Niclas Hylander
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 116 Läs vad Niclas Hylander

• Jasminka R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-19

Nödinge
    Niclas är proffsig, engagerad och lyhörd. Han har koll på allt och har gett absolut bästa servicen genom hela processen när vi sålde vårt radhus. Vi är supernöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Niklas D köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-18

Nödinge
    Jag och min sambo köpte ett radhus där Niclas var mäklare och det var en trevlig upplevelse. Det var alltid ett trevligt bemötande och svar på våra frågor var aldrig några problem att få.

Vi hade egentligen inte så mycket förväntningar då detta var vårt första bostadsköp men allt fungerade smidigt och var tydligt kommunicerat. Läs mer
  • Samir R
    Samir R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-17

Nödinge
    Lyssnande, proffs i planering. Tydlig och lätt att kommunicera. Ger förtroende och man lämna försäljning och vet att både köpare och säljare blir glada och nöjda. Rekommenderas varmt. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Kristian K sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-31

Nol
    Sålt 2 plans villa
    träffade 3 mäklare från olika företag men valde Niclas
    Förväntningarna på slutpriset var högre,men då besiktningen visade lite olika brister så blev slutpriset lägre men tycker Niclas skötte det bra. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Sointu P sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-28

Nol
    Sålt en bostadsrätt. Bemötande mycket bra. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Karl-johan C köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-23

Ale
    Vi har köpt en tomt centralt i Nödinge, Ale för uppförande av villa med helentreprenad. Niclas har varit tillgänglig under hela processen och vi har fått snabb återkoppling både via mail och telefon innan vi tog beslut om att gå vidare med affären. Vid kontraktsskrivningen gicks allt igenom grundligt och vi fick all den tid vi behövde för att känna oss nöjda. Jag kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Ami köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-02

Kode
    Håller alla parter informerade. Trevlig och noga med att alla förstår vad som gäller. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Andreas P köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-03

Skepplanda
    Kunnig, förtroendeingivande och trevligt bemötande! Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Andreas A köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-03

ÄLVÄNGEN
    Professionell, hjälpsam och trevlig. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Aksel S sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-01

Skepplanda
    Sålt villa. Niclas var kunnig och professionell genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren