Stefan Disefjord
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 24 kunder tycker om Stefan Disefjord

• Mats D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan Disefjord har varit en mycket kompetent och duktig mäklare vars rekommendationer angående försäljningen visade sig varit helt rätt att följa.

Vi är mycket nöjda med Stefan under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Marta G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Professionellt bemötande och effektiv förmedling. Läs mer
  • Ingolf S skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    jag blev bra bemött av mäklaren, det kändes som vi blev
    vänner med varandra Läs mer
    2018-09-03 Stefan D svarar Ingolf S
    Vad kul att du känner så, tack för fina ord.
    Stefan
  • Malin N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Lugn, kompetent, kommunikativ från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Malin N
    Hej,

Tack för fina ord, hoppas ni kommer att trivas i villan.
  • Ruari M
    Ruari M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Från fotografering till kontrakt just under en vecka!
    Trodde inte att det var möjligt eftersom en annan lägenhet (precis likadan, samma yta, samma planritning) i samma förening hade varit ut några månader.
    Jättebra marknadsföring och bra kontakt och rådgivning under hela processen.
    Skulle absolut rekommendera. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Ruari M
    Hej,

Kul med snabba affärer ibland. Tack för fina ord.
  • Vi har sålt vår villa i Älvsjö. Vi blev vänligt bemötta av mäklaren som gav ett tryggt och professionellt intryck.

Första kontakten med mäklaren togs den 23 maj och redan 3 veckor senare var bostaden såld. Det gick mycket snabbare än vad vi hade trott och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Margareta Elisabet T
    Hej,
    Trevligt att det kändes bra för er. Nöjet var helt på min sida, tack.
  • Jonni R skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Hej ..
    Jag har sålt mitt lägenhet genom mäklaren Stefan Disefjord .
    Och jag är mycket nöjd av hans honom
    Redan från början fick jag en väldigt bra bemötande , samt trevlig person och erfaren i sitt jobb.
    Stefan gjorde mycket bra jobb att att sälja mitt lägenhet , han är ducktig på att välja rätt bilder o bra info om lägenhet samt ringer alla som skickar Mail och förklarar allt om lägenheten för att alla ska vara nöjda både säljaren och köpare. Och om jag ska säga några ord då vill jag säga att jag är mer än nöjd av honom
    Mvh: Joni/R Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Jonni R
    Mycket stort tack för dina fina ord.
  • Eva M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Sålt en bostadsrättslägenhet.
    Blivit trevligt och kompetent bemött .
    Uppskattar den direkta och ärliga återkopplingen.
    Upplevt det som en trygg försäljning.
    Mina förväntningar infriades (trots ett lägre pris än acceptpriset). Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Eva M
    Hej,
    Trevligt att ni har en bra upplevelse i affären, tack.
  • Joëlle M
    Joëlle M skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Stefan har hjälpt mig med att köpa min första lägenhet nyligen, och jag uppskattade verkligen sättet han hanterade hela processen, före och efter köpet.
    Han är otroligt snäll, professionel, och inspirerar förtroende. Han levde upp till mina förväntningar, därför rekommenderar jag honom med applaud. Tack! Läs mer
    2018-06-26 Stefan D svarar Joëlle M
    Hej,
    Vad roligt att du känner dig nöjd, tack.
  • Joel W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Allt va tydligt och rakt kändes tryggt Läs mer
    2018-05-30 Stefan D svarar Joel W
    Hej,

Vad roligt att det känns bra, tack.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Christian Malmsäter