Pernilla Andersson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16
449 31 Nödinge — Visa karta

Vad tror Pernilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Pernilla Andersson

• Prosha M
    Prosha M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt som såldes av Pernilla. Vi blev mycket väl bemötta på visningen och under hela köpprocessen. Hon hjälpte oss gärna med att besvara på de frågor och funderingar vi hade både under och efter visningen, vilket var betryggande. Vid kontraktskrivningen gick hon långsamt igenom alla papprena så att vi var väl införstådda. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse! :) Läs mer
  • Cecilia Ann-Charlotte H
    Cecilia Ann-Charlotte H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av en fantastisk mäklare. Snabb, engagerad, trevlig och höll oss uppdaterad under hela vägen från start till mål. Kunde inte önska något mer från henne! Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Cecilia Ann-Charlotte H
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Cecilia! Hoppas ni har en underbar semester i det fina vädret :)
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • Martin G
    Martin G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att kommunicera med och visar engagemang för både säljare och köpare. Går igenom processen och avtalen lugnt och metodiskt. Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Martin G
    Tackar så hemskt mycket för en fin rekommendation!
    Trots kaffespill ;) Hoppas du har en riktigt skön semester i det fina vädret!
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • Samuel Ingemar L
    Samuel Ingemar L skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycker bra! Trevligt, sakligt och smidigt. Läs mer
    2018-05-09 Pernilla A svarar Samuel Ingemar L
    Tack Samuel för en bra rekommendation, det värmer! Hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden :)
    Vänliga hälsningar Pernilla Andersson
  • Dzavid M
    Dzavid M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla är mycket trevlig, kompetent och lätt att nå inte bara som yrkeskvinna utan även som människa. Vi tvekar inte att välja henne igen som mäklare när det är dags att byta boende. Läs mer
    2018-04-23 Pernilla A svarar Dzavid M
    Hej på er! Det glädjer mig att ni är nöjda, tusen tack för en fin rekommendation!! Med vänliga hälsningar Pernilla Andersson
  • Emma J
    Emma J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Är jätte nöjd med mäklaren! Social och hjälpsam i alla lägen. Allt gick smidigt och bra. Finns inget negativt att säga! Är super nöjd. Så fort sätt att jobba på de sättet du gör. Läs mer
    2018-04-23 Pernilla A svarar Emma J
    Tack så mycket Emma för en fin recension! Hoppas ni trivs i eran nya bostad med mer plats :) Varma hälsningar Pernilla Andersson
Niclas Hylander
Beatrice Hindgren