Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

• Badge2022
Ring 0476-120 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älmhult! Här i Älmhult i Småland kan du hitta allt från fina lägenheter till gamla släkt- eller bondgårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har koll på trakten och eftersom vi tillhör en rikstäckande kedja med mer än 80 års erfarenhet i branschen har vi tillräckligt med...

31 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Susann Maria O
Köpte en tomt med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Otroligt serviceinriktad och hjälpsam

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Vänligt och trevligt bemötande. Bra information om läget.

Ulla W
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hästveda

Husförsäljningen gick som på räls med en otroligt empatisk, ödmjuk och mycket proffsig mäklare. Jag kände mig så "sedd" och allt var enkelt och lätt. Mina frågor besvarades utan dröjsmål och jag fick en fortlöpande information om alla steg i försäljningen och även vad som sker "efter". Jag kände mig trygg i att jag kunde lämna situationen till mäklaren och inte behövde oroa mig för något steg av processen. Jag känner stor tacksamhet för hur denna husförsäljning sköttes!

Göran B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Osby

Väldigt trevlig och hjälpsam, kom med bra förslag angående försljningen

Sten K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Mycket trevlig och hjälpsam och kunnig!

Jonny Ö
Västra Torup

En mycket duktig och kompetent mäklare plus mycket trevlig.

Gunilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hej. Jag har upplevt ett mycke trevligt bemötande. Gunilla Skog

Krister B
Osby

BRA Förklarade hur det fungerade med försäljningen

Silke M
Köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Älmhult

Jag frågade Jeanie hur länge hon hade jobbat som mäklare. Hon visade så mycket entusiasm, genuint intresse och tålamod att jag trodde hon måste nyligen börjat yrket. Till min förvåning svarade hon att hon har varit mäklare i tjugo år. Man känner verkligen att hon älskar vad hon gör och att hon på riktigt bryr dig. Hon är lyhörd och förstående och mycket kunnig i allt kring hus och boendet- från fakta till allt det emotionella.

Lis B
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Ryssby

Linda från Svensk Fastighet har gjort et stort stykke arbejde med at sælge min stuga. Hun har været meget hjælpsom gennem hele processen. Sød, venlig og hjælpsom.

Agneta B
Bjärnum

Daniel är en engagerad mäklare både till oss säljare och köpare. Har fullt förtroende för de uppdrag som han utför för oss alla som är i en försäljning eller köp process. Kan varmt rekommendera honom.

Ulf H
Bjärnum

mycket bra visning, bra information och kommunikation. Sympatisks person, inte för på, hjälpsam

Frida H
Vittsjö

Blev fantastiskt väl bemött, Daniel tog sig tid att lära känna oss som säljare för att kunna arbeta så smidigt som möjligt med oss. Var särskilt nöjd med hans genuina och ärliga förhållningssätt samt hans snabba svar - han var alltid tillgänglig och vi kände oss väldigt trygga med att lämna över försäljningen av vår bostad till honom. Han bemötte våra önskemål av tidsram för visningar och dylikt samt att han såg till att hålla oss kontinuerligt uppdaterade och förde vår talan väl med köparna. Vi är 100% nöjda med Daniel.

Ann-Louise T
Sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Liatorp

Helt underbar mäklare som gör ditt yttersta för att hjälpa sina klienter. Alltid finns där när man har 100 frågor eller funderingar. Genuin och ärlig rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Samer A
Bjärnum

Han var väldigt snällt och hjälpsam.

Charo M
Killeberg

Jeanie was extremely helpful and she is very knowledgeable of the policies and laws regarding properties.

Eva R
Sålde sin bostad med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Liatorp

Jag och Linda har haft ett gott samarbete genom hela processen. Jag hade en uppfattning om hur huset skulle lanseras och Linda förstod min ide. Linda har en erfarenhet och en kundstock som underlättade processen och ledde till en snabb och bra affär. Eftersom vi var 3.ägare , på olika platser har det administrativa förfarandet ställt krav på flexibilitet vilket Linda har fixat galant. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete hela vägen och kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i framtiden.

Wijnand O
Köpte sin bostad med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Liatorp

Linda was very helpful in guiding the purchase. Everything was very carefully handled and reviewed.

Monica L

Hjälpsam Noggrann Förtroendeingivande Ärlig

Karl Erik Lennart E
Hässleholm

Mycket vänligt och trevligt bemött från första början. Vi förväntade oss en trevlig, lugn och saklig person, med rimlig tolkning av läget. Första intrycket var mycket bra och vi bestämde oss direkt Han har verkligen levt upp till det. Han fixar och ordnar allt i samband med att köpet är klart på ett fint sätt. Mycket bra!

Pawel N
Osby

I highly recommend Jeanie Wehlin. As a broker she is very professional but on the other hand has a good sense of humor. Moreover, she is also supportive and takes all needed initiatives to boost the sale. Thank you for all your support Jeanie, great work!

Ylva A
Hörja

Snabbt och trevligt bemötande. Mycket nöjda med hela hans agerande från första möte till försäljning.

Teresa Maria S
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Älmhult

We are new to Sweden and Linda helped us to navigate the home buying process in Sweden, letting us know the steps, what to expect, who was involved, etc. Also Linda was very knowledgeable about the actual house, its features and history

Svar från Linda Svensson

Thanks for your comments. I am glad to help you. Wish all the best for you in your new house. See you soon. Best regards Linda Svensson

Lana Q
Hässleholm

Daniel är väldigt kompetent mäklare som vill både köpare och säljares bästa. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men kan inte säga att jag upplever att det finns något som Daniel inte levde upp till.

Inger N
Killeberg

Jag är jättenöjd med Jeanie som mäklare, lyssnade, gav goda råd, erfaren, glad och positiv. Hon har skött allt på bästa sätt. Givetvis ska hon också ha semester men det hade varit bra om hon hade berättat det från början, kändes inte bra att byta mitt i försäljningen. Förutom detta genomförde hon affären utan anmärkning och jag kan rekommendera henne för andra. Mvh Inger

Anders H
Killeberg

Vi är nöjda. Upplever Jeanie som seriös och pålitlig. Hon är duktig på att driva processen med väl avvägd balans och diplomati. Upplever att hon kan tolka olika personers intresse och hantera det utan att avslöja vad hon tänker. Hon kan på ett auktoritärt sätt hålla lagom distans till de olika intressegrupperna.

Sune H
Liatorp

Proffsigt bemötande. En mäklare som gör det där lilla extra och levererar in i det sista.

Mergim R
Hässleholm

Mycket bra bemött. Han var väl förberedd och såg till att affären skedde på ett bra och smidigt sätt.

Adam H
Vinslöv

Daniel har skött allt på ett mycket professionellt och förtroendeingivande vis. Rekommenderar honom starkt!

Jennie S
Vinslöv

Daniel är lompetent, lugn och driven.

Mika S
Vinslöv

Daniel är mycket professionell som mäklare och samtidigt ödmjuk och trevlig i sitt bemötande. Han lyckades på ett bra och effektivt sätt genomföra försäljningen av vårt hus till det pris vi förväntade oss. Vi skulle absolut anlita Daniel igen inför framtida husaffärer!

Annelie S
Skälsböke

Mycket bra bemötande, vi var överens om det mesta. Att försäljningen skulle gå snabbt, inga hinder på vägen. Mycket bra marknadsföring, arbetade tillsammans. Det blev lite strul med köparna, eftersom de inte hade klart med sin bank helt. Men Daniel är en mycket lugn person, fick oss att vänta ett par dagar. Sedan drog han försäljningen i hamn. De gick också snabbt med försäljningen och vi blev nöjda med priset vi fick för fastigheten. Kan varmt rekommendera mäklare Daniel Flygare

Mattias M
Skälsböke

Daniel bemötte oss med självförtroende och kändes lugn, säker och trygg. Han fick oss att känna oss trygga och bemötte oss utifrån våra förutsättningar och personlighet det va fint. Kändes även som säljarna hade fått samma uppfattning. Sammanfattningsvis ser vi fram emot att han hjälper oss att sälja vårt nuvarande hus, jag är helt säker på att vi kan få det sålt och få ut det rätta värdet.

Lars-henrik A
Älmhult Centrum

Jeanie ger ett mycket bra intryck och jobbar hårt för att alla ska bli nöjda, såväl köpare samt säljare. Rekommenderar varmt Jeanie till framtida kunder!

Rolf B
Ljungdala

Bemötandet har varit professionellt, inte alltför käckt och pushigt. Daniel har varit angelägen om att tillgodose våra önskemål och hitta bra praktiska lösningar. De återkopplingar vi har fått har varit bra, dock kunde vi önskat några fler återkopplingar då försäljningen har dragit ut lite på tiden.

Mathias F
Ljungdala

Allt flöt på bra från början till slut.

Christoffer L
Lönsboda

Väldigt bra bemötande och trevlig person som även är väldigt kunnig.

Bertil B
Centrum

Mycket Bra .......................................................................................................................................................................

Amanda S
Hässleholm

Mycket bra bemötande. Kunnig.

Jeanette K
Tormestorp

Mycket jordnära, lätt att konversera med, påläst. Kort sagt trevligt bemötande mot en trygg fastighetsaffär.

Zenita B
Bjärnum

En helt fantastisk mäklare som brinner för sina kunder. Gör allt för att kunden ska känna sig nöjd och införstådd i allt kring försäljningen Kan varmt rekommendera denna fantastiska människa till andra som går i tankar att sälja el köpa

Pontus G
Kristinehem

Blev väl bemött av Daniel. Det kändes tryggt att köpa hus av Daniel som var väl insatt i fastigheten, vi köpte en fastighet med eftersatt underhåll och Daniel gick pedagogiskt igenom vilka problem som fanns med fastigheten och vad man behöver åtgärda.

Josefin M
Tormestorp

Trevlig, pålitlig och proffsig! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hur denna affären hanterades. Vi kan varmt rekommendera Daniel!

Daniel F
Väster

Vänlig och engagerad mäklare med bra fingertoppskänsla för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt. Mvh Daniel

Malte H
Tormestorp

Han har ett trevligt bemötande och är hjälpsam. Han har kunnat svara oss på våra frågor och hjälpa oss på ett bra sätt genom hela processen. Malte och Kerstin Hamlin.

Jenny O
Hässleholm

Trevligt bemötande, återkom med svar på frågor och ställde upp och löste med extra visning av huset.

Anders S
Röke

Daniel hade ett diskret och sakligt bemötande vilket underlättar bedömningen av fastigheten. Han skötte sedan formaliteterna på ett tydligt sätt.

Joakim M
Röke

Daniel var utmärkt i sin roll som mäklare. Uppskattade speciellt hans lugn, att det var lätt att kommunicera, bra råd, jordnära inställning och hans sätt att navigera uppkomna svårare situationer. Om jag får möjlighet kommer jag starkt att rekommendera Daniel till andra.

Terese M
Röke

Jag upplevde mäklaren som kunnig, trevlig och professionell, och som ”renhårig”.

Henrik J
Tyringe

Proffesionellt och trevligt bemötande. Snabb och smidig försäljning.