Emil Siönäs

Emil Siönäs

Emil Siönäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta

Emil Siönäs har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Emil Siönäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Siönäs har haft 20 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 27 Läs vad Emil Siönäs

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-06-30
    Snabb återkoppling från mäklaren när jag kontaktade angående lägenheten som listades som "På gång". Schysst bemötande i samband med förmedlingen av lägenheten. Hjälpsam och tillmötesgående när det blev en snabb affär!
    Tack Frans för fina ord! Nu ser vi fram emot tillträdet och din nya bostad! Emil Siönäs
  • Diana O
    2021-06-28
    Jag har precis köpt en lägenhet som Emil har förmedlat, och jag har känt mig trygg hela vägen. Det var mitt första bostadsköp och han har hållit kontinuerlig kontakt, samt förklarat och gått igenom allt med mig väldigt bra.
    Jag har verkligen fått toppenhjälp med allt och lite till, och skulle inte tveka på att rekommendera Emil till vänner och bekanta!
    Tack Diana för fina ord! Nu ser vi fram emot tillträdet och att du kommer trivas bra i din nya lägenheten! :) Emil Siönäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    2021-06-28
    Sålde min lägenhet i Årsta med hjälp av Emil. Han var professionell och lätt att kommunicera med.

Mycket bra!
    Tack för förtroendet och fina ord Tobias! Lycka till med ert nya boende och att ni kommer trivas i ert nya område! Emil Siönäs
    2021-06-28
    Supertrevlig, ger aldrig upp, kreativ och ger ett väldigt tryggt intryck!
    Tack för förtroendet och fina ord Tanya! Emil Siönäs
    2021-06-28
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande, gott intryck och förtroende för Emil vid första mötet.
    Emil har varit professionell, driven och hjälpsam under hela processen från värdering till kontraktsskrivning.
    Alltid anträffbar och snabb återkoppling på frågor.

Har ni tankar på försäljning kan vi varmt rekommendera er att kontakta Emil.
    Stort tack för fina ord Mikael och Sofia! Nu ska vi se till att hitta ert nya drömboende! Önskar er en riktigt härlig sommar! Emil Siönäs
    2021-06-01
    Om ni anlitar Emil så kommer ni bli nöjda då han är lugn, med ett grymt driv som har känsla för kunden och för dig som säljer.
    Kan varmt rekommendera honom och kommer anlita Emil igen när det blir aktuellt med en ny försäljning!
    Stort tack för fina ord Jocke! Nu ser vi fram emot tillträdet på nya huset! Emil Siönäs
    2021-05-06
    Emil var en utmärkt mäklare vid köpet av vår nya lägenhet. Vi fick se lägenheten med kort varsel vilket resulterade i att vi köpte innan visning och kunde skriva redan dagen efter. Snabbt och smidigt!
    Tack Pauline och Sebastian för fina ord! Nu ser vi fram emot tillträdet så ni får skapa ert nya drömboende! Emil Siönäs
    2021-05-03
    Sålt en 2:a med Emils hjälp. Snabb återkoppling, alltid anträffbar, pedagogisk och tydlig - allt bara bra.

Valet av Emil ångrar vi inte!
    Tack Eva och Anders för fina ord! Alltid kul att kunna hjälpa till! Emil Siönäs
    2021-03-31
    Emil hjälpte mig att sälja min etta i Årsta till gatans bästa kvadratmeterpris. Från första mötet var han professionell, kunnig och personlig. Ständigt tillgänglig att svara på frågor och funderingar. Skulle ta hjälp av Emil vid ytterligare försäljning.
    Tack Jennifer för fina ord! Jag önskar er all lycka med nya boendet, det kommer bli kanon! Emil Siönäs
    2021-03-26
    Köpte en bostad i Årsta som Emil förmedlade. Är supernöjd! Jag fick snabba svar på mina frågor och ett trevligt bemötande.