Angela Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 42 kunder tycker om Angela Eriksson

• Fredric Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag upplevde Angela som en professionell fastighetsmäklare och det var lätt att nå henne om jag hade några frågor.
    I detta fall var jag köpare av en fastighet. Kan rekommendera Angela om man har behov av en fastighetsmäklare. Läs mer
  • Dalia k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    allt bra o vi haft jätte bra bemötande. Läs mer
  • Lars K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Min familj har precise köp en fastighet genom Svensk Fastighetsförmedling Ale (Angela) och vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och kundmedvetet sätt. Vi är mycket nöjda med ert (ditt) sätt att sköta hela afären. Tack med vänliga hälsningar. Fam Karlsson Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Lars K
    Tack, det gjorde vi bra tillsammans 😃 Önskar er lycka till med er försäljning och tror absolut att ni kommer stortrivas i er nya villa!
  • Kerstin K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt ett fritidshus och har haft en mycket bra kontakt med min mäklare. Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Kerstin K
    Tack Kerstin 😀Hoppas du kommer stortrivas i din otroligt mysiga bostad!
  • Linda S
    Linda S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostad. Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Kan starkt rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Linda S
    Har varit superroligt att få hjälpa er, i både letandet efter den nya bostaden och med er försäljning.
  • Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Ronnie S
    Klart vi skulle hitta ett nytt boende till er ;-) Lycka till med renoveringarna, så kommer jag gärna förbi och tittar när allt är klart!
  • Gun Margret H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Angela Eriksson som vi upplevde var en alldeles utmärkt mäklare.
    Vänlig , trevlig, kunnig och otroligt engagerad.
    Vi är mycke mycke nöjda. Läs mer
    2018-09-18 Angela E svarar Gun Margret H
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att hitta en ny ägare till er villa. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet!
  • Sture Reidar B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en fastighet
    Bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren uppfyllde förväntningrna.
    Bra upplevelse men hade önskat att fastiheten skulle förmedlas både på Hemnet och sosiala media. Läs mer
    2018-09-16 Angela E svarar Sture Reidar B
    Har varit supertrevligt att få förmedla er pärla! Förstår tyvärr inte vad du menar med att ni hade önskat hemnet och sociala medier. Såklart använde vi oss av alla sätt för att nå så många som möjligt.

Hemnet:
    6496 besök på Hemnet
    5 har sparat visningstiden
    819 har tittat på alla bilder
    38 har sparat objektet
    2 bevakar slutpriset

Facebook: 1772 som tittat på Facebook och 124 som klickat vidare till annonsen.

Instagram: 479 räckvidd

Smart/ sociala medier:
    Genomsnittlig läsning på annonsen 1min 32 sekunder.
    Räckvidd 15 112 stycken som tittat på annonsen
    5259 som klickat vidare till annonsen

Plus vår egen hemsida👌🏽
  • Erik E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa såld på trög marknad, till hyfsat slutpris. Bra bemötande och infriade förväntningar! Läs mer
    2018-09-12 Angela E svarar Erik E
    Tack för förtroendet, hoppas mor och far kommer trivas i sin nya lägenhet!
  • Emilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt radhus såldes på bästa sätt för alla parter.
    Snabbt och lätt med känsla bakom och stor förståelse och omtanke av mäklaren.
    Våra förväntningar och önskemål efterlevdes och vi är så nöjda. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Emilia K
    Tack, det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem och få sälja ert vackra radhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander