Niclas Hylander
Registrerad mäklare sedan 2013-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 123 Läs vad Niclas Hylander

• Mohammad H köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-29

3:a
    Komarken
    Since my Swedish is not that good yet, I really appreciated when Niclas spoke English. He had good information about the apartment and was fast about communication. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-27

Kode
    Niclas sålde vårt sommarhus. Han är alltid proffsig och snabba svar, med lite is i magen fick han klar en bra affär vilket vi alla är tacksamma för.
    Vi blev rekommenderade att använda Niclas och han motsvarande våra förväntningar. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Mats I sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-05-25

Kode
    Kunnig och bra tillgänglighet både för säljare och köpare Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Johan E köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-30

Kungälv
    Niclas har hjälpt mig att sälja min lägenhet med ett fantastiskt resultat. Klara och tydliga direktiv genom hela försäljningsprocessen vilket innebär att man ständigt känner sig välinformerad. Rekommenderar Niclas till alla som ska sälja sin bostad.

Tack för ett mycket bra samarbete! Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Tobias J köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-27

Älvängen
    Köpte både vårat första och nu vårat andra hus av Niclas, Gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-24

Älvängen
    Fastighet såld innan visning, mycket nöjda. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Therese L sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-04-22

Sålt villa.
    Smidig hantering och tydlig info. Allt gick snabbt och enkelt.
    Ev något som kan förbättras så var det kanske mer information under pågående budgivning. Annars superbra! Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Jasminka R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-19

Nödinge
    Niclas är proffsig, engagerad och lyhörd. Han har koll på allt och har gett absolut bästa servicen genom hela processen när vi sålde vårt radhus. Vi är supernöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Niklas D köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-18

Nödinge
    Jag och min sambo köpte ett radhus där Niclas var mäklare och det var en trevlig upplevelse. Det var alltid ett trevligt bemötande och svar på våra frågor var aldrig några problem att få.

Vi hade egentligen inte så mycket förväntningar då detta var vårt första bostadsköp men allt fungerade smidigt och var tydligt kommunicerat. Läs mer
  • Samir R
    Samir R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-02-17

Nödinge
    Lyssnande, proffs i planering. Tydlig och lätt att kommunicera. Ger förtroende och man lämna försäljning och vet att både köpare och säljare blir glada och nöjda. Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren