Angela Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 109 Läs vad Angela Eriksson

• Sanna S
    Sanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-13

2:a
    Surte
    Fantastisk mäklare. Rekommenderar Angela om du vill ha en smidig och problemfri försäljning. Alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att tillmötesgå säljarens frågor och funderingar! Läs mer
    2020-08-13 Angela E svarar Sanna S
    Tack🙏🏽
    Har varit otroligt roligt att få hjälpa dig att förmedla din pärla. Önskar att ni så småningom hittar en likvärdig i Stockholm ❤️
  • Gösta Roland J sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-31

Sålt en villa i Nol
    Vilket gick både snabbt och smidigt
    Angela har haft ett jättebra bemötande med oss dom kunder Läs mer
    2020-08-09 Angela E svarar Gösta Roland J
    Tack🙏🏽
    Hoppas de kommer trivas lika bra i deras nya. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart på tillträdet.
  • Beatrice H köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-11

Bohus
    Vi har precis köpt vårt första hus via Angela och kunde inte känt oss tryggare och nöjdare!
    Så tacksamma för den goda kommunikation och att Angela alltid tog sig tid att förklara vad allt innebär samt vad nästa steg var.
    Allt var i toppklass! 👌🏻 Läs mer
    2020-06-15 Angela E svarar Beatrice H
    🙏🏽Superkul, att få förmedla denna vackra pärla till er båda. Helt övertygad om att ni kommer trivas lika mycket som säljarna har gjort!
  • Patrik Alf B köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-11

Bohus
    Genomförde mitt första husköp med Angela. Hon var strukturerad och hade koll på läget. Grym återkoppling!
    Tack för att du gjorde husköpet enkelt. Läs mer
    2020-06-11 Angela E svarar Patrik Alf B
    🙏🏽Tack
    Är helt övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya pärla!
  • Ulf G sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-09

Bohus
    Angela sålde vårt hus i Bohus snabbt och lätt. Vi fick ett proffsigt och förtroendefullt bemötande utav henne varför jag varmt kan rekommendera henne//Uffe Läs mer
    2020-06-10 Angela E svarar Ulf G
    Tack för förtroendet att jag fick förmedla er vackra bostad 🙏🏽
    Längtar du tillbaka till Ale så är det bara att återkomma!
  • Anna-lena C sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-09

Bohus
    Vi har sålt vår villa och Angela Eriksson har bemött oss på bästa sätt genom att informera och återkoppla genom hela processen.
    Försäljningen gick fort och till stor del berodde detta på Angela.
    Kan varmt rekommendera Angela! Läs mer
    2020-06-10 Angela E svarar Anna-lena C
    Tack🙏🏽
    Har varit en ära att få förmedla vidare er pärla till nästa ägare. Helt övertygad om att de kommer njuta lika mycket som ni gjort!
  • Louise A
    Louise A sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-03

Nol
    Jag har sålt ett radhus. Angela har varit helt fantastisk och varit närvarande i allt från besiktning, fotografering & haft en visning för otroligt många potentiella köpare. Mitt hus har presenterats på bästa tänkbara sätt vilket var uppenbart när flera visade stort intresse för att köpa :) Resultatet är klart över förväntan & Angela har mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-06-04 Angela E svarar Louise A
    🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
    Bästa säljaren, bästa huset och bästa området 🤍
    Har varit otroligt roligt att få hjälpa dig att sälja din pärla. Hoppas du kommer trivas lika bra i ert nya!
  • Evert E sålde sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-29

Ucklum
    Professionellt agerande från början till slutet av processen. Läs mer
    2020-06-04 Angela E svarar Evert E
    Har varit en ära att få hjälpa er med den sista delen i ert pussel 🙏🏽
  • Annika S sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-27

Väldigt engagerad mäklare.
    Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-04 Angela E svarar Annika S
    Stort tack 🙏🏽
    och välkommen till Surte😀
  • Joakim K sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-13

Nol
    Angela är mycket trevlig mäklare! super engagerad och kunnig på sin sak, kändes lyhörd och väldigt bemötande på frågor vi hade! Läs mer
    2020-04-13 Angela E svarar Joakim K
    🙏🏽Tack, alltid lika roligt att få vara det självklara valet när ni skall sälja 😃

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren