Angela Eriksson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16
449 31 Nödinge — Visa karta

Vad tror Angela att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Angela Eriksson

• Linda S
    Linda S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostad. Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Kan starkt rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Linda S
    Har varit superroligt att få hjälpa er, i både letandet efter den nya bostaden och med er försäljning.
  • Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Ronnie S
    Klart vi skulle hitta ett nytt boende till er ;-) Lycka till med renoveringarna, så kommer jag gärna förbi och tittar när allt är klart!
  • Gun Margret H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Angela Eriksson som vi upplevde var en alldeles utmärkt mäklare.
    Vänlig , trevlig, kunnig och otroligt engagerad.
    Vi är mycke mycke nöjda. Läs mer
    2018-09-18 Angela E svarar Gun Margret H
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att hitta en ny ägare till er villa. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet!
  • Sture Reidar B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en fastighet
    Bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren uppfyllde förväntningrna.
    Bra upplevelse men hade önskat att fastiheten skulle förmedlas både på Hemnet och sosiala media. Läs mer
    2018-09-16 Angela E svarar Sture Reidar B
    Har varit supertrevligt att få förmedla er pärla! Förstår tyvärr inte vad du menar med att ni hade önskat hemnet och sociala medier. Såklart använde vi oss av alla sätt för att nå så många som möjligt.

Hemnet:
    6496 besök på Hemnet
    5 har sparat visningstiden
    819 har tittat på alla bilder
    38 har sparat objektet
    2 bevakar slutpriset

Facebook: 1772 som tittat på Facebook och 124 som klickat vidare till annonsen.

Instagram: 479 räckvidd

Smart/ sociala medier:
    Genomsnittlig läsning på annonsen 1min 32 sekunder.
    Räckvidd 15 112 stycken som tittat på annonsen
    5259 som klickat vidare till annonsen

Plus vår egen hemsida👌🏽
  • Erik E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa såld på trög marknad, till hyfsat slutpris. Bra bemötande och infriade förväntningar! Läs mer
    2018-09-12 Angela E svarar Erik E
    Tack för förtroendet, hoppas mor och far kommer trivas i sin nya lägenhet!
  • Emilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt radhus såldes på bästa sätt för alla parter.
    Snabbt och lätt med känsla bakom och stor förståelse och omtanke av mäklaren.
    Våra förväntningar och önskemål efterlevdes och vi är så nöjda. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Emilia K
    Tack, det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem och få sälja ert vackra radhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :-)
  • Maria H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt ett radhus i ale kommun. Och jag gick på känslan när jag valde ut den mäklare vi skulle ha. Mäklaren var väldigt trevlig och öppen från start och svarade på alla frågor man hade och hon kändes trygg och säljande utan att vara påtryckande på något vis.

Mäklaren har verkligen hjälpt till och ställt upp när vi har haft frågor eller funderingar man har aldrig tvivlat på att höra av sig. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Maria H
    Tack Maria, det var verkligen fina ord. För mig är det oerhört viktigt att ni som kund känner er både trygg och nöjd, att få en sådan här fin rekommendation är verkligen något som fyller mig med mer härlig energi. Tack snälla och lycka till i Nora
  • Jörgen Axel H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köp av Bärnstensvägen 2
    Vi är mycket nöjda med Angela som genom hela processen bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Jörgen Axel H
    Tack! Ni två kändes helt rätt för denna charmiga fastighet, tror ni kommer stortrivas. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart vid tillträdet!
  • Kent-Ole N
    Kent-Ole N skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa byggd 1936 såld. Fastigheten delvis renoverad, ny altan och kök.
    Snabb, alltid tillgänglig och jag gillar när folk tittar en i ögonen, vilket inger förtroende. Oavsett frågan ögonkontakt finns kvar.
    Över förväntan avseende priset. Mäklaren fick "sparka igång" budgivarna med ett mycket lyckat resultat.
    Angela var kvick och arbetade på en mycket hög nivå. Hennes bemötande mot barnen i dödsboet var perfekt. Detta trots att några av dem uppträdde infantilt . Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Kent-Ole N
    Tack 🙏🏽 Har varit jättetrevligt att få hjälpa er att sälja ert mysiga hem.
  • Catrin W
    Catrin W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa
    Bra bemött av mäklaren.
    Hon var väldigt kunnig av området.
    Trevlig! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Catrin W
    Tack och lycka till i letandet efter nästa bostad!
  • Björn Tomas Kurt E
    Björn Tomas Kurt E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en villa med hjälp av svensk fastighetsförmedling och vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande hela vägen fram. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Björn Tomas Kurt E
    Så roligt att vi tillslut hittade vad ni sökte. Hoppas ni kommer stortrivas 🏡
  • Emma H
    Emma H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vår villa och stöd och hjälp från uppstart till kontraktsskrivning. Tryggt och säkert hela vägen! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Emma H
    Supertrevligt att få slå ett nytt rekord i området 😉 , och hoppas ni kommer trivas lika mycket i ert nya!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en villa. Trots att marknaden plötsligt stendog i november 17 har vi hela tiden fått positiva vibbar från mäklaren som sagt att det kommer lösa sig. Vi har blivit väldigt bra bemötta hela tiden och känt ett stort förtroende. Vi hade höga förväntningar och trots förutsättningarna så lyckades dom uppfyllas. Vi är supernöjda och kan bara lämna dom största rekommendationer. Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Joakim A
    Tack för att ni inte gav upp hoppet. Kändes självklart att vi till slut skulle hitta rätt köpare till ert vackra hem! Ha en fortsatt trevlig sommar :-)
  • Laila Gerd Viktoria G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa. Bra proffsigt bemötande från mäklaren! Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Laila Gerd Viktoria G
    Så roligt att vi äntligen hittade huset med stort H. Grattis och välkommen till Ale :-)
  • Andreas M skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela sålda vår bostadsrättsparhus jätteproffsigt.
    Hon agerade med självförtroende vid första möte och vid visning och kontraktskrivning.
    Hennes egenintresse vid fotografering gjorde att vi nästan fick en inkluderad styling, vilket uppskattades av oss.
    Budgivning och kontraktskrivning gick också smidigt.

Vi rekommenderar henna till alla i ale kommun för sina husförsäljningar Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Andreas M
    Har varit jätteroligt att få följa er resa till ert nya drömhus och hitta rätt köpare till ert mysiga parhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya boende och område.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vårat radhus via Angela på svensk fast. Mycket smidigt och proffsigt på alla sätt.

Bra kommunikation och tillgänglighet.
    Det kunde inte varit snabbare och smidigare.

Supernöjda säljare! Läs mer
    2018-03-30 Angela E svarar Mikael A
    Tack 🙏🏽.Det var superroligt att hjälpa er med den smidigaste och bästa lösningen.
  • Henrik R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Toppen! Mycket proffsig och hjälpsam med allt. Läs mer
    2018-03-26 Angela E svarar Henrik R
    Tack så mycket för rekommendationen, det var jätteroligt att få äran att hjälpa er med försäljningen. Även om det gick lite fort😉 Önskar er all lycka till i ert nya hus!
  • Sandra M skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett väldigt bra och proffesionellt bemötande. Hon lyssnade in önskemål och frågor och kom med tips och lösningar. Läs mer
    2018-03-03 Angela E svarar Sandra M
    Det var superroligt att få äran att hjälpa dig. Ses säkert snart när du längtar hem till Surte igen 😂
  • Öistein S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bemötandet från Angela var jättebra.
    Vid dagen för fotografering av vårt hus var det dåligt väder och utsikten som är en betydande del av vårt hus kom inte till sin fördel. Vi uttryckte önskemål om kompletterande bilder vid fint väder av er proffsiga fotograf men fick inte gehör för detta av Angela. Med rätt bilder på utsikten på Hemnets första sidor tror vi att det hade lockat fler spekulanter.
    Angela var drivande och vi kände att hon ville vårt bästa. Läs mer
    2018-03-03 Angela E svarar Öistein S
    Tack så mycket för rekommendationen och jättetråkigt att ni kände så för bilderna. Hoppas att ni kommer trivas lika bra i er nya bostad 😃
  • Therese Cecilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Som köpare upplevde jag Angela som tålmodig, noggrann och kunnig. Hon har tagit oss genom processen mot att köpa vårt hus på ett fantastiskt sätt och vi har inte saknat något. Väl medveten om att hennes uppdrag är för säljaren, har jag upplevt hennes engagemang och transparans mot mig som köpare som ärligt och med en stor omtanke. Läs mer
    2018-01-30 Angela E svarar Therese Cecilia K
    Så roligt att vi äntligen hittade ett hus som passade er alla! Tack för det fina orden och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Mattias J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Allt var perfekt, rekommenderas. Läs mer
    2018-01-24 Angela E svarar Mattias J
    Tack för omdömet, det har varit super roligt att få hjälpa er! Lycka till i ert nya boende.
  • Eva Margareta A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att få tag på god komunikation snabba korrekta svar proffsigt bemötande kan väl rekommenderas Läs mer
    2017-11-17 Angela E svarar Eva Margareta A
    Fantastiskt kul att höra! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus 😀
  • Mats C
    Mats C skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kontakten med Angela Eriksson har varit rakt igenom robust. Inget lämnas åt slumpen. Ordning och reda på ett trevligt och rakt sätt. Angela kan jag verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-11-11 Angela E svarar Mats C
    Tack snälla Mats och Ida för era fina ord! Nu hoppas vi att månaderna går fort så att ni snart får tillträde till ert nya hem 😀
  • Kari k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela var saklig, tillmötesgående och oerhört trevlig vid våra kontakter Läs mer
    2017-11-03 Angela E svarar Kari k
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det har varit jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av er lägenhet!
  • Siman J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela agerar väldigt professionellt och förstår både säljarens och kundens behov. Läs mer
    2017-11-03 Angela E svarar Siman J
    Tusen tack för omdömet, så roligt att vi hittade ett hus som passar dig och barnen!
  • Iris B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är perfekt. Vi kände oss trygg och vi har fått en bra pris för huset. Vi kan absolut rekommendera att anlita henne. Läs mer
    2017-10-28 Angela E svarar Iris B
    Tack för ert fina omdöme. Det har varit ett nöje att lära känna er och få hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Anette K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande. Saklig och kunnig! Tillgänglig och snabba svar vid frågor.
    Har mäklare tystnadsplikt...? Läs mer
    2017-10-28 Angela E svarar Anette K
    Tack för ditt fina omdöme. Önskar dig all lycka till med ditt nya boende.

Angående tystnadsplikts frågan så absolut.
  • Åke J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig och realistig, höll överenskommna tider. Läs mer
    2017-10-28 Angela E svarar Åke J
    Har varit en ära att få hjälpa er!
  • Gina P skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kändes som en bra och stabil mäklare. Med positiv energi samt mycket trevlig :) Läs mer
    2017-10-28 Angela E svarar Gina P
    Tack för det fina orden och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Sarah A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och väldigt drivande! Nöjda med allt. Läs mer
    2017-10-28 Angela E svarar Sarah A
    Tack 🙏🏼 för förtroendet och för dom fina orden
    Angela E gillar detta
  • Rolf Örjan Stefan B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket trevlig och proffsig i hela vår säljprocess. Jag har bara lovord! Läs mer
    2017-10-26 Angela E svarar Rolf Örjan Stefan B
    Tack för förtroendet och för dom fina orden. Jag hoppas att du kommer trivas gott i den nya bostaden!
  • Peter S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig , hjälpsam , tydlig . Lätt att komma i kontakt med . Läs mer
    2017-10-25 Angela E svarar Peter S
    Jätteroligt att få äran att hjälpa er och för dom fina orden.
  • Daniel D skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och kunnig och gav oss den informationen som behövdes Läs mer
    2017-10-25 Angela E svarar Daniel D
    Super roligt att få sälja till er och hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset!
  • Derek R
    Derek R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Perfekt
    Profsig och väldig kunnig Läs mer
    2017-10-25 Angela E svarar Derek R
    Tack 🙏🏼, hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Sarah H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hon va riktigt bra tummen upp. Läs mer
    2017-10-25 Angela E svarar Sarah H
    Tack för förtroendet och för dom fina orden.
  • Derek R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid första samtalet till Sv Fastigh förmedling fick jag Angela på tråden och visste direkt att hon var "den rätta".
    Angela har lagt ner själ och hjärta i "mitt fall". Varit pådrivande på ett mycket trevligt sätt, tagit initiativ där sådant saknats, kommit med förslag och idéer som underlätttat för mig. Hon har fört den här affären i hamn på ett mycket professionellt sätt.
    Christina Mossberg Läs mer
  • Ronny M skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffesionellt från första mötet, det märks att kunden sätts i fokus och att mäklarna är lyhörda och pålästa.
    Jag kommer rekommendera alla som ska sälja att kontakta svensk fastighetsförmedling.
    Tack till Angela och övrig personal. Läs mer
  • Carl-johan K
    Carl-johan K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela levererade över förväntan. Hon är mycket trevlig, professionell, lyhörd, kunnig och engagerad. Försäljningen var en helt igenom positiv upplevelse. Läs mer
Niclas Hylander
Beatrice Hindgren