Daniel Eriksson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16
449 31 Nödinge — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Daniel Eriksson

• Anneli B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi anlitade Daniel efter att vi först försökt sälja huset själva. Tack o lov för det beslutet 🙏🏼 Allt blev så mycket bättre Daniel är realistisk professionell och smidig. Dessutom lugn och trevlig! Vi rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Anneli B
    Hej Anneli!
    Tack för rekommendationen, uppskattar det verkligen och tack för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och lycka till med nya bostaden!
    Anneli B, Daniel E gillar detta
  • Kajsa F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel har sålt flera bostäder för oss och vi är mycket nöjda. Daniel är väldigt hjälpsam och trevlig. Försäljningarna har alltid varit lyckade och Vi känner stort förtroende för Daniel och Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Kajsa F
    Hej Kajsa,
    Tack för rekommendationen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid varje försäljning och blir det aktuellt igen så är ni varmt välkomna att kontakta mig. Lycka till med nya bostaden!
    Daniel E gillar detta
  • Magdalena W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde varan villa
    Var väldig trevlig bemött,
    Mäklaren hade mycket tålamod och det blev många visningar.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-04 Daniel E svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för att ni tar er tiden att lämna en rekommendation och för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Det blev några visningar men vi nådde ett bra slutresultat ändå. Lycka till med nya bostaden!
    Daniel E gillar detta
  • Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av mitt/vårt radhus fungerade allt väldigt bra och jag är mycket nöjd med kommunikation och den hjälp, de råd jag fått av Daniel.
    Daniel och Svenskfastighetsförmedling är förtroendeingivande, trevliga och hjälpsamma. Jag vill gärna rekommendera honom Läs mer
    2018-06-05 Daniel E svarar Peter M
    Tack för återkopplingen! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag är jätteglad att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas också ni trivs och har det bra i nya bostaden.
  • Caroline L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en fastighet åt min farfar.
    Upplever att alla på Svensk fastighetsförmedling är måna om kunden då jag fick hjälp av dem på kontoret ifall Daniel inte var på plats.
    Daniel levde upp till alla mina förväntningar då jag har sålt via Svensk fastighetsförmedling tidigare Läs mer
    2018-05-30 Daniel E svarar Caroline L
    Tack Caroline för återkopplingen. Vi alla på kontoret är jätteglada att vi får hjälpa dig med dina försäljningar och att du tycker vi gör ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Peter L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt radhus.
    Mäklarens bemötande: trevlig, lugn, tydlig förtroendeingivande. Läs mer
    2018-05-01 Daniel E svarar Peter L
    Hej Peter!
    Tack för återkopplingen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och blir längtan efter Ale för stor så är ni välkomna tillbaka.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag/vi är väldigt tacksamma för att få haft med Daniel att göra när vi sålt våra fastigheter. Lugn , trevlig, och trygg. Detta har skapat mycket behagliga affärer med honom. Kan varmast rekommendera honom till försäljning eller köp av er bostad. Läs mer
    2018-04-16 Daniel E svarar Stefan M
    Hej Stefan,
    Tack för rekommendationen och för att jag har fått hjälpa er med era fastighetsförsäljningar. Hoppas vi ses igen!
  • Eva B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av vårt hus fungerade allt utan problem tack vare en bra kommunikation med Daniel, som är kunnig, förtroendeingivande, trevlig och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Eva och Stig Benjaminson Läs mer
    2018-04-05 Daniel E svarar Eva B
    Hej Eva!
    Tack för rekommendationen, det betyder mycket. Kul att träffa er igen och att ni har fått det så bra i er nya bostad.
  • Jan L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en fastighet där Daniel Eriksson var mäklare. Vi har bara positiva rekommendationer till köpet.
    Duktig, kunnig och bra mäklare på att kommunicera och informera om förhållanden i budgivning och vid köpet. Läs mer
    2018-04-03 Daniel E svarar Jan L
    Hej Jan!
    Tack för återkopplingen och rekommendationen, ni kommer få det toppenbra i er nya bostad.
  • Stefan F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har bara gott att säga om Daniel han var trevlig och service inriktad jag kände mej trygg i denna affär med Daniel Läs mer
    2018-03-29 Daniel E svarar Stefan F
    Hej Stefan!
    Tusen tack för rekommendationen och för att jag har fått hjälpa till med försäljningen.
  • Torsten J skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel är proffsig,lugn,trevlig och hjälpsam. Kan verkligen rekommenderas. Torsten & Ulla Johansson Läs mer
    2018-03-12 Daniel E svarar Torsten J
    Hej,
    Tack för rekommendationen, så kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Tryggve J skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett proffsigt och saklig hantering av hela processen vid vår försäljning,samt ett gott bemötande. Läs mer
    2018-01-28 Daniel E svarar Tryggve J
    Hej Tryggve!
    Tack för återkopplingen. Det glädjer mig att ni är nöjda, jag tycker det har varit jättekul att jobba med er och att försäljningen gick så bra.
  • Henrik C skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel har under hela processen med att sälja vårat hus varit proffsig och hjälpsam. Han är lätt att kommunicera med och alltid lätt att få tag på. Vi har även tittat på andra hus Daniel förmedlat och han har hjälpt oss på ett mycket bra sätt med visningar osv. Rekommenderar Daniel starkt. Läs mer
    2018-01-25 Daniel E svarar Henrik C
    Hej Henrik!
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna en så utförlig och bra rekommendation, det betyder mycket. Grattis till nya boendet och tack för förtroendet med försäljningen av er bostad.
  • Martin Å skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vänlig, proffesionell o affärsmannamässih Läs mer
    2017-12-20 Daniel E svarar Martin Å
    Hej Martin!
    Tack för återkopplingen, det var ett rent nöje att jobba med er. Välkomna åter om ni kommer på flyttankar igen framöver.
  • Cassandra H
    Cassandra H skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kan varmt rekommendera Daniel Eriksson vid köp av hus.
    Han var proffsig, hjälpsam, hade god kontakt med säljarna och oss, och svarade på frågorna man hade snabbt! Läs mer
    2017-11-27 Daniel E svarar Cassandra H
    Hej Cassandra!
    Tack för att du tagit dig tiden att rekommendera mig, önskar er all lycka framöver och att ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • Claes G
    Claes G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hade Daniel Eriksson som sålde vårt hus och vi e så supernöjda!! Han gör att man känner sig trygg från första stund. De e ordning o reda o vi fick hela tiden information vad som händer o sker. Kan starkt rekommenderas!!

Claes o Anette Läs mer
    2017-11-27 Daniel E svarar Claes G
    Hej!
    Tack Clas för rekommendationen, det har varit superkul att jobba med er.
  • Kent E skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En kanonbra mäklare det kändes tryck med en
    Kunnig mäklare Läs mer
    2017-11-07 Daniel E svarar Kent E
    Hej Kent!
    Tack för återkopplingen och kul att ni är nöjda. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Lars O skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Man får alltid ett trevligt bemötande av Daniel. Han är lugn och ger alltid ett gott intryck Läs mer
    2017-10-31 Daniel E svarar Lars O
    Hej Lars!
    Tack för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.
    Daniel E gillar detta
  • Engelbert A skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var mycket nöjda. Daniel kändes väldigt professionell. Vi upplevde honom som ärlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2017-10-29 Daniel E svarar Engelbert A
    Hej Engelbert!
    Tack för att ni tagit er tid att lämna en rekommendation och jättekul att ni uppskattar mitt arbete. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Bo S skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt professionellt . Tydlig med hur affären går till. Läs mer
    2017-10-29 Daniel E svarar Bo S
    Hej Bo!
    Tack för rekommendationen, vi ses och hörs igen hoppas jag!
  • Kent L
    Kent L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel är en lugn och avlyssnande ej påträngande person
    med god kännedom om sin marknad som jag verkligen
    vill rekommendera ! Läs mer
    2017-10-29 Daniel E svarar Kent L
    Hej Kent!
    Tack för de fina orden, det var ett nöje att jobba med er.
  • Andreas E skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket nöjd. Proffsigt och trevligt bemötande med en stor träffsäkerhet om var priset skulle landa. Läs mer
    2017-10-29 Daniel E svarar Andreas E
    Hej Andreas!
    Tack för rekommendationen och för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen.
  • Mauri P skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    jag tycker att allt gick smidigt och bra,all info var bra,
    Daniel var mycket kunnig om allt.Som helhet allt till belåtenhet
    Tack Läs mer
    2017-10-27 Daniel E svarar Mauri P
    Hej Mauri!
    Tack för rekommendationen, kul att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Dan B
    Dan B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min fru vill varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Ale med Daniel Eriksson vid rodret som på ett proffesionellt och robust sätt tog sig an vår husförsäljning.
    Allt gick fantastiskt smidigt från start till mål. Läs mer
    2017-10-26 Daniel E svarar Dan B
    Hej Dan!
    Tack för den fina rekommendationen, det är skönt att höra att ni tycker det fungerade bra.
  • Björn K skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt bemötande, kunning om den lokala fastighetsmarknaden, satte ett bra marknadspris, svar på alla våra frågor, tillgänglighet helt suverän Läs mer
    2017-10-26 Daniel E svarar Björn K
    Hej Björn!
    Tusen tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation, jättekul att ni är nöjda. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Kaj M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket proffsig presentation .
    Bra förklarat hur allt går till när man skall göra affär .
    Väldigt bra att man får rekommendationer på tex styling etc.
    Allt funkade klockrent , ifrån första kontakten till avlsutad affär . Läs mer
    2017-10-26 Daniel E svarar Kaj M
    Hej Kaj!
    Jättekul att du är nöjd med mitt arbete, jag hoppas såklart att du någon gång flyttar tillbaka till Ale igen.
Niclas Hylander
Beatrice Hindgren