Daniel Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Eriksson har haft 32 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 61 Läs vad Daniel Eriksson

• 2020-10-22
    Daniel var mäklaren för säljande part av det hus vi köpte, och vi är mycket nöjda med bemötandet. Professionellt, sakligt och ärligt. Han var alltid tillgänglig, svarade snabbt på enkla frågor, och såg till att vara behjälplig i lite krångligare frågor.
    Jezper S
    • 173.3 m²
    • Nödinge
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack Jezper, jag uppskattar att ni väljer att lämna en rekommendation. Det är ett fantastisk hus ni köpt och jag är säker på att ni kommer få många fina år i er nya bostad.

• 2020-09-30
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren bemötte oss väl och proffsigt och hjälpsamt.
    Malinka L
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Skepplanda
    köpte sin stuga med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack Malinka för rekommendationen och grattis till köpet, tror ni kommer få det jättebra i ert nya fritidshus.

• 2020-09-28
    Jag träffade Daniel i fjol, då han tog sig tid att åka till vår avlägsna stuga. Daniel gav ett gediget och varmt intyck. Så gick ett år och träffades igen vid stugan. Han accepterade vår lägstanivå vilket även med en +marginal på 20 000 blev högsta bud. Uppföljning med alla kontraktshandlingar sköttes föredömligt.
    Anders Samuel B
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Skepplanda
    sålde sin stuga med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack för återkopplingen och tack för att jag fick förmånen att hjälpa till med försäljningen. Stort lycka till med allt framöver!

• 2020-09-15
    Sålt radhus. Trevlig, lättillgänglig och professionell mäklare!
    Nathalie C
    • 134.0 m²
    • Nödinge
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack Nathalie för din rekommendation!

• 2020-09-07
    Allt har varit utmärkt Daniel har skött allt över förväntan.
    Roy J
    • Bohus
    Hej Roy, Tack för återkopplingen samt att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med allt framöver!

• 2020-09-02
    Vi har sålt en tomt, som var en del av vår trädgård. Daniel var intresserad av försäljningen och tog till sig våra synpunkter på tidplanen och utformningen av annonsen på Hemnet och på mäklarens hemsida. Vi förväntade oss en snabb och proffsigt genomförd försäljning med ev budgivning. Daniel infriade våra förväntningar mer än väl. Vi har uppskattat snabbheten i försäljningen, Daniels tillgänglighet hela tiden och hans lyhördhet och råd i försäljningens slutskede. Daniel är trevlig att umgås med och vi träffar honom gärna igen.
    Pär Viking D
    • Nödinge
    sålde en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack för att ni väljer att lämna en rekommendation, det har varit ett nöje att samarbeta med er.

• 2020-06-22
    Noggrann, trevlig, punktlig, pålitlig
    Emelie L
    • Bohus
    Tack Emelie för rekommendationen. Det är ett jättefint hus ni köpt och kommer säkerligen trivas där i många år framöver. Ha en skön sommar!

• 2020-06-21
    Daniel har hjälpt oss att sälja vår radhus. Lugn, trevlig, proffsig. Försäljning gick smidigt, vi är nöjda med resultat.
    Lev N
    • Bohus
    Tack Lev för rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det har varit kul att lära känna er under denna korta period och ert engagemang i samband med försäljningen bidrog till det fina resultatet. Ha en skön sommar!

• 2020-06-01
    Vi är jättenöjda med försäljningen som gick snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera Daniel och svensk fastighetsförmedling.
    Mikael E
    • Bohus
    Tack Mikael för den toppenfina rekommendationen. Lycka till med allt framöver och ha en skön sommar!

• 2020-05-27
    Mycket trevlig och arbetsmoral
    Houssam F
    • Älvängen
    köpte en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack Houssam för de väl valda orden. Ni har köpt en jättefin tomt och det kommer bli toppenbra för er, lycka till med husbyggnationen.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte