Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

Daniel Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Daniel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Daniel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Eriksson har haft 17 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 70 Läs vad Daniel Eriksson

• sålde en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Älvängen
    2021-06-03
    Vi är mycket nöjda med hur Daniel har agerat vid försäljning av
    våra tomter och kan rekommendera honom till hundra procent.
    Han hade ett mycket proffsigt bemötande från börja till slut så vi
    är verkligen glada att det blev just Daniel som vi anlitade.
    Glenn & Annika
    Tack för den fina rekommendationen, jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen. Daniel Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-05-17
    Vi har sålt fastigheten åsbacken 37 i Bohus efter min broders bortgång. Med ett väldigt bra resultat tack vare en mycket trevlig och bra mäklare, Daniel Eriksson. Gott humör och alltid trevlig att prata med hälsn. Rune!
    Tack Rune för rekommendationen och för att jag fått hjälpa er med försäljningen. Det är ett jättefint hus som har fått en ny ägare, lycka till framöver och hoppas vi hörs och syns igen. Daniel Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-03-05
    Köpte villa via Daniel. Ordning och reda, trevlig, bra koll på papper o admin, strukturerad och dessutom bra fika både på visningen och kontoret
    Stort tack Johan för den fina rekommendationen, är så glad är ni är nöjda med min insats! Daniel Eriksson
  • Bo A
    2021-03-04
    Vi har sålt vår villa i Börsagården, Nödinge, Ale kommun.

Daniels sätt att bemöta oss var vänligt, omtänksamt och professionellt. Han är lugn och lite lågmäld; ingen "försäljar-pratkvarn".

Våra förväntningar var att vi skulle kunna lämna över de svåra frågorna vid en husförsäljning till någon som tog ansvar för allt som sker under hela perioden. Det gjorde Daniel med råge. Att vi dessutom nådde upp till det högsta försäljningspriset hittills för den här typen av hus i Börsagården gör naturligtvis inte saken sämre.

Sammanfattningsvis: Vi gratulerar alla som lyckas med att knyta till sig Daniel vid en husaffär.
    Tack Bosse för den fina rekommendationen och för det fina samarbetet. Önskar er lycka till med allt framöver och att ni får det bra i er nya bostad. Daniel Eriksson
    2021-03-04
    Köpt en villa via Daniel. Proffsigt och ärligt bemötande, kände mig trygg i affären.
    Tusen tack för rekommendationen Edit. Hoppas ni kommer trivas bra i huset. Daniel Eriksson
    • Alvhem
    2021-02-11
    Har sålt pappas hus.Blivit respektfullt och proffsigt bemött hela tiden. Mina förväntningar uppfylldes till fullo.
    Kan rekommendera Daniel å det varmaste.
    Tack Pia för rekommendationen. Jag gjorde mitt yttersta så det känns bra med en bekräftelse på att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det bra och lycka till med allt framöver! Daniel Eriksson
    • Älvängen
    2021-01-25
    Hej har sålt en villa i Älvängen och måste säga att Daniel varit väldigt proffsig från första början. Han är lugn och ger kunden en trygghet och förtroende vilket är väldigt viktigt då det är stora pengar och beslut som skall göras för kunden. Han informerar bra vad och proffsigt vad som kommer att ske stegvis från första kontakten som togs till avslut av husaffären. Supernöjd med hans agerande både som person och mäklare och skulle helt klar rekommendera honom om någon frågar efter en mäklare.
    Tack Marcus för rekommendationen, kul att ni är nöjda! Daniel Eriksson
    2021-01-21
    Daniel har förmedlat en funkisvilla i Bohus där vi är köpare.
    Vi förväntade oss tillgänglighet och trovärdighet av mäklaren, vilket vi känner att vi fått. Daniel agerar professionellt och vi är mer än nöjda med vår köpupplevelse.
    Vi rekommenderar Daniel till både köpare och säljare!
    Tack Ilce för den fina rekommendationen. Det är ett fantastiskt hus ni köpt och jag hoppas och tror att ni kommer trivas bra i många år framöver. Daniel Eriksson
  • köpte en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-01-02
    Daniel har förmedlat en tomt vi köpt. Han var informativ och professionell i sin genomgång och lämnade inga frågetecken genom processen. Daniel visa även på hög tillgänglighet och har en förtroendeskapande/relationsbyggande approach. Vid eventuella framtida affärer eller frågor/tips så kommer vi definitivt ta kontakt med Daniel. Rekommenderas varmt!
    Tack för den fina återkopplingen! Lycka till med byggnationen, det blir spännande att följa och att se det färdiga resultatet. Kommer gärna och gör en värdering när huset står klart, ha det gott! Daniel Eriksson
    2020-10-22
    Daniel var mäklaren för säljande part av det hus vi köpte, och vi är mycket nöjda med bemötandet. Professionellt, sakligt och ärligt. Han var alltid tillgänglig, svarade snabbt på enkla frågor, och såg till att vara behjälplig i lite krångligare frågor.
    Tack Jezper, jag uppskattar att ni väljer att lämna en rekommendation. Det är ett fantastisk hus ni köpt och jag är säker på att ni kommer få många fina år i er nya bostad. Daniel Eriksson