Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• BadgeEightYears
1 017

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor! Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare. Genom kvalitet...

1017 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Mikael A
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Thomas är saklig, trevlig och rolig. Ända från första kontakt var han förtroendeingivande och svarade behjälpligt och rakt på våra frågor, något vi inte alltid upplevt på andra visningar vi varit på.

Ingrid O
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra och snabb återkoppling! Flexibel och tillmötesgående med alla frågor/funderingar. Vi är supernöjda!😃

Mats A
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Väldigt proffsig, fint och korrekt bemötande. Mycket hjälpsam och man kände att han kunde sin sak!

Rigmor Eva Margret U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Har bara gott att säga om Johan! Har varit tillgänglig och jag har fått svar på mina frågor. Har hållit mig uppdaterad m.m Kan rekommendera honom varmt!

Peter Ingvar F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Proffsigt bemötande och inga konstigheter. Rekommenderar Thomas Thim varmt till andra som vill både sälja och köpa bostad problemfritt.

Lena F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra och proffsigt bemötande. Kan rekommendera Rasmus som mäklare vid köp och sälj av din bostad

Margareta A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Glad och trevlig. Kunnig. Fint bemötande. Tillgänglig och snabb på att återkoppla. Tillgodosåg mina önskemål.

Sara Å
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Mycket trevlig och behaglig mäklare. Inte forcerad utan väldigt tillmötesgående, inlyssnande och informativ. Vi är supernöjda.

Lars J
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Kunnig hjälpsam fick bra information trevlig och bra bemötande

Svar från Peter Jonsson

Tack för de fina orden Lars. Vi har haft ett bra samarbete under en längre tid. Kul att vi nu närmar oss målet. Ha det fint och hälsa frugan!

Ebba O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra kontinuerlig kontakt, svar på de flesta frågor. Bra bemötande

Christer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Peter tog hand om oss inblandade på bästa möjliga sätt.Kändes oss trygga genom hela affären.Kan varmt rekommendera Peter.

Svar från Peter Jonsson

Tack Christer! Skönt att jag fick förtroendet att hjälpa dig igen. Alltid lika trevligt

Ingamaj O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Han var lyhörd för mina behov och önskemål. Min önskebostad blev min trots flera problem på vägen. Peter fick det att hända. Jag är så lycklig.

Svar från Peter Jonsson

Grattis Ingamaj och tack för de fina orden. Det är så trevligt att vara en del av din bostadsresa mot nya mål. Ha det fint!

Edina C
Centrum

En fantastisk mäklare! Professionell, lyhörd, engagerad och löser allt.

Svar från Peter Jonsson

Tack Edina! Så himla kul att ha fått vara med och hjälpa dig och Christer med era försäljningar och era köp. Härligt samarbete. Ni är härliga att ha att göra med.

Jerry S
Ljung

Snabb med förståelse av mina frågor

Hans M
Lygnö

Niklas levde upp till de förväntningarna som vi hört om honom, trevlig snabba återkopplingar.Lätt att nå om det skulle vara något man undrade över

Pernilla J
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Lygnö

Finns för både säljare o köpare väldigt lätt åtkomlig svarar alltid Lätt person att ha att göra med Välj Niklas 🤩

Willy Roger H
Skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Pernilla och jag upplever Nicklas, framför allt, väldigt närvarande. Man upplever honom som en skugga som vakar över dig 24/7. Du kan maila eller skicka SMS när som helst. Han kontaktar dig alltid så fort han hinner. Som förstagångs köpare så är man alltid lite rådvill, Nicklas stöttar dig i alla frågor som uppstår.

Emil G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Östlyckan

Nicklas gav ett väldigt proffsigt och förtroendeingivande intryck som han levde upp till. Bra kommunikation och alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Andreas V
Alingsås

Väldigt bra att ha att göra med och väldigt kommunikativ. Rekommenderar honom starkt

Rebecka F
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Mycket bra bemötande, trevlig och engagerad, flexibel och tillmötesgående!

Rolf Arne G
Stockslycke

Lätt att prata med. Svarar på alla frågor. Mycket kunnig. Mycket engagerad rörande allt inom försäljningen. Stort förtroende. Helnöjda. Fem stora stjärnor

Svar från Peter Jonsson

Tack för de fina orden. Kul att det blev sådan fart på försäljningen när vi väl startade. Verkligen trevligt att ha haft med er att göra.

Katarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

God kompetens och trevligt bemötande

Kevsera B
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Stockslycke

Jätte duktig mäklare. Man kan känna och se helt enkelt att han har jobbat som mäklare i så många år! Så så duktig! ☺️

Svar från Peter Jonsson

Tack Kevsera! Så kul att det blev ni som fick köpa huset. Där kommer ni att få många och fina år. Så glad för er skull.

Roland E
Bolltorp

Vi blev mycket trevligt och bra bemötta av Nicklas. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor, kändes tryggt och professionellt. Vi upplever att affären har varit väldigt smidig. Inga frågetecken helt enkelt. Vi har känt oss trygga med processen. Vi rekommenderar verkligen Nicklas då han har bemött våra frågor och funderingar på ett personligt och proffsigt sätt vilket har varit viktigt för oss. Helt enkelt 10 av 10!

Louise B
Hjälmared

Väldigt seriös och kunnig mäklare. Visningen var extra trevlig för det fanns det lilla extra med loka och lite godis. Men framförallt var Peter lagom närvarande under visningen. Han lät oss gå runt själva men mötte oss på ett bra sätt med information när vi behövde. Allt har känts väldigt proffsigt hela vägen till köp. Han har uppdaterat oss bra under budgivningen och kontraktskrivnigen var väldigt tydlig och informativ

Svar från Peter Jonsson

Tack Louise för de fina orden. Känns så kul att få hälpa er att hitta ert nya hem. Det kommer bli så bra. Verkligen ett fint hus. Grattis!

