Oscar Wängroth

Oscar Wängroth

Oscar Wängroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Oscar Wängroth har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Oscar Wängroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Wängroth har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Oscar Wängroth

Sedan starten hos Reco 2020
Håkan J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Trevlig lugn och påläst. Processen löpte på enligt förväntan.

Lars N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Han är mycket bra, lätt att prata med, vänder sig till alla som är med, mycket uppskattat av min fru. Vi hoppades men hade inte så stora förhoppningar på snabb affär med nuvarande situation på marknaden men Oscar löste det snabbt. Jag jobbar själv mycket just nu och har svårt med mötes tider, samma sak för köparen, Oscar tog initiativ till ett kvällsmöte så vi kunde skriva kontrakt snabbt. Sammanfattningsvis mycket nöjd.

Ingrid Q
Sålde sin stuga med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Toppenbra bemötande och smidigförsäljningsprocess som motsvarar mina/våra förväntningar! Vi är jättenöjda! Med vänlig hälsning, Ingrid Qvick

Vanja L
Köpte sin stuga med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Trevlig o tillmötesgående! Han tog sig tid o jag kände mig inte till besvär med alla frågor o funderingar.

Greger A
Vårgårda

Bra, snabba besked, lättillgänglig, tillmötesgående. Oscar levererade på våra förväntningar. Vi är nöjda med försäljningsresultatet!

Maria W
Vårgårda Centralt

Oscar lovade mej ett bra pris, och det fick jag! Smidig kontakt och snabb affär. Oscar är dessutom supertrevlig.

Sofi Ö
Centrum

Vi blev otroligt bra bemötta genom hela affären - från visningsprocess till kontraktskrivning. Det kändes proffsigt, tillmötesgående och trevligt vilket gjorde att vi som köpare kände oss trygga i vår affär.

Hannu K
Vårgårda Centralt

Snabb bokning för visning. Smidigt budgivning och snabbt avslut

Annika B
Centrum

Ordentlig och proffsig men samtidigt personlig

Jimmy Tobias J
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Sollebrunn

Oscar hjälpte oss att sälja vårat hus. Vi önskade först en värdering men Oscar var så ödmjuk och trygg att när vi bestämde oss för sälja så fick Oscar uppdraget. Det är inte svårt att hitta mäklare, men en sån mäklare som Oscar är svårt. Man får lätt en avslappnad kommunikation, förståelse och framförallt lyhördhet. Jag tycker Oscars främsta egenskap är att vara lösningsorienterad. Vi är SUPERNÖJDA. Tack för all hjälp!