Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö!

Funderar du på att köpa eller sälja i Älvsjö? I denna fina stadsdel i Stockholms söderort kan du hitta både bostadsrätter och villor med goda kommunikationer in till Stockholms centrala delar. Vi på Svensk fastighetsförmedling består av mäklare med lång erfarenhet i branschen och vi kan hjälpa dig genom hela köpet eller försäljningen.

Tveka inte att kontakta oss om du behöver tips eller råd inför en bostadsaffär. Vi brinner för att hjälpa dig hitta drömboendet!

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

• Jonas C
    Jonas C skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Otroligt stressad och velig mäklare. Svår att få tag på tidvis.
    Blev fel flera gånger under påskrivning av kontrakt.
    Avslutar det hela med att skicka in papper försent till föreningen vilket gjorde att vi fick ligga ute med en månadshyra i flera veckor.
    Önskade att vi valt annan mäklare för vår försäljning.
  • Georg F
    Georg F skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål.
    2017-06-13 Stefan D svarar Georg F
    Hej Georg,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Azad H
    Azad H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi ficksaklig och bra info från vår mäklare. Vi är mycket nöjda med han och kan rekommendera han till andra.
    2017-06-08 Stefan D svarar Azad H
    Hej Azad,
    Tack för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i radhuset.

• Sven L
    Sven L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har god kännedom om hur fastighetsmarknaden ser ut och fungerar lokalt i Älvsjö. Han har också uppträtt på ett bra och balanserat sätt när kniviga frågeställningar har uppkommit. Christian gjorde en värdering av fastigheten som senare visade sig ligga otroligt nära det verkliga utfallet.
  • Per L
    Per L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En väldigt proffisonell mäklare med många års erfarenhet som vet och kan det han håller på med.
    2017-06-08 Stefan D svarar Per L
    Hej Per,
    Tack för din Reco, kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen.

• Kåre C
    Kåre C skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bäst! Lugn och saklig. Sen när det blev mål då blev det ett snabbt och klokt avslut.
  • Adnan L
    Adnan L skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En otroligt trevlig mäklare. Lätt att jobba med och kan verkligen sin sak och område. Mer än nöjd.
  • Britt-Louise G
    Britt-Louise G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han verkade seriös ända tills vi skrev på kontraktet att vi anlitade honom som mäklare. När jag upptäckte fel i besiktningsprotokollet följde han inte upp det.
    Fick ringa och påminna och mitt mail med frågan. Men han åtgärdade inte det.
    Var väldigt nonchalant. Tog för lätt på försäljningen och gav oss inget seriöst intryck. Vi kommer aldrig att rekommendera honom.
    2017-06-08 Stefan D svarar Britt-Louise G
    Hej Britt-Louise,
    Tack för ditt Reco, de betyder mycket för oss då det är ett verktyg att ständigt arbeta för att bli bättre och få ännu nöjdare kunder. Jag beklagar verkligen att du inte upplevde mitt agerande på ett positivt sätt, det är något som jag tar till mig. Vad det gäller besiktningen av din bostad så är det inte tillåtet att justera besiktningsprotokollet i efterhand, det är inget som jag som mäklare kan påverka. Besiktningen görs av en auktoriserad besiktningsman som ska ge en objektiv syn på bostaden för att ge både säljare och köpare en så trygg affär som möjligt.

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffisonellt intryck kunnig och påläst.

Trevligt bemötande och lugnt intryck
    2017-06-08 Stefan D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Sköt om dig.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt bra med berömm godkännd.
    2017-06-08 Stefan D svarar Rolf Å
    Hej Rolf,
    Roligt att ni är nöjda. Lycka till med ditt nya boende i radhuset.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ett trevligt samt proffsigt bemötande vilket i sin tur gav mig ett stort förtroende för Stefan.
    2017-06-08 Stefan D svarar Håkan N
    Hej Håkan, tack för din Reco, betyder mycket för oss, hälsa din bror från mig.
  • Anders K
    Anders K skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ola är trevlig, engagerad, kompetent och lösningsorienterd.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Oseriös (oseriösa budgivare med som trissade upp priset), gav felaktiga (legala) råd till säljarna samt slarvig (fel på dokumentationen)
    2017-06-08 Stefan D svarar Åsa W
    Hej Åsa,
    Tack för ditt Reco. Mäklarens roll är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare i en bostadsaffär. Det innebär bland annat att förmedla information som är godkänd av säljaren vad det gäller dokumentation av bostaden innan försäljning. Det är något som jag alltid är väldigt noga med att stämma av med säljaren innan bostaden marknadsförs. Om det ändå blivit felaktigt ber jag om ursäkt för det. Vad det gäller budgivningen i er bostadsaffär var det budgivare som hoppade av affären. Ett bud är inte bindande och att budgivare hoppar av är vanligt, framför allt i Storstäderna där objekten är få och där en köpare kanske lägger bud på flera bostäder samtidigt. Det fanns inget i den här affären som tydde på att någon av de budgivare som var med var oseriösa. Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse av affären, jag tar till mig det du säger och ska vara ännu tydligare i hur jag informerar mina kunder framöver. Att mina kunder ska vara nöjda är viktigt för mig.

Vänligen
    Stefan
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag anser att Ola Åkerberg tyvärr visade lite för lite intresse för att locka presumtiva kunder till lägenheten. Han kunde gjort mer känns det som. Han var även dålig med att hålla kontakten och man fick ofta jaga honom.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag upplevde Stefan Disefjord som mycket professionell, lugn och trevlig i sitt bemötande och pålitlig. Hjälpsam vid frågor osv. Han var noga med att det ska kännas bra gå rätt till, stressar inte.
    2017-06-08 Stefan D svarar Alexandra D
    Hej Alexandra, roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas att renoveringen flyter på bra för er. Lycka till ! /Stefan
  • Manna J
    Manna J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han var trevlig, men det fans en del felaktigheter i objektsbeskrivningen. Tex fanns ingen hiss vilket stod i beskrivningen. Oärligt! Han glömde även bort att informera oss - som nya köpare - om flera steg osv.
  • Christina H
    Christina H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mitt intryck av Ola Åkerberg är att han verkade ha mycket att göra, var småstressad och slarvade i sina möten med mig som kund. Svarade sällan i telefonen, messade helst tillbaka, återkopplade inte spontant efter visningar utan först efter anmodan. Själva försäljningssituationen blev en katastrof då han bokat möte mellan mig och köpare 08.15 på kontoret. Själv hade han meddelat ännu en intressent att de kunde lämna bud fram till midnatt kvällen före men eftersom han själv valde att gå och lägga sig kl 22.00 (!) såg han det nya budet i sin telefon först när han kom till jobbet strax efter kl 08.00. På mäklarkontoret fick jag och det par som kallats för att skriva kontrakt konfronteras med info om att det fanns ännu en budgivare som budat över och kaos utbröt. Efter några turer blev det den nya budgivaren som köpte huset. Jag undrar naturligtvis vad hade kunnat hända med försäljningspriset om budgivningen skötts mer professionellt från mäklarens sida? Det hela kändes hafsigt och varken särskilt genomtänkt eller seriöst genom hela affären tyvärr.
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Tydlig och bra kommunikation. Trevligt bemötande.
  • Cudi T
    Cudi T skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket bra! Mycket nöjd med Ola.
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefan som mäklare.
    2017-05-26 Stefan D svarar Gunnel B
    Hej,
    Stort TACK för ert fina omdöme. det värmer... ha en skön sommar!
    Stefan
  • Duong N
    Duong N skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hoppas allt kommer bli bättre , Duong Thanh
  • Zacharias N
    Zacharias N skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Erfarenhet och noggrannhet, rekommenderar varmt.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • Jens U
    Jens U skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Är väldigt nöjd med utförandet och bra betalt för min lägenhet, processen gick dessutom väldigt snabbt vilket är ett plus.
  • Anna L
    Anna L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Nöjd med min mäklare vid mitt köp. Hade Dock velat bli upplyst om att jag borde komma och skriva på mitt kontrakt så fort som möjligt efter att jag vann lägenheten.
  • Camilla Å
    Camilla Å skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Var väldigt medel det mesta. Varken mer eller mindre.
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Otydlig, okunnig, ointresserad och slarvig.
  • Curt H
    Curt H skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Helt OK? Ett väldigt kort möte. Svårt att ha en upplevelse av!
  • Eva V
    Eva V skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Oengagerad mäklare som missade intresserade budgivare. Kan inte rekommendera.
  • Petra L
    Petra L skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Bra å tillförlitlig service. Ibland lite dålig återkoppling kring frågeställningar men det löste sig ändå i slutändan.
  • Pirkko L
    Pirkko L skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Inte så bra!
    Ang. Fotografferingen: dåliga bilder
    Även slarv med bildinsättningen i annonsen.
    Mäklaren skyllde på assistenten.
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Helt ok.
    Smidigt och bra affär
  • Mahfoud S
    Mahfoud S skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Helt ok de gjorde det som är brukligt
  • Roberth K
    Roberth K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Supernöjd med allt!! De känns tryggt att den som hjälper till vid så stor affärer har lite erfarenhet och inte bara kommit direkt från skolan.
  • Tovelina J
    Tovelina J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt var toppen! Va bemötande, trevlig mäklare. Lätt att få tag på..
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Glad, trevlig och entusiastisk. Över förväntan, mycket proffsig.
  • Sabina E
    Sabina E skrev om Ola Åkerberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ola sålde bostaden till mig för fem år sedan och hjälpte mig sedan att sälja den. Han gjorde ett super bra jobb!
  • Charlotte O
    Charlotte O skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Är supernöjd med Christian. Det har varit lättsamt och försäljningen har gått smidigt och lättsamt! Toppen!
  • Börje I
    Börje I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag är mycket nöjd med mäklaren och Svensk Fast Älvsjö. Hela affärsprocessen genomfördes sakligt och mycket utförligt för både säljare,(jag) och köpare. Jag vill även påtala att Svensk Fast Älvsjö, mäklat ett flertal bostadsaffärer där jag/vi varit alternativt säljare/köpare.
  • Eva T
    Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vänligt bemötande, handfasta råd inför visningen, som underlättade väsentligt att veta vad som behövde göras. Lugn och sansad i väntan på bud och vid budgivningen. Glad och positiv.
  • Johan R
    Johan R skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian fanns tillhands under hela processen med att få min lägenhet såld. Han fanns tillhands för att svara med de många frågor jag hade, då det var första gången jag sålde en lägenhet. I slutändan blev det också en riktigt bra försäljning som till och med överträffade både hans och mina förväntningar.
  • Lena S
    Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En mycket kompetent mäklare som inger förtroende för alla parter, i både stort som smått! Stefan har ett öppet sätt att kommunicera och man är trygg hela vägen. Han är en positiv person som jag varmt kan rekommendera!

Johan Skyttes Väg 203, 125 22 Älvsjö