Marcus H
Bolltorp

Kortfattat väldigt nöjd med allting som rörde försäljningen utav bostaden, otroligt smidigt.

Tanja C
Alingsås

Jag tycker att Rasmus bemött oss på ett trevligt sätt. Han har varit väldigt lugn och svarat på alla våra frågor angående bostaden.

Rigmor Eva Margret U
Alingsås

Lyhörd, medmänsklig, hjälpte mej sälja mitt hus på ett mycket bra sätt. Kan varmt rekommendera Niklas Blomstrand!

Carola L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Johan är en engagerad, kunnig och mycket trevlig mäklare. Vi hade inte så stora förväntningar på att den här försäljningen skulle gå så snabbt med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut. Vi är glada att vi gick på magkänslan och valde Johan som mäklare. Ett stort Tack!

Asko M
Alingsås

Johan var väldigt tillgänglig, informativ och mycket trevlig. Vi kände oss väl bemötta. Vi kände oss också trygga som köpare. Det gick smidigt och snabbt alltihopa.

Jill A
Alingsås

Johan är en helt fantastisk mäklare som vi fastnade för direkt. Professionellt bemötande och återkoppling under hela försäljningsprocessen. Vi fick bra tips på styling inför fotografering. Vi är supernöjda med Johans insats vid försäljningen av vår lägenhet.

Silvia M
Alingsås

Lyhörd Pålitlig i kontakten Diplomatisk Vi är mycket nöjda med handläggningen av bostadsaffären

Emma S
Alingsås

Johan har varit en riktig klippa från början till slut när vi skulle sälja vårt hus. Otroligt kunnig, intresserad och vägledde oss smidigt genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera honom som mäklare!

Jesper S
Alingsås

Fick ett väldigt bra första intryck av Johan, och han levde upp till förväntningarna! Det blev en snabb och smidig försäljning trots oroliga tider i omvärlden som påverkade marknaden negativt.

Stefan B
Vårgårda

Johan Andersson har under en ganska segdragen process inte vikt en tum från sitt engagemang. Han har hela tiden varit lyhörd och guidat oss på ett exemplariskt sätt fram till dess att affären till slut var i hamn och vi fick bli ägare till vårt drömhem. Tack, Johan!

Philip S
Vårgårda

Johan har gjort ett jätte bra jobb med att få våran bostad såld, trotts att man själv kände att det såg mörkt ut pga marknaden idag så var Johan alltid positiv och verkligen trodde på att vi skulle få sålt och gav inte upp & efter flertal visningar så blev det sålt!

Stefan B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Johan Andersson var en klippa under hela den segdragna processen. Hans förståelse och engagemang saknar motstycke! Dessutom är han noggrann, informativ, trevlig och lyhörd!

Arne M
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Han gör sitt jobb. Jag lyckades bara sporadiskt komma in på hemsidan om mitt hus. 👎

Lena D
Alingsås

Johan är bra! Jordnära och trevlig.

Per E
Alingsås

Trevlig och bra bemötande lätt att få kontakt med. Fix allt man behöver hjälp med vi en fastighetsaffärer.

Jimmy O
Alingsås

Vi är jättenöjda med allt! Johan är tydlig och hjälpsam och svarar på det man behöver veta. Vi hade bara köpt en lägenhet inom nyproduktion tidigare så detta var vår första på "begagnatmarknaden". Men allt funkade bra och han löste två visningar hos säljaren utan några konstigheter.

Edina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Anton är professionell, engagerad och påläst. Hade bred kunskap om bostaden, föreningen , ekonomin och lyssnade på våra frågor och behov. Han fanns alltid tillgänglig under hela processen och var hjälpsam med allt på ett fint sätt. Vi är mycket nöjda och tacksamma..

Robert L
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Anton var lyhörd för våra önskemål och slutresultatet blev bra. Bra återkopplingar under försäljningen.

Magnus H
Alingsås

Hej En bra och ödmjuk mäklare kåndes helrätt från första mötet!

Mahira D
Vårgårda

Rasmus var ett stort stöd redan från första dagen , han förstod våra behov och situationen väl kring försäljningen. Vi hade fler mäklare att välja på men valde Rasmus just för att han är kunnig , trevlig, tänker på både kundens samt försäljarens bästa, han är rak på sak och ärlig och det vi förväntade oss av försäljningen fick vi ut via honom , så som han förklarat förloppet levde han upp till det och vi fick ett stort förtroende för honom. Det var en lyckad försäljning tack vare hans engagemang och jobb i allt detta....

Hannah W
Dammen

Rasmus har varit min mäklare vid både köp och försäljning av fastigheter och förtjänar högsta betyg på båda områdena. Hans professionella framträdande, effektiva kommunikation och dedikation är kvaliteter som verkligen lyser igenom.

Ulrika A
Ingared

Nicklas gav ett positivt och professionellt intryck som han sen även levde upp till.

Michael B
Alingsås

Always available and friendly, thanks.

Bee D
Alingsås

Duktig och nogrann mäklare, förtroendegivande och tydlig. Väldigt nöjd med min försäljning som gick över förväntan.

Martin A
Ingared

Proffsigt bemötande och jordnära person. Satte tydligt mål vilken nivå som var målet. I en svår marknad var vi ändå nöjda med slutbudet där Nicklas var ett bra bollplank att resonera med.