Angela Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 99 Läs vad Angela Eriksson

• Marcello M köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-21

Nol
    Vi köpte ett litet hus på landet,där Angela var vår mäklare.
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som tog sig tid att lyssna, hjälpa och ge råd.
    Kan varmt rekommendera Angela Eriksson,samt Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-04-01 Angela E svarar Marcello M
    Tack🙏🏽 för den trevliga rekommendationen.
    Är helt säker på att ni kommer stortrivas på landet 🐓
  • Sandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-16

Surte
    Angela Eriksson har varit väldigt engagerad och driven genom hela processen av min bostadsförsäljning, hon är professionell och kunnig. Jag kan varmt rekommendera Angela som mäklare, hon är energisk och positiv. Jag kände mig trygg genom hela processen. Dessutom svarar hon direkt på sms, mail eller telefon oavsett om det är torsdag el söndag morgon el kväll. Snabb återkoppling. Läs mer
    2020-03-19 Angela E svarar Sandra B
    Tusen tack för dessa fina ord Sandra 🙏🏽
    Alla affärer blir inte alltid som man tänkt sig, men det viktiga är att hitta en lösning som känns bra.
  • Kent F sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Skepplanda
    Sålde en villa och anlitade Sv Fastighetsförmedling. Jag tycker att mäklaren Angela Eriksson gjorde ett helt fantastiskt arbete och det gick smidigt och snabbt att få affären klar med köparen. Tackar för att det gått bra Läs mer
    2020-03-19 Angela E svarar Kent F
    Tack Kent för förtroendet 🙏🏽
    Hoppas du får ett fortsatt trevligt år och att du snart hittar en ny pärla!
  • Lena Birgitta . sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Vi har sålt min mors fastighet och jag tycker att jag har blivit mycket bra bemött av Angela. Sakkunnig och professionell med mycket god uppfattning om marknaden i området. Bra vägvisning om hur vi skulle göra med bud och strategi. Informerade kontinuerligt om situationen.
    Angela uppfyllde mina förväntningar till fullo. Kunde inte bli bättre.
    Jag är så nöjd med affären och med Angela. Läs mer
    2020-03-14 Angela E svarar Lena Birgitta .
    🙏🏽 Tack
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda, har varit en ära att få sälja er mors pärla på bästa sätt.
  • Lars Folke J sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Behövde hjälp med att sälja ett radhus och kontaktade Svensk Fastighetsförmedling i Ale.
    Fick ett trevligt och professionellt bemötande av Angela från första samtalet till dess att försäljningen var genomförd. Anledningen till att jag kontaktade Ale var att jag ville ha någon med lokalkännedom som kunde beskriva inte bara huset utan också omgivningarna.
    Allt i samband med försäljningen har varit över förväntan och jag kan bara ge toppbetyg till Angela för det sätt försäljningen genomfördes. Läs mer
    2020-03-14 Angela E svarar Lars Folke J
    🙏🏽Tack
    Har varit jättetrevligt att få hjälpa er, och få förmedla er mors pärla på bästa sätt!
  • Daniel Holguera L köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-11

Bohus
    Vi har köpt ett parhus och allt har gått jättebra, vi tyckte att mäklaren var jättetrevlig och kunde alltid svara på alla frågor vi hade men om man ska ge lite konstruktiv kritik så kan man säga att man märkte att hon var lite... vad ska man säga... inte arbetsskadad men att hon har varit med länge, saker som kanske för henne är självklara och inte behöver en förklaring eller fördjupning kan vara helt nya för oerfarna kunder som oss. Så det enda man skulle kunna påpeka är att mäklarna ska ta det lite lugnare och försöka prata lite långsammare så att alla förstår och har tid att fråga. Läs mer
    2020-03-14 Angela E svarar Daniel Holguera L
    Tack för feedback, tar absolut åt mig. Skall tänka på detta nästa gång!

Hoppas att ni kommer stor trivas i ert nya radhus, med både bästa grannar och läge 😀
  • Lisa Charlotte J
    Lisa Charlotte J sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-11

Bohus
    Jag och mina syskon har sålt vår bortgångna mammas hus med Angelas hjälp. Vi har fått det allra bästa bemötandet och Angela har varit lyhörd för våra önskemål, tydlig i sin information, arbetat strukturerat med stort engagemang och intresse. Min förhoppning var att köparna skulle känna att "här och ingen annanstans vill vi bo" samt att köparna skulle passa in bland övriga boende. Vi fick exakt de köparna och jag är jätteglad. Mamma skulle ha varit jätteglad! En positiv överraskning var också det stora intresset för huset samt att priset blev bra mycket mer än vad jag hade förväntat mig. Total sett är jag supernöjd med Angelas arbete! Läs mer
    2020-03-14 Angela E svarar Lisa Charlotte J
    Tack🙏🏽
    Har varit jättetrevligt att få äran att förmedla er mammas pärla och jobba med er. Kändes som vi fick fram känslan av både bostaden och området på bästa sätt.
  • Silje S sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-30

Surte
    Jag kan varmt rekommendera Angela som mäklare till er alla. Hon är en mäklare i högsta klass som gav oss som säljare trygghet med sin kunskap, erfarenhet och engagemang. Hon fanns alltid där vid alla frågor, stora som små.
    När lägenheten såldes så kände jag bara "var det såhär enkelt?"
    Det ska vara enkelt att sälja! Tack Angela! Läs mer
    2020-01-31 Angela E svarar Silje S
    🙏🏽❤️Ni är för rara, tack för förtroendet, hoppas ni snart längtar tillbaka till Ale!
  • Helén P sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-27

Superbra mäklare. Har stort förtroende för henne, Läs mer
    2020-01-31 Angela E svarar Helén P
    🙏🏽Tack så jättemycket för förtroendet. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya boende.
  • Conny P sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-26

Nol
    Angela är en utmärkt fastighets mäklare som jag har stort förtroende för Läs mer
    2020-01-31 Angela E svarar Conny P
    🙏🏽 Tack
    Har varit en ära att få vara med på er resa till ert nya paradis, känns som ni har hittat helt rätt!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren