Läs vad 44 Läs vad Pernilla Andersson

• 2020-12-16
    Hej
    Vi var jätte glada hela familjen att fick detta möjlighet att köpa en tomt i Ale kommun.
    Pernilla var snäll och underbar när hon beskrivit all informationen för oss samt fint bemötande .
    Shatha A
    • Nol
    köpte en tomt med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-10-14
    Köpte bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande såväl på hennes kontor, visning och genomförandet av köpehandlingar.
    PA bra att jaga fatt på säljare för visning.
    Inga förväntningar, ville köpa bostad snabbt.
    Pernilla proffsigt bra på affären. Ett gott bemötande hela väge.
    Kvar ett jobb att skriva bankhandlingar.
    Jan Erik B
    • 51.5 m²
    • Nol
    köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-10-05
    En mäklare som ingav stort förtroende och hög kompetens i alla delar. Lösningsfokuserad och tillgänglig. Kan varmt rekommendera Pernilla.
    //Linda
    Linda B
    • 51.5 m²
  • 2020-10-04
    Sålde en 2:a i Surte som var i behov av totalrenovering. Pernilla skötte försäljningen på väldigt kort tid. Hon är en väldigt trevlig person, glad och tillmötesgående.
    Lena G
    • 66.0 m²
    • Surte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-09-23
    Ärlig och trevlig mäklare. Köpte min lägenhet i Bohus och är så nöjd.
    Azim G
    Jonathan H
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Bohus
    Tackar för det fina betyget Jonathan!! Alltid lika skönt att höra att ni kunder är nöjda! Varma hälsningar Pernilla

Visa svar
  • 2020-09-06
    Vi kan verkligen rekommendera Pernilla. Väldigt trevlig, effektiv, duktig och kommunikativ. Vi valde helt klart rätt mäklare!
    Samuel M
    Samuel M
    • 57.0 m²
  • 2020-09-04
    Köpte en bostadsrätt och tycker att det gick kanon, har inget att klaga på :)
    Josefine K
    • 57.0 m²
    • Bohus
    Tack Josefine för det fina betyget! Ni kommer stortrivas i bostaden när ni får gjort om den lite till eran egen :) Vi ses och hörs! Varma hälsningar Pernilla

Visa svar
  • 2020-07-29
    Sålt villa. Blev mycket väl bemött av Pernilla.
    Mina förväntningar var vad jag väntade mig och
    mäklaren levde upp till dom.
    Min upplevelse var mycket bra
    Fredd John R
    • 192.0 m²
    • Svanesund
    sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-07-20
    Köpte ett parhus i Älvängen. Pernilla är lätt att få tag på vilken kommunikationsväg man än väljer. Hon återkopplar snabbt och enligt utlovat. Bra objektsbeskrivning som levde upp till våra förväntningar efter visning. Pernilla är enkel, uppriktig och jättetrevlig! Vi kan starkt rekommendera att köpa bostad via Pernilla!
    Malin H
    • 5:a