Daniel Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2012-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 55 Läs vad Daniel Eriksson

• Emelie L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-22

Bohus
    Noggrann, trevlig, punktlig, pålitlig Läs mer
    2020-06-23 Daniel E svarar Emelie L
    Tack Emelie för rekommendationen. Det är ett jättefint hus ni köpt och kommer säkerligen trivas där i många år framöver.

Ha en skön sommar!
    Daniel E gillar detta
  • Lev N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-21

Bohus
    Daniel har hjälpt oss att sälja vår radhus. Lugn, trevlig, proffsig. Försäljning gick smidigt, vi är nöjda med resultat. Läs mer
    2020-06-23 Daniel E svarar Lev N
    Tack Lev för rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det har varit kul att lära känna er under denna korta period och ert engagemang i samband med försäljningen bidrog till det fina resultatet.

Ha en skön sommar!
    Daniel E gillar detta
  • Mikael E sålde en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-01

Bohus
    Vi är jättenöjda med försäljningen som gick snabbt och smidigt.
    Kan verkligen rekommendera Daniel och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-06-01 Daniel E svarar Mikael E
    Tack Mikael för den toppenfina rekommendationen. Lycka till med allt framöver och ha en skön sommar!
    Daniel E gillar detta
  • Houssam F köpte en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-27

Älvängen
    Mycket trevlig och arbetsmoral Läs mer
    2020-05-27 Daniel E svarar Houssam F
    Tack Houssam för de väl valda orden. Ni har köpt en jättefin tomt och det kommer bli toppenbra för er, lycka till med husbyggnationen.
    Daniel E gillar detta
  • Jennie L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-10

Älvängen
    Att köpa hus innebär hög stress och det hade betytt mycket för oss med en tydligare kommunikation för att undvika olyckliga missförstånd. Läs mer
    2020-04-10 Daniel E svarar Jennie L
    Tack Jennie för din återkoppling.

Jag tycker vi haft en tät och bra kommunikation från början till slut, men visst har jag förstått att ni känt er stressade med att både sälja och köpa i denna något annorlunda marknad som vi befinner oss i. Angående tydligare kommunikation så vet jag vad du syftar på och vi pratade ganska mycket kring det. Vi har olika syn på det hela och jag anser att jag inte kunde vara mer tydlig med vilka villkor som gällde från säljarens sida.

Hoppas trots allt att ni kommer trivas i er nya bostad.
    Daniel E gillar detta
  • Anders J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-08

Älvängen
    Försäljning villa i Älvängen. Daniel är en sympatisk kille med god lokalkännedom. Gjorde ett gediget jobb för oss. Läs mer
    2020-04-08 Daniel E svarar Anders J
    Tack Anders för rekommendationen och lycka till med allt framöver!

Allt gott!
    Daniel E gillar detta
  • Emma L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-20

Älvängen
    Vi fick förtroende för Daniel direkt vid första kontakten!
    Han sålde vårat hus och vi är mycket nöjda med hur han skötte det.
    Han är mycket proffsig och vi kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2020-03-20 Daniel E svarar Emma L
    Tusen tack Emma för rekommendationen, det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda!
    Daniel E gillar detta
  • Toni L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-09

Hålanda
    Väldigt trevligt bemötande och vi fick bra och tydliga svar på våra frågor. Läs mer
    2020-03-09 Daniel E svarar Toni L
    Tack Toni för rekommendationen. Kul att höra att allt är till belåtenhet, jag tror ni kommer göra något riktigt bra av denna fastigheten. Lycka till!
    Daniel E gillar detta
  • Jarmo H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-12

Älvängen
    Köpt hus och skall sälja hus.
    Professionellt.
    Daniel fick en att bli lugn Läs mer
    2020-02-12 Daniel E svarar Jarmo H
    Tack Jarmo, nu kör vi järnet med försäljningen av ert hus!
    Daniel E gillar detta
  • Chadi A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-09

Älvängen
    Daniel har återigen hjälpt oss att sälja ett hus på ett bra och proffsigt sätt. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-02-09 Daniel E svarar Chadi A
    Tack för rekommendationen Chadi, jag tycker vi har ett bra samarbete och hoppas på fler affärer i framtiden.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren