Pernilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Pernilla Andersson

• Kimberly V köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-27

Älvängen
    Pernilla har varit toppen sedan första telefonsamtalet. Vi köpte vår första bostad någonsin och varit nervösa inför varje steg men Pernilla har varit tillmötesgående och förklarat allt i detalj samtidigt som hon varit lugn och visat att hon har tid för oss. Hon förmedlade våra önskemål till säljarna och alltid varit positiv och engagerad.

Sammanfattningsvis är vi super nöjda med vårt första köp, det kunde inte blivit bättre och det är till stor del tack vare Pernilla. Läs mer
  • Andreas V
    Andreas V köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-27

På bästa möjliga sätt! Allt har vart toppen! Läs mer
  • Jörn J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-12

Surte
    Sålt lägenhet
    Att hon skulle sälja lägenheten på ett bra sätt då den var i dåligt skikt.

Pernilla har skött detta uppdrag på bästa sätt det finns inget att klaga på. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Lill Bodil H sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-15

Älvängen
    Pernilla Andersson har hjälp mig sälja min bostadsrätt i Älvängen.
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt Hon var lyhörd och tillmötesgående .Noga med att tid och rum skulle passa mig.. Fick en helt annan bild på mäklare efter kontakten med henne. Läs mer
    2020-01-27 Pernilla A svarar Lill Bodil H
    Tusen tack för dina värmande ord! <3
    Det är väldigt roligt när man får höra från er kunder efter försäljningen.
    På återseende! :)
    Pernilla A gillar detta
  • Ewa W sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Bostadsrätt. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som också var väldigt tydlig med vilka lagar och regler som gäller både för mig som säljare och även för köparen. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Emma M köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Har köpt en bostadsrätt och alltid gick smidigt, bra kommunikation och vänligt och snabbt bemötande. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Älvängen
    Vi kände oss trygga hela vägen. Pernilla fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor och hade alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Betim B köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-04

Surte
    Trevlig och hjälpsam. Tillgänglig Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Shkodran M köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-02

Nödinge
    Hon är bäst. Kärlek från familjen från backavägen 30. Läs mer
    2019-10-04 Pernilla A svarar Shkodran M
    Tack vad fina ord från er, det värmer! :) :)
    Jag hoppas ni stortrivs i eran nya bostad!
    Kärlek till er med!
    Mvh Pernilla Andersson
    Pernilla A gillar detta
  • Ellinor Y sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-10-02

Älvängen
    väldigt tillmötesgående tog snabbt kontakt och svarade efter man ställt frågor. allt gick snabbt smidigt och inget att anmärka kommer absolut välja henne om vi säljer eller skall köpa igen Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren