Oscar Wängroth

Oscar Wängroth

Oscar Wängroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Oscar Wängroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 5 omdömen sedan 2020-04-18. Oscar Wängroth har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

5 omdömen om Oscar Wängroth

• Jag köpte en radhus och mäklaren är fantastisk och väldigt tydligt att förklara allt.
    Ramin N köpte sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • 105.0 m²
    • Noltorp
    2020-10-19
  • Oscar sålde min rådhus några dagar sedan. Sen första mötet Oscar var väldigt lätt att samarbeta med, lyhörd och gav relevanta tips hur jag skulle göra för att presentera huset på bästa sätt. När man säljer ett hus då har man alltid stora förväntningar och ännu större dos av stress, som Oscar kunde lätt lugna ner med sin sätt att kommunicera och hantera situationen. Jag kan varmt rekommendera Oscar för andra som vill kunna sälja sitt hem med ett leende :) Mirzad Kovacevic
    Mirzad K sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • 105.0 m²
    • Noltorp
    2020-10-19
  • Vi har sålt en sommarstuga. Allting har gått väldigt smidigt från första mötet, vi har blivit väl bemötta och är nöjda med allting.
    Berit Gunnel Margareta N sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-09-07
    • 78.0 m²
    2020-09-07
    Tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att de nya ägarna kommer stormtrivas och många härliga minnen skapas! Ta hand om er och återigen tack! Hälsning, Oscar Wängroth Svensk Fastighetsförmedling

Oscar W

• Trevlig och seriös kille. Bra bemötande och informativ. Väldigt nöjd.
    Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-05-26
    • 65.0 m²
    2020-05-26
    Tack för det fina omdömet Alexander och att jag fick förtroendet att sälja för er. Lycka till med husbygget så hörs vi!

Oscar W

• Respektfull och flexibel i kontakten
    Assa R sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-04-18
    • 134.0 m²
    2020-04-18
    Tack för förtroendet och det fina omdömet Assa! Nu får ni njuta en sista sommar i huset så ses vi snart igen. Hälsningar, Oscar Wängroth

Senaste försäljningarna

Arrendegatan