Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga! Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten. Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför...

232 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Björn W
Centrala Åkersberga

Bra kommunikation. Snabbt resultat. Lätt att få kontakt.

Marcus N
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
Ljusterö

Mäklaren var handlingskraftig när det blev lite hinder på vägen. Något jag uppskattar. Tålamod och ett gott humör var också utmärkande. Då affären inte är helt färdig ännu, kvar står några moment, utesluter jag inte ett än högre betyg.

Olle Å
Åkersberga

Allt fungerade problemfritt. Mäklaren var lyhörd och förstod våra önskemål och gav goda råd utifrån detta.

Martin B

Väldigt bra Inga förväntningar Jag är jättenöjd

Martin B
Kvisslingby

Blev frustrerad att den inte blev såld. Men tillslut blev den såld under större förväntningar

Daniel C
Skånsta

Otroligt proffsigt från start till försäljning.

Caroline M
Svinninge

Snabba, proffsiga, varma och trevliga och med ett fenomenalt resultat.

Jason Aaron M
Norrö

Very helpful throughout the process and a fast result. Can Highly recommend Thomas.

Lars L
Ljusterö Linanäs

Snabb och smidig affär. Trevlig bemötande.

Karin W
Tuna/Österskär

Sara Strand är en duktig och engagerad mäklare som alltid är tillgänglig.

Charlene Ö
Åkers Kanal

Sara gjorde ett fantastisk jobb med att sälja vår lägenhet! Engagerad, lyhörd, bra på att återkoppla och ger verkligen det där lilla extra.

Kennet J
Åkers Kanal

Mäklaren var mycket lyhörd för våra önskemål och anpassade hela processen på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda med mäklarens insats och rekommenderar henne varmt.

Robert Karl Henrik L
Ljusterö

Det var uppenbart att mäklaren tog säljarens parti i alla frågor. Tyvärr är det ju så att vi som köpare in väljer mäklare men jag hade inte heller sålt via denna mäklare då jag tycker att de saknade säljet fullständigt och var inte pålästa kring objektet. Påsätt och vis är jag tacksam för det för vi fick vårt objekt till ett väldigt bra pris

Elisabeth F
Skånsta

Sara gjorde verkligen allt och lite till i försäljningen av min bostad! Hon kommunicerade, kom på ideer, gav sig inte och tappade aldrig hoppet om att det skulle bli en bra affär. Proffsig och entusiasmerande! Kände mig trygg som kund vid hennes sida. Så nöjd! Tack Sara!

Carin B
Åkerstorp

Mycket kunnig och vetgirig mäklare som motsvarat mina högt ställda förväntningar genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Lisa T
Tuna/Österskär

Professionell hantering för alla parter. Rekommenderas

Alex S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Enormt kunnig och trevlig personal som gör sitt yttersta.

Hans K
Söra

Snabbt, enkelt och personligt.

Thomas S
Dyvik

Båda Mäklarna gav ett mycket bra intryck och skötte sitt med bravur. Rekommenderar dem gärna..

Eva-Lena D
Tuna/Centralt

Jag har bara positiva erfarenheter av hela samarbetet med mäklaren.

Kevin A
Norrö

Tillgängliga och ett proffsigt bemötande. Alla delar i köpprocessen gick över förväntan.

Jan Olov L
Åkerstorp

Bara positivt att säga dom levererar

Pär N
Annarby

Bra service, härligt bemötande, stort tålamod med mina många frågor, kunnig. Jag hade Désirée.

Kerstin Elisabet C
Ljusterö

Fångade bra själen i försäljningsobjektet

Mã¥ns C
Ljusterö

1. Trevligt proaktivt bemötande utan att vara pushig. 2. Vi var angelägna om att vårt 200-åriga drömska torp skulle uppmärksammas för sin särart och få en ägare som inte genast tänkte riva det och bygga nytt. Mäklaren blev uppenbart själv mycket förtjust i torpet och lyckades förmedla det i prospektet. Vi är trygga med att torpet funnit sin rätta ägare. Med tanke på det stora intresset hade man säkert kunnat krama ut ett högre pris, men för oss var rätt ägare viktigare. 3. Mäklaren lyckades över förväntan.

Mervi H
Ljusterö

Fått svar på alla frågor, på begäran fått också visning i andra utrymmmen utöver lägeheten.

Lola G
Skånsta

Mäklaren svarade snabbt när jag kontaktade honom och han hade svar på alla våra frågor. Det var smidigt att göra affären och vi är väldigt nöjda.

Tobias N
Runö

Mycket nöjd med Thomas Nyman! En kunnig, ärlig och lugn norrlänning med en rak tydlig kommunikation som verkligen vill skapa en bra affär både för köpare och säljare. Thomas har guidat mig genom säljprocessen på ett föredömligt sätt och jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Ska man sälja i Österåker finns ingen bättre.

Karolina O
Söra

Trevligt och konkret samarbete med en professionell och effektiv fastighetsmäklare.Tack Sara:)

Ulrika W
Söra

Valde speciellt Sara Strand då jag haft henne tidigare. Snabbt agerande, tydlig återkoppling genom hela processen, tillgänglig mäklare med stort engagemang. Vänlig,empatisk samt oerhört professionell.

Lotta N
Åkersberga

Mycket bra från början till slut. Snabb återkoppling hela vägen. Trevligt bemötande.

Lena B

Proffsigt personligt intresserad snabbt beslut Kan verkligen rekommendera Tomas

Johanna A
Åkerstorp

En mäklare (Sara) som från början till slut sett till att det fungerat smidigt och haft fingertopp känsla igenom processen .

Johan P
Kvisslingby

Lugn och trevlig utan att vara överdriven, kunnig bra bemötande förtroendeingivande

Gun M
Kanalstaden

Bra och snabb handläggning av mäklaren från början till slut.

Niklas N
Åkersberga

Fantastiskt bra bemötande. Det är rakt, ärligt och profesionellt i hela upplägget!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Tack för berömmet Niklas! Ett rent nöje att hjälpa dig att hitta din nya bostad, ha det bäst så ses vi på byn! Med vänlig hälsning Håkan

Anna M
Åkersberga

Bästa mäklaren Håkan hulling alltid tillgänglig och tillmötesgående.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Stort tack för berömmet Anna! Nu hoppas vi att rätt fotbollslag vinner mycket i höst ;) Med vänlig hälsning Håkan.

Gunilla B
Västanberg

Korrekt bemötande vid ankomst till visningen. Mäklaren var kunnig och svarade utförligt på de frågor vi hade. Vi tittade länge i lugn och ro - mäklaren stressade inte och vi var där längre än den tid som åsatts visningen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Stort tack för berömmet Gunilla, och vilket härligt ställe, jättekul att vara delaktig i att att du hittade ditt drömställe! Med vänlig hälsning Håkan

Tom S
Västanberg

Redan vid första kontakten med mäklaren kändes det att han var kunnig. Han var nr 3 av mäklare vi träffade och det var framförallt hans engagemang och kunnighet om hur man når rätt köpare vi fastnade för. Vi förväntade oss att mäklaren var ärlig åt alla håll och att han hade erfarenhet av liknande objekt i samma område. Det levde han helt klart upp till med råge Sammanfattat var han professionell, social och trevlig genom hela processen. Både mot oss som säljare och mot köparen

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Stort tack för förtroendet Tom, ett härligt fritidshus som fick en ny härlig ägare!

Virginia E
Åkersberga

Supernöjd med Håkan ! Sålde radhuset innan visning. Försäljningen gick fortare än vad jag tänkt mig . Kan varmt rekommenderas!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Stort tack för berömmet Virginia och hör av dig om vi kan hjälpa dig med något i framtiden. Med vänlig hälsning Håkan

Stina J
Ljusterö

Snabb och smidig affär,( Desiree mäklare) gjorde det enligt våra önskemål

Clas Göran O
Roslagskulla

Toppen, 5-stjärnigt överlag hälsn. Classe

Karl M
Roslagskulla

Väldigt trevligt bemötande och bra service från alla på kontoret jag varit i kontakt med. Tack!

Jeanette S
Kanalstaden

Sara Strand är otroligt proffsig i sin roll som mäklare. Alltid trevligt bemötande och allt fungerar väldigt smidigt. Sara ser alltid till att vi är med i hela processen. Sara överträffar alltid våra förväntningar! Kan varmt rekommenderas!

Carina A
Centrala Åkersberga

Köpte lägenhet. Jättegullig mäklare. Öppen, glad, fick mig att känna att jag var den perfekta köparen, snabb och serviceminded. Jag är jättenöjd!! 😃

Niclas O
Centrala Åkersberga

Försäljning av bostadsrätt. Proffsigt och effektivt hanterat på alla sätt.

Karin W
Svinninge

Försäljning av fritidsboende flöt på under ett antal veckor. Hittade köpare där båda parter är nöjda. Vänligt bemötande

Mattias N
Rödbosund

Sara var på tå från första stund, efter att vi missat ett intressant objekt nosade hon upp ett annat och hjälpte oss hela vägen i mål. Världsklass.

Robert Z
Rödbosund

Sälj av hus Bra bemött Bra uppfyllelse

Håkan L
Österskär

Jag sålde en lägenhet och blev väldigt nöjd. Trevlig och engagerad mäklare.