Jeanie Wehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Jeanie Wehlin har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Jeanie Wehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Jeanie Wehlin har haft 7 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 17 Läs vad Jeanie Wehlin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Osby
    2022-09-16 Verifierad kund
    I highly recommend Jeanie Wehlin.
    As a broker she is very professional but on the other hand has a good sense of humor. Moreover, she is also supportive and takes all needed initiatives to boost the sale.
    Thank you for all your support Jeanie, great work!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Killeberg
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Jeanie som mäklare, lyssnade, gav goda råd, erfaren, glad och positiv. Hon har skött allt på bästa sätt. Givetvis ska hon också ha semester men det hade varit bra om hon hade berättat det från början, kändes inte bra att byta mitt i försäljningen.
    Förutom detta genomförde hon affären utan anmärkning och jag kan rekommendera henne för andra.
    Mvh Inger
    • Killeberg
    2022-08-14 Verifierad kund
    Vi är nöjda. Upplever Jeanie som seriös och pålitlig.
    Hon är duktig på att driva processen med väl avvägd balans och diplomati.
    Upplever att hon kan tolka olika personers intresse och hantera det utan att avslöja vad hon tänker.
    Hon kan på ett auktoritärt sätt hålla lagom distans till de olika intressegrupperna.
    • Liatorp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. En mäklare som gör det där lilla extra och levererar in i det sista.
    • Älmhult Centrum
    2022-03-25 Verifierad kund
    Jeanie ger ett mycket bra intryck och jobbar hårt för att alla ska bli nöjda, såväl köpare samt säljare. Rekommenderar varmt Jeanie till framtida kunder!
    • Lönsboda
    2022-02-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och trevlig person som även är väldigt kunnig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Häradsbäck
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jeanie Wehlin på Svensk Fastighetsförmedling är mycket kunnig och och tar omedelbart och effektivt tag i alla frågor och problem som uppstår. Hon har varit tillgänglig för oss under hela processen och alla våra förväntningar har infriats. Bemötande och service på högsta nivå!
    Stort tack för din rekommendation. Lycka till med renoveringarna. Jeanie Wehlin
  • 2021-06-30 Spontant omdöme
    Jeanie Wehlin är bästa mäklare som jag har sett , hon är smart , hjälpsam, snabbt och snäll hon hjälpte oss med banklån och organiserade allt.
    Vi är väldigt tacksam.
    Tack Jeanie
    Ett varmt tack för rekommendationen.
    Hoppas ni hade en fin midsommarhelg i ert nya hus.
    Hälsning
    Jeanie
    • Traryd
    2021-06-20 Verifierad kund
    Jeanie är en strålande mäklare! Hon jobbar hårt för att köpare och säljare ska känna att hon verkligen bryr sig. Glad och pigg, entusiastisk och har alltid tid att lyssna och ge råd. Snabb och effektiv. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Tack för din rekommendation.
    Önskar dig en skön sommar.
    • Älmhult
    2019-10-22 Verifierad kund
    Professionellt hanterat. En ganska långdragen försäljningsprocess som skapade oro hos oss som säljare där våran mäklare trodde på potentialen och i slutändan visade det sig korrekt.

Tummen upp.