Emil Siönäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Emil Siönäs har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Emil Siönäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Siönäs har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 48 Läs vad Emil Siönäs

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2022-07-07 Verifierad kund
    Alltid på hugget och bra i bemötandet. Jobbar hårt och korrekt!
    Tack Philip för ett bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Emil Siönäs
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och tillgänglighet.
    Löste försäljningen trots svag marknad
    Tack Kalle för fint omdöme!
    Lycka till med ditt nya hus, hoppas du kommer trivas!
    Emil Siönäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    • Johanneshov
    2022-03-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Tydlig information för oss under vårt första bostadsköp.
    Stort tack för fint omdöme Waldemar! Nu ser vi fram emot tillträdet och ert nya boende! Emil Siönäs
    2022-03-07 Verifierad kund
    Ett bra och trevligt bemötande.Hade inga speciella förväntningar mer än att få hjälp vid försåljningen.Den hjälp vid fick av Emil var över förväntan.
    • Johanneshov
    2022-03-01 Verifierad kund
    Vi ger Emil de varmaste av rekommendationer. Han har från vårt första möte varit lyhörd för vad vi har tänkt och närvarande och tydlig i sin kommunikation med oss. Det har hela tiden känts både tryggt och väldigt professionellt, vi hade inte kunnat önska oss mer i en så ovan och stressande situation som en försäljning innebär.
    Varmaste tack till ert fina omdöme Johan och Paula!
    Är väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande redan från start med mitt behov som säljare i främsta fokus. Bra på att anpassa upplägg och strategi och var alltid tillgänglig. Är mycket nöjd med Emil som mäklare och hela affären!
    Stort tack för fint omdöme Ebba! Nu ser vi fram emot tillträdet och hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Emil Siönäs
    2022-02-08 Verifierad kund
    Tydligen och bra mäklare som var lätt att komma i kontakt med. Rekommenderar starkt!
    Stort tack för fint omdöme Caesar! Nu är det inte långt kvar till tillträdet. Önskar er all lycka till med nya boendet och hoppas ni kommer trivas väl! Emil Siönäs
    2022-02-01 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt engagerade att göra det bästa för oss , samt få lägenheten såld på kort varsel som vi hade som krav .
    Mäklaren höll alla våra krav och fick sålt lägenheten inom vår tidsram, var väldigt planerat från start till slut så inget att klaga på hela upplevelsen var bästa någonsin, hela styrelsen är super nöjda . Kan verkligen rekommendera Emil Siönäs . Tack för all hjälp
    Stort tack för fint omdöme Magnus. Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas på fler lyckade samarbeten i framtiden! Emil Siönäs
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell!
    Stort tack för förtroendet och fint omdöme Tatiana! Emil Siönäs
    • ÅRSTA
    2021-11-28 Verifierad kund
    En väldigt kompetent mäklare som kan sin sak!
    Stort tack för förtroendet och fint omdöme Zaid! Emil Siönäs