Läs vad 165 Läs vad Beatrice Hindgren

• 2021-01-22
    Snabb försäljning av en lägenhet!
    Vuokko R
    • 54.0 m²
    • Surte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-22
    Bra att ha och göra med, flexibel, snabb på att återkoppla och precis lagom balans mellan professionell och social!
    Millie E
    • 60.0 m²
    • Surte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-08
    Har sålt min bostadsrätt i Bohus. Har från första mötet känt mig trygg med Beatrice och blivit bemött på ett lugnt och respektfullt sätt. Aldrig känt mig stressad. Beatrice har varit lätt att få tag på, alltid tillmötesgående och jag har känt att hon gjort sitt allra bästa för att jag skall bli nöjd. Hon är en mycket kompetent och duktig mäklare.
    Else B
    • 3:a
    • 65.0 m²
  • 2020-12-02
    Fjärde affären vi gör med Beatrice och vi är alltid lika nöjda! Hon har lokalkännedom och erfarenhet av området vilket bidrar till en smidig och snabb bostadsaffär. Vi rekommenderar henne starkt!
    Nina D
    • 3:a
    • 77.7 m²
  • 2020-11-28
    Jag sålde min lägenhet med Beatrice och skulle välja henne igen alla dagar i veckan. En otroligt driven, positiv och ärlig person med ett varmt och personligt bemötande. Det var aldrig några konstigheter att bara lyfta luren och bolla tankarna. Vi fick sålt på förhand till ett bra pris och jag har knappt behövt lyfta ett finger. Kan varmt rekommendera henne!
    Annika K
    • 57.0 m²
  • 2020-11-12
    Hade otroligt höga förväntningar på Beatrice, då jag hört otroligt bra om henne!
    Trotts detta så överträffade denna härliga och underbara kvinnan mina förväntningar med råge !
    Kan sammanfatta det såhär:
    Lägenheten blev såld till ett rekord pris, innan jag ens hann styla och fotografera!
    Smidigare affär och bättre mäklare blir svårt att hitta!
    Robin A
    • 62.5 m²
  • 2020-11-12
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet och min upplevelse var fantastisk🎈 Beatrice är professionell, trevlig, glad och duktig mäklare 🌸
    Teodora C
    • 57.0 m²
  • 2020-11-10
    Fantastisk mäklare! Super trevlig o proffsig! Kan jag varmt rekommendera!
    Alexander A
    • 46.1 m²
    • Nol
  • 2020-11-06
    Absolut bästa mäklaren som existerar.
    Man känner sig säker hela vägen i löpe/säljprocessen. Underbar person att ha och göra med.
    Johanna W
    • 62.5 m²
  • 2020-10-12
    Otroligt trevlig och proffsig.
    Mathias L
    • 60.5 m²