Daniel Eriksson

Läs vad 35 Läs vad Daniel Eriksson

• Margareta W
    Margareta W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-06-12

sålt villa kattleberg ale kommun
    Mycket förtroende-ingivande
    5 Star
    MVH
    Jan Welander Läs mer
    2019-06-12 Daniel E svarar Margareta W
    Tack Jan för rekommendationen! Mitt arbete blir så roligt när jag får förmånen att jobba med människor som ni. Ha en fantastisk sommar!
  • Bezan P skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-05-31

Lugn och sansad person. Alltid tillängligt för sin kund. Läs mer
    2019-06-02 Daniel E svarar Bezan P
    Tack Bezan för att du väljer att lämna en rekommendation, det betyder mycket. Ha det gott och lycka till med er nya bostad!
  • Aida T
    Aida T skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-09

Köpt villa. Mäklaren som sålde var lyhörd och hjälpte oss med alla våra frågor. Läs mer
    2019-04-09 Daniel E svarar Aida T
    Tack Aida för återkopplingen. Önskar er all lycka framöver och hoppas ni får många fina år i er nya bostad.
    Daniel E gillar detta
  • Ann-Marie N skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-05

Vårt intryck av Daniel kan vi sammanfatta i följande omdöme.

- förtroende ingivande
    -lätt att nå
    -alltid uppdaterad på vårt ärende
    -lätt att prata med,lugn och en god lyssnare
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Läs mer
    2019-04-05 Daniel E svarar Ann-Marie N
    Hej Ann-Marie!
    Tusen tack för återkopplingen och för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen.
  • Danijela M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-04-01

Hjälpte min mor att sälja sin villa.
    Daniel har under hela processen gett ett väldigt förstående och professionellt intryck och har även utfört sitt uppdrag på ett sådant sätt. Han har skapat ett stort förtroende hos oss som säljare tack vare att han är lugn, trevlig, professionell och inte på något sätt forcerad. Rekommenderar honom starkt till andra uppdrag. Läs mer
    2019-04-02 Daniel E svarar Danijela M
    Tack Danijela för återkopplingen, det har varit ett sant nöje att få träffa er och hjälpa er med affären.
  • Hamed V skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-12-03

Väldigt trevligt bemötande samt kunnig i sitt yrke! Och framför allt lugn å proffsig !
    Vill man köpa eller sälja så rekommenderar ja Daniel Läs mer
    2018-12-04 Daniel E svarar Hamed V
    Tack Hamed för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Daniel E gillar detta
  • Ulla Britt G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-30

Bra bemötande och ett gott stöd. Läs mer
    2018-12-02 Daniel E svarar Ulla Britt G
    Tack för återkopplingen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas du får det bra i nya bostaden.
  • Evy D
    Evy D skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-10-25

Sålde ett enplanshus i Ale Kommun. Bemötandet var lugnt och sansat, fick raka svar på de frågor vi hade. Kändes som om köpare och säljare var lika
    viiktiga i affären. Läs mer
    2018-10-25 Daniel E svarar Evy D
    Stort tack för rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Anneli B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-10-17

Vi anlitade Daniel efter att vi först försökt sälja huset själva. Tack o lov för det beslutet 🙏🏼 Allt blev så mycket bättre Daniel är realistisk professionell och smidig. Dessutom lugn och trevlig! Vi rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Anneli B
    Hej Anneli!
    Tack för rekommendationen, uppskattar det verkligen och tack för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och lycka till med nya bostaden!
    Anneli B, Daniel E gillar detta
  • Kajsa F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-09-27

Daniel har sålt flera bostäder för oss och vi är mycket nöjda. Daniel är väldigt hjälpsam och trevlig. Försäljningarna har alltid varit lyckade och Vi känner stort förtroende för Daniel och Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Kajsa F
    Hej Kajsa,
    Tack för rekommendationen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid varje försäljning och blir det aktuellt igen så är ni varmt välkomna att kontakta mig. Lycka till med nya bostaden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander