Angela Eriksson

Angela Eriksson

Angela Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Angela Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Angela Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.9. Angela Eriksson har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 215 Läs vad Angela Eriksson

• köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Alafors
    2022-08-03 Verifierad kund
    Fantastisk! Så tillmötesgående, snabb på att svara, pedagogisk! Nu har vi hittat vårt framtidshem!
  • köpte sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Angela var väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Det kändes tryggt när hon guidade oss igenom köpet av gården.
    Så självklart använder vi Angela när vi ska sälja våran bostad.
    Stor tack 🙏🏽 Så otroligt roligt med rätt köpare på rätt objekt. Ni kommer garanterat stortrivas på gården! Angela Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning av vår fastighet. 5/5
    Tack 🙏🏽 En ära att få hjälpa er igen. Angela Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    Angela är proffsig, noggrann och kunnig. Tänker på alla detaljer och väldigt lätt att ha att göra med. Vi har haft ovärderlig hjälp av henne i samband med försäljningen av vår gård. Rekommenderas varmt!
    Tack Anna 🙏🏽 för förtroendet, har varit jätteroligt att få hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Surte
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande under hela tiden, hon var noga med att kontakta oss efter varje visning! Hon gav aldrig upp hoppet trots förändrat läge! Tack för hjälpen!
    Tack Anna 🙏🏽 Har varit väldigt roligt att hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Nol
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt. Tydlig och enkel hantering, man känner sig välinformerad när mötet är slut.
    Stort tack igen för förtroendet att få hjälpa er med skrivuppdrag på era tomter 🙏🏽 Angela Eriksson
    2022-06-26 Verifierad kund
    Erfaren, kunnig, driven samt mycket trevlig, hjälpsam och serviceinriktad
    Tack 🙏🏽 Har varit supertrevligt att få hjälpa er att förmedla vidare er pärla! Angela Eriksson
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tryggt, roligt och en härlig kontakt. Mäklaren överträffade förväntningarna!
    Tack 🙏🏽 Är övertygad om att ni kommer stortrivas. Angela Eriksson
    2022-06-05 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med mäklaren Angela Eriksson
    Tack 🙏🏽 Har varit en ära att få följa er resa till er nästa bostad. Längtar ni tillbaka till Ale så får ni återkomma. Angela Eriksson
    • Sjövik
    2022-05-06 Verifierad kund
    Angela är kort och gott helt fantastisk
    Tack 🙏🏽 Ni kändes som rätt köpare till denna pärla, är övertygad om att ni kommer stortrivas båda två! Angela Eriksson