Angela Eriksson

Angela Eriksson

Angela Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Angela Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Angela Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.9. Angela Eriksson har haft 42 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 221 Läs vad Angela Eriksson

• köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-10-05 Verifierad kund
    We had a fantastic experience with Angela! Right from the first viewing through to sale, she was friendly, positive, professional and supportive.

She was incredibly knowledgeable not only about the property and inspection but also with the bank.

We would highly recommend her!
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Älvängen
    2022-09-03 Verifierad kund
    Grymt effektiv, engagerad & duktig. En riktig stjärna !
    Tack för förtroendet 🙏🏽Har varit en ära att få lov att förmedla er vackra bostad vidare. Angela Eriksson
    • Älvängen
    2022-09-03 Verifierad kund
    Helt grymt bra bemötande. Vårat första husköp, så mycket vi inte visste och undrade över. Angela tog sej all tid i världen för att hjlpa och lotsa oss i hamn.
    Väldigt tacksamma att vi fick henne😁👍
    Tack 🙏🏽 Så otroligt roligt att ni blev ägare till denna pärla, ni kommer garanterat stortrivas! Angela Eriksson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Angela is very helpful and good communicator in all levels
    Thank you 🙏🏽 Warm welcome to Surte! Angela Eriksson
    2022-08-23 Verifierad kund
    Angela är mycket kunnig, lyhörd och aktiv i sin yrkesroll. Proffsigt bemötande och väl tillgänglig under hela processen.
    Ger henne mitt bästa betyg 🏆
    Tack 🙏🏽 Har varit superroligt att få hjälpa er. Längtar du tillbaka till Ale så är det bara att slå en signal 😊 Angela Eriksson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väldigt empatisk och engagerad mäklare. Dessutom väldigt noggrann och tillgänglig.
    Toppen och rekommenderas varmt :)
    Tack för förtroendet att få förmedla er pärla vidare till nästa ägare 🙏🏽 Angela Eriksson
    • Alafors
    2022-08-03 Verifierad kund
    Fantastisk! Så tillmötesgående, snabb på att svara, pedagogisk! Nu har vi hittat vårt framtidshem!
    Tack 🙏🏽 Kommer garanterat bli hur bra som helst, med er två som ägare! Angela Eriksson
  • köpte sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Angela var väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Det kändes tryggt när hon guidade oss igenom köpet av gården.
    Så självklart använder vi Angela när vi ska sälja våran bostad.
    Stor tack 🙏🏽 Så otroligt roligt med rätt köpare på rätt objekt. Ni kommer garanterat stortrivas på gården! Angela Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning av vår fastighet. 5/5
    Tack 🙏🏽 En ära att få hjälpa er igen. Angela Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    Angela är proffsig, noggrann och kunnig. Tänker på alla detaljer och väldigt lätt att ha att göra med. Vi har haft ovärderlig hjälp av henne i samband med försäljningen av vår gård. Rekommenderas varmt!
    Tack Anna 🙏🏽 för förtroendet, har varit jätteroligt att få hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson