Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Ale Pernilla Andersson
Pernilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 Läs vad Pernilla Andersson

• Stefan J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-05-27

Vi har sålt en bostadsrätt i radhus form. Försäljningen gick väldigt lätt och smidigt för oss.
    Mäklaren har under hela processen varit väldigt hjälpsam och svarat snabbt på alla frågor och funderingar, vi fick det priset vi ville ha dock utan att bli överraskade. Läs mer
  • Stéphanie T
    Stéphanie T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-26

Pernilla tog sig an ett nästintill omöjligt uppdrag i Älvängen och levererade över all förväntan. Tidigt i processen tog hon sig tiden att gå igenom allt, hon anpassade sina arbetstider efter våra behov och levererade allt det vi hade kommit överens om, och lite till. Professionell, trevlig och väldigt engagerad i sitt jobb och relationen till sina kunder. Rekommenderar henne stark! Läs mer
  • Julia T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-26

Sveriges bästa mäklare!
    Hon sålde vårt hus i Älvängen och jag kan verkligen rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Claes G
    Claes G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-23

Vi har haft hjälp av Pernilla för att sälja vår fars bostad i Bohus utanför Göteborg. Eftersom vi inte anlitat någon fastighetsmäklare tidigare visste vi inte vad vi kunde förvänta oss. Vi bor själva i Stockholm och vi förväntade oss en del problem på grund av avståndet, men det visade sig att det gick hur smidigt som helst. Vi kände stort förtroende för Pernilla redan från början och hon tog hand om allt på ett ypperligt sätt under hela processen tills försäljningen var i hamn. Pernilla är dessutom en mycket trevlig och sympatisk människa som det var mycket lätt att samarbeta med om allt som rörde försäljningen i både smått som stort. Ska du välja en mäklare för försäljning av din bostadsrätt är valet enkelt - välj Pernilla så kommer allt att gå mycket smidigt.

Claes och Kristina Läs mer
    2019-03-26 Pernilla A svarar Claes G
    Stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med försäljningen av er pappas bostad och kan inte nog tacka för denna fina rekommendationen! Jag är glad om ni är glada :)
    Hoppas vi ses igen!
    Hälsningar Pernilla Andersson
    Pernilla A gillar detta
  • Luciana G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-07

Sålt bostadsrätt
    Fint bemötande
    Lyhörd mäklare och engagerad
    Mkt nöjd! Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Cecilia H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-02-01

Jag rekommenderar varmt Pernilla Andersson från Svensk fast. i Ale. Hon var otroligt engagerad, vänlig och hjälpsam under hela försäljningsproccessen av min lägenhet, från första telefonsamtal till deklarationshjälp. Pernilla överträffade alla mina förväntingar, och jag skulle inte tveka på att anlita henne igen. Läs mer
    2019-03-07 Pernilla A svarar Cecilia H
    Stort tack för den fina rekommendationen Cecilia!! Har varit väldigt kul att samarbeta med dig under försäljningsprocessen och jag önskar er all lycka till med nya bostaden! Börjar du sakna Ale så är det bara att ringa ;)
  • Lina S
    Lina S skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-01-30

Vi sålde våran lägenhet.
    Hade haft möte med flertal mäklare men kände direkt att det kändes bra med Pernilla.

Vi ville framförallt ha en mäklare som förmedlar rätt budskap när en potentiell köpare kom på visning. Någon som välkomnar och tar emot vid dörren. Svara på frågor och finns där, men inte för påflugen eller för ointresserad.

Gentemot oss som säljare så va det viktigt för oss med en bra kommunikation. Inte för mycket och inte för lite. Vi har heller aldrig sålt en bostad innan så behövde då också en stabil mäklare som vi kunde räkna med oavsett vilka frågor som kommer upp.

Pernilla visade sig vara allt och mer därtill. Är jätte nöjd med att vi gick på magkänslan!
    Hon ställde upp i alla lägen. Allt ifrån våran kommunikation med mäklaren som vi köpt nästa bostad från. Till styling tips. budgivningen, när papper skulle skrivas, samt när nycklar skulle överlämnas.

Jag kan inte starkt nog rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Pernilla för en säker och trygg försäljning av en bostad. Läs mer
    2019-02-04 Pernilla A svarar Lina S
    Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser vad du skrivit!
    Tack Lina för den otroligt fina rekommendationen!
    Nöjda kunder är mitt mål och jag blir så glad när jag får reda på att jag lyckas, stort tack för förtroendet och hoppas ni trivs i nya huset :)
  • Kieu D skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-01-24

Jag och min kille köpte precis en lägenhet i Surte. Tog två dagar från att vi gick på visning och avslutade affären. Väldigt trevlig och proffesionell mäklare som vi rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-01-28 Pernilla A svarar Kieu D
    Tusen tack för den fina rekommendationen!!
    Ni är lättsamma kunder som underlättar mitt jobb :)
    Vi ses snart igen.
    Mycket varma hälsningar Pernilla Andersson
    Pernilla A gillar detta
  • Annika H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-11-19

Jag har sålt min bostadsrätt och fick ett jätte fint bemötade ocn stort engagemang, precis så vill jag som kund bli bemött.
    Proffsigt och lättsamt en mäklare som gav ett mycket bra intryck och som förstod bådas situation köpare och säljare. Toppen!!! Läs mer
    2018-12-03 Pernilla A svarar Annika H
    Åh tackar ödmjukast för denna fina text! Så kul att du är nöjd! Snabb och smidig försäljning som jag tror ni båda är glada för.
  • Cim N
    Cim N skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2018-10-26

Jag och min sambo har precis skrivit kontrakt på en bostadsrätt som fantastiska Pernilla Andersson förmedlade. Hon är en otroligt kompetent mäklare med koll på läget och har ett fantastiskt kundbemötande gentemot både säljare och köpare. Hon inger en otroligt trygghet med sin kompetens. Jag skulle rekommendera henne alla dagar i veckan och den dagen det är dags för att leta nytt boende kommer hon vara den vi först kommer att kontakta :) Läs mer
    2018-11-05 Pernilla A svarar Cim N
    Stort tack för denna ofattbart fina rekommendationen som jag fått av er!
    Jag jobbar stenhårt för att göra eran upplevelse som köpare så smidig och härlig som det bara går! Gratulerar till en jättefin bostad och jag är övertygad om att ni kommer stortrivas.
    Vi hörs och ses! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale