Pernilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2015-03-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Pernilla Andersson

• Fredd John R sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-29

Svanesund
    Sålt villa. Blev mycket väl bemött av Pernilla.
    Mina förväntningar var vad jag väntade mig och
    mäklaren levde upp till dom.
    Min upplevelse var mycket bra Läs mer
  • Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-20

5:a
    Kronogården
    Köpte ett parhus i Älvängen. Pernilla är lätt att få tag på vilken kommunikationsväg man än väljer. Hon återkopplar snabbt och enligt utlovat. Bra objektsbeskrivning som levde upp till våra förväntningar efter visning. Pernilla är enkel, uppriktig och jättetrevlig! Vi kan starkt rekommendera att köpa bostad via Pernilla! Läs mer
  • Beatrice H sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-15

2:a
    Nol
    Valet av Pernilla som mäklare för min bostad var enkelt: en superskicklig, engagerad och driven mäklare som verkligen ser till att man som säljare känner sig trygg i varje del av processen.
    Rekommenderar Pernilla varmt till alla som ska sälja! 🌸👌🏻 Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Kimberly V köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-27

Älvängen
    Pernilla har varit toppen sedan första telefonsamtalet. Vi köpte vår första bostad någonsin och varit nervösa inför varje steg men Pernilla har varit tillmötesgående och förklarat allt i detalj samtidigt som hon varit lugn och visat att hon har tid för oss. Hon förmedlade våra önskemål till säljarna och alltid varit positiv och engagerad.

Sammanfattningsvis är vi super nöjda med vårt första köp, det kunde inte blivit bättre och det är till stor del tack vare Pernilla. Läs mer
  • Andreas V
    Andreas V köpte sitt hus med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-27

På bästa möjliga sätt! Allt har vart toppen! Läs mer
  • Jörn J sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-01-12

Surte
    Sålt lägenhet
    Att hon skulle sälja lägenheten på ett bra sätt då den var i dåligt skikt.

Pernilla har skött detta uppdrag på bästa sätt det finns inget att klaga på. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Lill Bodil H sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-11-15

Älvängen
    Pernilla Andersson har hjälp mig sälja min bostadsrätt i Älvängen.
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt Hon var lyhörd och tillmötesgående .Noga med att tid och rum skulle passa mig.. Fick en helt annan bild på mäklare efter kontakten med henne. Läs mer
    2020-01-27 Pernilla A svarar Lill Bodil H
    Tusen tack för dina värmande ord! <3
    Det är väldigt roligt när man får höra från er kunder efter försäljningen.
    På återseende! :)
    Pernilla A gillar detta
  • Ewa W sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Bostadsrätt. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som också var väldigt tydlig med vilka lagar och regler som gäller både för mig som säljare och även för köparen. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Emma M köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Bohus
    Har köpt en bostadsrätt och alltid gick smidigt, bra kommunikation och vänligt och snabbt bemötande. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Älvängen
    Vi kände oss trygga hela vägen. Pernilla fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor och hade alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren