Angela Eriksson

Läs vad 57 Läs vad Angela Eriksson

• Angela G
    Angela G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-06-10

Angela hjälpte oss med husförsäljningen och vann vårt förtroende från första stund. Hon var otroligt engagerad och visade stor kunnighet, vilket var en trygghet för oss som skulle sälja. Hon har ett fantastiskt team som hon samarbetar med och som lyfter kvalitén på hennes tjänster. Vi var väldigt imponerade av samarbetet hon har skapat med stylist och fotograf, vilket gjorde att allt flöt på väldigt smidigt och försäljningen var snabb och stressfri för oss som kunder. Ska man sälja hus i Ale kommun, så är Angela Eriksson och hennes team det bästa man kan anlita! Läs mer
  • Malin B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-05-29

Supernöjd! Vi sålde och Angela var hela lätt att nå och väldigt proffsig genom hela processen! Väldigt glada att vi hade turen att få hjälp av henne med vår försäljning. Läs mer
    2019-06-09 Angela E svarar Malin B
    Har varit så otroligt roligt att få hjälpa er med den sista pusselbiten innan er stora flytt. Längtar ni tillbaka så får ni höra av er, så skall vi hitta en ny lantlig pärla till er!
  • Amanda G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-29

Jag förväntade mig en snabb och smidig försäljning och det va precis vad jag fick. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Amanda G
    Tack för förtroendet, det är bara att höra av er om ni längtar tillbaka till Ale ?
  • Peter J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-16

Sålt vårt radhus. Angela är mycket proffsig o kunnig i allt hon gör. Mycket nöjda med Angela och Svensk fastighetsförmedling Ale. Väldigt nöjda😁👌 Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Peter J
    Känns super kul att vi äntligen hittade vad ni sökte och löste en snabb och smidig försäljning av ert! Roligt att vi på Svensk Fastighetsförmedling var delaktiga i båda bitarna ??
  • Marie J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-16

Har både köpt och sålt med Angela, å måste säga att hon är toppen! Hennes engagemang är verkligen något utöver det vanliga! Har känt mig otroligt trygg ,å hennes hjälpande hand i letandet efter en ny bostad har varit ovärderlig! Hon är helt klart den bästa mäklaren i hela Ale, så om man vill känna sig trygg och stöttad i sitt köpande eller säljande, välj Angela! Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Marie J
    Tack Marie ❤️
    Det var den finaste rekommendation jag någonsin fått. Känns otroligt roligt att vi äntligen hittade den perfekta bostaden för er. Syns snart vid tillträdet ?
  • Ann S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-08

Fick hjälp av Angela Eriksson att sälja en bostadsrätt i Surte. En smidig affär från början till slut.
    Angela hanterade hela försäljningen inklusive styling av lägenheten på ett superproffsig sätt.
    Hon är kompetent, ödmjuk, professionell och trevlig.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Ann S
    Tusen tack för din fina rekommendation Ann! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till!
  • Mia F
    Mia F skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-01

Angela är en seriös, tillgänglig och professionell mäklare som har hjälpt oss att sälja vårt hus.

Genom sitt driv, sin lyhördhet och flexibilitet har hon gång på gång överträffat våra förväntningar.

Vi rekommenderar Angela varmt!!! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Mia F
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Mia & Fredrik! Så roligt att få vara med på er resa och vill gärna se hur ert nya hus kommer växa fram.
  • Krister H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-01

Vi, Britt o Krister Hagorg, valde Angela för att hon var tydlig och förtroendeingivande vid den första träffen.
    Vi har haft ett mycket bra samarbete med Angela som med sin proffsiga energi och tillmötesgående sätt hjälpt oss att sälja vår villa på Trädgårdsvägen 7b i SURTE. Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Krister H
    Tack Britt och Krister, ni underbara! Varit ett sant nöje. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya som ni gjort i huset.
  • Camilla G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-02-26

Kan bara hålla med alla om att Angela är engagerad, strukturerad, glad och positiv, vi har ännu inte sålt någon med henne men däremot köpte vi nu ett hus där hon var mäklaren och med snabb service och behjälplig så vill vi varmt rekommendera henne, vi har även grannar som använt henne för försäljning där hon var väldigt engagerad också i att vara behjälplig i deras nästa boende. Läs mer
    2019-03-03 Angela E svarar Camilla G
    Tack, så roligt att höra och betyder mycket för mig!
  • Karolina L skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-02-19

Vi är så grymt nöjda med vår fantastiska mäklare Angela Eriksson, vilken pärla⭐️ Läs mer
    2019-02-26 Angela E svarar Karolina L
    Ni har varit helt grymma säljare, jätteroligt att få hjälpa er!
    Camilla G gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale