Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 30 kunder tycker om Daniel Eriksson

• Hamed V skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt trevligt bemötande samt kunnig i sitt yrke! Och framför allt lugn å proffsig !
    Vill man köpa eller sälja så rekommenderar ja Daniel Läs mer
    2018-12-04 Daniel E svarar Hamed V
    Tack Hamed för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Daniel E gillar detta
  • Ulla Britt G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemötande och ett gott stöd. Läs mer
    2018-12-02 Daniel E svarar Ulla Britt G
    Tack för återkopplingen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas du får det bra i nya bostaden.
  • Evy D
    Evy D skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde ett enplanshus i Ale Kommun. Bemötandet var lugnt och sansat, fick raka svar på de frågor vi hade. Kändes som om köpare och säljare var lika
    viiktiga i affären. Läs mer
    2018-10-25 Daniel E svarar Evy D
    Stort tack för rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Anneli B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi anlitade Daniel efter att vi först försökt sälja huset själva. Tack o lov för det beslutet 🙏🏼 Allt blev så mycket bättre Daniel är realistisk professionell och smidig. Dessutom lugn och trevlig! Vi rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Anneli B
    Hej Anneli!
    Tack för rekommendationen, uppskattar det verkligen och tack för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och lycka till med nya bostaden!
    Anneli B, Daniel E gillar detta
  • Kajsa F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel har sålt flera bostäder för oss och vi är mycket nöjda. Daniel är väldigt hjälpsam och trevlig. Försäljningarna har alltid varit lyckade och Vi känner stort förtroende för Daniel och Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Kajsa F
    Hej Kajsa,
    Tack för rekommendationen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid varje försäljning och blir det aktuellt igen så är ni varmt välkomna att kontakta mig. Lycka till med nya bostaden!
    Daniel E gillar detta
  • Magdalena W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde varan villa
    Var väldig trevlig bemött,
    Mäklaren hade mycket tålamod och det blev många visningar.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-04 Daniel E svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för att ni tar er tiden att lämna en rekommendation och för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Det blev några visningar men vi nådde ett bra slutresultat ändå. Lycka till med nya bostaden!
    Daniel E gillar detta
  • Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av mitt/vårt radhus fungerade allt väldigt bra och jag är mycket nöjd med kommunikation och den hjälp, de råd jag fått av Daniel.
    Daniel och Svenskfastighetsförmedling är förtroendeingivande, trevliga och hjälpsamma. Jag vill gärna rekommendera honom Läs mer
    2018-06-05 Daniel E svarar Peter M
    Tack för återkopplingen! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag är jätteglad att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas också ni trivs och har det bra i nya bostaden.
  • Caroline L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en fastighet åt min farfar.
    Upplever att alla på Svensk fastighetsförmedling är måna om kunden då jag fick hjälp av dem på kontoret ifall Daniel inte var på plats.
    Daniel levde upp till alla mina förväntningar då jag har sålt via Svensk fastighetsförmedling tidigare Läs mer
    2018-05-30 Daniel E svarar Caroline L
    Tack Caroline för återkopplingen. Vi alla på kontoret är jätteglada att vi får hjälpa dig med dina försäljningar och att du tycker vi gör ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Peter L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt radhus.
    Mäklarens bemötande: trevlig, lugn, tydlig förtroendeingivande. Läs mer
    2018-05-01 Daniel E svarar Peter L
    Hej Peter!
    Tack för återkopplingen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och blir längtan efter Ale för stor så är ni välkomna tillbaka.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander