Angela Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 67 Läs vad Angela Eriksson

• Christer L skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-15

Vi har sålt mitt föräldrahem i Surte. Angela har hela tiden varit professionell, effektiv och mycket serviceinriktad. På grund av att vi bor 16 mil bort har vi inte alltid kunnat vara på plats, men Angela har ställt upp och hjälpt oss på alla sätt. Hon har också lagt mycket energi på att lära känna huset för att kunna svara upp mot spekulanternas frågor och funderingar. Toppenbra!
    Christer L Läs mer
    2019-09-15 Angela E svarar Christer L
    Har varit otroligt roligt att få förmedla ert vackra hem, och att få informera visningsgäster och spekulanter om bostadens historia 😀
  • Jessica A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-13

Jag sålde mitt hus utan mäklare, men behövde hjälp med att upprätta kontrakt och kontaktade Angela på Svens fast i Ale.
    Hon har ett trevligt bemötande, arbetade snabbt och var i stort sätt alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med val av mäklare. Läs mer
    2019-09-15 Angela E svarar Jessica A
    Tack🙏🏽
    Kul att få hjälpa er med kontrakt och tillträdes handlingar för er trevliga bostad!
  • Andrea F skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-28

Köpt hus i Älvängen genom Angela Eriksson. Som köpare kände vi oss trygga eftersom Angela ingav genuint förtroende och engagemang. Snabb på att svara på våra frågor, både på visning, budgivning och efter själva köpet. Angela bidrog till att vi hade en bra magkänsla hela vägen. Du är bäst, Angela! Nu har vi vårt drömhus :D Läs mer
    2019-08-29 Angela E svarar Andrea F
    Håller helt med er, vilket drömhus! Hoppas verkligen att ni kommer stortrivas.Tack för en otroligt fin reco, känner mig tacksam över att ha de bästa kunderna 🌼
  • Anna A
    Anna A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-27

Trevlig hjälpsam och proffsig! Läs mer
    2019-08-29 Angela E svarar Anna A
    Vad du är rar, lycka till i din nya lägenhet😀
    Anna A gillar detta
  • Kristin A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-23

Genom en driven, engagerad och passionerad mäklare med gedigen kunskap så såldes mitt hus för rätt pris och rätt förutsättningar. Jag blev guidad och stöttat under hela processen, Angela förmedlade en trygghetskänsla och ett personligt engagemang som ingav ett stort förtroende.

Med ett öga för detaljer och helheltsperspektiv så navigerade Angela försäljningen till ett mycket bra avslut.

Jag rekommenderar varmt Angela som mäklare då hennes gedigna erfarenhet, försäljningsteknik och varma personlighet kommer resultera i framgångsrika avslut.

Kristin Ang Läs mer
    2019-08-27 Angela E svarar Kristin A
    Oj oj vilken energi boost, otroligt många smickrande ord ❤️. Tack själv, har varit otroligt kul att få förmedla ert vackra hem.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-22

Från ett tråkigt besked om en tomt vi väntat på länge bestämde vi oss för att söka vidare efter ett boende där våra drömmar kunde infrias. Våra grannar, som sålde tidigare i år, tipsade oss om Angela som de varmt rekommenderade oss att ta kontakt med.

Angela kom hem till oss i början av året och har hjälpt oss på vår resa till där vi är i dag med sin stora kunskap, entusiasm, hjälpsamhet och hjärtlighet. Med hjälp av henne och kollega på Svensk Fastighetsförmedling fann vi vårt nya boende som verkligen hade det vi sökte. Efter påskrivet köpekontrakt körde vi igång försäljningen av vårt radhus som löpte på fint fram till i går.

Vi är mycket tacksamma att vi valde dig Angela som mäklare!! Jag/vi kommer varmt rekommendera dig till eventuellt andra som går i säljtankar. Skulle du få för många förfrågningar så kanske du, i all välmening från min sida, någon gång måste säga nej och ge vidare ärendet till dina säkerligen duktiga kollegor. :-)

Kramar Camilla & Thomas Läs mer
    2019-08-27 Angela E svarar Camilla E
    Tack Camilla och Thomas 🙏🏽, har varit otroligt roligt att hjälpa er i ert sökande och försäljningen av er mysiga pärla. Vi kommer säkert ses på torget framöver iallafall😀
  • William Tobias O skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-11

Köpte ett hus. Bra bemötande, fick förklaringar på allt som behövdes, processen var tydlig och fick snabbt svar på frågor som uppkom. Läs mer
    2019-08-14 Angela E svarar William Tobias O
    Välkommen till Ale, och grattis till ert supermysiga hus 😀hoppas att ni skall trivas!
  • Anna G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-08

Vi har haft kontakt med Angela vid flera olika visningar och budgivningar och hon har alltid gett ett väldigt bra och proffesionellt bemötande. Hon har kunnat bostaden väl och kunnat svara på frågor eller genast eftersökt och återkopplat kring de svar hon inte har på plats. Nu har vi köpt ett radhus genom henne och känner oss supernöjda. Riktigt proffsig och bra! Läs mer
    2019-08-08 Angela E svarar Anna G
    Tack🙏🏽
    Kommer sakna er på visningarna 😩Hoppas verkligen ni kommer trivas i både Ale och ert vackra radhus!
  • Fredrik J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-28

Angela hjälpte oss att sälja vår villa. Vi upplevde att samarbetet fungerade väldigt bra. Angela är väldigt serviceminded, kunnig och professionell.

Vi kände oss trygga och säkra med henne som mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-08-07 Angela E svarar Fredrik J
    Tack för detta otroligt snälla omdömet. 🙏🏽Har varit en ära att få sälja er pärla och få jobba med er!
  • Lars Erik S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-06-29

Vi har precis köpt ett hus, och Angela har varit tålmodig och hjälpsam alla steg på vägen. Även med en säljare som varit svår att nå så var hon ihärdig. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-07-12 Angela E svarar Lars Erik S
    Så otroligt roligt att ni äntligen fick er villa, som ni har letat. Hoppas verkligen att ni kommer trivas🌼

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander