    Hej Ingela,

Tack för rekommendationen. Åh vilka bra köpare vi hittade, vi ses på tillträdet.

Ha det så gott,

Med vänlig hälsning,
    Nina
  • 2018-11-20

Berndt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har nu hösten 2018 både köpt och sålt lägenhet med hjälp av mäklare Karin Whittington. Karin är seriös; noggrann, professionell och Inger förtroende. Vi har känt oss trygga med Karin som mäklare under bostadsbytet. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Berndt J
    Tack B & B för fina ord och ert förtroende. Ni gick från ett toppläge till ett annat. Vi ses i början på 2019. /Karin
  • Anneli L

2018-11-10

Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt fastighet av denna mäklare! Eftersom det blev lite krångel med villkor och sånt har Sara varit otroligt pedagogisk och förklarat vad allt innebär så en vanlig dödlig som jag förstår. Skulle anlita henne igen både till att köpa och sälja! Läs mer
    2018-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anneli L
    Tack Anneli för din rekommendation, vad roligt att jag varit till bra hjälp. :-) /Sara
  • Kjell L

2018-11-05

Kjell L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt fastigheten Bergsrundan 6, på Ljusterö. Lena har hjälpt oss på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Lena har inte ens dragit sig för att kommunicera med oss lördag, söndag eftermiddag. Bra jobbat Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kjell L
    Tack, nöjet har varit på min sida. Ser fram emot att träffas igen
  • 2018-11-05

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lena är riktigt service minded och har lyssnat på oss som säljare. Hon har också energi vilket behövs som säljare och vi skulle rekommendera henne för andra som behöver hjälp med försäljningen. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Robert L
    Stort tack, det värmer verkligen. Ser fram emot att springa på er fram över och önskar er varmt välkomna till Österåker
    Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga gillar detta
  • 2018-10-28

Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Alla månaders bästa mäklare i Åkersberga. God och glad och lätt att ha att göra med.
    Både köpt och sålt via Joel Franzén.

Bästa lyckönskningar med mäkleriet framöver.

Hälsningar Gunilla och Torsten Spaak Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Gunilla S
    Tack så hemskt mycket Gunilla och Torsten! Det var verkligen fina ord! Det är på grund av exakt denna typ av omdöme som gör jobbet och allt slit värt mödan! Bästa lyckönskningar till er med er nya bostad, vi hörs! 😊 /Joel
  • 2018-10-22

Lägenheter Stockholm 2018 AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Toppen. Sålt parhus i Svinninge. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga gillar detta
  • 2018-09-23

Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vår lägenhet i Åkersberga och är mycket nöjda. Vi fick ett mycket gott första intryck, han var väl insatt i marknaden och lyhörd för våra önskemål. Hela affären gick mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-09-20

Bo Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra bemött, snabb insats. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Philip S

2018-09-19

Philip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mkt nöjd med visningen att Karin hade kaffe på visningsobjektet.
    Hon var verkligen duktig förmedlare.
    Helt superstar kvinna som Mäklare.
    Vi är jättenöjda med köpet på Gransättravägen 67.
    Rekomenderar en löneförhöjning av hennes insats...…..

//Kenneth och Philip Sundström. Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Philip S
    Tack Philip,
    Kul att ni är nöjda med köpet och min insats. Hoppas ni kommer att trivas i Åkersberga
  • Frida O

2018-09-06

Frida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd efter att ha köpt hus med hjälp av mäklare Sara Strand. Sara var noggrann och gjorde sitt yttersta för att både vi som köpare och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
  • 2018-09-05

Niclas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand på SF har skött försäljningen av mitt hus på ett föredömligt sätt.
    Trots en lite trögare marknad så lyckades hon sälja inom en helt rimlig tid till ett tillfredsställande pris.
    Engagerad och proffsig. Läs mer
  • Ewelina M

2018-09-01

Ewelina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Very good job.😀I very recommended this office. They are best. Thank you. Läs mer
  • 2018-08-31

Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel gjorde ett mycket professionellt jobb med att sälja vår villa. Han skötte kontakterna med oss på ett exemplariskt sätt och informerade oss på ett bra sätt under processen. Det kändes tryggt och säkert att jobba med honom så vi är supernöjda. / Mikael Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det är det enda som är viktigt i slutändan och att ni ser tillbaka på hela bostadsaffären som något smidigt, enkelt och positivt!
  • 2018-08-22

Mikaela R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa på ca 160 kvm.
    Vi blev mycket positivt bemötta, hon berättade utförligt om vad hon kunde erbjuda och hade bra förslag på åtgärder kring vårt hus.
    Våra förväntningar handlade om att hitta en lyhörd, närvarande mäklare och det var precis vad vi gjorde i Sara.
    Sara Strand har gjort gott intryck från början och vi har inte haft anledning att bli besvikna. Hon tar sig tid, är noggrann, lätt att få tag i och lägger verkligen in sin själ i arbetet. Man känner att hon tycker om sitt jobb och är kunnig i det hon gör! Läs mer
  • 2018-08-21

Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag kan rekommendera Sara Strand starkt! Hon gav 100% hela vägen Läs mer
  • Eva-Lotta H

2018-08-17

Eva-Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand, den absolut sämsta mäklare jag upplevt genom tiderna. Oengagerad, ointresserad av köparen samt dålig på att svara på önskad kontakt.

Kommer absolut inte rekommendera henne för sitt livs affär Läs mer
  • 2018-08-14

Åsa G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Johan sålde mammas bostadrätt i Åkersberga C kort efter ”tvärniten” i våras efter amorteringskravet.
    Johan är engagerad och både snabb och tydlig i kommunikationen. Han är glad, trevlig och har ett mycket behagligt sätt. Johans lokala förankring var avgörande för det bra avslutet. Han får våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Åsa G
    Tack vilken fin rekommendation Åsa! Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Varma hälsningar, Johan Engelbrecht
  • 2018-08-10

Magdaléne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Fått info om kommande hus vilket ledde till ett köp av ett par hus i Åkersberga.
    Ibland dock lite svår att få tag i. Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Magdaléne O
    Hej Magdaléne. Tack för att du tog dig tid att svara och jag tar absolut till mig din feedback. Jag är glad att jag kunde hjälpa er att hitta ert nya hus och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet! /Sara
  • 2018-08-07

Linda V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara Strand hjälpte oss att sälja vårat radhus och gjorde det över våra förväntningar! Proffsig och informerade oss alltid om vad som hände.. Sålde innan planerad visning vilket var en STOR bonus!!! Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Linda V
    Tusen tack Linda för din fina rekommendation! /Sara
  • Goran E

2018-07-01

Goran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt ett sommarhus på Ljusterö.
    Blev bemött på ett exemplariskt sätt, av en trevlig och vacker person.
    Mina förväntningar var att få en objektiv visning, med korrekta svar på alla frågor. Topp!
    Sammanfattningsvis vill jag gratulera Sv Fastighetsförmedling till denna mäklarrekrytering. Hon är att föredöme för alla i branschen! Läs mer
  • 2018-06-01

Cristian-Dorin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffesionellr urförd försäljning.
    Bra återkoppling.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-05-24

Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett hus via Sara. Hon har agerat mycket professionellt och engagerat. Sara har gett oss allt stöd som vi behövt, svarat på frågorna och ställt upp på möten och visningen under helg. Hon är mycket duktig inom olika fastighetsområden och vi har fått ett antal tips från henne.
    Stort tack till Sara för all hjälp och stöd. Läs mer
  • 2018-05-23

Hans Peter v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd med Carinas insats!

Hon levde upp till höga förväntningar för hur jag vill att en mäklare ska engagera sig för att tillmötesgå potentiella köpares önskemål om visningar m.m. utifrån deras förutsättningar.

Bra rådgivning och kommunikation till mig som säljare! Läs mer
  • 2018-05-23

Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket trevlig mäklare. Vi har sålt ett enplanshus, och blivit positivt bemötta av vår mäklare.
    Förväntningarna var att vi skulle sälja innan sommaren.
    Positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-05-22

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Försäljning av fastighet där bemötandet av mäklaren var mycket kunnigt och intresserat.
    Bra fotograf och ett väldigt smidigt förfarande genom hela processen. Läs mer
  • 2018-05-19

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket hjälpsam och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-16

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålde mitt hus med hjälp av Sara Strand på Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga. Gick toppenbra och var mycket smidigt allting. Läs mer
  • Jan O

2018-04-23

Jan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt fritidshus på Ljusterö, Lervikstorp.
    Bra proffsigt bemötande. Lätt att kommunicera med.
    Bestämde redan förra hösten att sälja men avvaktade vintern. Vid försäljning nu hade värdet tappat ca 10%. Mäklaren ingav ett förtroende så försäljningen kunde genomföras. Läs mer
  • 2018-04-16

Lars Simon N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Professionell och ärlig från början till slut. Läs mer
  • 2018-03-19

Mohammad Jawad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har haft ett nöje att sköta mina affärer via Joel och denna byrå. Proffsigt och smidigt! Läs mer
  • 2018-03-19

Bo Karl-Axel Tage K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte ett fritidshus av Joel.
    Joel är mycket serviceminded, påläst och allmänt kunnig.
    Stort tack för bra hjälp. Läs mer
  • 2018-03-09

Barbara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket glad, kunnig och trevlig mäklare som kom med ideer och var engagerad.Kom med egna förslag att styla lägenheten med små medel.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-03-06

Sara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Toppbetyg på alla plan.
    Jag är supernöjd Läs mer
  • Kerstin B

2018-03-03

Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin W gav ett mycket trevligt och proffesionellt intryck. Hon förstod mina önskemål gällande försäljningen och förklarade tydligt vad hon kunde bidra med. Jag är mycket nöjd med hur hon skötte affären och skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • 2018-03-01

Linnea S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzen är en mäklare helt i våran smak.
    Snabb
    Tydlig
    Effektiv och aggerande
    Vi är väldigt nöjda med Joel och att han fixade en visning på ett objekt som inte kommit ut tillförsäljning så vi kunde göra en snabb och enkelt affär

Vi rekommenderar Joel Läs mer
  • 2018-02-27

Robert M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel var både proffsig och trevlig från första mötet till sista. Han var enormt engagerad i vår affär och gjorde allt som krävdes för att allt skulle gå så smidigt, effektivt och bra som möjligt. Han gav också goda råd under hela processen, och skötte alla steg på ett mycket bra sätt. Kommunikationen fungerade utmärkt hela tiden. Vi är mycket nöjda med hur Joel hanterade både affären och oss som kunder! Läs mer
  • Ingrid E

2018-02-23

Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Då jag träffade Nina första gången gav hon ett gott och seriöst intryck, men efter att hon fått uppdraget att sälja min lägenhet kändes det som att hennes intresse svalnade. Tiden gick och intresset för lägenheten var svalt, men till slut hade Nina fått tag på en man som var intresserad. Köpekontrakt skrevs och då började bekymren med köparen, som plötsligt började ifrågasätta allt möjligt gällande köpet. Jag mådde dåligt och blev orolig. Då visade Nina sin proffsiga sida och löste problemen på ett mycket bra sätt, så uppdraget att sälja lägenheten började bra och sköttes av Nina så att det också slutade bra. Läs mer

Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin ingav från början ett oerhört professionellt bemötande. Det kändes i alla moment som att vi som kunder fick det lilla extra. Det var lätt att nå henne med frågor på både telefon och mail och hon är mycket kunnig. Det var tydligt hur hon guidade oss genom hela processen, från frågeformulär till visning, och vidare genom budgivning, där hon på ett väldigt förtroendeingivande sätt höll oss informerade om nästa steg. Karin sålde inte vårt hus utan vårt hem, med just den känslan av att det är mer än bara en bostad. Läs mer

Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén ger ett seriöst och pålitligt intryck. Det har samtidigt känts personligt och som att han vinnlagt sig om mig som köpare.
    Hittills är min upplevelse mycket positiv!
    Vänliga hälsningar, Ulrika Lennmarken Läs mer

Rolf Bertil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén skötte försäljningen av vårt fritidshus. Han var väldigt engagerad och kompetent. Lätt att ha att göra med, tillgänglig och professionell. Vi är mycket glada att vi valde honom för en så viktig affär Läs mer

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga