Läs vad 126 Läs vad Angela Eriksson

• 2021-01-08
    Angela är duktig, hjälpsam och trevlig.
    Hela husaffären har gått smidigt och jag är jättenöjd.
    Madeleine B
    • 55.0 m²
    • Skepplanda
    köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-22
    Jag har sålt en villa i Surte. Under hela tiden har jag blivit bemött på ett fantastiskt trevligt sätt av mäklaren Angela Eriksson och övriga på kontoret.
    Jag trodde det skulle bli mycket jobb men allt har gått fort och smidigt. Och man har strävat efter att det skulle bli bra för både köpare och säljare vilket jag uppskattat.
    En mycket bra upplevelse. Så jag kan varmt rekommendera Angela på Svensk Fastighetsförmedling i Ale.
    Bengt-lennart W
    • 144.0 m²
    • Surte
    sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-22
    Angela är kompetent, proffsig, rak och tillmötesgående! En trygghet vid en stor affär!
    Midhet T
    Midhet T
    • 144.0 m²
    • Surte
    Tack🙏🏽 Ni kommer stortrivas i huset 👏🏽 Kommer gärna och hälsar på er när ni renoverat klart 🤍

• 2020-12-17
    Det kändes som att mäklaren ville att både säljare och köpare skulle bli nöjda.
    Caroline Ö
    • 97.0 m²
    • Bohus
    Tack 🙏🏽. Tror ni kommer stortrivas i er nya pärla!

• 2020-12-07
    Vi har fått hjälp med kontraktsskrivning i samband försäljning av vårt hus.
    Mäklaren har hjälpt oss på allra bästa sätt och varit informativ och hjälpsam.
    All heder till mäklaren.
    Bengt K
    • 155.0 m²
    • Älvängen
    Tack 🙏🏽. Otroligt trevligt att få hjälpa er, önskar er all lycka till i framtiden och hoppas att jag får höra var det bär av så småningom 😀

• 2020-11-17
    Angela var mäklare när vi köpte vårt hus. Vi fick ett väldigt bra intryck av Angela redan på visningen och hade därefter kontakt med henne några gånger under den tid budgivningen pågick. Det märktes att Angela är ett rutinerat proffs och vi har som köpare känt oss väldigt trygga med henne. Angela har alltid återkopplat snabbt och engagerat och det är verkligen uppskattat när man står inför ett av sitt livs största investeringar.
    Hillevi S
    • 158.0 m²
    • Alafors
    🙏🏽❤️Tack. Så otroligt roligt att höra! Önskar att ni båda kommer stortrivas i er nya pärla. Bara flytta in och njuta!!

• 2020-11-15
    Bättre mäklare kunde vi inte fått. Angela är kunnig, professionell och alltid tillgänglig när frågor uppstår. Ett nära samarbete som gjorde att vår husförsäljning gick smidigt och snabbt.
    Anna S
    • 134.0 m²
    • Nödinge
    🙏🏽❤️Tack Har varit superroligt att få äran att sälja er vackra bostad, och få visa alla spekulanter hur smakfullt och smart man kan renovera kedjehusen i ert område.

• 2020-11-12
    Angela hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon har varit hjälpsam, trevlig och anträffbar hela tiden. Det var vårt första bostadsaffärer och vi hade många frågor, hon tog sig tid att svara på alla våra frågor. Hon är väldigt engagerad och professionell, härlig person som är lätt att prata med. Jag rekommenderar Svensk fast och Angela.
    Mona A
    • 158.0 m²
    • Alafors
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er pärla, och önskar såklart att ni kommer trivas lika mycket i ert nya boende 🤍

• 2020-10-01
    Stort engagemang från Angela.
    Svar omgående på våra frågor.
    Vi är helnöjda på alla fronter!
    Johan B
    • 134.0 m²
    • Nödinge
    🙏🏽Tack! Har varit supertrevligt att få förmedla er unika pärla, otroligt roligt att ni åter slår rekord vid er hus försäljning 👌🏽Längtar ni tillbaka till Ale så är det bara att höra av er!

• 2020-09-26
    Jätte nöjd. Hon var alltid anträffbar, vänlig och hjälpsam.
    Farnaz A
    • 142.0 m²
    • Nol
    🙏🏽Tack Så roligt att ni hittade vad ni sökte 👏🏽 och välkommen till Ale.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte