Läs vad 12 Läs vad Emil Siönäs

• 2020-12-25
    Trevlig, kompetent och proffsigt bemötande. Känts väldigt tryggt genom hela affären. Rekommenderar varmt Emil till andra!
    Petter L
    • 70.0 m²
    • Årsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Tack Petter för fina ord! Nu ska vi se till att hitta ert nya drömboende!

• 2020-12-23
    Köpt 3A 70kvm i Årstaberg.

Emil har allt vad en mäklare förväntas och överträffar även dom.

Tydlig, vänlig. Kompetent. Tålamod. Envis. Tillmötesgående.
    Lyhörd. Seriös.

Så nöjd och kommer varmt rekommendera Svensk Fast och Emil S.
    Maria L
    • 70.0 m²
    • Årsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Siönäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö Årsta
    Tack Maria för dom fina orden. Nu väntar vi med spänning på att du får nycklarna till din nya bostad, det kommer bli toppen!

• 2020-12-16
    Sålde min bostad i Årsta och kan inte annat än att säga att jag är mycket nöjd. Jag har upplevt processen som mycket smidigt där mina förväntningar från första möte har överträffats.
    Victor L
    • 57.5 m²
    • Årsta
    Tack Victor för fint omdöme! Nu håller vi tummarna att ni hittar ert nya drömboende!

• 2020-12-16
    Emil är trevlig och kompetent. Han kunde svara på alla mina frågor vid både visning och kontraktskrivande
    Nicola P
    • 57.5 m²
    • Årsta
    Tack Nicola för fina ord. Grattis till din nya fantastiska bostad!

• 2020-12-12
    Köpt bostad i Årsta! Trevligt och öppet bemötande från början. Snabb och tydlig kommunikation. Har generellt ingen god ”erfarenhet” av mäklare som känns som att dom inte är på både säljare och köpares sida, Emil visade tydligt att båda är prioriterade och att det är en affär mellan två parter. Mycket nöjd och tacksam att det var Emil vi fick som mäklare vid vårt köp!
    Natalie W
    • 56.5 m²
    • Årsta
    Tack för fint omdöme Natalie! Nu längtar vi tills ni får tillgång till ert nya boende!

• 2020-12-09
    Köpte en bostadsrätt som Emil Siönäs förmedlade. Tryggt, och rätt igenom utmärkt service genom hela processen! Rekommenderar varmt!
    Mikaela Q
    • 64.0 m²
    • Årsta
    Tack Mikaela för fina ord! Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas ni kommer trivas väl!

• 2020-12-02
    Vi är mycket nöjda med Emil Siönäs. Trevlig och kunnig mäklare som skött allt proffsigt och snabbt samt hållit oss uppdaterade via mail och telefon vid försäljningen av lägenheten.
    Rekommenderar honom varmt!
    Marianne J
    Marianne J
    • 55.0 m²
    • Årsta
    Tack Marianne för fina ord och för förtroendet!

• 2020-11-26
    Köpt lägenhet, bra bemött och fick snabba svar. Hade bra koll på lägenheten. Bra upplevelse och trevlig person.
    Stina G
    • 55.0 m²
    • Årsta
    Tack för fina ord! Lycka till med er nya bostad, den kommer bli kanon!

• 2020-11-21
    Sålde bostadsrätt med hjälp av Emil. Gott bemötande, lättillgänglig och förtroendeingivande. Rekommenderas.
    Faramarz T
    • 68.0 m²
    • Årsta
    Tack Faramarz för förtroendet och för fina ord! Lycka till med er nya bostad!

• 2020-11-20
    Köpt en lägenhet.

Bemötandet var bra och ärligt under hela processen.

Förväntningar var att få en snabb affär vilket det också blev trots ett mindre budkrig.

Sammanfattningsvis var min upplevelse bra.
    Borna A
    • 68.0 m²
    • Årsta
    Tack för fina ord Borna! All lycka med ert nya boende!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte