Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 48 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• Goran E
    Goran E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt ett sommarhus på Ljusterö.
    Blev bemött på ett exemplariskt sätt, av en trevlig och vacker person.
    Mina förväntningar var att få en objektiv visning, med korrekta svar på alla frågor. Topp!
    Sammanfattningsvis vill jag gratulera Sv Fastighetsförmedling till denna mäklarrekrytering. Hon är att föredöme för alla i branschen! Läs mer
  • Cristian-Dorin M
    Cristian-Dorin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffesionellr urförd försäljning.
    Bra återkoppling.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett hus via Sara. Hon har agerat mycket professionellt och engagerat. Sara har gett oss allt stöd som vi behövt, svarat på frågorna och ställt upp på möten och visningen under helg. Hon är mycket duktig inom olika fastighetsområden och vi har fått ett antal tips från henne.
    Stort tack till Sara för all hjälp och stöd. Läs mer
  • Hans Peter v
    Hans Peter v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket nöjd med Carinas insats!

Hon levde upp till höga förväntningar för hur jag vill att en mäklare ska engagera sig för att tillmötesgå potentiella köpares önskemål om visningar m.m. utifrån deras förutsättningar.

Bra rådgivning och kommunikation till mig som säljare! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket trevlig mäklare. Vi har sålt ett enplanshus, och blivit positivt bemötta av vår mäklare.
    Förväntningarna var att vi skulle sälja innan sommaren.
    Positiv upplevelse. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Försäljning av fastighet där bemötandet av mäklaren var mycket kunnigt och intresserat.
    Bra fotograf och ett väldigt smidigt förfarande genom hela processen. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket hjälpsam och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålde mitt hus med hjälp av Sara Strand på Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga. Gick toppenbra och var mycket smidigt allting. Läs mer
  • Jan O
    Jan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt fritidshus på Ljusterö, Lervikstorp.
    Bra proffsigt bemötande. Lätt att kommunicera med.
    Bestämde redan förra hösten att sälja men avvaktade vintern. Vid försäljning nu hade värdet tappat ca 10%. Mäklaren ingav ett förtroende så försäljningen kunde genomföras. Läs mer
  • Lars Simon N
    Lars Simon N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Professionell och ärlig från början till slut. Läs mer
  • Mohammad Jawad A
    Mohammad Jawad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har haft ett nöje att sköta mina affärer via Joel och denna byrå. Proffsigt och smidigt! Läs mer
  • Bo Karl-Axel Tage K
    Bo Karl-Axel Tage K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte ett fritidshus av Joel.
    Joel är mycket serviceminded, påläst och allmänt kunnig.
    Stort tack för bra hjälp. Läs mer
  • Barbara R
    Barbara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket glad, kunnig och trevlig mäklare som kom med ideer och var engagerad.Kom med egna förslag att styla lägenheten med små medel.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Toppbetyg på alla plan.
    Jag är supernöjd Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin W gav ett mycket trevligt och proffesionellt intryck. Hon förstod mina önskemål gällande försäljningen och förklarade tydligt vad hon kunde bidra med. Jag är mycket nöjd med hur hon skötte affären och skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzen är en mäklare helt i våran smak.
    Snabb
    Tydlig
    Effektiv och aggerande
    Vi är väldigt nöjda med Joel och att han fixade en visning på ett objekt som inte kommit ut tillförsäljning så vi kunde göra en snabb och enkelt affär

Vi rekommenderar Joel Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel var både proffsig och trevlig från första mötet till sista. Han var enormt engagerad i vår affär och gjorde allt som krävdes för att allt skulle gå så smidigt, effektivt och bra som möjligt. Han gav också goda råd under hela processen, och skötte alla steg på ett mycket bra sätt. Kommunikationen fungerade utmärkt hela tiden. Vi är mycket nöjda med hur Joel hanterade både affären och oss som kunder! Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Då jag träffade Nina första gången gav hon ett gott och seriöst intryck, men efter att hon fått uppdraget att sälja min lägenhet kändes det som att hennes intresse svalnade. Tiden gick och intresset för lägenheten var svalt, men till slut hade Nina fått tag på en man som var intresserad. Köpekontrakt skrevs och då började bekymren med köparen, som plötsligt började ifrågasätta allt möjligt gällande köpet. Jag mådde dåligt och blev orolig. Då visade Nina sin proffsiga sida och löste problemen på ett mycket bra sätt, så uppdraget att sälja lägenheten började bra och sköttes av Nina så att det också slutade bra. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Karin ingav från början ett oerhört professionellt bemötande. Det kändes i alla moment som att vi som kunder fick det lilla extra. Det var lätt att nå henne med frågor på både telefon och mail och hon är mycket kunnig. Det var tydligt hur hon guidade oss genom hela processen, från frågeformulär till visning, och vidare genom budgivning, där hon på ett väldigt förtroendeingivande sätt höll oss informerade om nästa steg. Karin sålde inte vårt hus utan vårt hem, med just den känslan av att det är mer än bara en bostad. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén ger ett seriöst och pålitligt intryck. Det har samtidigt känts personligt och som att han vinnlagt sig om mig som köpare.
    Hittills är min upplevelse mycket positiv!
    Vänliga hälsningar, Ulrika Lennmarken Läs mer
  • Rolf Bertil H
    Rolf Bertil H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Joel Franzén skötte försäljningen av vårt fritidshus. Han var väldigt engagerad och kompetent. Lätt att ha att göra med, tillgänglig och professionell. Vi är mycket glada att vi valde honom för en så viktig affär Läs mer
  • Graham A
    Graham A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi upplever Sara som professionell, kunnig och pedagogisk Läs mer
  • Jojje
    Jojje skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Försäljning av vår lägenhet i Åkersberga. Vi träffade 3 olika mäklare från olika mäklarfirmor och Nina kändes från början genuin och kunnig. Vi valde henne och vi är inte det minsta missnöjda. 5+ av 5 möjliga. Tack Nina! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig och proffsigt bemötande! Smidigt köp! Läs mer
  • Ann-Charlott N
    Ann-Charlott N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi upplevde Joel Franzén som kompetent, förtroendeingivande och som en mycket trevlig mäklare.
    Joel Franzén är absolut en mäklare vi skulle använda oss av i framtiden vid försäljning och köp av bostad.

Ann-Charlott Nordinl
    Lina Eliasson
    Michael Nordin Sowe Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra och trevlig bemötande. Snabba återkopplingar. Hjälpte verkligen till i många frågor runt ärendet Läs mer
  • Tommy T
    Tommy T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi tycker att Sara Strand har ett trevligt bemötande och en positiv inställning och utstrålning med full av energi. Hon är en skicklig mäklare och fick våran affär i hamn, vi är mycket nöjda ☺ Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sara skötte försäljningen av min bostadsrätt med stort engagemang och fokus. Snabb handläggning och tydlig information om hur processen fungerar. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Sara för andras bostadsaffärer. Läs mer
  • Alex Martin Q
    Alex Martin Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tydligt och smidigt genomförd affär. Läs mer
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevligt bemötande naturligtvis. Helt nöjd med allt hitintills.
    Lättsam positiv kunnig effektiv. Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra och trevligt bemötande av Sara som också agerade snabbt och effektivt, Läs mer
  • Peter U
    Peter U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig, glad, positiv med ett brinnande engagemang och stenkoll på allt.

Jag kan varmt rekommendera Sara Strand

/Peter Urbom
    Söravägen 103 Läs mer
  • David E
    David E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har gjort min andra husaffär på två år med Joel och kan varmt rekommendera honom till er som letar mäklare. Extremt professionell och påläst. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Väldigt trevlig o professionell Läs mer
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsigt och servicemindigt bemötande vilket underlättade försäljningen. Sara hade vårt fulla förtroende. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket bra bemötande och handhavande av affären... Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevligt och bra bemötande. Allt har flutet på bra hela vägen.
    Är supernöjd! Läs mer
  • Christer R
    Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsig och mycket trevlig. Jag har absolut inget att anmärka på. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Lars-Bertil J
    Lars-Bertil J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Hon var lätt att prata med ,saklig med realistiska förväntningar och trevlig. Läs mer
  • Mari B
    Mari B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket professionellt och trevligt! Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Christian är en positiv och kunnig mäklare som gör allt för att både säljare och köpare ska vara nöjda :) Läs mer
  • Denise S
    Denise S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket trevlig och professional! Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Alltid engagerad och proffsig, lång erfarenhet och kunning om marknaden.
    En mäklare man gärna anlitar igen! Läs mer
  • Jonita S
    Jonita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Väl om händertagen från början till slut Jag är hel nöjd Bra med återkoppling hela tiden. Trevligt bemötan av inte bara Johan utan av alla på kontoret Åkersberga Kan varmt rekommendera Svenskfastighetsbyråm Åkersberga 👍👍👍 Läs mer
  • Elin W
    Elin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Världens bästa Joel! Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han tar hand om affären på bästa sätt och tar hänsyn till säljarens synpunkter. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra och kunnig mäklare, kändes enkelt att ha att göra med samt att han var lätt att få tag i när man behövde svar. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Hon hade högt ställda krav både på sig själv samt på oss som säljare. Detta resulterade i en mycket lyckad försäljning för oss. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga