Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Ale Pernilla Andersson

Läs vad 22 Läs vad Pernilla Andersson

• Anna A
    Anna A skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-08-27

Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Linda G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-12

Pernilla har varit en toppenmäklare vid köp av min nya bostad👌🌼Engagerad, hjälpsam och trevlig. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Mattias K skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-12

Sålde våran bostadsrätt och Pernilla skötte allt toppen bra! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Ken J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Försäljning av lägenhet.
    Grymt bemötande, proffsigt!
    Kommer mer än gärna återkomma vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • TAMINE A skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-03

Vår upplevelse av Pernilla är att hon är en proffsig, lyhörd och hjälpsam mäklare av högsta klass. Hon är även supertrevlig.
    Vi skulle varmt rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Andrea D skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-07-01

Kanon bra service vid köp av vår första bostad. Svarar på alla frågor och finns alltid bara ett samtal bort. Personlig och alltid tillmötesgående.
    Tycker absolut mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    Pernilla A gillar detta
  • Stefan J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-05-27

Vi har sålt en bostadsrätt i radhus form. Försäljningen gick väldigt lätt och smidigt för oss.
    Mäklaren har under hela processen varit väldigt hjälpsam och svarat snabbt på alla frågor och funderingar, vi fick det priset vi ville ha dock utan att bli överraskade. Läs mer
  • Stéphanie T
    Stéphanie T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-26

Pernilla tog sig an ett nästintill omöjligt uppdrag i Älvängen och levererade över all förväntan. Tidigt i processen tog hon sig tiden att gå igenom allt, hon anpassade sina arbetstider efter våra behov och levererade allt det vi hade kommit överens om, och lite till. Professionell, trevlig och väldigt engagerad i sitt jobb och relationen till sina kunder. Rekommenderar henne stark! Läs mer
  • Julia T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-26

Sveriges bästa mäklare!
    Hon sålde vårt hus i Älvängen och jag kan verkligen rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Claes G
    Claes G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2019-03-23

Vi har haft hjälp av Pernilla för att sälja vår fars bostad i Bohus utanför Göteborg. Eftersom vi inte anlitat någon fastighetsmäklare tidigare visste vi inte vad vi kunde förvänta oss. Vi bor själva i Stockholm och vi förväntade oss en del problem på grund av avståndet, men det visade sig att det gick hur smidigt som helst. Vi kände stort förtroende för Pernilla redan från början och hon tog hand om allt på ett ypperligt sätt under hela processen tills försäljningen var i hamn. Pernilla är dessutom en mycket trevlig och sympatisk människa som det var mycket lätt att samarbeta med om allt som rörde försäljningen i både smått som stort. Ska du välja en mäklare för försäljning av din bostadsrätt är valet enkelt - välj Pernilla så kommer allt att gå mycket smidigt.

Claes och Kristina Läs mer
    2019-03-26 Pernilla A svarar Claes G
    Stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med försäljningen av er pappas bostad och kan inte nog tacka för denna fina rekommendationen! Jag är glad om ni är glada :)
    Hoppas vi ses igen!
    Hälsningar Pernilla Andersson