Christian Malmsäter
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 26 kunder tycker om Christian Malmsäter

• Jonathan E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag har sålt min lägenhet, som jag försökt sälja i 3 månader med en annan mäklare, som inte blev såld, sen fick Christian ta över uppdraget, det tog en dryg vecka för honom att få den såld till önskat pris.

Han har varit professionell och tillänglig från början till slut.

Han rekomenderas varmt, han är väldigt kunnig inom området där han verkar, har själv blivit rekomenderad att anlita honom och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Andreas B skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hjälp hela vägen! Verkligen duktiga på sitt jobb. Läs mer
  • Johan Fredrik K skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt nöjda med hjälpen vi fått gällande försäljning av vår bostadsrätt. Jättebra att vi kunde använda mäklaren som bollplank vad gäller köp av nytt boende. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och redan från ruta ett var Christian 100 % professionell och trevlig.

Christian tar dig som kund väldigt seriöst, ger bra tips, håller dig lugn när du blir stressad, sköter kontakten gentemot budgivare och spekulanter helt felfritt.

Alla mina frågor, relevanta som dumma bemötte han med ett leende och en seriositet överträffande allt annat!

Svarade alltid snabbt i telefon eller på sms vid kontakt.

Mäklare som Christian trodde jag inte fanns!
    Vi hade fast arvode och Christian skötte sig utmärkt trots att det inte fanns några ekonomiska incitament så att säga.

Ska du sälja din bostad så rekommenderar jag Christian varmt! Läs mer
  • Harald J skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Smidigt, tydlig kommunikation och flexibel för praktisk affär. Läs mer
  • Camilla D skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag köpte en bostadsrätt och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av mäklaren. Kunnig och satte sig in i vilka behov jag hade som köpare. Mina förväntningar var att få en smidig, snabb och enkel budgivningsprocess, vilket jag tycker att jag fick. Fick mycket bra information under hela processen. Är mycket nöjd och rekommenderar mäklaren varmt. Läs mer
  • Jennie Y skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt vår lägenhet, vilket gick snabbt och smidigt. Sakkunnig och trevligt bemötande. Så som man vill att en lägenhetsaffär ska gå till, problemfritt. Läs mer
  • Wendy A skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian hjälpte mig att sälja en bostadsrätt i Stureby. Han var proffsig och hjälpsam, alltid nåbar och jag kände att jag kunde lita på honom från första mötet. Läs mer
  • Ann M skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian är erfaren och professionell mäklare som förstod
    våra krav och önskemål. Som säljare fick vi bestämma i vilken
    takt allt skulle ske. Trots vikande marknad kände vi oss trygga med Christian. Läs mer
  • Hanna Linnéa E skrev om Christian Malmsäter en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Christian har hjälpt mig att sälja mitt hus. Vi har haft kontak under ca 9 månader. Christian har varit lyhörd, stöttande och proffessionell. Jag som tycker att allt typ av pappersarbete är lite svårt, är mycket glad över att få ha fått stöd av Christian genom hela processen. Han har även svarat på meddelanden på helgen och hjälpt mig att hitta ny bostad genom resonemang och tips. Känner mig oerhört nöjd och trygg. 💐 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Christian Malmsäter