Leif Börjeson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Leif Börjeson

• Claes B sålde en tomt med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-07

Sverige
    Lyhörd, lösningsorienterad och serviceinriktad Läs mer
    2019-10-07 Leif B svarar Claes B
    Halloj Claes,
    Vi har ju gjort några fastighetsaffärer nu och fler lär väl komma då vi arbetar efter samma devis. Leverera det som kunden förväntar sig ... och gärna lite till! Allt blir ju så mycket roligare då.

Ha det gott!
    Leif
  • Joakim S köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-05

Köpt radhus, snabbt och enkelt. Bra bemötande. Läs mer
    2019-10-05 Leif B svarar Joakim S
    👍 Joakim! Helt rätt! Lika bra att göra det enkelt för alla parter. Hoppas ni trivs gott!

// Leif Börjeson
  • Gun T köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-04

Köpt en enplans villa
    Seriöst
    Kunnig mäklare bra bemötande
    Nöjda husköpare Läs mer
    2019-10-04 Leif B svarar Gun T
    Hej Gun,
    Kul att ni är nöjda och att ni trivs! Tack för trevligt bemötande själva. Lycka till med det nya boendet.

// Leif Börjeson
  • Malin E köpte sin lägenhet med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Centrum
    Tillgänglig och otroligt trevlig! Läs mer
    2019-10-04 Leif B svarar Malin E
    Hmm.. Jättetack för fint omdöme. Livet som mäklare blir så mycket enklare med kunder som sprider energi och ger glädje. Då är det lätt att själv vara positiv.

Ha det riktigt gott!

// Leif B.
  • Birgitta Elisabet K sålde sin bostad med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Vårgårda
    2 st fastigheter.
    Mäklaren bemötte mig mig väldigt bra.
    Han levde upp till mina förväntningar.
    Det var lätt att ha kontakten med Leif. Läs mer
    2019-10-04 Leif B svarar Birgitta Elisabet K
    Halloj och tack så mycket!
    Jättekul att kunna hjälpa till.

// Leif Börjeson
  • Emilie M köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Vårgårda
    Vi köpte ett hus av Leif. Han är fantastisk som mäklare på alla sätt och vis. Allt vi var osäkra på svarade han på och kunde han inte svara just då så tog han reda på det och återkom. Rekommenderar honom varmt! Eftersom det var vårt första hus så kände vi mycket osäkerhet i vissa saker, men Leif hjälpte oss och vi blev väldigt trygga i köpet. Läs mer
    2019-10-04 Leif B svarar Emilie M
    Fina ord från fin kund. Hoppas det kan bli många fina år framöver med ett skönt boende för er. Jättekul att jag kunde få förmånen att vara med i er köpprocess.

PS! Hör av er om jag kan hjälpa till med värdering framöver?

//Leif
  • Nathalie F köpte sitt hus med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Alingsås
    Köpt villa, Leif Börjesson är positiv och tillmötesgående. Mycket lätt att konversera med. Läs mer
    2019-10-04 Leif B svarar Nathalie F
    Hej Nathalie,
    Hoppas allt är bra med dig. Kul att du uppskattade samarbetet. Att kunna hjälpa dig vid en viktig affär är bara jätteroligt! Hör av dig om du behöver hjälp framöver...!

Ta hand om dig,

// Leif B.
    Nathalie F gillar detta
  • Tomas A köpte en tomt med hjälp av Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Björkekärr
    Köpte en tomt.

Blev bemött som förväntat av mäklaren. Läs mer
    2019-10-03 Leif B svarar Tomas A
    Hej Tomas! Hör av dig när det är färdigbyggt. Kul att följa er framöver och se slutresultatet. Lycka till!
  • Nils N skrev om Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-02-25

Köpte ett hus för mig o min fru samt kommande barn.

Mäklaren var som det svenska vädret först allvarligt och seriöst men när man lärde känna honom lite bättre så var han som en klar sommardag.

Vi hade planerat att köpa ett hus under en 6 månaders period då bostads utbudet var skralt i just det pris segmentet så var det 2 hus som var kandidaterna. Huset som vi föll på var det bästa alternativet i alla kategorierna och vi tog tag i saken. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nils N
    Tack Nils. Det var en fin liknelse! Jag önska dig och din familj all lycka i ert nya boende. Ha det gott! / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Patricia E skrev om Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2018-07-11

Mycket hjälpsam mäklare. Snabba svar, trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia E
    Tack Patricia!
    Önskar er all lycka i ert nya fina boende. / Allt gott, Leif Börjeson.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand