en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

4.1 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Stefan Disefjord

• Georg F
    Georg F skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål.
    2017-06-13 Stefan D svarar Georg F
    Hej Georg,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Hoppas att du trivs i din nya bostad.
  • Azad H
    Azad H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi ficksaklig och bra info från vår mäklare. Vi är mycket nöjda med han och kan rekommendera han till andra.
    2017-06-08 Stefan D svarar Azad H
    Hej Azad,
    Tack för din Reco, hoppas ni kommer att trivas i radhuset.

• Per L
    Per L skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    En väldigt proffisonell mäklare med många års erfarenhet som vet och kan det han håller på med.
    2017-06-08 Stefan D svarar Per L
    Hej Per,
    Tack för din Reco, kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen.

• Britt-Louise G
    Britt-Louise G skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Han verkade seriös ända tills vi skrev på kontraktet att vi anlitade honom som mäklare. När jag upptäckte fel i besiktningsprotokollet följde han inte upp det.
    Fick ringa och påminna och mitt mail med frågan. Men han åtgärdade inte det.
    Var väldigt nonchalant. Tog för lätt på försäljningen och gav oss inget seriöst intryck. Vi kommer aldrig att rekommendera honom.
    2017-06-08 Stefan D svarar Britt-Louise G
    Hej Britt-Louise,
    Tack för ditt Reco, de betyder mycket för oss då det är ett verktyg att ständigt arbeta för att bli bättre och få ännu nöjdare kunder. Jag beklagar verkligen att du inte upplevde mitt agerande på ett positivt sätt, det är något som jag tar till mig. Vad det gäller besiktningen av din bostad så är det inte tillåtet att justera besiktningsprotokollet i efterhand, det är inget som jag som mäklare kan påverka. Besiktningen görs av en auktoriserad besiktningsman som ska ge en objektiv syn på bostaden för att ge både säljare och köpare en så trygg affär som möjligt.

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Proffisonellt intryck kunnig och påläst.

Trevligt bemötande och lugnt intryck
    2017-06-08 Stefan D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tack för din Reco, det betyder mycket för oss. Sköt om dig.
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Väldigt bra med berömm godkännd.
    2017-06-08 Stefan D svarar Rolf Å
    Hej Rolf,
    Roligt att ni är nöjda. Lycka till med ditt nya boende i radhuset.
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Ett trevligt samt proffsigt bemötande vilket i sin tur gav mig ett stort förtroende för Stefan.
    2017-06-08 Stefan D svarar Håkan N
    Hej Håkan, tack för din Reco, betyder mycket för oss, hälsa din bror från mig.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Oseriös (oseriösa budgivare med som trissade upp priset), gav felaktiga (legala) råd till säljarna samt slarvig (fel på dokumentationen)
    2017-06-08 Stefan D svarar Åsa W
    Hej Åsa,
    Tack för ditt Reco. Mäklarens roll är att vara mellanhanden mellan säljare och köpare i en bostadsaffär. Det innebär bland annat att förmedla information som är godkänd av säljaren vad det gäller dokumentation av bostaden innan försäljning. Det är något som jag alltid är väldigt noga med att stämma av med säljaren innan bostaden marknadsförs. Om det ändå blivit felaktigt ber jag om ursäkt för det. Vad det gäller budgivningen i er bostadsaffär var det budgivare som hoppade av affären. Ett bud är inte bindande och att budgivare hoppar av är vanligt, framför allt i Storstäderna där objekten är få och där en köpare kanske lägger bud på flera bostäder samtidigt. Det fanns inget i den här affären som tydde på att någon av de budgivare som var med var oseriösa. Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse av affären, jag tar till mig det du säger och ska vara ännu tydligare i hur jag informerar mina kunder framöver. Att mina kunder ska vara nöjda är viktigt för mig.

Vänligen
    Stefan
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Jag upplevde Stefan Disefjord som mycket professionell, lugn och trevlig i sitt bemötande och pålitlig. Hjälpsam vid frågor osv. Han var noga med att det ska kännas bra gå rätt till, stressar inte.
    2017-06-08 Stefan D svarar Alexandra D
    Hej Alexandra, roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas att renoveringen flyter på bra för er. Lycka till ! /Stefan
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
    Vi är mycket nöjda med Stefan som mäklare.
    2017-05-26 Stefan D svarar Gunnel B
    Hej,
    Stort TACK för ert fina omdöme. det värmer... ha en skön sommar!
    Stefan
Ola Åkerberg