Oscar Wängroth

Oscar Wängroth

Oscar Wängroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Oscar Wängroth har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Oscar Wängroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Oscar Wängroth har haft 33 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 23 Läs vad Oscar Wängroth

• sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Östadkulle
    2021-05-12
    Vi fick hjälp av Oscar att sälja vårt parhus i Östadkulle.
    Vi har fått mycket bra och professionell hjälp av Oscar under försäljningen.
    Oscar har varit lugn och trygg genom
    2021-05-12
    Efter 35 år lämnar vi våran drömbostad för att ta nästa steg i resten av vårt liv, det är bland det läskigaste vi har gjort och utan Oscar bakom rodret vet jag inte om vi hade klarat denna resa.
    Oscar gav tidigt ett lugnt och stabilt intryck som gjorde att vi vågade börja på resan, han har därefter visat att han hade den kunskap och trygghet hela vägen som ledde till att känslan blev att det var det bästa vi nånsin gjort.
    Stort tack Oscar, du är våran vän för livet.
    Hälsningar Karin o Håkan
  • 2021-05-11
    Myren 8 Vårgårda har vi köpt
    Oscar är trevlig lugn och tillmötesgående person
    Vi kan varmt rekommendera Oscar till alla köpare o säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-04-07
    Jag har köpt en mindre villa i lantligt läge. Bostaden annonserades som på gång under ett par månader och Oscar var mycket engagerad under hela denna tid. Han gav mig ofta uppdateringar om bostaden.
    Tack för ett par fina ord Åsa. Jag tror att ditt nya boende kommer passa er perfekt och att ni verkligen kommer trivas! Extra roligt att du som var med enda från start också blev köpare tillslut. Vi ses snart igen! Oscar Wängroth
    2021-04-05
    Vi har sålt en villa. Oscar bemötte oss bägge mycket bra, vi uppskattade verkligen hans sätt att vända sig både till mig och min fru. (Det är inte alltid självklart för alla som skall informera i olika situationer) Han beskrev försäljnings förloppet på ett enkelt och bra sätt, han höll hela tiden kontakten för att uppdatera oss så vi kände oss delaktiga i processen. Våra förväntningar var inte så höga eftersom vi tidigare haft dåliga upplevelser från mäklare, Oscar överträffade våra förväntningar med råge.
    Hela processen med försäljningen flöt på riktigt bra.
    Lasse Nilsson
    Tack! Det har varit en ära att få förmedla ert fina hus och extra roligt att läsa ert fina omdöme och att ni är nöjda med hela processen. Att kunna leverera en heltäckande tjänst med goda resultat som ni säljare är riktigt nöjda med är det bästa med mitt yrke. Extra kul att läsa att jag överträffade era förväntningar! Nu väntar ett nytt kapitel för er som jag hoppas också överträffar era förväntningar! Ha en härlig dag. Oscar Wängroth
    2021-03-24
    Mycket social och trevlig. Lätt att förstå.
    Tack för ett fint omdöme Annicka! Nu väntar ett nytt spännande kapitel i era liv, jag är säker på att ni kommer stormtrivas! Oscar Wängroth
    2021-03-22
    Vi sålde vårt hus med Oscars hjälp. Han har från start varit mycket trevlig och lätt att kommunicera med. Vi fick all hjälp vi behövde och han lyssnade till våra önskemål gällande försäljningen. En riktigt bra mäklare som vi rekommenderar!
    Tack för ett fint omdöme Sara! Hoppas att påsken har varit bra för er och att byggnationen går som planerat. Vi ses snart igen! Oscar Wängroth
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-02-14
    Trevligt möte bra information om det nya villaområdet. Kommer åter senare
    Tack Naemi! Blir ett spännande steg och ett nytt kapitel i era liv i Vårgårda. Ha det så bra! Hälsning, Oscar Oscar Wängroth
    2021-02-10
    Köper en bostadsrätt samtidigt som villan säljs.
    Vid presentationen av bostadsrätten gav Oscar ett väldigt varmt intryck med sitt lugn, trygghetskänsla och kunnighet utan tvekan på alla våra frågor vilket gjorde att vi omedelbart ville ha honom som säljare för vår villa.
    Oscar förklarade på ett lättfattat sätt hur vi kunde slappna av och lita på att han tar oss från början till slut hela vägen även med det administrativa efter köp och sälj.
    Tack Oscar.
    Tack för ett mycket fint omdöme, väldigt roligt att läsa! Detta kommer bli en fantastisk resa, där vi på ett smidigt och tryggt vis kombinerar köpet av ert nya boende tillsammans med försäljning av ert nuvarande. Vi ses snart! Hälsning Oscar! Oscar Wängroth
  • 2021-02-10
    Sålt mitt hus.Trevligt lugnt och kunnig.Trygg och säker.snabb affär, mycket bra.
    Tack Liselotte för ett fint omdöme och tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt hus! Alltid lika roligt att kunna hjälpa till, speciellt när det blir en så pass lyckad försäljning, vi hörs snart igen! Hälsning, Oscar Wängroth Oscar Wängroth