Beatrice Hindgren
Registrerad mäklare sedan 2015-05-06
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 143 Läs vad Beatrice Hindgren

• Jaana S köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-11

Bohus
    Vi har köpt Skolgatan 7a i Bohus, Ale.
    Vi uppfattar Beatrice som en glad och trevlig person som är lätt att prata med. Lätt att få
    förtroende för henne

En kunnig mäklare som ger snabb feedback.
    Det hon inte visste tog hon snabbt reda på. Läs mer
  • Christine O sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-11

Bohus
    Sålde min lägenhet jätte snabbt när det fans 3 andra lägenheter i samma bostads om råde ! Är helt underbar att jobba med :) Läs mer
  • Erica H köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-08

Bohus
    Jag har precis köpt en lägenhet med min sambo. Vi möte mäklaren när vi kom in i lägenheten på visning och redan där mötes vi av en härlig hälsning och leende. När vi hade frågor under visningen och efter fick vi alltid bra svar och bra känsla. En riktigt härlig och bra mäklare. När vi skrev på så gick allt superenkelt och allt va tydligt och bra. Vi hade frågor och fick svar på allt vi ville veta så vi kändes oss bekväma och säkra. Läs mer
  • Jonathan L köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-08

Bohus
    Köpte en lägenhet, har letat länge och hoppat av budgivningar p.g.a dåliga mäklare. Beatrice är den enda bra mäklaren vi träffat. Hon hade svar på nästan alla frågor och var otroligt trevlig! Kommer vilja använda henne när det är dags för oss att flytta nästa gång 😊 Läs mer
  • Sibtain R sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-21

Nödinge
    Beatrice is one of the best estate agents we have ever come across. We listed our apartment in Nödinge with her. She guided us through whole process during our first meeting and suggested realistic valuation of our property -no games or false promises.

We started to receive viewing requests soon after the property pictures were taken. About a week after listing, we received and accepted an offer above asking before the actual showing.

Beatrice is dedicated, professional, and straightforward, and there was excellent communication throughout the process. We highly recommend Beatrice! Läs mer
  • Helen L sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-21

Nol
    Trygg, informativ, tydlig och positiv. Läs mer
  • Robert J sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-15

Bohus
    Trevligt bemötande. En slitvarg som kämpar på. Enkel och tydlig med säljaren.
    (Sålde med henne) Läs mer
  • Elin Susanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-14

Bohus
    Jag är jättenöjd med den hjälp och det bemötande jag fått.

Köpte en 3a i Bohus, köpet gick snabbt och smidigt, över förväntan.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Yana H sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-15

2:a
    Bohus
    Jag har sålt mitt bostad och Beatrice var min mäklare.
    Beatrice är jättetrevlig och professionell. Fick precis den service jag efterfrågade och även mer 😊 Läs mer
  • Erika S köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-04

Bohus
    Jag har köpt ett lägenhet. Jag blev bemött av mäklare på väldigt trevligt sätt så det kändes som hemma. Mina förväntningar var att mäklare ska vara snäll, trevlig och väldigt hjälpsam person. Beatrice levde upp till de alla förväntningar som jag hade och det var väldigt skönt att kommunicera med henne. Hon hjälpte mycket med registrering av allt och svarade alla nödvändiga frågor i detaljer. Det var min första gången när jag köpte ett lägenhet och det var tur att min mäklare var Beatrice. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren