Angela Eriksson

Angela Eriksson

Angela Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Angela Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Angela Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 166 omdömen med ett betyg på 4.9. Angela Eriksson har haft 60 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 166 Läs vad Angela Eriksson

• köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Alvhem
    2021-07-31
    Vi känner oss så lyckligt lottade att vi fick Angela som mäklare.
    Hon hittade vårat drömhus och vi har under hela processen inte känt något annat än trygghet och ärlighet.
    Våra tidigare upplevelser av mäklarkontakt har varit både ris och ros. Av Angela blir man från första stund väl bemött med respekt för ens tycken och tankar.
    Vi kände 100% engagemang från Angela

MVH
    Ellinor & Mirson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Nol
    2021-07-23
    Angela hjälpte oss hela vägen, med alla våra frågor och funderingar. Vi har ingen kritik att ge och fick ett bra pris för vår bostad!
  • köpte sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-07-19
    Kände oss väldigt väl omhändertagna av Angela när vi gjorde vårt gårds köp.
    Trevlig & proffsigt bemötande. Rekommenderar henne varmt.
    Elisabeth & Thomas Dovermar
    2021-06-24
    En mäklare som alltid är tillgänglig och är professionell ut i fingerspetsarna.

Affären gick förvånansvärt snabbt. Därmed förväntade vi oss att vi skulle ha väldigt många frågor utan svar men Angela lyckades informera oss om allting trots att tiden var knapp.

Som förstahusköpare är det en skräckblandad glädje att ha en så erfaren mäklare. Å ena sidan är det en trygghet att veta att hon vet precis hur allt går till. Å andra sidan funderar man på hur det är möjligt att inget faller mellan stolarna när affären flyter på så som den gör med Angela. Men med sitt professionella bemötande och benägenhet att svara på alla våra frågor, enkla som svåra, har Angela vårt fulla förtroende!
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-06-24
    Proffsig. Kändes verkligen som att hon brydde sig om oss.
    Tack 🙏🏽 Jätteroligt att höra att du känner dig nöjd. Smidighet och timing kändes som en viktig del i er försäljning. Angela Eriksson
    • Bohus
    2021-06-18
    Vi hade påbörjat kontakten med annan mäklarfirma då Angela kom till oss för att göra en bankvärdering av huset. Efter en kort stund med Angela och hennes otroligt trevliga och förtroende givande sätt så var vi helt på det klara att vi ville byta mäklare. Sagt och gjort så gick det sedan som det gick och huset såldes som delat rekord i Ale :-). Vi är grymt tacksamma och kan rekommenderad henne varje dag i veckan.
    Tack 🙏🏽 Tack för förtroendet, det var jätteroligt att få förmedla er pärla. Angela Eriksson
    • Bohus
    2021-06-18
    Omedelbar, god kontakt - återkommer - kompetent
    Tack🙏🏽Ni är varmt välkomna till Ale, är helt övertygad om att ni kommer stor trivas! Angela Eriksson
    2021-06-12
    Alltid vid ens sida i en av ens största affärer i livet. Angela har varit en trygghet genom denna resa och är väldigt professionell och kunnig i sitt fält.
    Tack 🙏🏽Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya. Ha en underbar sommar så syns vi på tillträdet. Angela Eriksson
  • Fredrik O
    2021-06-10
    Angela är pålitlig, driven, hjälpsam och erfaren. Bra egenskaper på en mäklare, rekommenderas varmt.
    Tack🙏🏽Har varit en ära att få vara en del av er resa till er nya bostad. Angela Eriksson
  • köpte en tomt med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-06-08
    Rak och bra kommunikation, snabbt avslut och trevligt bemötande!
    Tack🙏🏽Stort välkommen till Ale Angela Eriksson