Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö!

Funderar du på att köpa eller sälja i Älvsjö? I denna fina stadsdel i Stockholms söderort kan du hitta både bostadsrätter och villor med goda kommunikationer in till Stockholms centrala delar. Vi på Svensk fastighetsförmedling består av mäklare med lång erfarenhet i branschen och vi kan hjälpa dig genom hela köpet eller försäljningen.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver tips eller råd inför en bostadsaffär. Vi brinner för att hjälpa dig hitta drömboendet!

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• Ann M
    Ann M skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian är erfaren och professionell mäklare som förstod
    våra krav och önskemål. Som säljare fick vi bestämma i vilken
    takt allt skulle ske. Trots vikande marknad kände vi oss trygga med Christian. Läs mer
  • Hanna Linnéa E
    Hanna Linnéa E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har hjälpt mig att sälja mitt hus. Vi har haft kontak under ca 9 månader. Christian har varit lyhörd, stöttande och proffessionell. Jag som tycker att allt typ av pappersarbete är lite svårt, är mycket glad över att få ha fått stöd av Christian genom hela processen. Han har även svarat på meddelanden på helgen och hjälpt mig att hitta ny bostad genom resonemang och tips. Känner mig oerhört nöjd och trygg. 💐 Läs mer
  • Joel W
    Joel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt va tydligt och rakt kändes tryggt Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Ingemar Ahlberg som fastighetsmäklare. Hans långa erfarenhet, uthållighet och energi kom väl till pass i en tuff marknad. Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Grym mäklare som vet hur man kränger lägenheter. 5/5. Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Saklig och professionell hantering av säljuppdraget.
    Det märks att Ingemar har många års erfarenhet av fastighetsmäkleri i Älvsjö. Läs mer
  • Edita S
    Edita S skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Trots nuläget på marknaden med mycket osäkerhet så lyckades Ola göra ett bra jobb, var enkel med både att hålla kontakt under en lång period samt pappersarbetet. Rekommenderas! Läs mer
  • Kate H
    Kate H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Urtrevlig, kunnig och bra mot både köpare o säljare.
    👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ola var lätt att arbeta med och lätt att få tag på vid behov, han återkopplade bra och vi fick det som vi behövde. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En mycket kunnig, trygg och erfaren mäklare. Affären gick över förväntan och kände mig trygg och välinformerad från vårt första möte fram tills avslutad affär. Jag kan varmt rekommendera Ingemar Ahlberg. Läs mer
    Ingemar A gillar detta
  • Inger L
    Inger L skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ingemar har varit trevlig och professionell i våra kontakter och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Jan Christer M
    Jan Christer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vänligt och intresserat bemötande. Goda råd under processen. Uthållighet och positiv attityd trots svårigheter att sälja objektet. Läs mer
  • Rudolf C
    Rudolf C skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stans bästa mäklare. Kunnig och med stort engagemang genom hela processen. Läs mer
  • Sandra Z
    Sandra Z skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan är professionell och trevlig. Han är tillmötesgående, kunnig och säker vilket gör att jag kan känna mig trygg. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionell, kunnig och trevlig. Över förväntan! Läs mer
    2017-10-11 Stefan D svarar Anders S
    Tack för dina fina ord Anders.
  • Arne H
    Arne H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare, Stefan inger förtroende och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Arne H
    Tack för din kommentar Arne.

• Helene S
    Helene S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag uppfattar Stefan som vänlig och professionell. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Helene S
    Hej,
    Uppskattar och sätter stort värde på din kommentar.

• Vanja W
    Vanja W skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Kunnig och erfaren mäklare, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marie-lousie I
    Marie-lousie I skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Första mäklare som gav mig svar vad det kostar, alla andra har krånglat en massa. Han var enkel och korrekt och skulle inte övertala mig till en massa onödigt. Vi kom helt enkelt bra överens. Läs mer
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    väldigt bra bemötande, svarar alltid på frågor.
    Kanon Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian var professionell, trevlig och lättillgänglig genom hela köp- och säljprocessen vilket betydde mycket för oss. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket seriös och duktig mäklare. Väldigt serviceminded och snabb, allt man kan önska av en mäklare. Läs mer
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Otroligt stressad och velig mäklare. Svår att få tag på tidvis.
    Blev fel flera gånger under påskrivning av kontrakt.
    Avslutar det hela med att skicka in papper försent till föreningen vilket gjorde att vi fick ligga ute med en månadshyra i flera veckor.
    Önskade att vi valt annan mäklare för vår försäljning. Läs mer
  • Georg F
    Georg F skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål. Läs mer
    2017-06-13 Stefan D svarar Georg F
    Hej Georg,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Azad H
    Azad H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi ficksaklig och bra info från vår mäklare. Vi är mycket nöjda med han och kan rekommendera han till andra. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Azad H
    Hej Azad,
    Tack för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i radhuset.

• Sven L
    Sven L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har god kännedom om hur fastighetsmarknaden ser ut och fungerar lokalt i Älvsjö. Han har också uppträtt på ett bra och balanserat sätt när kniviga frågeställningar har uppkommit. Christian gjorde en värdering av fastigheten som senare visade sig ligga otroligt nära det verkliga utfallet. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En väldigt proffisonell mäklare med många års erfarenhet som vet och kan det han håller på med. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Per L
    Hej Per,
    Tack för din Reco, kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen.

• Kåre C
    Kåre C skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bäst! Lugn och saklig. Sen när det blev mål då blev det ett snabbt och klokt avslut. Läs mer
  • Adnan L
    Adnan L skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En otroligt trevlig mäklare. Lätt att jobba med och kan verkligen sin sak och område. Mer än nöjd. Läs mer
  • Britt-Louise G
    Britt-Louise G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han verkade seriös ända tills vi skrev på kontraktet att vi anlitade honom som mäklare. När jag upptäckte fel i besiktningsprotokollet följde han inte upp det.
    Fick ringa och påminna och mitt mail med frågan. Men han åtgärdade inte det.
    Var väldigt nonchalant. Tog för lätt på försäljningen och gav oss inget seriöst intryck. Vi kommer aldrig att rekommendera honom. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Britt-Louise G
    Hej Britt-Louise,
    Tack för ditt Reco, de betyder mycket för oss då det är ett verktyg att ständigt arbeta för att bli bättre och få ännu nöjdare kunder. Jag beklagar verkligen att du inte upplevde mitt agerande på ett positivt sätt, det är något som jag tar till mig. Vad det gäller besiktningen av din bostad så är det inte tillåtet att justera besiktningsprotokollet i efterhand, det är inget som jag som mäklare kan påverka. Besiktningen görs av en auktoriserad besiktningsman som ska ge en objektiv syn på bostaden för att ge både säljare och köpare en så trygg affär som möjligt.

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffisonellt intryck kunnig och påläst.

Trevligt bemötande och lugnt intryck Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Sköt om dig.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt bra med berömm godkännd. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Rolf Å
    Hej Rolf,
    Roligt att ni är nöjda. Lycka till med ditt nya boende i radhuset.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ett trevligt samt proffsigt bemötande vilket i sin tur gav mig ett stort förtroende för Stefan. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Håkan N
    Hej Håkan, tack för din Reco, betyder mycket för oss, hälsa din bror från mig.
  • Anders K
    Anders K skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ola är trevlig, engagerad, kompetent och lösningsorienterd. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Oseriös (oseriösa budgivare med som trissade upp priset), gav felaktiga (legala) råd till säljarna samt slarvig (fel på dokumentationen) Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Åsa W
    Hej Åsa,
    Tack för ditt Reco. Mäklarens roll är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare i en bostadsaffär. Det innebär bland annat att förmedla information som är godkänd av säljaren vad det gäller dokumentation av bostaden innan försäljning. Det är något som jag alltid är väldigt noga med att stämma av med säljaren innan bostaden marknadsförs. Om det ändå blivit felaktigt ber jag om ursäkt för det. Vad det gäller budgivningen i er bostadsaffär var det budgivare som hoppade av affären. Ett bud är inte bindande och att budgivare hoppar av är vanligt, framför allt i Storstäderna där objekten är få och där en köpare kanske lägger bud på flera bostäder samtidigt. Det fanns inget i den här affären som tydde på att någon av de budgivare som var med var oseriösa. Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse av affären, jag tar till mig det du säger och ska vara ännu tydligare i hur jag informerar mina kunder framöver. Att mina kunder ska vara nöjda är viktigt för mig.

Vänligen
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag anser att Ola Åkerberg tyvärr visade lite för lite intresse för att locka presumtiva kunder till lägenheten. Han kunde gjort mer känns det som. Han var även dålig med att hålla kontakten och man fick ofta jaga honom. Läs mer
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag upplevde Stefan Disefjord som mycket professionell, lugn och trevlig i sitt bemötande och pålitlig. Hjälpsam vid frågor osv. Han var noga med att det ska kännas bra gå rätt till, stressar inte. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Alexandra D
    Hej Alexandra, roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas att renoveringen flyter på bra för er. Lycka till ! /Stefan
  • Manna J
    Manna J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han var trevlig, men det fans en del felaktigheter i objektsbeskrivningen. Tex fanns ingen hiss vilket stod i beskrivningen. Oärligt! Han glömde även bort att informera oss - som nya köpare - om flera steg osv. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mitt intryck av Ola Åkerberg är att han verkade ha mycket att göra, var småstressad och slarvade i sina möten med mig som kund. Svarade sällan i telefonen, messade helst tillbaka, återkopplade inte spontant efter visningar utan först efter anmodan. Själva försäljningssituationen blev en katastrof då han bokat möte mellan mig och köpare 08.15 på kontoret. Själv hade han meddelat ännu en intressent att de kunde lämna bud fram till midnatt kvällen före men eftersom han själv valde att gå och lägga sig kl 22.00 (!) såg han det nya budet i sin telefon först när han kom till jobbet strax efter kl 08.00. På mäklarkontoret fick jag och det par som kallats för att skriva kontrakt konfronteras med info om att det fanns ännu en budgivare som budat över och kaos utbröt. Efter några turer blev det den nya budgivaren som köpte huset. Jag undrar naturligtvis vad hade kunnat hända med försäljningspriset om budgivningen skötts mer professionellt från mäklarens sida? Det hela kändes hafsigt och varken särskilt genomtänkt eller seriöst genom hela affären tyvärr. Läs mer
  • Emelie T
    Gunnel B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefan som mäklare. Läs mer
    2017-05-26 Stefan D svarar Gunnel B
    Hej,
    Stort TACK för ert fina omdöme. det värmer... ha en skön sommar!
  • Duong N
    Duong N skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hoppas allt kommer bli bättre , Duong Thanh Läs mer
  • Zacharias N
    Zacharias N skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Erfarenhet och noggrannhet, rekommenderar varmt. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jens U
    Jens U skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Är väldigt nöjd med utförandet och bra betalt för min lägenhet, processen gick dessutom väldigt snabbt vilket är ett plus. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Nöjd med min mäklare vid mitt köp. Hade Dock velat bli upplyst om att jag borde komma och skriva på mitt kontrakt så fort som möjligt efter att jag vann lägenheten. Läs mer
  • Camilla Å
    Camilla Å skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Var väldigt medel det mesta. Varken mer eller mindre. Läs mer
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Otydlig, okunnig, ointresserad och slarvig. Läs mer
  • Curt H
    Curt H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö