Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• Charlotte O
    Charlotte O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Är supernöjd med Christian. Det har varit lättsamt och försäljningen har gått smidigt och lättsamt! Toppen!
  • Börje I
    Börje I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med mäklaren och Svensk Fast Älvsjö. Hela affärsprocessen genomfördes sakligt och mycket utförligt för både säljare,(jag) och köpare. Jag vill även påtala att Svensk Fast Älvsjö, mäklat ett flertal bostadsaffärer där jag/vi varit alternativt säljare/köpare.
  • Eva T
    Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vänligt bemötande, handfasta råd inför visningen, som underlättade väsentligt att veta vad som behövde göras. Lugn och sansad i väntan på bud och vid budgivningen. Glad och positiv.
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian fanns tillhands under hela processen med att få min lägenhet såld. Han fanns tillhands för att svara med de många frågor jag hade, då det var första gången jag sålde en lägenhet. I slutändan blev det också en riktigt bra försäljning som till och med överträffade både hans och mina förväntningar.
  • Lena S
    Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En mycket kompetent mäklare som inger förtroende för alla parter, i både stort som smått! Stefan har ett öppet sätt att kommunicera och man är trygg hela vägen. Han är en positiv person som jag varmt kan rekommendera!

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö