Beatrice Hindgren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 123 Läs vad Beatrice Hindgren

• Anton L köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-23

Surte
    Trevligt bemötande när vi kom till lägenheten på göteborgsvägen i surte.
    Bra information, hade svar på alla våra frågor.
    Trevlig och mysig mäklare, kommer verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-03-24 Beatrice H svarar Anton L
    Tusen tack för era rara ord! Så glad att det blev just den lägenheten och är helt stensäker på att "ungdomarna" kommer älska att bo där :D
    Beatrice H gillar detta
  • Sahar J sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-19

Alafors
    Jag har sålt ett hus. Jag blev bemött på bästa tänkbara sättet, stor förståelse kring min situation. Min förväntning var att få huset sålt på ett bra pris och det fick jag. Beatrice Hindgren är en underbar, professionell och kunnig mäklare. Ska rekomendera henne för de som vill ha hjälp med ett hus. Läs mer
    2020-03-19 Beatrice H svarar Sahar J
    Du är för rar! Tusen tack för dina fina ord och jag är så glad att fick till en riktigt lyckad försäljning :)
    Stort lycka till framöver så hörs vi av snart igen :)
    Beatrice H gillar detta
  • Aron Å köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-18

Alafors
    Bra mäklare. Glad och trevlig. Som köpare uppnådde hon det jag kunde förvänta mig. Hon var även en av spekulanterna till att sälja min lägenhet där hon var en klar tvåa på min lista. Det jag kände när jag skulle sälja var att hon var en aning opersonlig vilket fick mig att gå åt ett annat håll i slutändan. I övrigt skulle jag rekommendera! Läs mer
    2020-03-19 Beatrice H svarar Aron Å
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation och så kul att ni blev de lyckliga köparna! Helt övertygad om att ni kommer stortrivas :)
    Varmt välkomna tillbaka till Ale!
    Beatrice H gillar detta
  • Tobias P sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-27

Nol
    Har sålt en lägenhet. Fantastiskt bemötande och ett proffsigt jobb. Läs mer
    2020-02-27 Beatrice H svarar Tobias P
    Ni är för rara! Tusen tack för förtroendet och tur att ni inte flyttar för långt! 🙏🏻👌🏻
    Beatrice H gillar detta
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-15

Bohus
    Jag har sålt min 2:a i Bohus.
    Det fanns inget tvivel på att välja Beatrice som mäklare. Hade bara hört bra saker om henne.

Slutresultatet av försäljningen överträffade mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hur allt utspelade sig. :) Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Fredrik K
    Tusen tack för dina fina ord och jag är så glad att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen!
    Vi hade ett riktigt bra samarbete som slutade i det grymma slutpriset vi fick :D
    Beatrice H gillar detta
  • Gabriel L sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Vi ville få sålt våran lägenhet så fort som möjligt och så blev vet också. Beatrice är en grymt bra mäklare som vet vad hon pratar om och får oss som säljare att känna oss trygga i hennes händer.
    Hon är också beredd att kämpa ända in i det sista för att planen skall gå i lås.

Vi är väldigt nöjda med Beatrice som vår mäklare! Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Gabriel L
    Ni är för rara! Så tacksam för att jag fick äran att hjälpa till och är så nöjd att vi lyckades genomföra försäljningen så som vi ville ha det :)
    Vi gjorde det tillsammans! :) Hoppas ni snart längtar tillbaka till ale ;)
    Beatrice H gillar detta
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Jag har köpt en lägenhet. Har haft dåliga erfarenheter med giriga och hetsiga mäklare men Jag tycker att Beatrice har skött det hela med öppna kort på ett lugnt sätt. Vilket gjorde mig lugn i det hela, där av en bra upplevelse. Tack! Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Jesper A
    Tusen tack för dina snälla ord och önskar dig hjärtligt välkommen till Ale, vet att du kommer stortrivas! :)
    Beatrice H gillar detta
  • Jack J sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Beatrice fick i uppdrag av mig att sälja en 2a. Då jag följt marknaden och kollat priserna det senaste visste jag att de inte var säkert att jag skulle få tillbaka pengarna, men inte bara det fick jag, utan jag gick dessutom med vinst! Väldigt kompetent och glad mäklare som jobbar mycket med en otroligt duktig fotograf. Skulle anlita henne igen i samma område, definitivt! Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Jack J
    Du är bäst! Vi hade en grymt samarbete med ett välplanerat upplägg som verkligen gjorde att vi lyckades med både priset och tiden :)
    Stort tack igen för förtroendet!
    Beatrice H gillar detta
  • Simon G köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-09

Nol
    Köpte en bostadsrätt efter en förhandsvisning. Blev fantastiskt bemött och fick hjälp med juridiska frågor som gällde lägenhetsköp under skilsmässa. Förväntade mig hjälp och professionell hjälp och fick verkligen det! Är mer än nöjd över hela upplevelsen. Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Simon G
    Tusen tack för dina snälla ord och jag är så glad att allt löste sig till det bästa!
    Är helt bombsäker på att du kommer stortrivas i din nya fina lägenhet :)
    Beatrice H gillar detta
  • Viktor Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-29

Surte
    Trevlig och pratglad vilket fick oss att slappna av och våga ta för oss och därmed bli mer säkra i vårt beslut! :) Läs mer
    2020-02-20 Beatrice H svarar Viktor Ö
    Tack! :) Så glada att ni hittade en lägenhet ni verkligen gillade och hjärtligt välkomna till Ale igen :D

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren