21 rekommendationer

Stefan Disefjord
en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Johan Skyttes Väg 203
125 22 Älvsjö — Visa karta

Vad tror Stefan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Stefan Disefjord

• Malin N
    Malin N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Lugn, kompetent, kommunikativ från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Malin N
    Hej,

Tack för fina ord, hoppas ni kommer att trivas i villan.
  • Ruari M
    Ruari M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Från fotografering till kontrakt just under en vecka!
    Trodde inte att det var möjligt eftersom en annan lägenhet (precis likadan, samma yta, samma planritning) i samma förening hade varit ut några månader.
    Jättebra marknadsföring och bra kontakt och rådgivning under hela processen.
    Skulle absolut rekommendera. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Ruari M
    Hej,

Kul med snabba affärer ibland. Tack för fina ord.
  • Margareta Elisabet T
    Margareta Elisabet T skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi har sålt vår villa i Älvsjö. Vi blev vänligt bemötta av mäklaren som gav ett tryggt och professionellt intryck.

Första kontakten med mäklaren togs den 23 maj och redan 3 veckor senare var bostaden såld. Det gick mycket snabbare än vad vi hade trott och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Margareta Elisabet T
    Hej,
    Trevligt att det kändes bra för er. Nöjet var helt på min sida, tack.
  • Jonni R
    Jonni R skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hej ..
    Jag har sålt mitt lägenhet genom mäklaren Stefan Disefjord .
    Och jag är mycket nöjd av hans honom
    Redan från början fick jag en väldigt bra bemötande , samt trevlig person och erfaren i sitt jobb.
    Stefan gjorde mycket bra jobb att att sälja mitt lägenhet , han är ducktig på att välja rätt bilder o bra info om lägenhet samt ringer alla som skickar Mail och förklarar allt om lägenheten för att alla ska vara nöjda både säljaren och köpare. Och om jag ska säga några ord då vill jag säga att jag är mer än nöjd av honom
    Mvh: Joni/R Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Jonni R
    Mycket stort tack för dina fina ord.
  • Eva M
    Eva M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Blivit trevligt och kompetent bemött .
    Uppskattar den direkta och ärliga återkopplingen.
    Upplevt det som en trygg försäljning.
    Mina förväntningar infriades (trots ett lägre pris än acceptpriset). Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Eva M
    Hej,
    Trevligt att ni har en bra upplevelse i affären, tack.
  • Joëlle M
    Joëlle M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan har hjälpt mig med att köpa min första lägenhet nyligen, och jag uppskattade verkligen sättet han hanterade hela processen, före och efter köpet.
    Han är otroligt snäll, professionel, och inspirerar förtroende. Han levde upp till mina förväntningar, därför rekommenderar jag honom med applaud. Tack! Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Joëlle M
    Hej,
    Vad roligt att du känner dig nöjd, tack.
  • Joel W
    Joel W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt va tydligt och rakt kändes tryggt Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Joel W
    Hej,

Vad roligt att det känns bra, tack.
  • Sandra Z
    Sandra Z skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan är professionell och trevlig. Han är tillmötesgående, kunnig och säker vilket gör att jag kan känna mig trygg. Läs mer
    2018-05-28 Stefan D svarar Sandra Z
    Tack för dina fina ord, lycka till.
  • Anders S
    Anders S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionell, kunnig och trevlig. Över förväntan! Läs mer
    2017-10-11 Stefan D svarar Anders S
    Tack för dina fina ord Anders.
  • Arne H
    Arne H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare, Stefan inger förtroende och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Arne H
    Tack för din kommentar Arne.

• Helene S
    Helene S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag uppfattar Stefan som vänlig och professionell. Läs mer
    2017-09-14 Stefan D svarar Helene S
    Hej,
    Uppskattar och sätter stort värde på din kommentar.

• Georg F
    Georg F skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål. Läs mer
    2017-06-13 Stefan D svarar Georg F
    Hej Georg,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Azad H
    Azad H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi ficksaklig och bra info från vår mäklare. Vi är mycket nöjda med han och kan rekommendera han till andra. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Azad H
    Hej Azad,
    Tack för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i radhuset.

• Per L
    Per L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En väldigt proffisonell mäklare med många års erfarenhet som vet och kan det han håller på med. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Per L
    Hej Per,
    Tack för din Reco, kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen.

• Britt-Louise G
    Britt-Louise G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han verkade seriös ända tills vi skrev på kontraktet att vi anlitade honom som mäklare. När jag upptäckte fel i besiktningsprotokollet följde han inte upp det.
    Fick ringa och påminna och mitt mail med frågan. Men han åtgärdade inte det.
    Var väldigt nonchalant. Tog för lätt på försäljningen och gav oss inget seriöst intryck. Vi kommer aldrig att rekommendera honom. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Britt-Louise G
    Hej Britt-Louise,
    Tack för ditt Reco, de betyder mycket för oss då det är ett verktyg att ständigt arbeta för att bli bättre och få ännu nöjdare kunder. Jag beklagar verkligen att du inte upplevde mitt agerande på ett positivt sätt, det är något som jag tar till mig. Vad det gäller besiktningen av din bostad så är det inte tillåtet att justera besiktningsprotokollet i efterhand, det är inget som jag som mäklare kan påverka. Besiktningen görs av en auktoriserad besiktningsman som ska ge en objektiv syn på bostaden för att ge både säljare och köpare en så trygg affär som möjligt.

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffisonellt intryck kunnig och påläst.

Trevligt bemötande och lugnt intryck Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Sköt om dig.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt bra med berömm godkännd. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Rolf Å
    Hej Rolf,
    Roligt att ni är nöjda. Lycka till med ditt nya boende i radhuset.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ett trevligt samt proffsigt bemötande vilket i sin tur gav mig ett stort förtroende för Stefan. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Håkan N
    Hej Håkan, tack för din Reco, betyder mycket för oss, hälsa din bror från mig.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Oseriös (oseriösa budgivare med som trissade upp priset), gav felaktiga (legala) råd till säljarna samt slarvig (fel på dokumentationen) Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Åsa W
    Hej Åsa,
    Tack för ditt Reco. Mäklarens roll är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare i en bostadsaffär. Det innebär bland annat att förmedla information som är godkänd av säljaren vad det gäller dokumentation av bostaden innan försäljning. Det är något som jag alltid är väldigt noga med att stämma av med säljaren innan bostaden marknadsförs. Om det ändå blivit felaktigt ber jag om ursäkt för det. Vad det gäller budgivningen i er bostadsaffär var det budgivare som hoppade av affären. Ett bud är inte bindande och att budgivare hoppar av är vanligt, framför allt i Storstäderna där objekten är få och där en köpare kanske lägger bud på flera bostäder samtidigt. Det fanns inget i den här affären som tydde på att någon av de budgivare som var med var oseriösa. Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse av affären, jag tar till mig det du säger och ska vara ännu tydligare i hur jag informerar mina kunder framöver. Att mina kunder ska vara nöjda är viktigt för mig.

Vänligen
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag upplevde Stefan Disefjord som mycket professionell, lugn och trevlig i sitt bemötande och pålitlig. Hjälpsam vid frågor osv. Han var noga med att det ska kännas bra gå rätt till, stressar inte. Läs mer
    2017-06-08 Stefan D svarar Alexandra D
    Hej Alexandra, roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas att renoveringen flyter på bra för er. Lycka till ! /Stefan
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefan som mäklare. Läs mer
    2017-05-26 Stefan D svarar Gunnel B
    Hej,
    Stort TACK för ert fina omdöme. det värmer... ha en skön sommar!
Stefan Disefjord
Christian Malmsäter