Niclas Hylander
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 85 kunder tycker om Niclas Hylander

• Jörgen R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-12-22

Sammanfattningen är snyggt proffsigt och säker försäljning av vår bostadsrätt Läs mer
  • Cornelia U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-27

Jätte hjälpsam med att få en bra magkänsla även om man är inte van med svenska procedurers av husköp. Mäklaren organiserade tolkare och en egen teknisk besiktning med försäkringens besiktningsmannen. Hjälpsam med att anpassa kontrakt med besikningsklausul. Läs mer
  • Torsten U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-25

Niclas did a very good lead through the process, starting with the house visit, the bidding and the contract signing. Even if the process is quite different from Germany we felt very satisfied at the end by having the feeling to have bought the right house for us. Läs mer
  • Anette H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-24

Vi har sålt bostad i Nol. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren.
    Förväntningarna var ungefär som vi hade trott. Mäklaren informerade på ett utmärkt sätt och förklarade hur allt skulle gå till.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda :) Läs mer
  • Malin G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-21

Bra bemött. Snabba svar och en väldigt tillgänglig mäklare. Vi sålde vår villa på ett snabbt och smidigt sätt precis som vi ville. Läs mer
  • Oskar A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-20

Snabb och smidig affär.
    Bäldigt flexibel mäklare. Läs mer
  • Eila H
    Eila H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-20

Jag har sålt mitt hus i Kollanda. Mäklaren var kunnig, proffsig och hade ett mycket trevligt bemötande. Försäljningen motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-16

Vi har köpt en äldre fastighet med stort renoveringsbehov men också med stora möjligheter. Samtidigt har vi sålt vårt hus i ett barnvänligt 70 tals område som vi bott i under lite mer än 8 år.

Från första kontakt med mäklaren Niclas Hyllander har vi bemöts med raka och tydliga besked och en hög grad av professionalism.

Vi är mycket nöjda med Niclas Hyllander och Svensk fastighetsförmedling på alla plan, både som köpare och som säljare. Läs mer
  • bertil a
    bertil a skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-10-31

Niclas Hylander har hjälpt oss köpa hus i Nödinge. Han är mycket kunnig och tillmötesgående, svarar snabbt på frågor och funderingar. Han visar verkligen intresse för oss som kunder och hetsar inte fram snabba oövertänkta beslut. En kunnig och seriös mäklare som ställer upp. Rekommenderas. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Ek Fastighetsutveckling Ab skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-09-22

Duktig säljare, grymt bra för båda parterna Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Niclas Hylander