Beatrice Hindgren

Läs vad 87 Läs vad Beatrice Hindgren

• Jesper C skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-15

Sålde min lägenhet.

Den var svår såld för den hade en udda plan lösning. Men bea gav aldrig upp och var postiitv hela tiden och jag kände stort förtroende för henne.

Förväntningarna var stora, hade två Pers som rekomdeade henne, och jag förstår varför dom gjorde det..

Sammanfattning. 5+ Läs mer
  • Eva B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-11

Vi har sålt vår bostadsrätt.

Beatrice har varit suverän att
    Arbeta med. En klippa. Vi är så
    Nöjda! Från första mötet till tillträdesdatum ger hon en trygghet, ett lugn och en glädje.

Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-06

Försäljning av dödsbo i form av lägenhet.
    Mäklaren har gjort ett proffsigt och tryggt bemötande.
    Har valt fastighetsförmedling pga mäklaren, då vi tidigare haft kontakt. Så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sandra B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-03

Vi har nyligen både köpt och sålt lägenhet med Beatrice och är mycket nöjda med båda affärerna och det stöd vi fått under processen. Kan varmt rekommendera Beatrice! Läs mer
    Beatrice H gillar detta
  • Jasmina K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-29

Vi sålde vår bostadsrätt. Började med värdering tidigt på året, och sålde efter sommaren. Trots att vi blev tveksamma efter ett tag, av personliga skäl, och la försäljningen på is var Beatrice mycket proffsig och talade om för oss att hon inte skulle ta ut någon avgift innan det blir affär. Hennes kundservice är i absolut världsklass och hon gör allt för att det ska kännas bra för säljaren! Läs mer
  • Anja B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-18

Vänligt bemötande, kompetent, noggrannt och tydligt tillvägagångssätt. Läs mer
  • Julia K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-15

Jag och min sambo sålde precis vår bostadsrätt med hjälp av Beatrice. Vi har känt oss 100% trygga med val utav mäklare och skulle rekommendera henne till alla jag känner.

Hon har stenkoll på området och är det något hon är osäker på tar hon genast reda på svaret.

Hon är väldigt noga med att tala om vad, hur och när saker och ting gäller och ska ske, vilka risker som finns och har också delat med sig av alla sina bra erfarenheter som mäklare. Det är just detta som gjort att vi känt ett stort förtroende under hela resan.

Ett stort plus i kanten är hennes positiva energi och alltid glada humör. Många mäklare som vi stött på har varit rätt så stela och opersonliga, men Beatrice är bra på att anpassa sig och veta när man kan vara skämtsam och när det är en mer seriös situation.

Ett stort tack för all din hjälp och än en gång, riktigt grymt jobbat! Vi kunde inte hittat en bättre mäklare. Du får MVG! :D Läs mer
  • MARI S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-15

Kan rekommendera fastighetsmäklare Beatrice.
    Hon följde mig genom försäljningsprocessen och visade både service och kunskap. Läs mer
    Beatrice H gillar detta
  • Natalie V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-11

Vi har köpt lägenhet. Vi var nöjda med vår mäklare för att hon var alltid trevlig och alltid nåbar. Läs mer
  • Daniel S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-08

Vi har både köpte och sålt med Beatrice, och var båda gångerna supernöjda. Hon är trevlig, alert, och mycket kunnig! Vi hade båda gångerna mycket frågor som hon alltid kunde besvara, och vi blev vid försäljning löpande uppdaterade så att vi alltid visste exakt hur allt låg till - fantastisk kommunikation utan frågetecken. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander