Angela Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 46 kunder tycker om Angela Eriksson

• Camilla P skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-02-07

Trevlig och kompetent mäklare, med ett bra driv framåt. Sakkunnig och strukturerad.
    Har köpt ett radhus.
    Helhetsintrycket var verkligen bra. Läs mer
  • Helena Yasmin B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-01-22

Mycket nöjd med mäklaren. Mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och effektiv. Huset blev sålt snabbt efter visningen. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Helena Yasmin B
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det har varit jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av er mors mysiga villa
  • Jennifer T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-01-07

Bra och snabba svar! Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Jennifer T
    Så roligt att jag fick sälja denna mysiga villa till ER, är övertygad om att ni kommer trivas :-)
  • Eva Olofsdotter Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-12-17

Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Det gick som på räls.
    Utan henne hade vi aldrig orkat. Hon tog sig an oss som om vi var det viktigaste hon hade att göra.
    En eloge till henne! Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Eva Olofsdotter Ö
    Tack för den otroligt fina rekommendationen, har varit otroligt roligt att få hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er lägenhet!
  • Fredric Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-12-16

Jag upplevde Angela som en professionell fastighetsmäklare och det var lätt att nå henne om jag hade några frågor.
    I detta fall var jag köpare av en fastighet. Kan rekommendera Angela om man har behov av en fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Fredric Ö
    Tack, och välkommen tillbaka till Ale
  • Dalia k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-12-16

allt bra o vi haft jätte bra bemötande. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Dalia k
    Tack så jättemycket för rekommendationen och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Lars K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-09

Min familj har precise köp en fastighet genom Svensk Fastighetsförmedling Ale (Angela) och vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och kundmedvetet sätt. Vi är mycket nöjda med ert (ditt) sätt att sköta hela afären. Tack med vänliga hälsningar. Fam Karlsson Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Lars K
    Tack, det gjorde vi bra tillsammans 😃 Önskar er lycka till med er försäljning och tror absolut att ni kommer stortrivas i er nya villa!
  • Kerstin K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-02

Jag har köpt ett fritidshus och har haft en mycket bra kontakt med min mäklare. Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Kerstin K
    Tack Kerstin 😀Hoppas du kommer stortrivas i din otroligt mysiga bostad!
  • Linda S
    Linda S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-10-14

Sålt bostad. Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Kan starkt rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Linda S
    Har varit superroligt att få hjälpa er, i både letandet efter den nya bostaden och med er försäljning.
  • Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-09-22

Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Ronnie S
    Klart vi skulle hitta ett nytt boende till er ;-) Lycka till med renoveringarna, så kommer jag gärna förbi och tittar när allt är klart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander