Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 47 Läs vad Daniel Eriksson

• Jarmo H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-12

Älvängen
    Köpt hus och skall sälja hus.
    Professionellt.
    Daniel fick en att bli lugn Läs mer
    2020-02-12 Daniel E svarar Jarmo H
    Tack Jarmo, nu kör vi järnet med försäljningen av ert hus!
    Daniel E gillar detta
  • Chadi A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-09

Älvängen
    Daniel har återigen hjälpt oss att sälja ett hus på ett bra och proffsigt sätt. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-02-09 Daniel E svarar Chadi A
    Tack för rekommendationen Chadi, jag tycker vi har ett bra samarbete och hoppas på fler affärer i framtiden.
    Daniel E gillar detta
  • Mimas A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-07

Älvängen
    Vi sålde vårt hus och är mycket nöjda med vår mäklare Daniels arbete.
    Han är lugn, pålitlig, punktlig och genomförde försäljningen på ett smidigt och informativt sätt. Läs mer
    2020-02-07 Daniel E svarar Mimas A
    Tack Mimas för rekommendationen. Det är och har alltid varit superkul att få hjälpa er med era bostadsaffärer.
    Daniel E gillar detta
  • Kent V sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-02

Nödinge
    Mycket duktig och förtroendefull.
    Någon som jag starkt rekommendera. Läs mer
    2020-02-02 Daniel E svarar Kent V
    Tack för rekommendationen och för förtroendet med försäljningen. Lycka till framöver och hoppas vi ses och hörs igen!
    Daniel E gillar detta
  • Linnéa S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-31

Nödinge
    Mycket bra bemötande och han,lovade inget som inte var genomförbart. Mycket professionell.
    Kan varmt rekommendera Daniel till andra som ska sälja. Läs mer
    2020-02-01 Daniel E svarar Linnéa S
    Tusen tack Linnéa för att du väljer att lämna en rekommendation, det betyder jättemycket. Lycka till med allt framöver!
    Daniel E gillar detta
  • Kjell L köpte en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-12-14

Nol
    tomtköp
    bra bemötande,tydlig information
    trevlig och lugn Läs mer
    2019-12-15 Daniel E svarar Kjell L
    Tack Kjell för att du lämnar ett omdöme, en återkoppling om att du är nöjd med köpet är viktigt för mig. Jag hoppas och tror att ni kommer få det jättebra i ert nybyggda hus.
    Daniel E gillar detta
  • Per B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-29

Surte
    Lugn och strukturerat varit drivande i försäljning av ett egnahem. Enkelt, informativt och ett gott bemötande genomgående.
    Kändes som en bra resa. Läs mer
    2019-11-29 Daniel E svarar Per B
    Tack Per för rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med försäljningen, så roligt att höra att ni är nöjda med resan.
    Daniel E gillar detta
  • Per C köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-03

Nödinge
    Han gjorde ett okej jobb, varken mer eller mindre. Läs mer
    2019-10-03 Daniel E svarar Per C
    Tack Per för återkopplingen, hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
  • Tommy L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-09-01

Som säljare fick vi en proffsig ärlig och smidig försäljning av huset med Daniels hjälp. Vi kände oss väl omhändertagna där Daniel hade respekt och förståelse för våra behov vid försäljningen. Daniel får våra bästa rekommendationer vid husförsäljning. Läs mer
    2019-09-01 Daniel E svarar Tommy L
    Tack Tommy för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Tycker vi haft ett bra samarbete och det har varit toppen att få lära känna er.
    Daniel E gillar detta
  • Anette S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-07

Surte
    Daniel var ett bra stöd i försäljningen av mitt hus. Tog snabbt en del extravisningar och gav mycket feedback om hur det gick. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-07 Daniel E svarar Anette S
    Tack Anette för rekommendationen!

Jag gjorde mitt yttersta, så det känns bra att höra att du är nöjd. Hoppas du får det bra i din nya bostad och ha en skön sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren