Casper Burenby är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Casper Burenby har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Casper Burenby har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.6. Casper Burenby har haft 42 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 50 Läs vad Casper Burenby

• sålde sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-06-06 Verifierad kund
    Tack Casper!

Mycket trevlig, kunnig, snabb, förtroendegivande och kompetent.
    Vänligt sakligt och professionellt bemötande
    Rekommenderas varmt.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Casper a professionell, ärlig och effektiv. Han vägledde mig på ett mycket bra sätt genom min affär och rådgav mig moget och affärsmässigt.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Som man kan förvänta sig varken mer eller mindre!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och alltid till hjälp med att svara på frågor. Hade alltid svar på frågor också, har ju varit med om mäklare som inte har pluggat in sig så mycket på objektet innan och det ger ju ett dåligt intryck!
    Nöjd överlag 👍
    2022-04-30 Verifierad kund
    Proffsig, och trevlig! Vi hade en bra dialog under hela säljprocessen
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och så vidare. Dermot var det svårt att stämma träff, få svar på raka frågor, kändes som man var tvungen att upprepa sig i korrespondens om tex möjlighet till att komma på visning och vilja datum och tider man var tillgänglig. Det var svårt att få köpa av Casper.
    Hej Karl och Anna
    Tråkigt att ni inte känner er helt nöjda med mitt arbete.
    Jag vet att jag var lite svår att få tag på under min familjesemester i Åre.
    Att sedan säljarna blev sjuka vilket ledde till att vi fick ställa in en visning är inget jag kan påverka.
    Att försäljningen drog ut på tiden har sin förklaring i att ni låg en bra bit ifrån varandra i tänkt köpeskilling.

Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
    Passar på att önska er en skön sommar!
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mäklaren var stundvis svår att få tag på, och kändes inte särskilt professionell. På visning upplevdes det som att han inte hade svar på frågor eller kunde så mycket om objektet.

Jämfört med andra mäklare vi träffade på i processen av att både köpa och sälja hamnar tyvärr Casper i botten.

Jag tyckte processen av att köpa vår bostad var lång och det byggdes upp onödigt mycket frustration som ett resultat av dålig kommunikation.
    Hej Karl och Anna
    Tråkigt att ni inte känner er helt nöjda med mitt arbete.
    Jag vet att jag var lite svår att få tag på under min familjesemester i Åre.

Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
    Passar på att önska er en skön sommar!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Verkade lite ointresserad under visningen.
    Vi hörde av oss efter visningen med några frågor. Men de blev inte besvarade

I kontraktet så var det ett mindre fel som vi ville ha åtgärdat. Men han verkade inte vilja skriva ut nya ex

Vi valde själva att anlita en mer driven mäklare
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande alltid snabb med att svara på frågor.

Sålde för ngt under än förväntat men det blev just oroligt i världen så det gick ju inte att hjälpa.

Nöjd överlag Casper är lätt att jobba med. Rekommenderar
    2022-04-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Svarade på alla mina frågor. Kändes vid signeringen som att han verkligen brydde sig om både mig som köpare och säljaren.