Pernilla Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Pernilla Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Pernilla Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Pernilla Andersson har haft 6 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 44 Läs vad Pernilla Andersson

• köpte en tomt med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2020-12-16
    Hej
    Vi var jätte glada hela familjen att fick detta möjlighet att köpa en tomt i Ale kommun.
    Pernilla var snäll och underbar när hon beskrivit all informationen för oss samt fint bemötande .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2020-10-14
    Köpte bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande såväl på hennes kontor, visning och genomförandet av köpehandlingar.
    PA bra att jaga fatt på säljare för visning.
    Inga förväntningar, ville köpa bostad snabbt.
    Pernilla proffsigt bra på affären. Ett gott bemötande hela väge.
    Kvar ett jobb att skriva bankhandlingar.
    2020-10-05
    En mäklare som ingav stort förtroende och hög kompetens i alla delar. Lösningsfokuserad och tillgänglig. Kan varmt rekommendera Pernilla.
    //Linda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Surte
    2020-10-04
    Sålde en 2:a i Surte som var i behov av totalrenovering. Pernilla skötte försäljningen på väldigt kort tid. Hon är en väldigt trevlig person, glad och tillmötesgående.
    2020-09-23
    Ärlig och trevlig mäklare. Köpte min lägenhet i Bohus och är så nöjd.
    2020-09-07
    Bra, grym, trevlig, rekommenderas
    Jag är nöjd
    Tackar för det fina betyget Jonathan!! Alltid lika skönt att höra att ni kunder är nöjda!
    Varma hälsningar Pernilla
  • Samuel M
    2020-09-06
    Vi kan verkligen rekommendera Pernilla. Väldigt trevlig, effektiv, duktig och kommunikativ. Vi valde helt klart rätt mäklare!
    2020-09-04
    Köpte en bostadsrätt och tycker att det gick kanon, har inget att klaga på :)
    Tack Josefine för det fina betyget! Ni kommer stortrivas i bostaden när ni får gjort om den lite till eran egen :) Vi ses och hörs!
    Varma hälsningar Pernilla
    Pernilla Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Svanesund
    2020-07-29
    Sålt villa. Blev mycket väl bemött av Pernilla.
    Mina förväntningar var vad jag väntade mig och
    mäklaren levde upp till dom.
    Min upplevelse var mycket bra
    • Kronogården
    2020-07-20
    Köpte ett parhus i Älvängen. Pernilla är lätt att få tag på vilken kommunikationsväg man än väljer. Hon återkopplar snabbt och enligt utlovat. Bra objektsbeskrivning som levde upp till våra förväntningar efter visning. Pernilla är enkel, uppriktig och jättetrevlig! Vi kan starkt rekommendera att köpa bostad via Pernilla!